Sinds April zonder pil!! Deel nummero DRIE!!!

Hoi, eventjes heel kort want ik moet zo naar mijn werk.

Sorry meiden maar ik heb de traditie verbroken.

ik ben gisteravond laat toch ongi geworden.

Jammer maar helaas pindakaas!

Vanavond zal ik mijn banner aanpassen…



Groetjes van Aapje

Hey meiden,



Aapje, wat jammer ! Op naar de volgende ronde dan maar.

Ilse, hoe is het met jou?



Labelle, raar hoor! Geen idee wat het kan zijn…hopelijk is het een goed teken!



:-*

Hoi hoi!



Hey Lieke, ik was ook al op zoek naar een nieuwe bikini (ik pas op de een of andere manier niet meer in mijn oude…zeker te heet gewassen… :lol: ). Maar al die kleine bikinitjes met die driehoeks bovenstukjes…daar kan ik net mijn tepels mee bedekken. grrr… :?

En dat boek wilde ik dus ook al halen! :smiley:



LABELLE…WAT HEB JIJ??? :shock: :?: :?: :?:



Ik ben even een verbaasd aapje…lekkende tepels…johh…ja waar kan dat op wijzen??? Ik ga eens op google zoeken zo.



Over aapjes gesproken…aapje…das echt minder… :cry: ik baal er echt wel van. Maar we gaan voor de volgende ronde! Doorzetten en we :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: deze ronde gewoon dubbel zo hard!



Natuurlijk duimen we ook voor de rest!!! :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray:

bij mij zijn de rode :evil: vanochtend ook geariveerd, dus vanaf nu kan ik weer volop meedoen!

mijn NOD is nu 10 augustus…

dus wij kunnen weer volop aan de klus deze maand :lol:



ow aapje balen zeg dat je toch ongi bent geworden, op naar de volgende ronde en ik ga met je mee!



liefs

Hey Smarty! Zal ik een banner voor je maken of wil je die zelf ff aanmaken en ik kopieër 'm dan in de lijst. Is wel makkelijker!! Wel fijn dat je nu weer echt helemaal meedoet!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:



Labelle, ik heb niet echt iets kunnen vinden over tepels die witte vloeistof lekken…Hou het gewoon eens in de gaten. En anders ff de HA bellen.

Jee, jammer aapje!!! :frowning:



Ik ga ook weer heel goed :thumbup: voor je! En ook voor jou, Smarty! :smiley:

Kunnen jullie er samen voor gaan, ja!! Hebben jullie nu dezelfde nod??



Labelle, ik had je gemist!!! Heb je het druk gehad?



Liefs van Lieke!! :inlove: !!



Ben ook eens aan de poets vandaag… dus misschien tot vanavond!!! :smiley: :smiley:



Doeidoei!!!

hey dames

ben er weer even!

ik denk dat aapje en ik nu bijna of misschien wel dezelfde NOD hebben, die van mij is in ieder geval 10 augustus, het lijkt ver weg, maar ik denk dat het zo 10 augustus is, in de tussen tijd lekker klussen!



een banner heb ik al gemaakt, die mag je dus kopieren jazibelle!



ik ga zo maar eens aan mijn eten beginnen even voorbereiden, moet vanavond weer naar de sport, dus even op tijd eten!



liefs

Ik heb je erbij gezet Smarty!! Zo, ik voel me dus nu zo belabberd, bezweet en winderig (oooooh… :oops: ) dat ik NU naar huis ga! Zeker weten!



Doei doei! Ik ben er, denk ik, vanavond niet…ga eten bij mijn schoonouders!



Fijne avond allemaal! En ik :thumbup: :pray: voor jullie allemaal!



:-*

Ben ik er even een dag niet, worden er zomaar 4 paginas volgeschreven :shock: ! Ik zal zo eerst eens even bijlezen. Eerst moet Renske in bad en naar bed. Tot zo!

Het meisje ligt fris gewassen in bed en ik ben bij-gelezen. Pff, dat viel nog niet mee, jullie zijn echt veel aan het kletsen geweest :clap: .

Friesland was erg leuk en gezellig. Lekker aan en in het water gezeten. Heerlijk! Het is daar toch altijd koeler dan aan deze kant van het land (ik woon in het oosten, 5 km van de Duitse grens).

Altijd leuk Ilse een nieuwe auto! Het is al bijna vrijdag en dan kunnen jllie er lekker in rijden! Ik blijf voor je :thumbup: hoor.

Balen Aapje dat de :evil: er nu zijn. We gaan volgende maand zo’n beetje gelijk op.

Wat leuk Lieke dat jullie het al verteld hebben. Ach, en als het fout gaat (maar dat gaat het niet hoor) is het ook wel erg prettig dat je er met de familie over kunt praten! Zo’n boek en zwangerschapsadgenda zijn erg leuk.

LaBelle, druppelende borsten??? Geen idee wat dat is. Ik had het aan het eind van mijn zwangerschap wel. Precies zoals jij nu omschrijft. Een wittge vloeistof wat uit de tepels komt, maar tijdens een zwangerschap is dat heel normaal. Geen idee wat het bij jou kan zijn.

Hoe gaat het verder met de zwangeren onder ons? Al last van kwaaltjes? Kunnen jullie het een beetje volhouden met dit weer, het scheelt in ieder geval dat jullie nu niet op het laatst lopen. Ik vind het leuk dat jullie hier ook allemaal blijven schrijven en niet massaal naar de 9 maandenmama’s vertrekken. :clap: voor jullie!



:-* Hanneke

dames… hou jullie vast… ik heb nagevraagd links en rechts…het kan op een zwangerschap duiden maar hoeft niet… :wink: wat ik wel heb ontdekt is dat mijn moeder en zus allebei tijdens zwangerschap en wel in de eerste maand dus voor ze nog over tijd waren ditzelfde fenomeen hadden…



dat is wel errug goed nieuws… maar we gaan nog niet gelukkig zitten zijn… toch nog even afwachten… mijn zus was hyper en riep… dat had ik ook… en mam ook… dus dan moet je wel zwanger zijn…



toch nog even afwachten en dan misschien :dance: :clap:



aapje … schat wat jammer nu… maar… volgende keer beter… het is echt kl**e als die duvels weer aankomen waaien… maar we gaan met goeie moed weer voor je duimen en bidden…

Ow LaBelle, wat spannend!!! Ik hoop voor je dat je zus gelijk heeft.

Goeiemorgen,



Labelle wat spannend!!! Hoop het zo voor je.

Ik heb een stomme droom gehad, ons kindje werd 7 april geboren…en jongentje!

En ik meteen eventjes lopen rekende…dat zou betekende dat het de volgende “klusperiode” raak zou wezen…rond 5 aug (is in onze vakantie) “moeten” we weer!!

Ik hoop het zo!!!



Leuk zeg zo’n boek! Veel lees plezier!!!



Aapje: Balen zeg!! Maar je had het zelf ook niet verwacht he?

Ik ben nog niet ongi, maar voel gewoon dat het er aan gaat komen (net als jij had eigenlijk) en nu ik droom heb gehad…heb ik gewoon echt het gevoel dat ik een april mama ga worden hahaha stom he? Het gevoel is gewoon zo sterk…dat ik niet eens de neiging heb om nu te gaan testen. Ik denk dat ik zaterdag of zondag ongi wordt.



Nou meiden ik ga aan het werk…



Liefs Ilse

Hoi hoi,



Labelle ik hoop :pray: voor je dat het op een zwangerschap duidt :dance: !



Ilse, je laat ons wel in spanning. Ik had die test allang gedaan hoor! Nou, ik blijven heel hard voor je :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: !

Toen ik vorige maand over ‘mijn’ babytje droomde bleek ik ook zwanger te zijn, dus goed teken ??? :think:



Hannes, fijn dat je het zo leuk hebt gehad in Friesland, dat heeft je vast goed gedaan! Waar woon jij eigenlijk? In het Oosten of in het Zuiden (kan allebei dichtbij Duitsland liggen). Ik woon er ook best dichtbij en ga er ook regelmatig naartoe om even te shoppen ofzo.



Hoe is het trouwens met Marrije? Zij is ook al 1 dag overtijd!



Liefs :inlove:

Hoi hoi! Ik heb de lijst weer even aangepast en de volgorde van NOD aangehouden. Aapje, meis, als je je banner hebt, zet ik 'm meteen weer bij je naampje! Kunnen we weer met frisse moed voor je duimen!!



Labelle, ik hield me vast, maar ben toch van mijn stoel gevallen! :lol: Ja, kijk, als je mams en je zus dit hadden…dan weet ik al hoe laat het is natuurlijk! Super! :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :thumbup: :pray: we duimen door hoor!



Ilse, dromen over je baby kan betekenen dat je al zwanger bent hoor…maar het kan net zo goed betekenen dat het idd de volgende ronde raak is. Maakt ook eigenlijk niet veel uit. Die ene ronde. Het zou wel wat zijn als je 7 april zou bevallen van een jongen! :shock: Helderziend…joh… :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :thumbup: :pray:



Elsevier en Hannes, wonen jullie dichtbij de Duitse grens? Jaahahha…ikke ook en wel uhmm…4 minuutjes ofzo…jaaahaa… En Labelle trouwens ook! Labelle en ik wonen in het Zuiden. Shoppen in Duitsland is trouwens superrelaxed. Ik ga binnenkort eens naar Aken, daar ligt een H&M waar je ook positiekleding krijgt. Trouwens, in Eindhoven ligt er ook een…ohhh. HEEEY. Jullie houden toch ALLEMAAL wel van shoppen hè! Nou, dan motten we dan es gaan doen met z’n allen!! :smiley: Lijkt me supergezellig! Lekker kleppen en shop till you drop! :mrgreen:





hèhè…nu heb ik geen zin meer om te werken…





ik wil shoppen… :?



Owkeej, hoest met onze Marrije ja. MARRIJE!! HOEST??? :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray:

Goedemorgen!



Jazibelle, kijk eens wat ik voor je heb gemaakt, een nieuwe banner!

Zet hem er maar weer in. Ik heb dit keer 28 dagen aangehouden van mijn cyclus, dat leek me wel beter…



Ik ga nu nog even de rest teruglezen want ik ben gisteren meteen na het eten mijn bedje ingerold! Jeetje wat een buikkrampen!



Tot straks, Aapje

Hahaha dan ga ik mijn nickname veranderen in jomanda!!

Ach we zien het allemaal wel…ben er heel koel onder eigenlijk. Had ik niet verwacht.

Maar ik hou jullie op de hoogte hoor…mocht ik ongi worden kom ik dat ff melden!!



Leuk shoppen…!!! 1 van mijn hobby’s zeker als je vakantiegeld hebt binnengekregen…zoooo leuk!! :mrgreen: :mrgreen: Ik woon overigens niet bij de duitse grens… ik woon op de veluwe…jawel waar we nu wilde dieren hebben lopen zoals een poema (hebben jullie vast wel meegekregen op het nieuws toch?)



Aapje; ongi is dus in volle hevigheid toegeslagen…?? Vervelend he, bij mij zakt het meestal met een dag weer af!



IK WIL NIET WERKEN WIL NAAR BUITEN… (moest ik ff kwijt sorry meiden)



Had ik al verteld dat we morgen om half 1 gaan stoppen met werken en dan met zijn allen gaan bbq-en? Heb ik zoooo’n zin in, en morgenavond auto ophalen…JEEEEEAAAHHH JIPPIE JEAAAHHHHHHH ben zo blij trala la laaa laaaa :dance: :dance: :dance: :dance:



En voor alle zwangeren… keep on smiling…and enjoy yourself!!! :dance: :dance: :dance: :dance:



Later!!!

Aapje! Je staat erop, op de lijst! :thumbup:



Jomanda (hahahaa), jij hebt echt een leuke dag morgen! joh. Bbq-en :drool: mjam…krijg er honger van. En dan de auto halen!! :smiley: Echt een fijne dag! Geniet er van!



Oh ja, die poema…dat is ook een verhaal hè. Ik geloof toch niet dat het een poema is…maar ja, wat dan… :?: :?



Ik wil ook naar buiten… :?

VERVEEL ME ZOOOOOOOOOOOOOO !!!



Nog leuke nieuwtjes hier?? Spannende verhalen???

(des noods een leuk sprookje dat ik wat te lezen heb :mrgreen: )



Liegen mag als het maar een leuk verhaal wordt :liar: :wink:

Jeaahh had jouw berichtje nog niet gezien…



Nee geloof ook niets van die poema, hij is al een hele tijd niet gezien!

Maar het schijnt wel toeristen aan te trekken…zo’n poema!

Ze verkopen zelf een broodje dat poema heet…niet te geloven hoor!!