Sinterklaas kok cadeautjes zijn erg in de smaak gevallen !!

@Marieke_5000 wrote:

Helaas voor mij geen pakje vandaag, zowel de post als de pakketdienst zijn net geweest maar niks :cry:

Ah nee :cry: wat zonde zeg.

@Marieke_5000 wrote:

Helaas voor mij geen pakje vandaag, zowel de post als de pakketdienst zijn net geweest maar niks :cry:

Oooh dat is balen zeg!!..ga hopen voor je dat het toch nog gaat komen vandaag :pray: :pray:

Dit blijft elk jaar zó leuk! :dance:

:inlove: :cry: lief gedicht binnen.

Heb hem even over getypt.

Lieve Lydia

Mijn taak als sinterklaas is simpel, ik kom naar Nederland in november

Om vervolgens uit te zoeken waarmee ik iedereen kan verblijden op 5 december

Maar tot mijn grote schrik kreeg ik van een van mijn pieten te horen, dat jij lieve lydia een hoop belangrijke mensen dit jaar hebt verloren

Je regelt wat af voor je naasten, je staat voor iedereen klaar, je zorgt voor de kinderen, maar wanneer gaat die hectische tijd voor jou nu eens minderen?

In de tijd dat ik hier ben als sint, weet ik dat jij heel sterk bent mijn kind

maar sterk zijn betekent niet altijd maar doorgaan, maar door de situaties waar jij in kwam dit jaar was er gewoon geen stoppen aan

rust zou ik je het liefste willen geven, geen ellende meer en geen verdriet

helaas heb ik dit ook niet in mijn macht, als oude man met piet

je verhaal gaat me wel aan het hart, en ik wil je graag helpen met het vinden van energie en ontspanning zonder me al te veel met je leven te bemoeien, dus ik kan je alleen de riemen geven waar je mee kan roeien

het is niet groot, maar een klein begin, simpel en handig voor elke dag

dan hoop ik dat jij hierdoor wat meer ontspanning en energie krijgen mag

liefs,

sinterklaas

Met de Happinez en daarbij een waaier met oplaadtips :wink:

erg leuk, had hem bijna zelf gekocht namelijk :angel:

Bedankt!!!

Bedankt lieve Sinterklaas! Het boekje is hier al favoriet, en wordt de hele kamer doorgesleept! Heel erg bedankt!!

Lydia wat een mooi gedicht. Kreeg er kippenvel van

Mijn pakje lag al een paar dagen naar me gluren en vandaag mocht ie dan eindelijk open. Ik ben er echt super blij mee. Ik ga zsm het gedichtje overtypen en foto’s uploaden want dat lukt nu niet met mijn gsm op kok.

Het is een zelfgemaakt recepten schrift met het eerste recept er al geschreven, een cadeaubon van Oldenhof (deze Sint heeft echt heel goed opgelet…) en zelfgehaakte pannenlappen met een prachtig gedicht. Ben heel benieuwd wie deze creatieve Sint is.

@Tierrr wrote:

He Marieke, wat jammer… :frowning:

Hier ook nog steeds niks, maar kan nog komen?

Post al geweest Tierrtje?

Pakje stond op mij te wachten aan de voordeur :dance:

Ik ga even bijlezen en dan ga ik het openen.

Groeten

Isle

Nee, Marieke, maar de post is hier dan helaas ook altijd laat…

Hoop dat iedereen het gauw binnen heeft…

Mijn lootje is wel aangekomen, ben benieuwd wat zij er van vindt… :slight_smile:

Mijn pakje lag al een paar dagen naar me gluren en vandaag mocht ie dan eindelijk open. Ik ben er echt super blij mee. Ik ga zsm het gedichtje overtypen en foto’s uploaden want dat lukt nu niet met mijn gsm op kok.

Het is een zelfgemaakt recepten schrift met het eerste recept er al geschreven, een cadeaubon van Oldenhof (deze Sint heeft echt heel goed opgelet…) en zelfgehaakte pannenlappen met een prachtig gedicht. Ben heel benieuwd wie deze creatieve Sint is.

Jaaaaaa, daar was de post eindelijk!! Mét mijn KOKsinterklaascadeautje!! :dance:

Zo leuk, heb hem dírect open gemaakt! :mrgreen:

Zal ff foto’s maken, moment!!

Tess helemaal blij met haar cadeautje :smiley:

Een schot in de roos want ze heeft dezelfde in paars kleuren en vind hem super fijn… (ook van kokker) en dacht al om extra aan te schaffen omdat ze het zo fijn vind om mee te knuffelen dus helemaal top!

Jip vind zijn snoeppies heerlijk :stuck_out_tongue:

Danny is ongetwijfeld ook gek op de chocolade & ik ruik straks heerlijk onder de douche :slight_smile:

Kortom… ontzettend bedankt sinterklaas :smiley:

majaa van wie komt het pakketje… :think:

Geweldig leuk om alles te zien trouwens :smiley:

kom nog even foto’s plaatsen…

het pakketje :slight_smile: de rest staat nog op mn kaartje

Foto’s van mijn mooie pakje en prachtig gedicht.

En nu het resultaat waar ik echt super super blij mee ben.

Dit gaat zeker gebruikt worden.

Alleen geen idee wie sint was bij mij.

Groeten

Isle

De foto’s! :inlove:

Ik heb mijn pakketje ook uitgepakt en het is goed ontvangen… de muizen zijn al op :lol: De zeepketting hangt aan mijn pronkplank en de ster gaat in de kerstboom… helemaal mijn smaak, dus een oprecht “dank u sinterklaasje” is wel op zijn plaats :thumbup: :inlove:

Oja, het adresboekje is ingepikt door Aniek, mama heeft al een erg bewerkelijk adresboek, maar ze vroeg meteen of zij dan de adressen van haar vriendinnen erin mocht verzamelen. Dus ook die komt goed terecht :dance:

Ik heb vanmorgen samen met Desmée mijn pakje opengemaakt, en wat voor èèn :shock:

Een doosje bomvol met allerlei lekkers koffie thee en nog een heel leuk sieradensetje met oorbellen en armbanden.

Ik weet alleen niet wie mijn Sint is want een gedicht ontbreekt.

het pakje kwam uit lelystad dus ik vermoed dat Pearlie de afzender is.

Ik ben er erg blij mee superleuk hoor, bedankt sinterklaasje.