Sinds April zonder pil!! Deel nummero DRIE!!!

En wat dacht je van geraniums kado doen, verpakken in folie en met heel veel roze en blauwe lintjes eraan!

Als het kwartje dan nog niet valt dan kun je zeggen dat opa’s en oma’s toch achter de geraniums horen te zitten haha



Wel een beetje flauw hé…

He Lieke

Ik zie dat je al last hebt van zwangerschapshormoontjes hahaha

Ik had het toch echt over KLEIN- in plaats van SCHOON- .



Geeft niks hoor meid!

Geniet maar lekker van je vrije dag en maak je niet zo druk!

Alles komt vast helemaal goed met jou en je man en je beeb.



Aapje

Ilse, zeg gewoon tegen dat stuk chagerijn: Hey, Vent, ben je boos, pluk een doos…uhhhh…ja ROOS haha! Mensen die de hele dag zuur kijken, hebben meestal aambeien… :lol: :mrgreen:

Fijn, een nieuwe auto! En al helemaal als ie lekker ruim is! Das ideaal nu!



Lieke, ik weet het…we zijn er ook veel mee bezig. Maar, we hoeven niet zooooooo heel lang…24 augustus zouden we safe zijn, volgens mijn berekeningen. Dus doorbijten en inderdaad ook wel afleiding zoeken! :thumbup:



Aapje, das wel een leuke manier van vertellen met die verjaardag…maar die geraniums…haha :lol: En Ilse dat patroon voor een babypakje is ook een goed idee!

hahaha aapje…als ik dat zo zou brengen bij de opa’s en oma’s voelen ze zich zo erg beledigd dat ze nooit meer op willen passen :wink: En dat wil ik toch niet riskeren. hihihi.



Lieke: inderdaad lekker genieten…komt gewoon helemaal goed met beebje!!! Lekker genieten…en niet piekeren…!!!

Jij hebt wat wij allemaal willen…daar moet je juist vrolijk van worden!!! :dance:



Liefs Ilse

We posten tegelijk…wazig… :shock:

Hey ja inderdaad!! Had ik nog niet gezien!!



Voor jou telt natuurlijk hetzelfde…niet piekeren maar genieten!!!

Weet het makkelijk gezegd…maar proberen te ontstpannen…en dat moet toch lukken met dit zonnetje!!



Liefs Ilse

Hahahaha, ik lach me kapot hier… heeft vast aambeien… vraag het even aan hem! Wat erg, hij zou dit moeten lezen.



Inderdaad Aapje, ik heb af en toe van die rare momenten… schoondochter en schoonzoon, waar haal ik het vandaan?? :? :stuck_out_tongue: :lol: :roll:



En, inderdaad, Jazi en ik moeten gewoon lekker genieten en nu mag ik van mezelf tot vanavond niet meer hier komen, want ik zit nog steeds in mijn ochtendjas… :oops: whaha



Groetjes lieve meiden!!!



Ben je boos, pluk een doos, whahaha :dance: :dance:



Oh ja, trouwens, mijn schoonmoeder werd helemaal emotioneel en mijn schoonvader kan volgens mij zijn mond niet houden van enthousiasme, als het aan hem ligt, kan ik het net zo goed meteen in de krant zetten!! hiihi :lol: :mrgreen:

Mijn vader vindt het geloof ik geweldig, want hij heeft het er elke dag over, zegt mijn moeder. En mijn moeder? Die had het al gauw geraden 3 daagjes na mijn test!!! Die voelde het geloof ik al aan!!



Dikke zoen (ook voor de man met aambeien) van Lieke!! :inlove: !!



Jullie hebben me weer vrolijk gemaakt!! Thanks meiden!!! :mrgreen: :-*

Ik ga nu toch nog maar even heel hard en serieus aan het werk want anders krijg ik het nooit af!

Maar ik blijf om de 15 minuten naar de wc lopen dus ik meld me direct als ik nieuws heb!



Aapje



PS Dat van die geraniums was een geintje hoor, ik was het ook niet echt van plan. Ik had dat eens ergens gelezen of gehoord ofzo. En mijn ouders en schoonouders zijn nogal tuin-freaks dus vandaar dat mij dit was bijgebleven! Maar alles beter dan een cactus toch? Hihi :stuck_out_tongue:

Hahaha Lieke een forum verbod…nou ja iedereen die zwanger is is toch ergens aan verslaafd…en jij niet aan augurken maar aan het forum!! Je wordt er in ieder geval niet dik van hahaha.



Ik moet ook hoognodig aan het werk… bleeehhhh geen zin!! Maar goed werkeloos thuis zitten is ook niet echt wat…ga dus toch maar wat doen!



Maar ik check hier regelmatig dus kom maar op met die positieve zwangerschapstesten !!! :mrgreen:



Liefs Ilse

hoi hoi!



zo ik ben weer terug van een ochtend hard werken!

zo heerlijk om dan even thuis te komen in alle rust, heb eerst ff lekker gezeten en wat gedronken!

vanmiddag moet ik helaas weer hard aan de schoonmaak, maar ga wel af en toe weer hier kijken, want het wordt voor sommige nu wel spannend!

mijn ongi komt er ook bijna aan en dan kunnen mijn vriend en ik weer aan de klus…

jullie waren straks bezig over de data wanneer jullie uitgerekend zijn, ik zit in het voorjaar van 2006 met de trouwerij van mijn zus… maar ja goed dat zijn dingen die je toch niet in de hand hebt… eerst maar zien dat we zwanger worden he…



goed ik ga weer even verder ben ik straks weer!



liefs

De schoonmaak staat voor mij morgen op de planning! Maar ik wilde ook nog ff genieten van het zonnetje hoor! Ben een blondje en een kleurtje op mijn gezicht kan ik wel gebruiken!



Net eventjes thuis gegeten en mijn vriend was er ook…lekker eventjes gezellig saampjes gegeten!



Aapje al moe van het heen en weer lopen naar de wc?

Hihihi daar heb ik nog geen last van…maar ik denk dat het erger wordt hoe dichter we bij de vrijdag komen…!



Nou ga weer wat doen (schaam me diep heb vandaag nog bijzonder weinig uitgevoerd)



Liefs Ilse



(Lieke ons zwangere-forum-junky houdt het afkicken toch al een paar uur vol!! :thumbup: hahaha)

hoi hoi



zo jullie hebben al veel geschreven vandaag. aapje en ilse spannend zeg ik :pray: dat jullie gauw met goed nieuws komen.

smartygirl ik ben blij voor jullie dat alles goed is gekomen en nu hopen dat de ongi heel snel komt en dan kunnen jullie klussen voor een klein wondertje.

hier gaat alles verder goed heb verder haast geen klachten alleen veel last van mijn rug en (.)(.) maar verder kom ik er goed doorheen.



liefs chantal

… :shock: … :shifty: …ik heb ook niet veel gedaan vandaag…hihi…



psssst…maar dat mag je niemand vertellen hè!! :mrgreen: Ik ben heelaamaaal nieet versssjlaaaafdd aan dhit fffforummm…neeeej!! :hand: :slight_smile: :smiley: :lol:



Smarty, schoonmaken…brrrr…dat moet ik vrijdag…das mijn vrije dag. Dus. Heb er geen zin in. Nou al niet. :roll:



HAAAI Chantalleke!

haha ja dit forum is zeer verslavend ppff ben er niet vanaf te krijgen.

ik heb vanochtend nog even schoongemaakt in ons huis. niet uitgebreid hoor even met de franse slag als het voor het oog maar even netjes is. :wink:



liefs chantal

Mmmmm net kwam de baas binnen met mega vruchtensorbets (of is het sorbetten :think: )

Ik kon hem niet eens op…gewoon 5 bolletjes ijs, vruchten en mega veel slagroom.

Wel lekker !!!

Is het sporten van gisteren weer nutteloos geweest hahaha



Morgen ben ik trouwens niet hier! (niet dat jullie denken dat ik geen zin meer heb want vind het erg gezellig hier!!)



Doegie liefs Ilse

:drool: :drool: :drool: IJS??? wat een geweldige baas!! mjam…



zit ik hier met mijn crackers en roosvicee… :?

Jeetje Ilse… waar vind je nog zo’n baas???

Dat zou die van mij nou echt nooit doen.

Is verder alles nog rustig bij jou?

Hier worden de buikkrampen steeds heftiger…

Heb al drie blaren op m’n voeten van het heen en weer lopen hihi.

Maar nog steeds niks verdachts te zien hoor!

Ik moet er nou vandoor want ik heb een afspraak strakkies.



Misschien tot vanavond (ligt eraan hoe laat ik er weer ben).

Anders morgenavond pas weer want morgen moet ik werken.



Groetjes van Aapje!!!

Aapje ik duim met je mee!!!



Hier ook nog geen teken van de ongi. Maar ik denk dat ik het donderdag of vrijdag ofzo wordt…tot die tijd is stress nog niet nodig want mijn cyclus is wel vaker 30 dgn geweest!!



Nou meiden ik spreek jullie donderdag pas weer!!



Fijne avond!!



Liefs Ilse

Zal je missen morgen, Ilsje… haha…



Ja hoor!! Daar ben ik dan weer!!!

Ik ben maar eens even naar de stad geweest vanmiddag, voor wat afleiding…

Nou, ik heb een bikini gekocht, maar dan op de groei, hihi… Het is altijd wat met bikini’s passen… Moest ik nu de ene maat pakken of toch die van eentje groter, zit ik er weer net tussen… Nu maar die van een maatje groter gepakt, voor de zekerheid…

En ik heb nog wat gekocht… errug hoor… beetje stom misschien, had misschien nog een paar weekjes moeten wachten, maar ik kon hem niet laten liggen; een zwangerschapsagenda, van week tot week… Haha… en een leuke roman en die heet… ja hoor: Bevrucht!! Lijkt me wel lachen… van schrijfster Rebecca Eckler… bekentenissen van een aanstaande moeder. Ik zal de recensie hier laten horen, oké!? :mrgreen:



Dus ben ik stiekem de hele middag nog bezig geweest met zwanger zijn, maar dan wel op de goede manier he en niet bezorgd!!!



Groetjes allemaal en sterkte met de spannende dagen!



Liefs van Lieke!! :inlove: !!

ik heb ook weer wat…

mijn borsten druppelen… :S

geeeeeeeen ideeeeeeeeeeee waar t vandaan komt en t is wit…



verder is mijn verhoging nog steeds aanwezig… dus mijn eisprong is geweest…



aftellen is begonnen…dames duimen graag… aapje en ilse wat spannend…

ik duim en bid met jullie mee