mijn nippele doen het prima… was vandaag niet zo lekker op de buik…
en t witte vloed raast… als een gek… <
was dat nou een slecht teken???????????
ik ga morgenavond naar het 125 jarig bestaan van t dorp Barger-oosterveld in drenthe.. Mario's ex schoonvader treedt nog een keer (laatste keer nadat ze heel veel jaar uit mekaar waren) op... misschien zijn dr onder jullie die welleens naar de piraat luisteren...
hij is vooral bekend van *happy birthday* met de pioniers en *celblok nr 10..
Ja ja.. ik hoor het jullie denken.. mario en jij gaan kijken naar zijn ex schoonvader,... *vreemd*.. ja ik weet het.. maar ja ik ben er inmiddels aan gewend..
Het zit zo.. mar en ik kennen mekaar van internet.. hij en zijn exvrouw zijn uit mekaar gegaan en waren nog erg close toen wij verkering kregen.. zo ben ik ook welleens bij zijn ex schoonouders geweest... ik schijn dus echt heel veel op een verstorven nichtje van zijn schoonvader te lijken.. en sindsdien heeft die man een superband met mij... dus.. komen we daar nog regelmatig.. ( hij zingt zelfs voor me door de telefoon als ik jarig ben) LOL..
maar goed ,.. eerst moet ik nog tot 5 werken om dan de vooraad te gaan tellen.. en dan ruckizucki in de auto 3 uur rijden.. en dan naar barger oosterveld voor het feest.. ( k hoop dat ik nog op tijd ben voor BIKKEL)
Hoi Labelle, klinkt wel gezellig, zo’n dorpsfeest! (Ik kom oorspronkelijk ook uit een dorpje, 5 min. van A’dam).
En helemaal niet gek hoor dat je contact heb met de exschoonfamilie van je lover. Wel apart dat jullie elkaar via internet hebben ontmoet! Hoewel, zo apart is dat niet meer want je hoort 't steeds vaker! Wij kennen elkaar tenslotte ook alleen maar ‘virtueel’!
Ik heb ook nog goed contact met m’n ex, en ik kwam ook nog regelmatig bij z’n moeder (ze is helaas overleden).
Nu is het contact tussen ex en mij wat minder, maar dat vind ik niet zo erg. Hij heeft nu (gelukkig) nieuwe vriendin en een totaal ander leven dan ik. Ik kan me bijna niet voorstellen dat we 10 jaar verkering gehad hebben! Maar zo af en toe spreken wel elkaar weleens!
Jazi, klinkt bekend dat van die bikini! Ik pas de mijne ook niet meer, terwijl ik deze vorig jaar nog gekocht had! Nu paste ik hem al amper voordat ik zwanger was, ben behoorlijk wat aangekomen in 1 jaar tijd (8 kg…komt door medicijnen en stoppen met roken…)
In de vakantie had ik m’n zwarte BH aan als bikini. Ik had ook voor een tientje een setje gekocht met bikinitopje (die ik niet pas, de cups komen net over m’n tepels heen! :shock: ), een wikkelrokje en een bikinibroekje. Dat bikinibroekje heb ik de hele vakantie gedragen, bij m’n zwarte BH, kon makkelijk!
Binnenkort ga ik een badpak kopen. Ik ga maar meteen op zoek naar zo’n meegroei-geval. Op de sportschool wil ik meer gaan zwemmen, en aqua-aerobics gaan doen (schijnt goeie zwangerschapssport te zijn).
Nu geniet ik echt van m’n nieuwe zwangerschapsbh, zit zalig en het staat mooi! En na de bevalling kan je hem gewoon blijven dragen (tenzij hij helemaal uitgerekt is natuurlijk…ach nou ja, ,we zien 't wel!)
Tja, en tijdens de zwangerschap gaat er van alles groeien! En de boops vaak toch wel als eerste. Er zijn wel hele leuke zwangerschapsbikinis enzo. Ik heb vorig jaar zo’n zwangerschaps-badpak bij de hema gekocht.
Dorpsfeesten zijn altijd leuk! Ik woon ook in een dorp en daar hebben ze altijd geweldige feesten. Hier trad Jannes op dit jaar. Ik ben er alleen niet geweest omdat ik net zwanger was (later was dat de mk). En om nu naar een dorpsfeest te gaan en geen bier te drinken :snooty: . Als ik op zo’n feest geen alcohol drink dat weet binnen no time het hele dorp dat ik zwanger ben!
Mijn ongi is weer afgelopen. Het heeft dit keer wel langer geduurd dan normaal, er zaten ook nog stolsels bij (sorry voor het vieze praatje :oops: ). Ik zal volgende week bij de gyn maar eens navragen of dat kwaad kan. Er zat na de mk nog wat weefsel in de baarmoeder maar dat ging vanzelf wel weg zeiden ze. Ik wil toch wel zeker weten dat het nu helemaal schoon is, zeg maar.
Prettig weekend allemaal! Ik mag vanavond en morgen weer fijn aan het werk.
Hannes, vervelend die stolsels enzo! Ik hoop idd dat alles nu schoon is!
Ik was gister erg laat thuis, we hebben het m’n zwager en schoonzusje verteld, die vonden 't erg leuk! Zij heeft al 2 kids, dus ik kon een hoop vragen!
Aan onze ouders nog niet verteld, dat doen wel wel binnen een paar weken, maar ik vind het best moeilijk! Vooral tegen m’n moeder. Tuurlijk zal ze 't wel leuk vinden hoor. Maar ik vind het gewoon altijd moeilijk om intieme dingen met m’n moeder te bespreken, dus dit ook! Iets houdt me nog tegen, maar dat komt allemaal wel goed!
Zitten er weer meiden in DE spannende dagen eigenlijk? Ilse, ik dacht dat ik gezien had dat je overtijd was? Meid, spannend! Ik duim met je mee! :thumbup: :thumbup:
En met alle anderen ook natuurlijk! :thumbup: :thumbup:
heb ik een keer tijd om te posten… is er helemaal niemand
en ben ik dalijk weer op mijn werk zonder enige mogelijkheid van toegang tot internet… en dan posten jullie natuurlijk weer een heleboel zodat ik heerlijk kan gaan lezen vanaaf… :mrgreen:
ik heb nog geen gekke dingen buiten mijn druppelende borsten… en een beetje gek gevoel op de buik… dusse… dat was mijn update voor vandaag…
Kussssssss
zie jullie allemaal weer vanavond… yuk werken… heb dus echt geen zin…
LABELLE: WOW … IK BEN JALOERS, WACHT OOK AL HEEEEEEL LANG… :lol: … Nee, super, hartstikke gaaf, van harte gefeliciteerd en dat jullie nog maar heel gelukkig mogen zijn! Maarree…hoe heeft hij het gevraagd? Hij is toch wel voor je op de knieen gegaan :lol: ? En was het feest nog leuk?
Ik kom zo wel weer terug, ga nu eerst even naar de maart mama’s. Las het berichtje van Lieke…
Labelle!!! WAT GEWELDIG VOOR JE! WAAAAUUUW! GEFELICITEERD!! :shock: , joh…je gaat trouwen!! supersupersuper!! :dance: :thumbup: :dance: Wat een lieverd heb jij! Als ik op die van mij moet wachten, ben ik 180 als hij me ten huwelijk vraagt… :? hihi… :lol: en het zou nu wel geweldig zijn als het nu ook raak is bij je! Maar dan moet je wel ff veel regelen hè! wow…dat zou wel leuk zijn, hè. :inlove: Ik krijg er helemaal de kriebels van in mijn buik! Trouwens, hoe was het feest? Gezellig zeker! Wie is trouwens BIKKEL?? :?: Nooooooit van gehoord. Oh ja, witvloed is een goed teken!
Lieke, dat meen je niet…van die maartmama…ik ga zo ff lezen. Eerst even iedereen hier begroeten.
Em, aqua-aerobics is idd heel goed tijdens de zwangerschap. Het lijkt me ook leuker dan het gewone zwangerschapszwemmen. Tenminste, als je een goede conditie hebt, is zwangerschapszwemmen benst saai. Dat hoorde ik van een vriendin van me. Zij sport NOOIT en was al na 3 baantjes doodop…net als de andere dames…3 baantjes… :roll: hihi…en ze was toen pas zwanger hè…dus ze had nog geen dikke buik.
Hannes, fijn dat je ongi bijna weg is! En bereid je maar goed voor op de klusdaagjes! Raak schieten hè! Dat met dat dorpsfeest herken ik wel. Maar bij ons in het dorp weet echt al iedereen dat ik zwanger ben…dankzij m’n moeder :roll: jongejonge…ik kwam zaterdag mijn overbuurvrouw tegen…daar praat ik niet echt vaak mee. Ze heeft een zoontje van 1,5 jaar…feliciteert ze mij…ja ze had het al gehoord. In Rimburg (een heel dorp verder!!!) had iedereen het erover… :shock: Niet te geloven!
Ilse, hoest??? Al nieuws meis!!! :thumbup: :thumbup:
En hoe is het met de andere meiden? Met Aapje, Marrije, Steffie en Smarty?? En Elsevier en natuurlijk ook Chantal en Jogy??
Komt me heel bekend voor dat het hele dorp al weet dat je zwanger bent :lol: . Mijn moeder heeft het dus ook aan iedereen verteld! Normaal zijn je geheimpjes echt heel veilig bij haar, maar nu dus effe niet! Ik heb inderdaad ook dat er ‘wildvreemden’ naar me toe komen en een heel verhaal over zwanger zijn en babys tegen me ophangen… :roll: ! Nou ja, ik ben eigenlijk ook bel blij dat ze zo trots is hoor! Het is wel zo dat mijn omgeving er al meer aan gewend is dan wij zelf. We kunnen het nog steeds niet echt geloven. Ik doe ook elke keer opnieuw een test of ik wel echt zwanger ben…pfff…doos :lol: !
Labelle! Je bent gevraagd! Geweldig! :dance: :dance: :dance: Ben ook jaloers op je! Ben benieuwd wanneer ik nog eens een keer gevraagd ga worden…waarschijnlijk net als Jazi over 100 jaar! :lol:
En Labelle, je hebt ook al spannende verschijnselen zo! Ik duim met je mee hoor! :thumbup: :thumbup:
Ik heb net gebeld met de poli, en ik mag 8 augustus komen. Gyn gaat nl. volgende week met vakantie… :? Maar volgens de assistente is er voor de 8e week toch nog nauwelijks iets te zien, en omdat het al bekend was dat ik gewoon die medicatie mag blijven gebruiken, komt het niet op een weekje aan, dus maakt het niet uit.
Ben wel blij dat er nu een afspraak staat!
Jazi, je had het er over dat je vriendin zo snel buiten adem was. Dat ben ik ook al hoor! Geen idee hoe dat kan, maar ik hijg als een stoomlocomotief! :roll:
En dat het hele dorp het al weet! Net als bij Elsevier! :roll: :lol:
Ik geloof dat ik een uitzondering ben hier, ik heb het alleen nog maar aan m’n zwager en schoonzus verteld! En dat vond ik al best ‘moeilijk’. Tuurlijk ben ik heel blij hiermee dat is 't niet, maar ik vind het gewoon moeilijk om te vertellen! Deze week gaat 't wel gebeuren hoor! In ieder geval voordat m’n ouders met vakantie gaan!
Mijn moeder is ook zo’n heerlijke flapuit, die wil (denk ik) ook vast zo snel mogelijk aan hele dorp + hele familie vertellen dat ze eindelijk ook oma wordt! Niet dat ze er om gevraagd heeft hoor bij ons, maar bijna al haar broers/zussen/zwagers/schoonzussen zijn al opa/oma, behalve m’n ouders (en nog 1 of 2 ooms en tantes). Dus zal je zeggen, waar wacht je op meid! Nu vertellen! Maar wat ik al zei, ik heb nog een beetje tijd nodig!
Ik weet het, ben 28 en gesetteld enzo. Maar soms voel ik me nog zo’n ‘meisje’ (zoiets als een tienermoeder :lol: :lol: ) Het gevoel dat je had op je 16e, dat je met je vriendje aan 't vrijen was (wel aan de pil natuurlijk) maar soms toch heel bang om zwanger te worden en dat thuis te moeten vertellen, dat gevoel…
En ik heb idd geen zin om van 100 mensen nu al felicitaties te krijgen, dus ik hou nog heel even m’n mond! :mrgreen:
Gister voelde ik me vreselijk! Erg lamlendig, moe, nergens zin in, chagrijnig, onrustig enz.enz. M’n hubbie heeft het flink moeten ontgelden, ik ging tekeer tegen hem om niets! Echt schandalig gewoon! En daarna kon ik alleen maar heel hard brullen! Leve de hormonen!
Er ging zoveel door m’n hoofd: hoe moet het allemaal! Maar na het janken ging het wel weer goed!
En hoe is tie met iedereen verder? Ik blijf :thumbup: en
Em…zo gauw buiten adem? :shock: weer iets nieuws…ja dat kan natuurlijk. Daar had ik nog niet aan gedacht…dat dat aan de zwangerschap ligt… jeeee…
8 augustus? Das de maandag dat ik terug kom van vakantie. Kan ik meteen ff checken hoe het met je is gegaan…spannend!! :thumbup: :thumbup:
Ik voel me ook geen 27 …bijna 28 hoor…neej…ik heb een zus (12 jaar ouder) en een broer (6 jaar ouder…ja mijn ouders hadden om de 6 jaar “zin” hihi) die mij behandelen als het “kleine meisje”…en dat ben ik ook eigenlijk nog. En daarnaast ben ik een verschrikkelijk feestbeest…elk feestje werd in het verleden bezocht. Pas sinds een paar maandjes doe ik wat rustiger aan…dus dat ik nu zwanger ben, is voor mij zoiets raars…ik moet er nog flink aan wennen…
Mijn vriend heeft het trouwens ook soms moeilijk met mij…ik kan nu niet veel hebben…hihi… :mrgreen:
Oh Em, ik heb ook al totaal geen uithoudingsvermogen meer.
Als ik met de hond gewandeld heb, ben ik al kapot-moe of als ie even trekt om ergens te snuffelen, laat ik hem maar even trekken, geen puf om terug te trekken… :?
Oh, ik ben zoooooooooooooooooo ontzettend moeoeoeoeoeoeo…GAAP!!!
Sorry, maar ik geloof het nu toch echt dat ik zwanger ben, want dit is echt absurd… Ik heb vakantie, hoor superveel energie te hebben, maar ik kan alleen maar op de bank hangen… Het enige wat ik tot nu toe heb kunnen opbrengen is het toch maar even gaan wandelen met onze lieve hond en de afwasmachine uit en in te ruimen… en nu typen… ook vermoeiend… whaha…errug he :think: :eh:
Oh ja… ik heb de afspraak voor de termijnecho… maandag 15 augustus… spannend he… ik krijg al weer helemaal de :shifty: als ik er aan denk!!!
Poeh, ik ga weer even liggen zometeen en dan nog zien te koken…
labelle geweldig nieuws zeg. heeft mario het op een speciale manier je gevraagt??? ben heel nieuwschierig hoor. ik ben eigenlijk niet gevraagt ik vond het te lang duren dus ik heb het mijn man gewoon gevraagt wat wil je nou wil je verder met me of niet tuurlijk wou hij verder met mij dus ik zei ik wil graag trouwen hij had echt zoiets van huh??? :shock: ik heb toen gewoon de kalender gepakt en toen hebben we een datum geprikt het was dus niet echt romantisch.
ik voel me nog steeds slecht mijn rugpijn is gelukkig wel over maar ik ben zo moe het lijkt wel of het met de dag erger word en ik ben ook vaker duizelig. ik kom 's ochtends ook haast niet uit mijn bed echt vreselijk maar vanochtend moest ik van mijzelf want ik moest nog steeds bloedprikken dus om kwart over 9 was ik er eindelijk af. dat word woensdagochtend nog wat als ik om 8 's ochtends moet oppassen.
ik heb door mijn moeheid ook helemaal geen uithoudingsvermogen meer ik heb nergens geen zin in ik ben vaak te moe om te eten ik hoop het dat het over gaat na de 12e week.
ik mis ilse ook al waar is ze?? ze zat toch ook al op haar nod???
noou… hij is vrijdagnacht voor me op de knieen gegaan… met een hele liefdesverklaring heeft ie me dan eindelijk gevraagd… was wel heel romantisch… voor zijn doen superromantisch…
even verder nieuws… vandaag een klein beetje licht roze afscheiding… en zag ik nou echt al de hele dag vlokjes in mijn plasjes… ( ja ja… ik weet t)
bikkel is een drentse rockband… beetje als normaal… maar als ik een suggestie mag geven… kijk eens bij http://www.mooiwark.nl…. die zijn echt pas retegoed…als je van rock houdt…
Labelle, wat een lieverd heb jij! Ik ben helemaal onder de indruk. Uhm. die Link doet het bij mij niet. Zal straks nog eens proberen.
ILSE2!!! Waar ben je nou!! oooh…je maakt het wel ongelooflijk spannend…Misschien is d’r pc wel kapot!! :shock: En ik wil het zo graag weten! :thumbup: :thumbup:
En hoe is het met HANNES en AAPJE en SMARTY en MARRIJE??? :thumbup: :thumbup:
en van JOGY hebben we ook al ff niks gehoord!! :thumbup:
En de rest: aan jullie denk ik natuurlijk ook hoor!!! :-* :inlove:
Trouwens…ik weet dat ik nu een verschrikkelijke vergeetachtige doos ben…maar…wanneer kwam Steffie ook alweer terug van vakantie??? Ik weet het echt niet…ze is toch al een tijdje weg hè? Of niet? Ja hè… :shock: :oops: ohh…mijn hersenen…ze laten me in de steek…ik kan gewoon ff niet nadenken…jeeeee…
Ik ben er weer bij hoor! Gisteren lag ons internet er uit. Ik baalde er behoorlijk van. Ik wou kijken of Ilse al zwanger was! Maar tot nu toe geen nieuws van haar… Ze laat ons mooi in spanning zitten!
Maar Labelle, wat super leuk voor je meid. Gefeliciteerd! :-* :-* :-* En nou maar hopen dat je ook zwanger bent. Dan is het feest compleet! Het lijkt er wel op hoor als je het mij vraagt!
Verder is hier de ongi zo goed als voorbij dus dan kunnen we weer aan de slag hihi! Gelukkig is het 's nachts niet meer zo vreselijk warm…