Sinds April zonder pil!! Deel nummero DRIE!!!

Oh, wat vervelend Chantal dat je zo misselijk bent. Ik heb wel eens gehoord dat je ervoor moet zorgen dat je maag niet leeg raakt. Dat betekent dat je steeds kleine porties moet eten op een dag. Dus niet 3 grote maaltijden, maar bijv. 6 kleinen.

En, voordat je uit bed stapt, een crackertje of beschuitje met thee nemen. Daarna pas opstaan.

Wie weet helpt het bij jou…het is het proberen waard lijkt me.

Succes!!

weet je… wat gek is heb net met mijn vriendin gebeld en die is al heel

lang aan het proberen zwanger te worden… en ze zei… : is het rood dan…?? IK: nee echt bruin ZIJ: dan moet je het nog niet als ongesteldheid rekenen… want dan kan het ook van een innestelingsbloeding zijn…

ik weer naar de wc en nu zat er niks meer in… vreemd

wat denken jullie??? Ik word in ieder geval er helemaal gestoord van

Ik heb geen ervaring met innestelingsbloeding, maar heb wel vaak gehoord en gelezen dat het er wel bruinig uitziet en maar even duurt. Maak je nog niet te blij Labelle, maar het zou kunnen :pray:

Kijk anders even op je “schema”…daar staat ook in wanneer je innestelingsbloeding zou kunnen zijn.

je kan ook niks geen duidelijkheid vinden over hoe een innestelingsbloeding eruit kan zien… en waar het mee gepaard kan gaan

mijn innestelingsbloeding had romd de 15 e moeten plaatsvinden …

dus ik ga er gewoon vanuit dat ik ongesteld ben…((knuffel))

Ohw Labelle wat vervelend die onzekerheid! Ik heb dat ook nooit zo gesnapt, dat van die innestelingsbloedingen. Dan lees je weer dat 't rood moet zijn, dan weer bruin…

Ik heb hem niet gehad in ieder geval…

Sterkte!

Oh ja Jacqueline, ik dacht al dat je je zoontje bedoelde hoor, die in mei jarig is! Leuk mannetje trouwens!

nog een keertje en dan hou ik er echt over op… k moet even frustratie kwijt… en eigenlijk stel ik me ook nog aan want we zijn nog maar net bezig… :oops:

ik had het gisteren ook kunnen weten want ik heb gewoon nog steeds iedere dag mijn temp opgemeten en gistermorgen was ie weer 35.8 en andere dagen 36.2 dus…

ik denk echt dat ik gewoon te graag wil… en me dus niet zo op dat zwanger worden moet focussen… maar dat gaat zooooo moeilijk…

maar goed… nieuwe ronde nieuwe kansen he… dus hup LaBBie…

met goeie moed weer vooruit…

lacht geeft iedereen een dikke smakkerd

he labelle wat naar! maar we houden moed he! want mei kindjes zijn inderdaad leuk, ben zelf een mei-meid :stuck_out_tongue:

maar goed hier gaat alles goed, de klusdagen komen er aan, we hebben het wel druk maar tijd om te klussen hebben we wel :smiley:

vanavond hebben we een etentje en morgen is mijn zus jarig, dus dan gaan we daar heen en dan blijven we daar ook slapen! nou ja we slapen in het huis van mijn ouders die zijn op vakantie, dus klussen moet wel lukken dan he :wink:

heb mijn huisje al helemaal aan kant, dus ga vanmiddag hier even naar de stad om cadeautjes te kopen voor mijn zus en de vriend van “mijn toekomstige schoonmoeder”! :lol: we hebben nog geen trouwplannen hoor, ooit in de toekomst! eerst gaat mijn zus trouwen in 2006, daarna ergens wij ofzo!

succes dame’s en een heel fijn weekend gewenst!

liefs

hoi hoi!

Ik ben er maar ff, heb niet veel tijd…vrijdag hebben we groot feest hier en er moet nog heeeeeeeeel veel gebeuren. .pfff…

Labelle, meis, dat is echt zwaar klte zeg! Ik snap heel goed dat je nu gefrustreerd bent. Ik zou nu gewoon ff lekker mokken…maar je moet ook weer gewoon de draad oppakken. Je hebt een cyclus van 29 dagen? Dan is de klusperiode er zo weer. Maar ik zou nu gewoon niet teveel gaan rekenen en mikken op de juiste dag. Probeer er wat relaxter mee om te gaan. Dat werkt echt. Je mag je best focussen, dat gaat toch vanzelf…daar kun je nu niets meer aan doen. Je wil het graag, dus ben je er veel mee bezig. Maar gun jezelf nu eens wat extra’s, een beetje verwennerij doet vaak wonderen hoor!

IN MEI LEGGEN ALLE VOGELTJES EEN EI!!! Das een mooi motto! :thumbup:

Zo ik ga gauw aan de slag…voor iedereen een dikke knuf en : :-

Ik ben benieuwd Labelle…

Ik hoop het voor je!

Voor de rest iedereen de groetjes…

Sorry dat ik er maar zo kort ben, maar ben al een paar daagjes niet echt lekker en dan heb ik niet zo veel zin om achter de computer te zitten, vandaar!

Liefs van Lieke!! :inlove: !! en tot gauw weer!!!

Hoi, hoi!!

Nou we hebben gisteren een test gedaan en die was negatief!! Snap er werkelijk helemaal niets meer van…nog steeds geen ongi te bekennen en ook geen voortekenen. We willen wachten tot woensdag en dan weer een test doen, en anders de huisarts maar even bellen vind het zo raar! Hannes jij hebt dit toch ook een keer gehad? Heeft het bij jou toen niet gewoon een periode overgeslagen ofzo???

Nou meiden ik hou jullie op het de hoogte!! Ik ga weer snel naar beneden zat net met mijn ouders koffie te drinken…(heb ff gezegd dat ik een mailtje moest versturen…hahaha)

Doei liefs Ilse

das wel vreemd he ilse… maar ja… er zijn vrouwen bij wie het lang duurd voordat een test het aangaf… dus… we houden hoop…

ja Jazi… je hebt zeker gelijk…!!!

iedereen in mijn omgeving wil maar niet geloven dat ik gewoon ongesteld ben… ze beginnen stuk voor stuk over zwangere vrouwen die gewoon ongesteld zijn… :S maar… ik zeg je… het is een gewone ongesteldheid…

ik was nog bij de dokter… heb maar gevraagd over mijn druppelende borsten… maar daar kon ik echt niks mee… hij wist het zelf ook niet… althans daar kwam het min of meer op neer… Hormonen konden veel rare dingen doen zei hij… en t leek hem niet gevaarlijk… k moest maar even afwachten… ( was nog niet ongesteld toen ik bij de dokter ben geweest) is dat nou niet superwazig…???

Goeiemorgen!

Labelle, idd wazig van die dokter! Je zou toch verwachten dat hij dat wel weet… :think:

Raar he hoe je lijf je zo voor de gek kan houden! Allerlei kwaaltjes en dan toch nog ongi worden…

Ik voelde helemaal niets alleen wat ongi-krampjes. Ik was er dan ook van overtuigd dat ik niet zwanger was. Maar was 't dus toch! Zo gek vond ik dat!

En ik snap dat je baalt als een stekker hoor, het is ook erg vermoeiend…dat wachten en hopen…

Ik had me ook voorgenomen er wat minder mee bezig te zijn en de boel even lekker de boel te laten en het had dus al gewerkt voordat ik er mee begonnen was! Je zal zien, het komt op het moment dat je het het minste verwacht! Maar ik weet dat ik nu makkelijk praten heb hoor…

Ik hoop dat het bij jou heel gauw raak is! :pray: :pray: :thumbup: :thumbup:

Ilse, idd vreemd zo lang overtijd! Volgens mij was 't Chantal die na 12 (?) dagen overtijd positief testte.

Ik duim voor je dat ie bij jou ook snel positief is! :thumbup: :thumbup: :pray: :pray:

M’n vakantie is voorbij, ik ga zo naar m’n werk… :frowning: :frowning:

Ik heb er totaal geen zin in! Maar ja…niks aan te doen…

Toen ik opstond voelde ik me echt misselijk, beschuitje gegeten, kopje thee erbij en nu gaat 't weer gelukkig!

Iedereen fijne dag en tot later!

ÓOOH … LaBelle wat spannend meid!!! Volgends mij ben je echt wel zwanger!!!

IK :thumbup: VOOR JE!!! :wink:

:-* jogy

Hey meiden,

Labelle en Ilse, wat jammer, maar ik blijf nog steeds voor jullie duimen en hopen op een wondertje :pray: !

Em, sterkte vandaag hoor! Het is altijd weer moeilijk om de eerste dag door te komen en helemaal nu je zwanger bent… :inlove: !

:-*

Hoi hoi! ben weer eens ff hier. Moet weer veel doen (nog ff sporten en een schilderij afmaken pfffff). Heeeel even dan:

Labelle, dat met die druppels uit je tepels: De zogenaamde kliertjes van Montgomery scheiden natuurlijke oliën af om de tepel zacht en soepel te houden…dat gebeurt meestal na 9 weken zwangerschap…maar ik denk dat jouw lichaam heel sterk reageert op je hormonale huishouding door het ontbreken van de pil en de kinderwens…klinkt toch heel aannemelijk. Dus, laat je nooit voor de gek houden door je naar kindjes hunkerende lijf…het komt wel…je wordt toch binnenkort zwanger!! :thumbup: :thumbup:

Ilse, geduld…nog ffies…ik heb voor jullie allemaal trouwens mijn kaars aangehad gisteren. Elke zondag gaat ie aan. Dat moet wel helpen, niet?

Zo, ik ga sporten. Tot de volgende keer…ik probeer tijd te maken. Stuur me anders PB-tjes om de lijst aan te passen, das wat makkelijker in die drukke periode. En Volgende week maandag ben ik een weekje naar Zeeland.

Zo, dikke knuf Jaz :-*

hey jazibelle, dan kom je volgende week mijn kant op!

tja wij zijn nog lekker druk aan het klussen en we zullen zien in augustus of het raak is geweest!

verder lekker genoten van mijn vrije dagen, morgen weer werken :expressionless: maar het is nog maar even en dan ga ik naar een andere groep toe!

succes aan alle dame’s!

liefs

ja… kijkt schuldig… k weet het…

Mar en ik allebei… :smiley: ach… loslaten zou mijn moeder zeggen en heb geduld… maar ik geloof dat dat op was toen ik eindelijk aan de beurt was voor mijn karaktereigenschappen… LOL

Ik heb me voorgenomen om er deze maand echt niet mee bezig te zijn en gewoon rustig af te wachten… even pauze dus…!!!

Ilse… ik hoop nog steeds op jou…:wink:

Hallo allemaal,

Ik heb jullie berichten gelezen vanaf deel 1, dus ik ben een tijdje bezig geweest!! Ik ben op 9 april gestopt met de pil en vervolgens heb ik een cyclus gehad van 28 dagen. De maand erna ben ik na 32 dagen gaan testen… de test was supernegatief en ik werd de volgende dag dus ook ongesteld. Maar nu zit ik al op 40 dagen. Ik heb vrijdag een test gedaan en die was negatief. Ik voel me ook helemaal niet anders, maar ben dus wel heeel benieuwd…

Groetjes,

Garfield

hoi Garfield…

k zou anders gewoon even langs de huisarts gaan en daar een testje laten doen… ik hoop in ieder geval dat je vlug goed nieuws hebt en welkom bij de aprilstoppers…

Groetjes Labbie