Sinterklaas kok cadeautjes zijn erg in de smaak gevallen !!

@Amy82 wrote:

@teun wrote:
zo hoever is iedereen??

ik moet nog steeds aan mijn gedicht beginnen :oops:

Haha ik ook, kon er ook nog echt niet aan toe…

Ik moet ook nog beginnen :oops:, de tijd ontbreekt hier een beetje :doh: . Maar komt goed :thumbup:

@chantal!! wrote:

@Amy82 wrote:
@teun wrote:
zo hoever is iedereen??

ik moet nog steeds aan mijn gedicht beginnen :oops:

Haha ik ook, kon er ook nog echt niet aan toe…

Ik moet ook nog beginnen :oops:, de tijd ontbreekt hier een beetje :doh: . Maar komt goed :thumbup:

hier net zo :oops:

Shi.t, Shi.t, Shi.t!!! Ik moet hier vaker komen. Had me ZO voorgenomen om dit jaar mee te doen en nu ik heb ik volslagen dit topic gemist! :frowning:

Ik heb wat trefwoorden over mijn lootje gevonden, waar ik wel wat mee kan…zo ver ben ik dan al.

En verder…de woorden moeten naar mij komen, niet andersom,haha…

pfffff…klaar… :mrgreen:

Ik heb mijn cadeaugie, ik heb mijn inspiratie… maar dat dichten… gelukkig heb ik nog even. :thumbup:

HIer kan ik nu 2 weken naar het cadeautje kijken… en in de mailbox heb ik het gedicht branden om verstuurd te worden. Er zit ook een kopie bij het cadeautje, maar misschien is het handig om het op 5 december ook digitaal te versturen?

@~Marion~ wrote:

Shi.t, Shi.t, Shi.t!!! Ik moet hier vaker komen. Had me ZO voorgenomen om dit jaar mee te doen en nu ik heb ik volslagen dit topic gemist! :frowning:

Hier net zo Marion :wall: :doh: Vond het vorig jaar zó leuk en heb het dit jaar helemaal gemist…kom er net achter :roll:

Ik ben inmiddels wat research aan het doen naar de persoon die ik heb. Erg leuk om in de berichtengeschiedenis van iemand die ik niet (zo goed) ken te duiken, om wat informatie te zoeken voor een gedicht. :slight_smile: Daardoor in elk geval al ontdekt dat er achter de naam die ik heb een leuke persoonlijkheid schuil gaat… maar ja, dat geldt natuurlijk vast voor iedereen hier. :wink: :mrgreen:

Nou, in de nachtelijke uurtjes nog even mijn gedicht getypt… Nou ja even, bijna anderhalf a4-tje :wink: nu tijd om te gaan slapen :wink:

Dat is dus klaar! :slight_smile:

Nu het cadeautje nog, maar ik weet al wat, dus komt goed :slight_smile:

zo, gedicht net gemaakt, cadeautje is binnen,

nu nog inpakken, laat de pret maar beginnen!

:mrgreen:

Ik ga er dit weekend even voor zitten, ben nu ziek en vanaf volgende week gaan we een hectische tijd temoet met Indy, dan staat mn hoofd er ook niet naar.

Maar komt goed :thumbup: ga mn best doen :mrgreen:

Ik mag nog even tegen het cadeautje aan gaan kijken hier! :lol:

Ik geloof dat ik helemaal klaar ben hier… Nu alleen nog een keer laten posten zelfs postzegels enz zitten er al op…

Yeah!! klaar :mrgreen:

Gedicht was al klaar en ik heb vanmiddag de cadeautjes gekocht, nu alles nog leuk en sintelijk inpakken :slight_smile: Ik heb er best wat tijd ingestoken, maar ben helemaal blij met het resultaat! (Nu hopen dat de ontvanger er ook zo overdenkt!) :wink:

Ik denk dat ik het geven nóg leuker is dan het krijgen… maar dat moet natuurlijk nog blijken. :mrgreen:

Whoepie ik hoef alleen nog maar het gedicht!! :dance: En posten natuurlijk maar dat heeft nog heel even. 8)

Bijna helemaal klaar…Cadeautje ligt klaar, gedicht is klaar maar moet nog uitgeprint worden en dan gaat ie over een dag of 3 op de post :mrgreen:

Hier staat het ook al klaar om op de post te gaan…

En grote vent vindt t machtig interessant wat erin zit… dus hoop dat die het niet te pakken krijgt, hahaha!

Wat leuk zeg!

Ik heb dit topic ff gemist, maar als de sint volgend jaar weer op kok komt ben ik misschien ook wel van de partij.

Veel plezier allemaal!