Sinterklaas kok cadeautjes zijn erg in de smaak gevallen !!

@Amy82 wrote:

@chantal!! wrote:
@Kimmie1976 wrote:
Het feit dat ze moest grinniken dat jouw poes Quincy heet… De andere Quincy die ik ken is van Snips en die doet niet mee :wink:

Och ja natuurlijk :doh: :mrgreen: je kan wel eens gelijk hebben ja :thumbup:

Ik zeg niks :mrgreen:

:lol: :lol: :lol: :-*

@San 27 wrote:

hier een klein vermoeden wie mij heeft :mrgreen:

cariska :mrgreen:

Of ik heb het heel errug fout

fout! :mrgreen:

@Amy82 wrote:

@San 27 wrote:

Nee, ik denk dat zij Tierrr heeft! Kijk maar naar de onderstreepte letters in haar gedicht :wink:

goed! :smiley:

fout gedacht mam van 2

:mrgreen:

(toevallig heb ik wel die zegels thuisliggen, maar nog niet gebruikt)

hier super leuk pakketje! straks foto’s!

@Cariska wrote:

@Amy82 wrote:
@San 27 wrote:

Nee, ik denk dat zij Tierrr heeft! Kijk maar naar de onderstreepte letters in haar gedicht :wink:

goed! :smiley:

Ik had het vorig jaar ook zo gedaan bij Gab

Ik zat te denken wie mij had. Er bleven 9 over. Die zitten ook op fb. Marieke Kim hanb of pattycoat. Zijn de hoofd verdachtes

ok hier mijn cadeaus +gedicht!

ik had ergens geschreven in een sinterklaas topic dat ik pantoffels wilde voor sinterklaas, nu deden wij dit jaar toevallig geen lootjes meer thuis…dus ik ben er blij mee :inlove: en het doosje en zeepketting natuurlijk ook!

leuk gedicht ook, helemaal door de plaatjes :dance:

ik gok aan het gedicht te lezen dat mijn lootje een kindje heeft uit augustus dus ik ga even speuren, nu nog geen idee!

en cadeaus :smiley:

Ik heb wel dicht kunsten, maar niet laten zien in mijn gedicht.

Omdat ik totaal geen inspiratie (meer) had…Sorry Lootje.

Wie mij heeft, ik weet het niet meer… haha!

Heb me ingehouden. Vanmiddag de boel uitgepakt, was wel vergeten een foto van het pakje te maken, maar dat zag er verder ook allemaal prima uit. Aan mijn Sint en Piet: HELEMAAL goed! Wilde al zo’n sjaal gaan kopen. Heb er zat liggen, maar heb voor het eerst dit jaar geen zwarte winterjas. Dit keer een paarse,waar een hoop kleuren echt leuk bij staan. Helemaal super dus, deze nuances van bruin vind ik super.

Gedicht ook erg leuk gedaan. Ben toch blij dat ik mee heb gedaan weer. Wat mij betreft volgend jaar same time same place.

Zie tot nu toe zoveel leuke, creatieve pakjes en gedichten. Volgens mij hadden een aantal wel ‘bekende’ lootjes. Ik niet, althans…alleen van het voorbij gaan. Hier de foto’s van mijn ontvangen pak. Wel even de foto bewerkt om het vermoeide koppie even voor mezelf te houden,haha…

Leuk mandy!!

wanneer maken we bekend wie wie had?

Ik denk pas als iedereen haar pakketje heeft.

hmmm volgens mij weet ik het, wie mij had :smiley:

mandy_d

Ik heb echt géén idee wie mij had.

Degene die van mij een cadeautje heeft ontvangen kende ik niet zo heel goed. Nu wel inmiddels, na al dat speurwerk, haha.

Ik weet inmiddels ook wie mij had, en ik had het goed geraden.

Mijn gedicht krijg ik nog met de post mee, want die was ze vergeten :lol:

Ik zie allemaal super leuke foto’s voorbij komen en vanavond als de kids op bed zij gaat ik eens rustig voor de gedichten zitten.

En zal ik ook op iedereen reageren.

Ik hoop echt dat mijn lootje morgen alsnog het pakje krijgt en kan showen en ik wil nu al volgend jaar weer meedoen.

Ik weet niet of ik hier dan nog veel rondhang maar dit vind ik wel superleuk hoor!!!

Hoiii meiden,

nou, ook ik heb vandaag eindelijk de tijd gekregen om mn pakketje te openen.

En wauwww wat leuk en creatief!

Ik heb een prachtig magneetbord gekregen met leuke magneetjes

Met daarop vastgezet een ontzettend lief briefje waar ik de tranen van in mn ogen kreeg.

Ook mn gedicht is superleuk!

Nou heb ik alleen geeeen idee wie mijn “sint” is, maar hierbij: onwijs bedankt!!!

Heb ook al gelezen dat mijn lootje haar pakje ook binnen heeft gekregen en blij is met de kadootjes en ZEKER ZAL GEBRUIKEN :wink:

Liefs, Jiska

oh ja, foto’s plaatsen ben ik niet zo goed in :oops:

Hmm, had 1 naam in gedachten die mij zou kunnen hebben gehad. Ben toch gaan twijfelen tussen 3 nu.

Hoewel, er zaten geboortezegels op bij mij. Dat zouden toch wel heel veel mensen kunnen zijn als ik alle beebs onder de 1 jaar ga bekijken…

Diegene die mij had wie die zich bekend maken :mrgreen: :mrgreen:

Foto,s morgen

Zitten hier met een ziek kindje :slight_smile: