Goedemorgen allemaal!
Ik woon in de buurt van Enschede en raad eens wat ik zo ga doen?
Ik ga shoppen! Lekker naar de stad met mijn moeder en Renske.
(ik wil jullie niet jaloers maken ofzo hoor, whehehe!)
Broodje Poema…jah als ze maar centen kunnen verdienen.
Sprookje vertellen? pfffff…
jah…nou das ff een goeie vraag zo 's morgens vroeg, das natuurlijk de beste sprookjestijd.
:mrgreen: ik weet er geen…
Ik heb wat voor je: de vragen des levens: dan heb je wel ff wat te doen:
Als je van zwemmen slank wordt, wat doen walvissen dan verkeerd?
Als maisolie van mais wordt gemaakt, hoe zit het dan met babyolie?
Als superlijm werkelijk alles vastlijmt, waarom dan niet de binnenkanten van de tube?
Waarom moet je om een waarzegger te bezoeken een afspraak maken?
Als het vandaag 0 graden is en morgen wordt het 2x zo koud, hoe koud wordt het dan?
Waarom worden mensen meteen geloofd als ze zeggen dat er aan de hemel 400 biljoen sterren zijn, maar als je ze vertelt dat de deurpost pas geverfd is, moeten ze dat voelen?
Waarom bestaat citroenlimonade voor het grootste gedeelte uit kunstmatige middelen en zit er in afwasmiddel echte citroen?
Leven getrouwde mensen langer of vinden ze dat alleen maar?
Met welke snelheid wordt het donkerder?
Hoe pak je piepschuimballen in als je ze wilt opsturen?
Is er een ander woord voor synoniem?
Als een schizofreen persoon met zelfmoord dreigt, kan hij dan wegens gijzeling veroordeeld worden?
Waarom wordt er geen kattenvoer met muissmaak verkocht?
Hoe zouden stoelen eruitzien als onze knieen aan de andere kant zaten?
Waarom loopt je neus, terwijl je voeten ruiken?
Waarom gaan vrouwen nooit alleen naar het toilet?
Als niets in een teflonpan plakt, hoe zit teflon dan vast aan de pan?
Waarom heeft een tankstation dat 24 uur per dag open is een slot op de deur?
Waarom worden voor ter dood veroordeelden in de VS steriele naalden gebruikt?
Waarom staat er een uiterste verkoopdatum op een beker zure room?
Hebben blinde eskimo`s blinde geleidesleehonden?
Waarom zitten er in vliegtuigen zwemvesten en geen parachutes?
Hoe komt de bestuurder van de zoutstrooiwagen op zijn werk?
Als de zwarte doos van een vliegtuig onverwoestbaar is, waarom maken ze de vliegtuigen dan niet van dat materiaal?
Los die maar eens op!
Hannes gaat shoppen…
Hannes gaat WEL shoppen…
snik…Hannes gaat wel shoppen…
Veel plezier hè!! Hannes…
:mrgreen:
Hahahaha… die waren leuk applausje voor jou!!!
NEEEEEEEEEEE jij gaat wel shoppen…en ikke niet… is niet eerlijk!!
Nee hoor grapje…heeel veeeeel plezier…en dat je maar krankzinnig veel geld uit mag geven hahaha :mrgreen: :mrgreen:
Nou ik ga nog ff nadenken over die raadseltjes :think: :eh: :think: :eh: :eh:
Mijn collega heeft ook geen zin vandaag…we gaan (alweer) koffie drinken hihihi.
Liefs Ilse :-*
Jazi… :lol: :lol: :lol: :lol: . Ik voel me *** maar nu moet ik wel even lachen hoor! Ik heb besloten zo maar naar huis te gaan. Heb net nog heel stoer geschreven dat ik nergens last van heb, maar ik ben me toch moe! Ach en ik ben alleen op de zaak, dus even telefoon naar mobieltje doorschakelen en ik ben gewoon bereikbaar (in de tuin… :lol: ).
Hannes, heel veel plezier met shoppen…ik wil ook !
Ilse, ik woon ook op de Veluwe hoor (is toch ook vlakbij Duitsland 8) ). Bij ons in het dorp verkopen ze een patatje poema… :lol: , de sukkels. Gisteravond ging ik met mijn moeder wandelen op de heide en toen sloot ze een hekje niet goed, toen zei ik, doe eens dicht joh, zometeen ontsnapt sneeuwvlokje… :lol: , toen zei m’n moeder, misschien worden we straks wel door die poema aangevallen…Ik was helemaal bang en heb nog nooit zo hard gewandeld!
Jazi… :lol: :lol: :lol: :lol: . Ik voel me *** maar nu moet ik wel even lachen hoor! Ik heb besloten zo maar naar huis te gaan. Heb net nog heel stoer geschreven dat ik nergens last van heb, maar ik ben me toch moe! Ach en ik ben alleen op de zaak, dus even telefoon naar mobieltje doorschakelen en ik ben gewoon bereikbaar (in de tuin… :lol: ).
Hannes, heel veel plezier met shoppen…ik wil ook !
Ilse, ik woon ook op de Veluwe hoor (is toch ook vlakbij Duitsland 8) ). Bij ons in het dorp verkopen ze een patatje poema… :lol: , de sukkels. Gisteravond ging ik met mijn moeder wandelen op de heide en toen sloot ze een hekje niet goed, toen zei ik, doe eens dicht joh, zometeen ontsnapt sneeuwvlokje… :lol: , toen zei m’n moeder, misschien worden we straks wel door die poema aangevallen…Ik was helemaal bang en heb nog nooit zo hard gewandeld!
Ben ik weer!
Hé das ook toevallig, ik woon in het noord-oosten en heel dicht bij de duitse grens. Misschien wel heel dicht bij Hannes!
:idea: : We kunnen allemaal wel een weekendje naar de veluwe gaan!
Lekker bijkletsen en tussendoor poema spotten.
Gezellig en het ligt wel redelijk centraal voor ons allemaal toch…
En daar kunnen we vast ook wel shoppen denk ik!
Jeetje Labelle het lijkt er wel op hoor! Spannend!
En Ilse word Jomanda hihihi. Ik zal 7 april vast op de kalender zetten!
Maarre, even over de ongi: Het stelt nog steeds niet veel voor.
Verder niks te melden op dit moment. Sorry ik ken geen leuke sprookjes…
Tot later, Aapje.
Elsevier hihihi…sneeuwvlokje ja die hebben we ook nog!!! Of zal de poema hem al op hebben :think: :think: (grapje hoor geloof niet zo in die poema…
Een patatje poema…die is ook orgineel, wat zit er op dan???
De veluwe is natuurlijk vrij groot, waar woon jij dan?? Ik bij de gemeente apeldoorn (woon in een dorp ga hier niet de plaats neerzetten ivm meelezers…iedereen kent iedereen)
In het echte leven heet ik overigens geen ilse hoor, mijn echte naam ga ik pas gebruiken al ik echt zwanger ben en iedereen het mag weten!!!
Hahaha jij bent dus echt zwanger geen twijfel mogelijk!! Relaxed hoor, in je tuin werken…wil ik ook!!
Maar ja ik zit gewoon tot 5 uur vast…
Dan wordt ik pas vrijgelaten.
(grapje hoor zo erg is het nou ook weer niet hihihi)
Tot zoooooooo!!!
Aapje: zou het innesteling kunnen wezen???
Haha Jazibelle, die zijn wel om over na te denken zeg! Grappig!
Ilse, nee ik denk het niet. Die kramp is toch echt dezelfde als altijd dus die hoort echt bij de :evil: .
Ik wil ook shoppennnnnnn!!!
Helaas moet ik eerst weer wat verdienen voordat ik iets uit kan geven!
Tot zo, Aapje
Ilse, ik woon ook in de gemeente Apeldoorn!!!
Hey wat super elsevier…kunnen wij zo gaan shoppen in de oranjerie!!
:mrgreen:
Echt toevallig zeg!!!
Misschien kennen we elkaar wel (we zitten hier alletwee onder een nickname) zou best toevallig wezen!
Stuur anders een pb-tje…ben wel nieuwsgierig geworden!! hahaha (wat een aagje ben ik he?)
Dan kunnen we ons ff echt voorstellen!!
Misschien tot zo, in de pb-tje!!
Liefs Ilse
Ilse, je hebt een PB-tje hoor :lol: !
Elsevier, we hebben elkaar gelijktijdig een pb-tje gestuurd, ik klikte op verzenden en toe kreeg ik de jouwe binnen…echt grappig hoor!!
Als ik straks ook zwanger ben…ga we samen shoppen voor baby-spullen…als jou dat ook gezellig lijkt!!!
Liefs “Ilse”
HEEEEY! Maar dan wil ik wel weten of jullie elkaar kennen of niej!! Ik ben van nature namelijk helemaal niet nieuwsgierig…hoewel ik wel een lichte neiging heb om ALLES te willen weten… :lol:
Ik heb trouwens nog steeds geen zin om te werken…erg hè… :?
Nee ik kan haar niet hoor!! Zij woont in een ander dorp…maar wel superdicht bij elkaar!! Echt leuk hoor!!! Nu wil ik helemaal shoppen hahaha
ken moet dat wezen :oops:
Hey Ilse ,
Echt super grappig, wordt maar snel zwanger dan!!!
Gaan we echt babyspullen inslaan :lol: !
Die ex van jou ken ik niet…Maar ik zal het mijn vriend eens vragen, hij is namelijk geboren en getogen in het dorp waar we wonen en ik woon er pas 5 jaar…Enne, als ik problemen heb zal ik je hubbie bellen hoor :mrgreen: !
Jazi, was je altijd al zo nieuwsgierig, of is dat één van je kwaaltjes ? :lol: :lol: :lol: :lol:
Meiden toch!!!
Wat hebben we het weer gezellig zonder mij!!!
Ik woon niet bij de duitse grens en ook niet in de veluwe, volgens mij ben ik de enige die hier woont!!!
Waar ja friesland.
O mijn ongi is er trouwens dus op naar ronde 6
Groetjes marrije
Hahaha, ja moet je doen hij staat gewoon in het telefoonboek!!
O jee straks kent je vriend hem ook nog…toen was ik 16 en heeft hij het uitgemaakt…drama was dat hahaha!!
Maar ik heb nu een veeeeeel leukere vent gevonden hoor :inlove: :inlove:
Duim maar extra hard mee…des te eerder kunnen we shoppen!!
Prenatal enzo…altijd leuk!!