Sinds April zonder pil!! Deel nummero DRIE!!!

hahaha aapje, je hebt er vertrouwen in!!

Ik heb net gelezen dat door sporten je cyclus langer kan duren. Ik sport 3 keer in de week…dus voorlopig ga ik daar maar van uit!

Ik verveel me zooooooooo!!!

Er is helemaal niemand hier op kantoor…zit droppies te eten…thee te drinken…en heeeeeeelllll veeeeeellll te internetten!!

En dit blijf ik denk ik doen tot 5 uur…!!

@LaBelle wrote:

Jaqueline… misschien nog wat drentse tekstjes…???

Wat voor tekstjes bedoel je? Ik ben niet zo super op de hoogte van de Drenthse taal hoor hihi

Ilse, natuurlijk heb ik er vertrouwen in meid!

En jij volgens mij diep van binnen stiekem ook wel hihi!

Labelle, ook ik vraag me af wat je bedoelt met drentse tekstjes.

Mijn moeder komt uit een klein drents dorpje waar ze nu nog steeds heerlijk “plat” praten dus als jij me uitlegt wat de bedoeling is dan kan ik je misschien ook wel helpen! Laat het me maar weten, dan ga ik op onderzoek uit!

Aapje

O, ik heb nog een vraagje voor Jacqueline:

Is jouw cyclus de ene keer 30 en de andere keer 40 dagen of iets er tussenin ofzo of moet ik dat anders zien?

Lijkt mij ook nogal erg lastig als je zwanger wil worden zeg!

Hoe lang zijn jullie “bezig geweest” voor je zwanger werd van Jarno dan?

Sorry voor deze vragen. Maar ik vroeg het me ineens af.

Aapje

Inspector Aapje gaat op onderzoek uit!! hahaha klinkt als een titel van een kinderboek. Over aapjes gesproken…na de poema hebben we nu een oranje bosaap in de apeldoornse bossen!! Jawel ontsnapt bij de apenheul…aapje familie van je? :wink:

En om in de sfeer te blijven…ik zit me nu vol te proppen met lekkere dropjes…genaamd apekoppen van katja! mmmmmmm

Met een leuke tekst kan ik je niet helpen hoor…maar je hebt zo te lezen al een heleboel hulp!!!

Liefs Ilse

hallooooo…

Ilse, ik ga hier maar weer even verder. Is iets makkelijker :wink: :lol: .

Mijn dropjes zijn al op by the way… :mrgreen:

Ja, is me ook een verhaal van die ontsnapte aap. Hebben wij weer hoor…Apeldoorn is wel helemaal hip in het nieuws tegenwoordig…

Dat van dat sporten weet ik eigenlijk niet. Ik sportte ook altijd heel fanatiek en heb daar nooit een onregelmatige cyclus van gehad…? Maar het kan wel door spanning of stress komen dat het uitblijft! Ik hoop dat je gewoon hartstikke bent !!! Mooi dorp trouwens waar jij woont! Ik ken er nog wel wat mensen… :lol: . En ook een ex-vriendje!

Nee haha sorry meiden maar de oranje bosaap is volgens mij geen familie van mij! Ik kan me ook echt niet voorstellen dat ik met dit weer zin zou hebben in een boswandeling… dus het is echt uitgesloten!

Maar ik ga me nu eventjes bezig houden met veeeeeel belangrijkere dingen. Er moet toch ook nog een beetje gewerkt worden!

Dit is trouwens ook een goeie hint voor Ilse haha!!!

Ik meld me later vandaag nog wel weer!

Hahaha een nat dorp vooral op het ongeblik…getver wat een weer!! Het zonnetje moet natuurlijk wel gaan schijnen ik krijg om 5 uur vakantie en blijf gewoon thuis…wil toch echt nog naar het water!!!

Ik heb nog niet alle dropjes op dus ik ga nog ff lekker door smikkelen…

Mail die exvriendjes eens…ben zooooo benieuwd!!! hahaha.

Ben een beetje misselijk :sick: van al die dropjes… :wink:

Tot zo!!

hahaha Aapje…schaam me diep :oops:

Ik heb bijna vakantie en geniet met volle teugen van het alleen zijn vandaag hahaha. Zo kom ik al een beetje in de vakantie stemming!!!

Succes met werken aapje!!!

goedemiddag dame’s!

hoe is het hier?

jullie vervelen jullie geloof ik al goed, heb al weer wat bij moeten lezen!

ik heb vandaag eerste heerlijk uitgeslapen, ben nu eindelijk even 4 dagen vrij!!!

vandaag ga ik lekker in mijn huisje aan de gang, even de stofzuiger uitlaten, de was vouwen en strijken en voor de rest lekker genieten!

fijne dag allemaal!

liefs

@aapje wrote:

O, ik heb nog een vraagje voor Jacqueline:

Is jouw cyclus de ene keer 30 en de andere keer 40 dagen of iets er tussenin ofzo of moet ik dat anders zien?

Lijkt mij ook nogal erg lastig als je zwanger wil worden zeg!

Hoe lang zijn jullie “bezig geweest” voor je zwanger werd van Jarno dan?

Sorry voor deze vragen. Maar ik vroeg het me ineens af.

Aapje

Toen ik gestopt ben met de pil, ben ik eerst iets van 8 maanden niet ongi geweest! Lastig, als je zwanger wil worden. In het z’huis gekeken of er niet iets van cystes op mijn eierstokken zaten, maar dat was niet het geval. Geen idee wat dan de oorzaak was, maar na 8 maanden kwam het toch weer op gang. Toen was ik 5 maanden later zwanger van Jarno. Dat viel dus nog wel mee.

Ik had altijd een lange cyclus, tussen de 30 en 40 dagen, maar nooit hetzelfde. Heel moeilijk te peilen dus :frowning:

Maar goed, daar was ik dus redelijk aan gewend…heb ik ineens de afgelopen 2x een cyclus van maar 21 dagen!! :wall:

Daar kun je toch niks mee!! maar we hebben afgesproken dat we dit keer niet gaan tempen o.i.d. (vorige keer wel gedaan en daar werd ik niet vrolijk van), we klussen gewoon als we daar zin in hebben. Al is het wel zo, dat ik voor mezelf altijd even een soort van “schema” maak, om de vruchtbare dagen nog een beetje in kaart te hebben.

Dusss…begrijp je het nu een beetje Aapje? :?

Hoi meiden!

Jacqueline ik begrijp het. Ik gokte al dat het zoiets was. Je hoort ook wel eens van die verhalen over cyclus van ongeveer 60 dagen elke keer. Dat lijkt me nu echt niet leuk! Dan lijkt het me moeilijk inschatten wanneer je vruchtbaar bent. Maar dit is te doen lijkt me wel…

En temperaturen doe ik ook niet. Wij klussen ook als we zin hebben en anders niet hoor! We gaan er geen verplichting van maken. Ik hou de goeie dagen wel in de gaten hoor maar niets moet! We houden het leuk haha.

Ik ga nu even koffie drinken bij mijn mams… hopen dat ik het voor me kan houden dat we bezig zijn! Haar zus is vorige week oma geworden dus het gesprek zal wel over babies gaan denk ik!

Tot later misschien en anders wens ik iedereen een prettig weekend :-*

JEAAAHHH ik heb vakantie!!!

Tot over 2 weken…en als ik nieuws heb (hopelijk positief) horen jullie dat via elsevier!!!

Doei liefs Ilse

Prettige vakantie! Geniet ervan!!

helaas… ik heb zonet een flinke uitbarsting gehad… kreeg vanmidagg ongesteldheidskrampen en ben nu ongesteld… neem ik aan…

Het was flink wat oude rommel…

we gaan weer verder… op naar de volgende ronde…

eens even kijken,…

1: 29 dagen

2: 35 dagen

3: 29 dagen

ff kijken,… mijn nieuwe nod wordt: 21 augustus,…

OHwww Labelle, wat jammer nou! Sterkte, hopelijk volgende ronde meer geluk! :-*

Balen Labelle!! :frowning:

Op naar de volgende ronde dan maar!! Mei-kindjes zijn heel leuk hoor :wink: (weet ik uit ervaring)

Ja, da’s waar ook! Ik ben ook in mei jarig, zijn echt hele leuke mensen! :mrgreen:

o labelle wat kl*ten weer zeg dat de :evil: zijn gekomen.

ilse ik wens je een hele fijne vakantie!!!

hier gaat het zijn gangetje ppff de misselijkheid is nu echt gekomen dit is de 3e dag en vanochtend toen ik van bed afging zat ik al te kokhalsen en dat is de hele ochtend doorgegaan. ik heb nog steeds het misselijke gevoel heb nog steeds geen warm eten gehad ipv heb ik me maar op de perzikken en appels gestort en een lekker toetje gehad maar het is niet over. het is nog dragelijk hoor ik hoor lees wel van meiden dat die het veel erger hebben dus ik mag nog niet klagen.

alles goed verder met iedereen???

liefs chantal

@Em wrote:

Ja, da’s waar ook! Ik ben ook in mei jarig, zijn echt hele leuke mensen! :mrgreen:

Ikke niet, maar onze zoon hihi…maar goed, toch kl*te labelle