Sinds April zonder pil!! Deel nummero DRIE!!!

@aapje wrote:

JACQUELINE: wat een poepie is Jarno zeg!

Ja, lekker mannetje he? We zijn ook super trots op hem hoor. Hij heeft hele mooie grote, donkere ogen en die vallen meteen op. iedereen die hem voor het eerst ziet, maakt meteen een opmerking over zijn ogen. Ach, ik kan er uren over door praten....haha.

Jazi, wat een trut zeg :wall: ! Oh, ik kan dus ook helemaal niet tegen dat soort domme opmerkingen. Ik ben juist zelf al heel voorzichtig met dat het nog zo pril is, maar dan zegt iedereen: geniet er nou maar van. De kans dat het fout gaat is niet groot en je krijgt deze mooie tijd nooit meer terug. Nou, gelijk hebben ze hoor. Trouwens wij hebben zondag aan mijn opa en oma verteld dat zij grootouders worden. Weet je wat m’n oma zei? Is het een ongelukje ofzo? (Ach ja, we zijn pas 6 jaar bij elkaar en we wonen ook pas 2 jaar samen, dus heeeeleeee grote kans dat het een ongelukje is :evil: ) Ik had al de schurft aan mijn oma en nu helemaal !

Em, ik had inderdaad ook hetzelde als jij: je blijft toch het ‘kleine meisje’ van je ouders hè? Maar ze zijn zo blij… :inlove: …dom, dat we ons zo druk maken om de reactie van anderen :snooty: .

Mijn werkgever (ik werk op een w&s bureau en we zijn maar met z’n 2-en, waren altijd met 4…in september en oktober komen er 3 bij…) is vandaag weer voor het eerst op kantoor…hij was lekker op vakantie…nu wil ik hem zo graag vertellen dat ik zwanger ben… :lol: .

:-*

Hee allemaal!

Het lijkt inderdaad alsof ik een paar daagjes ben weggeweest, als ik nu weer kijk, wat er allemaal al weer getypt is… maar ik ben gewoon thuis, Aapje…haha :lol: Maar ik zou wel graag een paar daagjes lekker weg willen, en ga dat misschien nog wel doen… :smiley:

Jacqueline, een beetje laat, maar nog van harte welkom! Wat leuk dat je al een zoontje hebt!

Ilse, dat blijft maar spannend he… ik zou volgens mij al lang bij de dokter een test hebben gedaan… haha, … hoezo ongeduldig???

Ik hoop het echt voor je.

Hannes, veel sterkte, kan me voorstellen dat je even niet zo’n zin meer in dit alles hebt… komt wel weer! Heel veel liefs voor jou!! :-* !!

En de rest ook weer de groetjes, ik ga weer eens voor de afwisseling bankhangen vanavond… gaap, gaap, gaap, gaap!!! haha…

Groetjes van Lieke!! :inlove: !!

Dank je wel Lieke! En jij gefelicitered met je zwangerschap!! Al last van de bekende kwaaltjes?? :sick:

Ben ik weer even meiden… super traag en met telefoon tikken dus schiet niet op.Heb vluchtig proberen te lezen…

Welkom!!! Leuk dat er weer iemand mee komt kletsen altijd gezellig!!

Elsevier…hahaha ik hoop ook dat we snel de oranjerie in kunnen duiken!

Het is zoooo stom meiden, ik ben er nog steeds super van overtuigd dat ik ongi ga worden, weet niet hoe komt… had van me zelf verwacht dat ik al 30 testen had gedaan ofzo…maar niet dus! Ik wil ook rustig wachten tot het weekend en dan zie ik wel weer… Hoop natuurlijk wel hartstikke dat ik zwanger ben maar heb niet de drang om dat meteen te gaan testen!!

Nou ik ga er weer vandoor…hopelijk kan ik snel weer op het werk kletsen mis jullie allemaal wel hoor!!!

Liefs Ilse

jaqueline… ik heb een half jaar op camping emmen gewoont in een chaletje… toen had mijn vriend voor nood een chalet gekocht en van daaruit zijn we naar Limburg verhuist… dat ligt ook in de buurt van mijn favo plekje… wat ze nu beklad hebben… GRRRRRR… juist dat mooie oude hunebed van tienduizend jaar oud…

mario en ik hebben alles nog eens goed doorgepraat… en we hadden willen trouwen als ik zwanger ben… maar dat is allemaal zo moeilijk plannen… dus hebben we nu een datum geprikt voor volgend jaar… tenslotte moet er ook gespaard worden he…

we gaan dus in emmen trouwen… en fotoshoot bij mijn hunnebed… LOL

hopelijk is ie dan weer mooi schoon…

gister was ik dus echt goed misselijk… en echt moeier als anders… maar ik juich nog niet te vroeg… Ik wil niet weer teleurgesteld zijn…

het worden spannende dagen… en zal ik het geduld wel hebben om een week te wachten???

Hoi

He Lieke, dat was een foutje van mij haha! Ik weet ook niet hoe ik daar bij kwam… :doh: . Ik denk dat ik gedachten kan lezen omdat je er toch wel aan gedacht had om er even tussenuit te gaan!

Oh Ilse wat spannend zeg! Maar waarom blijf je denken dat je toch ongi gaat worden? Niet iedereen heeft klachten als ze zwanger zijn! Ik hoop het toch zo voor je :pray: . Maar jij bent niet de enige die baalt van het feit dat je niet kunt internetten, wij ook hoor, we missen je!

Labelle, wat leuk dat je in Emmen gaat trouwen zeg! Misschien kom ik wel kijken samen met Jacqueline haha! En als nou ook nog blijkt dat je zwanger bent dan is het helemaal geweldig en dan kun je lekker gaan beginnen met het voorbereiden van jullie huwelijk en gezin!

Knuffies van Aapje

Hoi hoi!

Jacqueline, ik zet je gewoon in de lijst en wie weer wordt je cyclus nu wel wat regelmatiger en dan kan er gewoon wel een banner bij.

Em, ik had ook het speelkleed. Is echt wel leuk…met een schaapje! :inlove: hihi…en gisteren heb ik ook nog de dvd gekregen van mijn schoonzusje…ze had 'm al weet ik hoe vaak gezien…Ik denk wel dat je mee mag doen hoor, met die medicijnen. Ik heb namelijk gehoord dat je alleen niet mee mag doen als je een penicilinekuurtje hebt.

Aapje, met mij gaat het heel goed! Gisteren ben ik voor het eerst bij de verloskundige geweest. Mijn bloeddruk was goed en ik was natuurlijk supergezond…whehehe… :lol: En 16 augustus krijg ik mijn eerste echo!!! :dance: Dat is geweldig!! Want ik heb vakantie tot 15 augustus!! en dus kan ik de dinsdag erna gaan. Dan duurt het wachten niet zo heel lang. :smiley: Ik heb mijn banner trouwens aan moeten passen…want ik ben toch 5 maart uitgeteld…volgens de berekeningen tot nu toe. Mijn cyclus was immers niet goed op gang gekomen en nu moet ik toch maar uitgaan van een kortere cyclus dan 31 dagen. Ben ik dus ietjes verder…mooi meegenomen dus! Dus jullie liggen nu braaf op tijd in jullie bedje! haha :lol: jazekers! zo moet dat ook! en raak schieten! :thumbup: :pray:

Labelle, ga je in Emmen trouwen? Gaaf! Ik wil ook…hihi…Maar als je volgend jaar gaat trouwen moet je wel op tijd beginnen met dingentjes regelen hè! Een jurk uitzoeken enzo… :inlove: Nu nog zwanger :pray: :thumbup:

Elsevier, wat heb jij nu voor oma??? :roll: Tjongejonge…sommige mensen…Niks van aan trekken!!! Doe ik ook niet bij die vriendin van me…ze kan de boom in!!! :lol: En dan neemt ze je oma maar mee!! :mrgreen:

Ilse, 9 dagen al? En je denkt dat je ongi wordt? :shock: En je hebt geen klachten? Ook geen ongiklachten? Dan word je ook niet ongi…dan ben je gewoon zwanger. :mrgreen: Denk ik dan! :thumbup: :thumbup: :pray: :pray:

Zo ben bekaf…ik ga weer ff wat doen! Voor diegenen die ik vergeten ben: ik ben jullie niet vergeten…ik ben gewoon een beetje moe! :lol:

Hoi meiden!

Jazi, is idd leuk he, dat speelkleed met dat schaapje! :lol: :inlove:

Ik mag voorlopig nog meedoen, na de zomerstop krijgt die vrouw een lijst met nieuwe scherpere eisen, en misschien dat ik dan niet meer mag…Nu is het nog zo dat je idd met penniciline en met prednison niet mee mag doen. Dat slik ik gelukkig niet!

En wat gaaf dat je 16 aug. je eerste echo hebt! Super hoor! En op 5 maart uitgerekend, da’s leuk! Dan is m’n moeder jarig!

Labelle, spannend hoor je verschijnselen! Ik blijf duimen! :thumbup: :thumbup: :pray: :pray:

Ja, da’s toch ook wat van dat Hunnebed!! Sommigen hebben echt geen verstand, wie gaat nou zoiets cultuurhistorisch van 10.000 jaar oud onderkladden!!! Grrr… :evil: :evil: (mensen die geen verstand hebben dus…zucht… :frowning: )

Ik hoop dat ie mooi schoon is voor je trouwdag!

Met mij alles goei wel. Gister was ik in de supermarkt even heel misselijk! :sick: Gelukkig ging 't weer weg door het eten van een halve gevulde koek! :lol:

Verders met jeugdvriendinnetje afgesproken die ik al jaren niet had gezien, was een heel leuk weerzien! Veel gekletst, foto’s gekeken enzo. Kortom: gezellig! Eigenlijk net als vroeger!

Van m’n moeder nog een boek gekregen over zwangerschap! Zo leuk! :inlove:

Ilse, jij houdt 't ook spannend! Ik duim met je mee! :thumbup: :thumbup: :pray: :pray:

Aapje, jij zit zeker nu in je klusperiode? Zet 'm op! :thumbup: :thumbup: :pray: :pray:

En hoe istie met de anderen? Marrije, Smarty, Hannes…en wie ben ik nu nog vergeten…Ik denk aan jullie hoor! :-*

hoi hoi dames!

hoe is het met jullie?

met mij gaat het allemaal wel redelijk! heb het even helemaal gehad met mijn vakantiewerk, moet vanavond nog 4 uur werken en dan heb ik 4 dagen vrij, daar ben ik echt aan toe want ben super moe!

daar komt bij dat de vruchtbare dagen weer naderen en we dus weer flink gaan klussen :lol:

en van het weekend moeten we nog naar mijn zus toe want die is jarig en moet ook nog naar de tandarts, druk druk druk dus!

maar goed we :pray: dat het snel raak is! we zullen zien!

succes en sterkte voor alle meiden!

liefs

hoi hoi

alles goed hier??

hier gaat alles wel goed ik ben wel sinds gisteren misselijk dus ik moet er nu toch echt aan geloven. maar ik vind het nog meevallen als het hier bij blijft ben ik zeer tevreden.

LABELLE volgend jaar is de grote dag spannend zeg en trouwen in EMMEN? dan kom ik ook kijken dat is zo dichtbij voor mij.

nog 3 dagen voor je nod spannende dagen weer voor jou ik ben heel benieuwd ik :thumbup: en :pray: nog even heel erg flink voor jou.

liefs chantal

jullie horen de details allemaal nog… we moeten allemaal nog bekijken hoe we het willen invullen… iemand nog aparte ideen… Jaqueline… misschien nog wat drentse tekstjes…???

verder geen nieuws vandaag…

JIPPIEE op het werk doet het internet het weer…EINDELIJK!!! En vandaag zit ik helemaal alleen op kantoor dus heb alle tijd om te kwekken!! (Na vandaag heb ik ook 2 weken vakantie dus ben ik er weer niet of nauwelijks maar na de vakantie ben ik weer trouw van de partij hoor!!) Heb jullie allemaal gemist!!!

Labelle: Trouwen…wat gaaf!!! Gefeliciteerd!! En wie weet ben je wel zwanger als je gaat trouwen… maar hoe dan ook wordt het een onvergetelijke dag (misschien is ukkie zelf al van de partij, zou dat kunnen?)

Wij gaan eventjes snel trouwen als ik zwanger mocht zijn, en dan het eerste weekend wat er op volgt een bbq. Geen echte bruiloft dus.

Nou nog steeds geen ongi te bekennen…maar ik denk gewoon niet dat ik zwanger ben…heb nergens last van! En de test van negatief…!! Ik heb me voorgenomen om zaterdag weer te testen (als ik nog niet ongi ben). Maar een vriendin van me had ook ineens een veel langere cyclus… ach we zien wel! Laat het jullie in ieder geval wel ff weten hoor! Kruip wel weer bij mijn ouders of zus achter de computer!!

Heb ik verder nog leuke nieuwtjes gemis? Heb nog niet alles kunnen lezen … was zooooo veel hahaha

Met alle zwangeren gaat het goed? Lekker aan het genieten? Hebben sommige het al aan hun ouders verteld? Ennuh hoe was dat? Lijkt me zo’n speciaal moment!!

Ik kom zo weer kijken!!

Liefs Ilse (eindelijk weer online!!! :dance: )

Goedemorgen allemaal,

Ilse, leuk dat je er weer bent :smiley: !

Wanneer heb je voor het laatst getest? Oh, ik hoop toch zo dat je zwanger bent :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray: . Je laat het wel meteen weten hier hè? Heb je mijn pb nog gelezen? Ik ben erg benieuwd of hij het is… :wink: . Ga je nog iets leuks doen in je vakantie?

Ik heb trouwens mijn werkgever verteld dat ik zwanger ben (wel snel, maar goed). Hij reageerde echt heel leuk. Daar ben ik wel blij om.

Vorige week zaterdag…die test was negatief!! Wil nu morgen of zondag weer gaan testen. Maar het is zo stom joh! Denk gewoon echt dat ik ongi wordt…daarom kan ik waarschijnlijk ook zo goed wachten…hahaha normaal ben ik superongeduldig maar nu helemaal niet!!

Heb net eventjes je Pbtje gelezen en eventjes teruggestuurd…om namen hier op het forum te zetten leek me niet zo handig!! Ben wel benieuwd of ie nu een crimineel is…! hahaha.

En ik heb ff mijn email aan jou gegeven, mag ik de jouwe ook elsevier? In de vakantie moet ik bij mijn ouders of zus online en met die telefoon tikken duurt het zooooo lang voordat het forum in beeld komt. Dat het makkelijker is om even jou een mailtje te sturen en dat jij het dan op het forum zet?

Wat leuk dat je baas zo positief reageerde!! Ik denk dat ik het dan ook vrij vroeg vertel hoor…kan dan toch mijn mond niet houden hahaha

Liefs Ilse

Hey Ils,

Je hebt mijn mailadres nu hoor… :wink:

Natuurlijk ga je mij morgen een mailtje sturen dat je zwanger bent en ik zal hem dan meteen even op de site zetten! Je kan ook best een lange cyslus hebben, maar 10 dagen overtijd is wel héél lang hoor… :pray:

Ik hoop het echt zo voor je en natuurlijk ook voor de andere meiden, wie is er nu eigenlijk aan de beurt voor de NOD? Ik ga even kijken…ik weet het al.

Het is Labelle. Nog 2 daagjes…wanneer ga je testen?

Heeft iemand nog een leuk idee om een saaie zondag door te komen? Ben bang dat het anders weer op de bank hangen wordt, en dat kan ik nog genoeg over een tijdje :lol: !

:inlove:

ilse meid waar haal je toch die rust en geduld vandaan…

ik ben gewoon echt niet geduldig aangelegd van nature…

soms is dat ook wel heel vervelend… hetzelfde met je overal druk over maken… dat ook zon mooie eigenschap die me mijn neus uitkomt…

ilse ik hoop en denk dat ie nu positief aangeeft…

Labelle: Voor jou wordt het nu ook spannend ga voor je duimen!! :pray: :pray: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray:

Al voortekenen te bekennen???

Elsevier: Heb je eventjes een mailtje gestuurd om het te testen!! Is ie aangekomen??

Labelle: ben normaal gesproken ook super ongeduldig dus waar deze rust vandaan komt is mij ook een vraag hahaha.

Maar ik laat het jullie weten hoor, als er nieuws is…en horen jullie niets is het nog steeds hetzelfde!

Tot zo liefs Ilse

He Ilse!

Ik weet misschien waar jouw rust ineens vandaan komt: je “hormoonhuishouding” is verandert doordat je zwanger bent!?!?!?!

Zou toch kunnen of niet dan?

Aapje

LaBelle!!!

Wanneer wil jij gaan testen dan? Je nod is over 2 dagen, wil je maandag al testen of wil je langer gaan w88?

Beloof ons in ieder geval dat je ons wel op de hoogte houdt!

Aapje