Sinterklaas kok cadeautjes zijn erg in de smaak gevallen !!

Oja… ik vermoed dat mijn sint… de aanstichster van dit topic is… ingemamavan4… :mrgreen: Wanneer mogen we onthullen wie we hadden… want ik vind het wel leuk dat er geraden word, dus niet te vlot he :mrgreen:

@Marieke_5000 wrote:

Helaas voor mij geen pakje vandaag, zowel de post als de pakketdienst zijn net geweest maar niks :cry:

Lieve Marieke,

mag ik dan verklappen dat ik jou had.

Ik baal er echt heel erg van dat je pakje niet op tijd binnen is.

Het is zaterdagmiddag de bus op gegaan, ik had echt gedacht dat het op tijd binnen zou zijn.

Waarschijnlijk is de afstand Rijswijk-Leeuwarden toch te groot voot tnt.

Ik kan je wel alvast je gedicht doorsturen als je dat wil, dan heb je in ieder geval iets, ik vind het echt heel erg naar.

Ik hoop echt dat je cadeautje morgen binnen komt.

:-*

@Cell wrote:

Oja… ik vermoed dat mijn sint… de aanstichster van dit topic is… ingemamavan4… :mrgreen: Wanneer mogen we onthullen wie we hadden… want ik vind het wel leuk dat er geraden word, dus niet te vlot he :mrgreen:

Ik ben ook erg benieuwd wie mij had! Gokken heeft weinig zin, heb totaal geen aanknopingspunten…

@Amy82 wrote:

@Cell wrote:

Ik ben ook erg benieuwd wie mij had! Gokken heeft weinig zin, heb totaal geen aanknopingspunten…

Ik heb ook geen idee…

Misschien inderdaad leuk om te wachten met zeggen wie je had tot in elk geval iedereen haar pakketje heeft gezien :slight_smile:

Ik heb nog steeds maar 4 namen over dus als ik ze vanavond het uitgepakt maar een poging doen tot raden! Kijken of ik mijn verdachte kan ontmaskeren haha!

Er zitten echt hele mooie gedichten tussen!!

Ik heb dus ook echt geen idee… Ze is creatief schrijft ze zelf al (en ik heb een leuk zelfgemaakte armband gekregen van haar :thumbup: ) en een doosje colorcatchdoekjes :lol: :lol:

Ik ben dus heel benieuwd wie “mijn Sint” is geweest dit jaar :think:

Ik heb ook geen idee eigenlijk :think: :mrgreen: kan ook niet iets vinden waarvan ik denk, dat is ze!! haha

Hier nog ff mn cadeautje en gedicht…

Chantal, ik denk dat Amy jou heeft gehad… :think: 8)

@Kimmie1976 wrote:

Chantal, ik denk dat Amy jou heeft gehad… :think: 8)

Waar kan je dat aan zien? hahaha. Ik zie geen aanknopingspunten :mrgreen:

Ik heb mijn cadeautje ook uitgepakt :inlove:

Wat super gaaf! Hier is echte over nagedacht!

Ga straks proberen de foto te plaatsen :inlove:

Het feit dat ze moest grinniken dat jouw poes Quincy heet… De andere Quincy die ik ken is van Snips en die doet niet mee :wink:

@Kimmie1976 wrote:

Het feit dat ze moest grinniken dat jouw poes Quincy heet… De andere Quincy die ik ken is van Snips en die doet niet mee :wink:

Och ja natuurlijk :doh: :mrgreen: je kan wel eens gelijk hebben ja :thumbup:

hier een klein vermoeden wie mij heeft :mrgreen:

cariska :mrgreen:

Of ik heb het heel errug fout

Ook ik heb een klein vermoeden

Marieke_5000

@San 27 wrote:

hier een klein vermoeden wie mij heeft :mrgreen:

cariska :mrgreen:

Of ik heb het heel errug fout

Nee, ik denk dat zij Tierrr heeft! Kijk maar naar de onderstreepte letters in haar gedicht :wink:

@chantal!! wrote:

@Kimmie1976 wrote:

Och ja natuurlijk :doh: :mrgreen: je kan wel eens gelijk hebben ja :thumbup:

Ik zeg niks :mrgreen:

ik zeg pas wie ik had als er foto’s op staan :mrgreen: :wink:

Ik gok dat teun mij had :wink:

nou ik ben wel erg benieuwd waarom jij dat denkt mam van 2 :lol:

@teun wrote:

nou ik ben wel erg benieuwd waarom jij dat denkt mam van 2 :lol:

omdat ik gezegd had dat ik mijn kadootje ontvangen had en jij reageerde gelijk dat je alvast je excuses aanbood voor je dichtkunst :mrgreen:

Ik had in elk geval…

Een moeder van meer dan 1 kindje :mrgreen: :angel: