HIer kan ik nu 2 weken naar het cadeautje kijken… en in de mailbox heb ik het gedicht branden om verstuurd te worden. Er zit ook een kopie bij het cadeautje, maar misschien is het handig om het op 5 december ook digitaal te versturen?
Ik ben inmiddels wat research aan het doen naar de persoon die ik heb. Erg leuk om in de berichtengeschiedenis van iemand die ik niet (zo goed) ken te duiken, om wat informatie te zoeken voor een gedicht. Daardoor in elk geval al ontdekt dat er achter de naam die ik heb een leuke persoonlijkheid schuil gaat… maar ja, dat geldt natuurlijk vast voor iedereen hier. :mrgreen:
Ik ga er dit weekend even voor zitten, ben nu ziek en vanaf volgende week gaan we een hectische tijd temoet met Indy, dan staat mn hoofd er ook niet naar.
Maar komt goed :thumbup: ga mn best doen :mrgreen:
Gedicht was al klaar en ik heb vanmiddag de cadeautjes gekocht, nu alles nog leuk en sintelijk inpakken Ik heb er best wat tijd ingestoken, maar ben helemaal blij met het resultaat! (Nu hopen dat de ontvanger er ook zo overdenkt!)
Ik denk dat ik het geven nóg leuker is dan het krijgen… maar dat moet natuurlijk nog blijken. :mrgreen: