Sinds April zonder pil!! Deel nummero DRIE!!!

LIJSTJE VOOR DE APRILSTOPPERS:



NOD



ILSE2!!! :thumbup: :thumbup: :pray: :pray:





LABELLE :thumbup: :thumbup: :pray: :pray:





HANNES: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray:





AAPJE!!! :thumbup: :thumbup: :pray: :pray:





SMARTYGIRL :thumbup: :thumbup: :pray: :pray:





MARRIJE: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray:





JACQUELINE!! :thumbup: :thumbup: :pray: :pray:



ZWANGER:



JOGY: :pray:





CHANTAL!! :pray:





JAZIBELLE :pray:







LIEKE :pray:





STEFFIE: :pray:





EM :pray:





ELSEVIER: :pray:

Zow hej, het 3e deel alweer!



Ik was benieuwd naar nieuws van Aapje. Jammer genoeg nog niets, ik ga vandaag even een dagje naar Friesland en kom morgenavond terug. Ik dacht ga eerst nog even kijken of Aap al is geweest maar helaas.

Ik zal voor je duimen Aapje! Natuurlijk duim ik ook voor Ilse en Marrije :thumbup: Spannend hoor !!

Hannes: veel plezier!!! En tot donderdag!!



Ik ben er zelf morgen niet…(voor ik het vergeet te zeggen).

Ik wil trouwens niet gaan testen voor vrijdag…omdat ik ook wel eens een cyclus van 30 dagen heb gehad.



Ga weer snel aan het werk…drukjes maar moet gewoon af en toe kijken of er al iets is van aapje.



Liefs Ilse

Jazibelle…super gedaan dank je wel!!! :thumbup:

:lol: Hoera ! Gefeliciteerd allemaal, met de geboorte van deel 3 ! :lol:



Hannes, veel plezier in Friesland!



Aapje…waar ben je?



Ilse, laat ons niet te lang in spanning hè?



Marrije :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: .



Veel liefs :inlove:

Oeps, Aapje heeft zich verslapen…

Maar tot nu toe nog niks te zien.

Ik heb wel van die fijne krampen in m’n buik.

Dus het voelt wel alsof ik ongi ga worden.



Ik ga eerst even een bakkie koffie drinken hoor!

Anders word ik echt nooit meer wakker denk ik.



Tot strakkies, Aapje

O ja, ik heb nog een PS-je:

Wat leuk zeg, we hebben alweer deel drie!!!

Goed gedaan hoor Jazibelle, mijn complimenten!



En hoe is het met Ilse en Marrije?

Voelen jullie al iets vreemds?



Afz. Aapje

Aapje, we blijven gewoon :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: . Krampjes of niet!



Bedankt voor de complimentjes…ik word er verlegen van… :oops: :mrgreen: :lol:

Nu weet ik nog niks!!! :? :stuck_out_tongue:

Ik ben zo benieuwd!!! Wat houden jullie dat lang vol, dat niet-testen!!



x van Lieke!! :inlove: !!



Ik kom dadelijk nog wel eens even kijken… :mrgreen: :mrgreen:

Hahaha Lieke…ik hou het alleen vol omdat ik ook wel eens een cyclus van 30 dagen heb gehad…dus ik ga er vanuit dat ik dat nu ook heb. Mocht er vrijdag nog nix te zien zijn…dan ga ik vrijdagavond of zaterdagochtend maar eens testen.

Maar ik denk echt dat ik gewoon ongi wordt hoor! Maar zodra ik meer weet…weten jullie het ook!!! :smiley:



Aapje, spannend hoor! Ik wacht nog steeds gezellig met je mee! hihihi.



Ik heb toch een chagerijnige collega tegenover me zitten…pfff zo kan de dag nog lang duren…



Liefs Ilse

Hahaha… leuk zo’n collega!! Doos!

whahaha :stuck_out_tongue:



Groetjes van miij weer!!!



Oh, trouwens ik snap het wel met je cyclus, maar ik ben toch wel errug nieuwsgierig!! :pray:

Tja zo denk ik er ook over.

Ook mijn cyclus is niet helemaal regelmatig geweest tot nu toe dus dan wacht ik liever een daggie langer met testen!

De 1e keer was het 27 dg, de 2e keer 26 en de 3e keer 27.

Dus waarom nu niet een keer 28?



Maar het voelt nu wel alsof het eraan komt…



Aapje

Nou aapje zitten we gezellig in het zelfde schuitje…hahaha alleen loop jij een dagje voor!!

Ook ik denk echt dat ongi er aan komt…ben er eigenlijk zeker van. (misschien dat ik daarom zo goed kan wachten)



Eeuuuhh lieke is niet een doos hoor…is een dikke grote vent!! Hihihi.

Maar gezellig is anders… hij kijkt al de hele dag boos… en het is pas 11 uur…pfffffff

Helpen jullie me door de dag heen? haha.



Wij krijgen vrijdag de nieuwe auto!! Jippie jeaahhh. Had ik dat al verteld? We hebben een nieuwe auto gekocht, een nissan primera uit 2003. Kan niet wachten tot we hem vrijdag op kunnen halen!

Was zoooo lief :inlove: mijn vriend zag die auto staan, en zei…daar kunnen wel 3 beebs in…!! Zucht…was weer helemaal verliefd. Heb het idee dat hij er ook steeds meer naar toe leeft!



Eigenlijk is dit een niet zo leuke periode om zwanger te worden. De zus van mijn vriend is 29 maart overleden, en dan zou ik ongeveer uitgeteld zijn als ik nu zwanger zou zijn! Bedacht ik me net pas… had ik nog helemaal niet bij stil gestaan. Zou niet leuk zijn als er op zo’n dag een kleine wordt geboren.

Begrijp me niet verkeerd hoor…een uk is meer dan welkom…!!!



Liefs Ilse

oeps er moet staan lieke: het is niet een doos hoor…

zo lijkt het net of ik het over lieke heb in plaats van tegen lieke…foutje :oops:

Haha Ilse, ik las die zin net ook al drie keer overnieuw!

Ik dacht al! Arme Lieke hihi.



Maar Ilse wij helpen je wel om de dag door te komen hoor!

Enne je hebt gelijk over die datum. Leuk is anders.

Maar als het zo zou zijn dan was het ook niet echt anders…



Maar ik zat net zo want mijn moppie is 22-3 jarig en dat is dan ook niet echt grappig zo twee verjaardagen achter elkaar.

Maar het is wel een hele ander situatie zoals bij jou!



Nu gaan we voor april! Mijn vader is op 5-4 jarig. Dan kan ik straks mooi vragen wat hij liever heeft voor zijn verjaardag van volgend jaar, een kleinzoon of een kleindochter hahaha.



Aapje

O, en mijn schoonmams is op 3-4 jarig.

Dus daar kan ik het ook op die manier tegen vertellen!



Best een geinig idee al zeg ik het zelf…

Maar eerst maar eens afwachten wanneer ik ongi ga worden!



Aapje

Whahahaha :lol: :lol: :lol: :lol: Zo had ik het niet opgevat hoor ilse!!!

Nee, dan is het inderdaad geen doos, nee, als het een vent is!! :mrgreen:



Kus van Lieke!! :inlove: !!

Oh, dat is wel een goede, Aapje; wat heb je liever voor je verjaardag; een schoonzoon of schoondochter? Die had ik ook kunnen gebruiken bij mijn schoonmoeder, maar ja, dat is nu een beetje te laat, want we hebben het gisteren verteld… Heel leuk, maar ook vind ik het wel een beetje ‘eng’, nou ja ‘eng’ is misschien niet het goede woord, maar ik hoop toch zo dat het goed blijft gaan, want anders is het wel vervelend, in eerste plaats voor mijn vriend en mij natuurlijk en het lieve ‘beebje’, maar ook om dat weer te moeten vertellen.



Oh, best erg… ik hoef nu niet te werken, en van de ene kant is dat erg fijn, zodat ik rust heb, maar van de andere kant ook lastig, want ik kan mijn gedachten maar niet stopzetten! :?



Nou, ik probeer nu eventjes vanmiddag hier weg te blijven en even voor afleiding te gaan zorgen en dan kom ik vanavond wel weer eens kijken hierzo! Ilse, succes met de shaggy guy… :lol: :stuck_out_tongue: :dance: :snooty:



Kus van Lieke!! :inlove: !!

Als we op dit tempo door gaan kunnen we straks alweer een nieuw deeltje openen…pagina 2 alweer en het is pas een paar uurtjes oud!!



Aapje: Leuke manier om te vertellen!!!

Ik heb ook al een manier bedacht om het mijn schoonmoeder te vertellen als het zover is. Hahaha hoezo er mee bezig zijn



Ik wil een bosbloemen halen, met een patroon voor een babypakje (zij houdt nogal van kleren maken) en dan op het kaartje van de bos bloemen zetten, zou dit over 8 maanden klaar kunnen zijn? Kusje ukkie.

Maar goed eerst maar eens zwanger worden hahaha.



Tot zo!!



(jullie houden me inderdaad leuk bezig vandaag dank-jullie-wel)

Lieke ik had jouw berichtje nog niet gelezen toen ik het mijn plaatste.

Wat leuk zeg dat je het gisteren hebt verteld…hoe reageerde ze?

Helemaal in de wolken???



Liefs Ilse