ik had ergens geschreven in een sinterklaas topic dat ik pantoffels wilde voor sinterklaas, nu deden wij dit jaar toevallig geen lootjes meer thuis…dus ik ben er blij mee :inlove: en het doosje en zeepketting natuurlijk ook!
leuk gedicht ook, helemaal door de plaatjes :dance:
ik gok aan het gedicht te lezen dat mijn lootje een kindje heeft uit augustus dus ik ga even speuren, nu nog geen idee!
Heb me ingehouden. Vanmiddag de boel uitgepakt, was wel vergeten een foto van het pakje te maken, maar dat zag er verder ook allemaal prima uit. Aan mijn Sint en Piet: HELEMAAL goed! Wilde al zo’n sjaal gaan kopen. Heb er zat liggen, maar heb voor het eerst dit jaar geen zwarte winterjas. Dit keer een paarse,waar een hoop kleuren echt leuk bij staan. Helemaal super dus, deze nuances van bruin vind ik super.
Gedicht ook erg leuk gedaan. Ben toch blij dat ik mee heb gedaan weer. Wat mij betreft volgend jaar same time same place.
Zie tot nu toe zoveel leuke, creatieve pakjes en gedichten. Volgens mij hadden een aantal wel ‘bekende’ lootjes. Ik niet, althans…alleen van het voorbij gaan. Hier de foto’s van mijn ontvangen pak. Wel even de foto bewerkt om het vermoeide koppie even voor mezelf te houden,haha…