Sinds April zonder pil!! Deel nummero DRIE!!!

Is iedereen alweer naar huis ofzo?

Lekkere saaie boel deze laatste paar uurtjes.

Grapje hoor meiden, iedereen moest zeker nog van alles afmaken haha.

Fijne avond gewenst van jullie Aapje :hand:

dames dames… wat kunnen jullie snel en veel posten zeg… wacht maar morgen… LOL dan ben ik vrij…:wink:

verder niks ben wel een beetje moeier dan anders… (hitte)

mijn vriend komt uit emmen… (drenthe) en ik uit Limburg…

verder heb ik niks bijzonders… ja mijn borsten LIJKEN (hihi) steviger… en enorm veel witvloed… (BLEH)

Jeetje mina zeg!!!

Kunnen jullie me de volgende x misschien even opbellen ofzo, als jullie van plan zijn om zoveel pagina’s vol te zwetsen!!??! :shock: :smiley: :lol: :lol:

Haha… wel leuk om te lezen allemaal! Wat geinig dat jullie twee zo dicht bij elkaar in de buurt wonen, Elsevier en Ilse (of heb ik nu de verkeerde namen? nee he!?)!!!

Jammer van de ongi, Marrije en Aapje. Maar wie weet de volgende ronde he!?

Hee, van dat shoppen vind ik wel een cool 8) (haha) idee! Ik woon ook wel redelijk dicht bij Duitsland, maar dan ergens onderaan in Nederland, whahaha!!!

Nou meiden, ik moet helaas toch weer even stoppen met typen, want een vriendin van mij komt zo langs.

Was vandaag trouwens effe behoorlijk bleh!!! Heb maar even een uurtje op bed gelegen…

Oh, trouwens! Voor degenen die het leuk vinden om te weten; ik ga 11 augustus naar de vk, voor wat vragen en testen en de week erna mag ik in het ziekenhuis een echo laten maken… oh, ik word er helemaal :shifty: van!!! Ik mocht eerst ook 8 augustus een echo laten maken, maar dan ben ik geloof ik nog niet eens 10 weken, en dan zou je niet zoveel zien, zei de vk… enne… dan moet ik daarna weer 6 weken in spanning zitten, dan maar een weekje even langer wachten!!!

Ik :pray: :pray: :pray: :pray: dat alles goed mag blijven gaan!

Voor jullie allemaal ga ik ook weer heel veel :thumbup: en :pray: !!!

Heel veel liefs, gezellige meiden, van: Lieke!! :inlove: !!

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

zo dame’s, ben er ook weer even!

nou ja ik heb niet echt leuke dingen geshopt vanmiddag, we moesten van alles halen voor in de tuin… hebben ontzettend last van mieren in de tuin en moesten van dat onkruidspul halen…

verder boodschappen doen voor het eten en de verjaardag van mijn vriend!

pff wat baal ik met dit weer dat ik ongi ben, had vanmiddag ontzettende kramp en ben maar op de bank gaan liggen op een gegeven moment, buiten werd ik al helemaal niet goed, maar goed hopen dat het snel weer voorbij is en dan kunnen we weer gaan klussen!

succes aan alle dame’s, zwanger of niet, dit weer is wel een beetje te weer…

liefs

was er ter land ter zee bij ons dat wist ik niet dan woon ik daar dus niet.

Als je het weten wilt waar ik woon dan stuur ik je even een pm etje dit ivm meelezers

groetjes marrije

Oke, Marrije, ik was benieuwd of je in dat dorp woonde maar daar woon je dus niet!

hannes je hebt een pm etje.

groetjes

Hallohallo!! 8) waar is de zon nou??? Heb ik vrij…en een nieuwe zonnebril…is de zon weg…jongejongejonge…maar goed, dan maar straks boodschappen gaan doen, das natuurlijk ook altijd leuk (niet, maar oké).

Lieke, woon jij onderaan in het land…ooooh…dus dichtbij. hmmmmm :think: :lol: 11 augustus naar de VK? Mooi! Je kan ook idd beter dat weekje nog wachten met de echo. Dan zie je echt wel veel meer! Spannend!

Smarty, ongi met dit weer is idd niet zo geweldig…alhoewel hoogzwanger zijn als het warm is, nou ook niet echt super is. Maar goed, als jullie nu raak “schieten” hebben jullie (volgens mij dan) een mooie periode om zwanger te zijn.

Zo ff mijn bammetje verorberen en dan aan de slag (blèr!)

:-*

ik dacht nu presies hetzelf… jazi… hebben we vrij schijnt de zon niet…

tssskkkk… maar ja… ik moet nog poetsen strijken… en inpakken want we gaan het weekend weg… maar eerst moet ik zaterdag nog werken… BLEEEEH…

Hoi, goedemorgen!

Hier schijnt de zon nog steeds en het is ook nog warm.

Iedereen wordt helemaal jaloers… of niet!

Maar ik heb niet zo goed geslapen door de warmte en kramp.

Dus ik mag er van mezelf een lekker rustig dagje van maken.

Nu eerst heerlijk rustig ontbijten in de tuin enzo…

Tot later, Aapje

Ja poetsen… (ich han ginne zin…ja ff limburgs…grr…kan er ff niks aan doen.) strijken en zo, moet ik ook nog…maar morgen gaan we hier de muren witten…dus ik doe vandaag niet zo veel. Misschien toch ff strijken…

Hoest met de nippele …ik bedoel de tepels… :lol:

Hey aapje…bij jou schijnt de zon??? grrrr… :x

:lol:

Hey meiden,

Ik zal jullie nog even jaloers maken…hier schijnt de zon ook !!!

Het vervelende dan wel is dat ik niet vrij ben :cry: , dus fijn de hele dag binnen mag zitten. Nou, misschien ga ik wel wat eerder naar huis. Labelle, waar ga je heen? Ik wens je in ieder geval een heel fijn weekend. Hoe is het met je grote schoonmaak, Jazi ? Schiet het al een beetje op? Ik mag morgenochtend aan de slag en als ik dan hard m’n best doe ga ik morgenmiddag lekker even winkelen in Arnhem! Nou ja, als ik me oke voel tenminste, ik begin nu echt last van oververmoeidheid te krijgen… :x . Smarty, hoe is het met de mieren? M’n ouders hebben het ook heel erg, maar dan van die hele grote vliegende :frowning: .

Gaat er verder nog iemand iets leuks doen dit weekend?

Oh ja, nog een nieuwtje, ik mag 3 augustus naar de VK :dance: :clap: !

Spannend hoor, maar het duurt nog zo lang…

Liefs

tja de mieren , de gewone mieren zijn al wel dood , maar die vliegende willen maar niet dood!

maar ja dat is mijn vriend zijn taakje, want ik moet weer werken tot vanavond 8 uur straks en ik doe alles binnenshuis nu en dan kan hij alles buitenshuis doen!

mijn ongi wordt ondertussen al iets minder en daar ben ik wel blij mee! en dan kunnen we weer gaan klussen!

oja hier schijnt de zon ook :smiley:

liefs

Hoi.

De zon schijnt hier nog steeds maar het begint nu ook te waaien dus het is niet meer zo heel warm! Gelukkig maar want ik ben ook maar eens aan het poetsen gegaan. Wel fijn dat het koeler is dus!

Morgen moet ik weer de hele dag werken en daarna hebben we nog een verjaardagsfeestje. Zoals het nu lijkt hebben we voor zondag nog geen plannen… Maar dat kan altijd heel snel veranderen bij ons!

De ongi-pijn wordt gelukkig al iets minder dus dat scheelt alweer. Ik ben eigenlijk nooit ziek maar de eerste twee dagen van de :evil: zou ik het liefste in bed blijven met een kruik.

Mijn moeder zei altijd als ik last had van ongi-pijn dat dat hoorde bij het vrouw-zijn, en dat ik anders ook geen babies kon krijgen. Dus ik moest het er maar voor over hebben. Nou vooruit dan maar weer.

Maar ik hoop dat ik deze klachten binnenkort mag inruilen voor ander kwaaltjes!

Groetjes van Aapje

Ik hoop het ook voor je, Aapje!!! :thumbup:

Groetjes van Lieke!! :inlove: !!

Heeeeeeeeeee allemaal! Hoe ist het met iedereen?

Ik ben er weer! Gister thuisgekomen! Iets eerder dan gepland, maar we zaten in Zuid-Frankrijk en het was er snik en snikheet. We konden niet uitslapen omdat de tent al om 8 uur 's-morgens bloody-hot was van de zon! Het zwembad was ook erg druk, kortom: we kwamen niet tot rust! We wilden gewoon weer lekker in een normaal bed slapen, normaal schoon sanitair en een koele koelkast! Oost west, thuis best! :lol:

Maar we hebben het echt heel leuk gehad hoor! Beetje zonnen, zwemmen, luieren, rondrijden met de auto, marktjes afgegaan, uit eten, gewoon super! Maar ook weer heerlijk om thuis te zijn!

Ik heb globaal een beetje gelezen hier, maar het was eigenlijk onbegonnen werk, zoveel pagina’s volgekletst hier!

Wat ik wel gezien heb is dat Elsevier ook zwanger is! Meid, van harte gefeliciteerd! Ik dacht al zoiets voordat ik wegging!

Verder dacht ik (nog) geen nieuwe zwangeren erbij, of heb ik wat over 't hoofd gezien?

Ilse, wat leuk dat je ook weer van de partij bent! :smiley:

Marrije, ik las dat jij weer naar school gaat/bent? wat goed! Ik doe zelf ook avondstudie, maar heb nog geen idee hoe dat zal gaan als de kleine er is! Ik neem me nu voor het gewoon af te maken, 's-avonds kan m’n hubbie op de baby letten. Maar misschien ben ik wel zo afgedraaid dat het me gewoon niet lukt. Ik hou maar met alles rekening, ik zie 't wel!

Iemand vroeg ook waar we wonen. Ik woon in Amsterdam, niet in de binnenstad hoor, maar in een buitenwijk (Noord). Ik had al gezien dat de helft van ons cluppie in het noord/oosten van ons landje woont? Groningen, Friesland, Overijssel, Limburg…we zitten lekker verspreid hihi!

Oh ja, wat mijn zwangerschap betreft: volgens mij gaat 't wel goed! Ik merk er eigenlijk heel weinig van! Ben niet misselijk, heb nog overal trek in, vooral in patat en andere frituur! :lol: :lol:

Af en toe een krampje hier en daar, en zit onder de puisten en heb al een buikje. Nou had ik die al hoor, maar nu istie nog erger!

En oh ja, af en toe krijg ik onwijs de slappe lach! :lol: :lol: Echt, totdat de tranen over m’n wangen lopen! Ik was op vakantie het boek Godin van de Jacht aan 't lezen (Heleen van Rooyen) en op een gegeven moment moest ze een nachthemd gaan kopen bij Zeeman. Ik weet niet of 1 van jullie het boek toevallig gelezen heb? Dan snap je vast waar ik 't over heb! Ik kwam niet meer bij!

Huilen moet ik gek genoeg nog niet, terwijl ik van nature een behoorlijk emo-persoontje ben!

Verder ‘vergeet’ ik vaak dat ik zwanger ben, juist omdat ik niets merk! Dan bedenk ik me opeens: oh ja…da’s waar ook, ben zwanger! Echt heel suf is dat! Het dringt nog totaal niet tot mij door dat er iets heel bijzonders gaat gebeuren en dat m’n leven met 180 graden gaat veranderen! Gek is dat! :think: Hebben de andere a.s. mama’s dat ook?

Heb vandaag weer heel veel boeken gehaald uit de bieb (gaat allemaal over zwanger zijn! :inlove: ), en heb een meegroei-bh gekocht, zit zaaaaaaaaaalug!

Maandag ga ik 't ziekenhuis even bellen voor een afspraak. Ik moet onder controle van de gyn i.v.m. medicatie die ik gebruik.

Nou, dit was mijn nieuws! Beetje erg van de hak op de tak (oh ja, ben ook nogal verstrooid!) en ben vast de helft vergeten!

Ik hoop dat iedereen heeeeeeeeeeel gauw zwanger is! Ik duim voor jullie allemaal meiden! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Tot later weer! Kuzzies voor iedereen! :-*

hee Em!!! :smiley:

Leuk dat je weer terug bent!!

Je hebt wel een leuke tijd gehad, zo te lezen! Ook ik heb constant zin in alles wat in frituurvet gebakken wordt, vooral in vleeskroketten!! :lol: :lol:

Wat fijn dat je je zo goed voelt!!! Dat je nu al een buikje hebt!!! En een meegroeibh!? :shock: Nou, da’s bij mij toch nog echt niet nodig!!

Kom je ook af en toe bij maart-mama’s meekletsen? Het is daar goed druk! Maar hier blijft toch nog steeds errug gezellig! En behoorlijk lachen af en toe!! :lol: :smiley:

Wist je al dat we een x met z’n allen gaan shoppen? haha! :mrgreen:

Liefs van Lieke!! :inlove: !!

Trouwens dat boek lijkt me wel erg grappig… Je moet ‘bevrucht’ van Rebecca Eckler lezen!! Is ook erg komisch!

Groetjes allemaal!!! :smiley:

Hoi Lieke! Ik had ook al gepost bij de maart-mama’s, grote club inderdaad!

Mijn buikje kan nog niet van de beeb zijn hoor, gewoon slappe buikspieren en volle darmen ofzo…Maar hij is echt dikker dan eerst! Kan ook van al die frituur komen natuurlijk! :lol:

En die meegroei-bh heb ik alvast gekocht omdat ik nog maar 1 bh heb die nog goed zit, de rest is allemaal niks. M’n boops zijn nog niet echt veel groter hoor, maar wel anders. En ze waren al groot (ik heb een E-cup…) Dus ik dacht laat ik maar meteen een goeie stevige bh kopen waar ik een tijdje mee vooruit kan!

Oh ja, dat boek Bevrucht heb ik ook gelezen, echt geweldig haha! :lol:

Goeienaaavond ladies!

Ik ben d’r ff. We komen net terug van de verjaardag van m’n nichtje (dochtertje van mijn zus…is al 11…das mijn schatje). Het was supergezellig. Ik heb alleen veel te veel gegeten (portie friet, 2 kroketjes, 1 halve frikandel, 2 kommetjes salade en een stuk aardbeientaart) :sick: jeeee…en nu ben ik dus misselijk…het was de 1e keer sinds weken dat ik friet heb gegeten :mrgreen:

Em, fijn dat je weer terug bent en dat je een leuke vakantie hebt gehad.

Ik was deze week bij de Bruna…en vroeg dus naar het boek “Bevrucht”, keek die kerel me toch vreemd aan. :shock: Kwam gelukkig een vrouwelijke collega erbij staan om me te vertellen dat het uitverkocht was…binnen 1 week! Er is dus duidelijk sprake van een zwangerschapsgolf in ons dorp.

Ik moet wel echt een nieuwe bikini gaan halen zeg…pffff. Ik heb die anderen eens gepast. Joh, dat was niet meer leuk. En vorig jaar heb ik pas een nieuwe gekocht (echt wel een mooie, rood met oranje van Protest, met een push-up bovenstuk…maar nou pusht ie zo hoog op dat ik mijn borsten bijna in mijn nek heb hangen… :lol: ) Mijn borsten zijn dus nu ietsjes voller…grrr…nu heb ik een C, normaal een B. Gelukkig heb ik bh’s in allerlei maten. Mijn gewicht schommelt nogal, omdat ik heel veel moet doen om slank te blijven. En soms hou ik dat niet vol en ben ik dus zelf iets voller. Is best frustrerend…maar ja, nu heb ik wel alle maten in de kast hangen. :wink:

Aapje, je moet nog ff doorbijten…maar ongi-pijnen zijn ook ontzettend vervelend. En je kan er ook zo weinig aan doen. Ik ging vroeger idd ook vaker met een kruik in bed liggen. Ik vond het altijd verschrikkelijk tijdens mijn schooltijd. Vooral met gym…ongi en touwklimmen gaat echt niet samen… :?

NOD-dames, ik :thumbup: :pray: voor jullie allemaal!

:-*