Jeetje marije, keurig op tijd die cylcus van jou!! Wel zo makkelijk, dan klus je ook altijd op de goeie momenten!!
Wel jammer natuurlijk…we gaan gewoon met zijn allen voor de volgende ronde!!!
Ikke nieuwsgierig :shock:
:lol: ja, das aangeboren…maar ik ben trouwens wel super emotioneel de laatst weken…ik huil bij alles: hart in aktie, waar een wil is, in Holland staat een huis, de reclame van Amstel Lite…volgens mij schiet ik nog vol als ik naar het testbeeld staar…
:inlove:
ja wat dat betreft is mijn cyclus perfect
Alles volgens het boekje maar zwanger worden ho maar.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Marrije…ik had je berichtje niet gezien :oops: Kom je uit Friesland? Mijn schoonzusje ook (jaaaa…mijn broer komt uit Limburg en is getrouwd met een meisje uit Friesland…heeeel logisch :lol: ).
Wanneer is je ongi gekomen? en hoelang is je cyclus? Kan ik de lijst aanpassen!
Maar ik woon dan het dichtste bij jou Marrije!
Ik woon in Drenthe. Maar wel in het noord-oosten van Nederland!
En ik had wel aan jou gedacht hoor. En ik was niet de enigste…
Wel grappig dat Ilse en Elsevier zo dichtbij elkaar wonen!
Aapje
Gisteren en weer 29 dagen zoals elke maand.
Mijn nieuwe nod is uhm dan moet ik even mijn agende er bij pakken dat ga ik zo doen die krijg je nog van mij te goed oke.
Grappig dat je schoonzusje ook uit friesland komt.
Ik maak wel ff een banner voor je meis!! Zet ik 'm in de lijst! dat rijmt! haha 8)
Oh, wat zijn wij erg he? Lekker iin ‘de baas z’n tijd’ aan het internetten…!
Jazi, ik ben ook wel emo hoor! Maandag zaten er wat fruitvliegjes in mijn huis, en ik was er helemaal door overstuur dat ik naar m’n ouders ben gereden zodat zij me konden troosten :roll: :eh: :lol: !
Hey Marrije, jammer dat het niet raak is, maar fijn dat het wel zo regelmatig is. Nou, op naar de volgende ronde .
Ilse, ik ga het echt vragen hoor…ik zal je eerlijk vertellen wat hij van hem vind, als hij hem kent natuurlijk :lol: !
Oh ja, dat patatje Poema, volgens mij is dat met mayo, sate en uitjes ? Ik weet het niet precies hoor, moet zo veel mogelijk de cafetaria ontwijken anders ben ik straks net Flipje uit de Betuwe !
Marrije, de banner staat er hoor! Deze ronde gaat je geluk brengen, net als bij aapje. Ik heb er een goed gevoel bij. Juli is gewoon een hele vruchtbare maand liefie! Das trouwens echt waar! jahjah!!
Fruitvliegjes in je huis elsevier? Och. Ik kan het me al helemaal voorstellen. Ik moest laatst zo hard huilen omdat Kyra (ja, die kennen jullie nog wel, mijn lieve hondenmeisje!) had bijna de hele kamer ondergescheten op een mooie zaterdagochtend…ik ben toen weer naar boven gerend en lag een kwartier lang met lange halen te snikken op bed… :lol:
zo hey jullie hebben je niet verveeld vanochtend!
ik heb vanochtend gewerkt en ben al weer lekker vrij!
mijn vriend is ook vrij, dus wij gaan zo lekker shoppen en verjaardagsboodschappen inslaan!
liefs len
hoi hoi
zozo wat word hier gekletst zeg.
aapje ik woon in de Provincie Groningen en op het randje van Drenthe net op de grens.
wat een weertje heerlijk die zon :lol:
ik voel me zo moe ppff er komt echt niks uit mij ben de hele ochtend al aan het hangen.
en emotioneel ppff daar kan ik over mee praten ik jank de hele dag door de ene dag erger dan de andere maar met de kleinste dingen lopen de tranen al over mijn wangen.
fijne dag nog allemaal.
liefs chantal
Jeetje alle zwangeren emotioneel…?
Ik wou dat ik dat al kon zeggen hahaha.
Elsevier, ja vraagt het hem maar ben wel benieuwd! Ff denken hoor, hij is nu rond de 28 (ofzoiets weet het niet eens precies meer.)
Net eventjes een hapje gegeten…en nu weer gezellig “werken”.
Ja hoor smartygirl gaat ook al winkelen…ik wil ook ik wil ook ik wil ook ik wil ook…
Liefs Ilse
Zo, ik ben er weer! Korte broek gescoord en voor Renske een bodywarmer en een shirt (zo stoer!!).
Wat leuk dat jullie zo dicht bij elkaar wonen!
Waar woon jij in Friesland dan Marrije? Ik heb zo ongeveer mijn halve jeugd in Friesland doorgebracht en ik kom er nog erg regelmatig (zeker eens per maand). We zijn altijd in de buurt van Joure.
Balen zeg dat de :evil: er zijn.
Hannes ik woon daar niet ver vandaan ik ken joure wel goed en kom er regelmatig!!!
Grappig.
Ik vind het echt warm niet normaal meer.
Wij moeten nog een maand werken dan hebben wij pas vakantie.
Bleg bleg.
XXXXXX
Wat leuk zeg dat sommige zo dicht bij elkaar wonen!!
Hahaha marije…ik heb ook totaal geen zin meer. Moet alleen volgende week werken…en dan 2 weken rust! We gaat niet weg ofzo, maar gewoon lekker thuis zijn vind ik al prima!!
Gaan jullie nog op vakantie?
Nee ilse
ik denk niet dat wij weggaan
wij zijn al 3 jaar aan het verbouwen en nu zijn we met de badkamer bezig dit is het laatste proect en dan zijn we klaar.
Dus ja genoeg werk nog.
XXXXXXXXX
zweet…puf… :mrgreen: haaai!!
Ben d’r weer ff. Wat is het idd warrummm! Ik wil niet meer hier zijn…ik wil naar huis. zucht.
Wij zijn trouwens ook (al bijna 2 jaar) aan 't verbouwen. 2 jaar geleden kochten wij ons huis als bouwval. Nu is het ook bijna af. pfff…alleen nog het trappenhuis, het terras buiten en uhm…een nieuwe voordeur, rolluiken en dan ook nog eens de babykamer!!
oja ilse nog vergeten wij gaan ook niet weg omdat ik weer naar school ga.
Kost ook veel geld.
XXXXXXX
Marrije, nu word ik wel erg nieuwsgierig waar je dan woont! Wil je een hint geven of liever niet? Wij gaan altijd naar het dorp waar pas ter lan ter zee en in de lucht was…
Hier is het ook lekker warm, pfff. En ik moet zo aan het werk ook nog… Bleh, helemaal geen zin in zeg. Nu word ik jaloers, jullie gaan bijna naar huis en dan moet ik beginnen.
Hoihoi allemaal!
Nou ik weet weer wat het is on last te hebben van de :evil: .
Ik geloof dat het bij mij weer in alle hevigheid is losgebarsten!
Jakkes, getsie en bah… zo voel ik me nu en dat is nog licht uitgedrukt.
Maar ik hoop dat het weer snel over is want dan gaan we weer klussen!
Mijn moppie heeft me gisteravond toegefluisterd dat er ook voordelen waren dat ik niet zwanger ben omdat hij het net zo leuk vond om te klussen hihi… Hij was al een beetje bang dat dat niet meer zo vaak gebeuren zou als het nu toch wel raak was geweest.
Tja… wat moet je er van zeggen… mannen!
Maar hij bedoeld het goed hoor en ook hij baalde echt wel toen ik toch ongi werd!
Hoe is het met onze Ilse, nog nergens last van???
En Labelle dan, heb je al meer verschijnselen???
Groetjes van Aapje