Sinds April zonder pil!! Deel nummero DRIE!!!

Helleu allemaal! Even berichtje van mij. Idd rustig hier! I

llse, je houdt 't spannend!

Ik zit lekker te internetten en te niksen thuis, heb nog vakantie! Ben echt heel lui! Zometeen duik ik maar weer lekker op de bank met een boekje!

Hoest met iedereen? Druk aan de klus, of in de wachtdagen? Ik blijf duimen! :thumbup: :thumbup: :pray: :pray:

hoi hoi dame’s!

ik ben er ook weer!

mijn ongi is weer helemaal over, dus we kunnen weer gaan klussen!

ik was er de laatste 2 dagen niet ivm de verjaardag van mijn vriend!

hij was gister jarig maar we vierde het zondag!

gister zijn we een dagje weg geweest met zijn 2en!

Labelle gefeliciteerd dat je gaat trouwen!

mijn zus gaat volgend voorjaar ook trouwen!

allemaal veel succes en sterkte!

liefs

Hallo hallo

Ik zag net dat er ook een topic is voor de april-stoppers. Ik ben dan wel niet gestopt met de pil afgelopen april, maar we zijn gestopt met veilig vrijen in april. :smiley:

We hebben al een zoontje, die is geboren vorig jaar 28 mei en we zijn er aan toe om nog zo’n mooi wezentje te verwelkomen in ons leven.

Dusss…mag ik met jullie mee kletsen? :pray:

Welkom Jacqueline!

Natuurlijk mag je meekletsen hier! Hoe meer zielen hoe meer vreugd zeggen ze toch! Wij zijn ondertussen al bij deeltje drie aan het typen dus we kunnen er wel wat van hihihi.

Maar vertel ons eens iets meer over jezelf! Sorry maar we zijn een heel klein beetje boel nieuwsgierig…

Wat leuk dat je in Emmen woont! Dat is helemaal niet zo ver bij mij vandaan.

Ilse: Waar zit je toch??? Hier kan ik niet tegen hoor!!!

Groetjes van Aapje

welkom Jacqueline.

kom gezellig meekletsen.

he Emmen is hier ook niet zover vandaag 30 min met de auto.

LABELLE wat is mario romantisch zeg daar kan mijn hubbie nog wat van leren.

SMARTYGIRL nog gefeliciteerd met je vriend. heel veel succes deze maand.

ILSE WAAR BEN JE NOU??? :think:

liefs chantal

Fijn, zo’n warm welkom!

Ik ben dus jacqueline, ben 30 jaar en woon sinds 4 1/2 jaar in Emmen samen met mijn lieve vriend. Ik kom oorspronkelijk uit Meppel en we hebben plannen om over niet al te lange tijd weer terug te gaan verhuizen die kant op.

Vorig jaar, op 28 mei, zijn we de trotse ouders geworden van een prachtige zoon die we Jarno hebben genoemd. Een foto van hem is te zien op het topic ā€œshowforumā€.

Ik heb een niet al te leuke bevalling gehad, dus sinds we ā€œbezigā€ voor de tweede spookt er wel weer van alles door mijn hoofd. En dan bedoel ik voornamelijk angst hihi.

Ik werk op dit moment niet, ben lekker thuis om voor ons mannetje te zorgen en dat bevalt me prima.

Tja…en dan nu natuurlijk druk aan het klussen om nog een kindje te krijgen.

Dat was het wel zo’n beetje, als er vragen zijn hoor ik het wel.

Groetjes!!

(Ik ga er nu wel weer vandoor, even lekker voor de buis hangen. Maar morgen ben ik er zeker weer!)

Pff meiden ff snel een berichtje… ben nog steeds niet ongi! Heb getest die was negatief…snap er niets meer van en wacht ā€œrustigā€ af.

Ik kon hier niet komen omdat we op het werk sinds vrijdag een probleem hebben met het internet. (zit nu ff bij mijn ouders want thuis is ie ook stuk) Hoe is het mogelijk op 2 plaatsen geen internet!!

Hier gaat het met telefoontikken dus ik lees nu niet alles… hopelijk kan ik van de week weer op het werk kletsen!!

Doei liefs Ilse

Jacqueline! Van harte welkom bij de aprilstoppers (ja waar je ook mee gestopt bent in april, dat maakt niet uit hoor…hihi… :wink: ). En wat een mooie zoon heb je! Om jaloers op te worden! Ik heb altijd gehoord dat bij de 2e alles veel makkelijker gaat. Dat was bij mijn zus ook! De eerste bevalling (een zoon, Roel) was verschrikkelijk. De 2e keer (een dochter, Fenna) gebeurde het gewoon binnen het uur en zonder problemen. Dus wees nou maar niet te bang, hoor. Het zal allemaal reuze meevallen.

Maak je zelf ff een banner? Dan kopieer ik 'm in ons lijstje! :thumbup: :thumbup:

Ilse, johhh…7 daagjes overtijd. En een nega-test? Ja, dat zegt dus helemaal niks hoor. Het ligt er vaak ook aan hoe gauw jouw HCG stijgt. Dus wacht maar weer af (frustrerend…grrrr…). We :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: gewoon door. Nu moeten we ook :thumbup: :thumbup: dat je gauw weer internet op je werk en thuis hebt, zeg.

Smartygirl, ook nog gefeliciteerd met je schatje! :-* Hoe oud (of hoe jong, hè :wink: ) is ie geworden?

Zo, nog ff tv kijken…en dan lekker slaapie doen…pff. Ben alweer bekaf…

Doeidoei!!

hoi jaqueline… welkom bij ons… wat leuk dat je uit emmen komt… mario komt uit Klazienaveen… :slight_smile: en ik heb een half jaar in emmen gewoont…

oooooh ilse wat spannend… ik hoop zo dat je zwanger bent…

Jacqueline welkom hier bij de april-stoppers!

ik ben ook eerder gestopt met de pil, maar ben ook pas sinds april voor het echt bezig!

mijn vriend is gister 34 geworden! hij zegt zelf dat hij 26 is geworden :lol: mocht hij willen!!

ach ja citaat oma van mijn vriend zondag" je voelt er niets van als een man ouder is"!

ik moest echt heel hard lachen toen ze dat zei, had dat nooit verwacht van een 82 jarig vrouwtje!

maar goed voor ons komt de klusperiode er weer aan, dus we gaan er weer voor! 1 maand pauze gehad, maar nu kunnen we er weer volop tegen aan!

liefs

LaBelle, gefeliciteerd! Wat een romantische vriend heb jij zeg.

Jaqueline, welkom!

Wat balen Ilse dat je een nega test hebt en toch al flink over tijd bent. Afwachten maar (dat is niet makkelijk ik weet het).

Ik voel mezelf een beetje rot de laatste week, weet niet hoe het komt. Ik ben nu ook wat minder met de hele kinderwens bezig. Ik denk dat ik hier ook even wat minder zal komen. Zodra ik mijn goede vel weer heb gevonden zal ik me weer melden! Ik hoop dat dat snel is.

Hoi allemaal!

Jacqueline, welkom hier! Leuk dat je ook mee komt kletsen!

Ilse, balen meid die nega-testen! En dat je internet ook nog stuk is op 2 plaatsten, grrrr…Sterkte! :-

Hannes, wat vervelend dat je niet zo goed in je vel zit! Ik denk dat dit een nasleep van je mk is. Die hormonen kunnen gekke dingen met je doen. Ik snap heel goed dat nu je hoofd er even niet naar staat, naar zwanger zijn en baby’s. Ik weet dat het makkelijk klinkt, zeker uit mijn mond (wat weet ik ervan af, van mk e.d…), maar ik weet wel hoe 't is om je even niet lekker te voelen. Het enige wat helpt is tijd; accepteer dat 't even zo is, en neem je rust, maar blijf ook bezig, maar niet teveel. Balans noemen ze dat geloof ik…Sterkte meid! :-
:thumbup:

Smarty, idd lachen zeg die opmerking van je oma! :lol: Verwacht je niet van een dame op leeftijd, echt super!

Ik heb het eindelijk aan m’n ouders verteld. Ze zijn superblij! Helemaal trots! Zo lief! Ik krijg een wieg van ze! :inlove: :inlove:

En m’n broer en zus worden oom en tante natuurlijk, en ze zijn ook helemaal blij! M’n broer zei: ā€˜hoever ben je nu heen?’ :lol: (bedoelt dus hoe lang ik zwanger ben…)

Hallo meiden, zo das lang geleden he?

Ik was hier weer eens aan t lezen en zag hoe spannend t hier is!!! ( Als hier geen zwangere meer bijzitten dan weet ik t niet…)

Met mij gaat alles goed, niet ziek geweest,voel me helemaal super! :dance: ( dat kan dus ook)

Vorige week maandag echo gehad en alles was goed met onze kleine, was al druk in beweging… we waren meteen :inlove: …

En t bleek dat ik ook al ietsje verder was in mijn zwangerschap, ben nu 28 jan uitgerekend. Dus dat was ook alweer een meevaller.

Nou ik ga heeeeeeeeeeeel hard :thumbup: en :pray: voor jullie! Dat jullie ook allemaal maar zo n kleine beeb in je buik mogen hebben want t is echt een hele fijne tijd. (je bent vort altijd met zijn tweetjes , das ooit best raar, hihi)

Komt helemaal goed met jullie, heel veel sucses! :wink:

:pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray:

dikke :-* jogy

Hey meiden!

Ilse, wat jammer dat je een nega test had, maar wat niet is kan nog komen he :wink: ! We gaan nu nog harder voor je :pray: , want we moeten natuurlijk binnenkort wel ff naar de Oranjerie :lol: !

Jacqueline, van harte welkom hier. Gezellig! En wat een kanjer heb jij :inlove: !

Aapje en Smarty, zet hem op met klussen :dance: :dance: :dance: .

Hannes, :-* . We denken aan je.

Em, gaaf dat je het verteld hebt. Vond je het ook zo eng :lol: ?

Hey Jogy, hoe is het? Lang geleden en je bent al echt wel ver !!! Gaat het allemaal een beetje goed? Heb je niet een fotootje van je echo? Ben heel nieuwsgierig… :smiley:

Oh ja, ik had gisteren echt een k*t-dag zeg! Ik voel me al een paar dagen echt verrot (tsja, je moet er wat voor over hebben… :wink: ).

Maandag belde mijn moeder of ik nog even bij haar kwam (ze woont 5 minuten bij me vandaan) dus ik naar haar toe. Had ze allemaal kadootjes gekocht, echt super. Ik kreeg sokjes, rompertjes, spuugdoekjes :mrgreen: , slabbetjes en een heel mooi 9 maanden boek. Echt zo leuk, maar ik vind het nog wel eng hoor, het is ook nog zo pril… Nou ja, niet teveel bij nadenken hè?

Meiden, ik ga maar weer even aan het werk.

Veel liefs

@Elsevier wrote:

Em, gaaf dat je het verteld hebt. Vond je het ook zo eng :lol: ?

Hoi Elsevier, ja ik vond het ook doodeng hoor! Dat vertellen! :lol:
Bij je ouders blijf je je toch soms een meisje van 16 voelen die ondeugend is geweest! (tenminste, dat heb ik dan) :lol: :lol:
Gisteravond gewoon er meteen uitgeknald en ze vonden het zoooooooo leuk! :inlove: Snap niet meer dat ik 't eng vond om het te vertellen! :roll:
Wat lief van je moeder zeg, al die babyspullies! :inlove:

Ik zit al klaar voor de plasmevrouw van MvM! Ben benieuwd! Ik hoop trouwens niet dat ik op m'n werk ook urine op moet vangen zeg! Ik zie me al lopen door de gang met m'n flessen! :lol:

Hoe istie verder met iedereen? Ik denk aan jullie allemaal hoor! :thumbup: :thumbup: :pray: :pray:

Jogy, leuk weer wat van je te lezen! Super dat 't zo goed gaat allemaal!

Hoi hoi!

Elsevier, heb je ook al spulletjes gekregen? Nou, ik ook…maar een vriendin van me reageerde toen ze dat hoorde heel raar. Ze zei dat ze dat maar raar vond, want de kans was nog altijd groot dat het mis zou gaan. :shock: …en dat noemt zich vriendin…kan je toch zo achter het behang plakken. :x Maar goed, laat maar praten.

Je hoeft dus geen plasjes op te vangen op je werk! :lol: of als je ergens op bezoek bent…neej…joh…zover gaat het ook niet. :mrgreen:

Jogy, het is echt fijn om te lezen dat het goed gaat met je beebje! Nu hoef je je niet meer zoveel zorgen te maken en kun je meer genieten!!

Hannes, rust maar eens lekker uit. Ik denk dat je dan weer gauw de oude Hannes bent hoor. Denk ff aan jezelf. En we zien je wel gauw weer lekker vrolijk verschijnen. :-*

Em, fijn dat je het hebt verteld. Nu kun je lekker kletsen over het wondertje in je buik! Das veel makkelijker.

Smarty, pittige oma heb jij zeg! :wink:

@LaBelle wrote:

hoi jaqueline… welkom bij ons… wat leuk dat je uit emmen komt… mario komt uit Klazienaveen… :slight_smile: en ik heb een half jaar in emmen gewoont…

oooooh ilse wat spannend… ik hoop zo dat je zwanger bent…

Goh, leuk zeg! Waar heb je gewoond in Emmen dan?

Het is voor mij een beetje moeilijk om een banner aan te maken, aangezien ik een hele vage cyclus heb die zich niet laat peilen. helaas, want ik word er zelf ook gek van. Ik heb normaal altijd een hele lange cyclus, maar de afgelopen 2 keer duurde het maar 21 dagen!! :wall:

He allemaal!

Jazi, fijne ā€˜vriendin’ heb je zeg! Wat een stomme reactie! Nou ja, niks van aantrekken, of ze is jaloers of ze kijkt niet verder dan haar neus lang is…

Net is MvM langsgeweest, ik heb het speelkleed gekozen! Vond het wel moeilijk kiezen hoor: het boek vond ik ook wel erg mooi! Maar ik ga nog wel die dvd en het plaatjesboek van Lennart Nilson kopen, die die mooie foto’s maakt. En ik kreeg een cd-rommetje van babyopkomst, en het 9maanden magazine van ā€˜kinderen’. En aan het einde van de deelname krijg ik een kinderserviesje van Dick Bruna :inlove:

Ze gaat nog wel even navragen of ik echt mee mag doen, omdat ik medicijnen slik. Dus dat hoor ik vanmiddag.

En ik hoef idd niet op m’n werk op te vangen! :lol:

Hoi!

Jeetje is er veel geschreven sinds gisteravond!

ILSE: hoe voel je je dan? Heb je ook het idee dat je echt zwanger bent? Ik hoop het toch zo voor je meid! Die positieve test komt echt wel snel hoor!

EM: wat leuk dat je familie zo lief reageerde! Je hebt je dus voor niets druk gemaakt. Het komt allemaal goed hoor!

HANNES: kop op meid! Je moet het inderdaad toch nog even helemaal verwerken denk ik… gewoon de tijd nemen. We blijven aan je denken!

ELSEVIER: wat ontzettend lief van je mams! Echt schattig!

JOGY: wat geweldig dat alles goed gaat en dat je al verder bent dan dat je dacht, 28/1 al uitgerekend! En super dat je geen klachten hebt!

SMARTY: nog van harte gefeliciteerd met je vriend! Dat was ik gisteren helemaal vergeten. Sorry. En heel veel klusplezier!

MARRIJE: alles oké? Veel succes met klussen!

JACQUELINE: wat een poepie is Jarno zeg!

LABELLE: willen jullie eigenlijk dit jaar nog trouwen of wordt het volgend jaar?

CHANTAL: hoe gaat ie met jou dan?

JAZIBELLE: hoe is ie met jou dan?

LIEKE: paar dagen weg toch? Leuk!

STEFFIE: ook vakantie volgens mij!

Volgens mij ben ik nu niemand vergeten… als het wel zo is dan spijt het me heel erg! Met mij gaat alles prima. Niet meer ongi dus we liggen weer lekker vroeg in bed haha!

Tot later meiden! Groetjes van Aapje