Sinds April zonder pil!! Deel nummero DRIE!!!

Hoi Labbie,

Bedankt voor de snelle reactie. Ik heb gisteren wel een nieuwe test gekocht, maar op de een of andere manier wil ik nog even wachten. Omdat ik me helemaal niet anders voel dan anders, ben ik bang dat de test weer negatief zal zijn… :cry:

Hey meiden,

Wat is het rustig hier :cry: ! Waar is iedereen ??? :?

Garfield, leuk dat je hier mee komt kletsen! Ik zou inderdaad even contact met je huisarts opnemen. Ik :thumbup: in ieder geval voor je dat het raak is!

:-*

Elsevier

Hoi meiden,

Ik heb met mezelf afgesproken om tot zaterdag te wachten met een nieuwe test (pff!). Als die dan weer negatief is en er zijn nog geen tekenen van het een of het ander te bekennen, dan ga ik idd de huisarts maar eens bellen…

Groetjes,

Garfield

Hallo!

Ik heb het een paar dagen enorm druk gehad dus geen tijd gehad om te posten. Vandaag ben ik gelukkig weer een dag vrij. Ik heb net even alles weer helemaal doorgelezen en ik ben weer bij!

Jeetje LaBelle wat vreemd zeg! Is het bij bruin gebleven of ben je ondertussen echt ongi geworden?

En Ilse houd ons ook behoorlijk in spanning! Dat is nog steeds afwachten!

Ik moet heel eerlijk bekennen dat wij niet goed hebben geklust de afgelopen dagen. We waren allebei echt bekaf. We moesten er 's morgens vroeg uit en 's avonds pas laat thuis elke keer. Dus er is niet echt veel van gekomen want we waren blij dat we ons bedje zagen en konden nog maar aan een ding denken… slapen. Maar we zien wel weer wat het word hoor!

Groetjes Aapje

O Jeeeeee, vergeten:

Welkom bij ons Garfield! Ik hoop dat je gauw (of nu al) zwanger bent meid!

Aapje

Bedankt Aapje,

Ik ben wel blij dat ik het forum heb ontdekt en dat ik niet de enige ben die alle bezwangeringsperikelen moet doorstaan, hihi!

Groetjes,

Garfield

Pfff meiden eindelijk een computer gevonden…

vrijdag een test gedaan…negatief.

Maandag een test gedaan (van clear blue) moest een kruis op komen, werd 1 vlek…snapte er nix van. Snel naar de winkel geraced om een andere test te halen…en jawel een streepje (streepje was bij deze test zwanger) maar wel super onduidelijk.

We wilde dus nog nergens op hopen en hebben de huisarts gebeld. Daar kon ik gisterochtend om half 9 terecht…en jawel

WE ZIJN ZWANGER!!!

Rond 27 maart zijn we uitgeteld…en we zijn nu 5 weken zwanger…kan het nog steeds niet geloven hoor!!!

Ben nog eventjes helemaal in dromenland.

We willen het nog niet aan mensen vertellen omdat het fout kan gaan in het hele begin.

Maar meiden ik ben zo happy!!

Dus elsevier…prik maar een shop datum!!!

Liefs Ilse

Gefeliciteerd Ilse,

Jij had het aprilforum toch opgestart?!

Ik lees wel vaak dat een negatieve test nog geen definitief uitsluitsel geeft, ik blijf dus nog even stiekem hopen…

Groetjes Garfield

ILSEEEEEEEE… :inlove: :-* :inlove: :-*

Geweldig…

Ik stuur je even een mailtje…ik wist het wel! Gaaf joh!

Veel liefs

O Ilse!

Van harte gefeliciteerd!!!

Geniet ervan meid!

:-* :-* :-*

Aapje

Nou, helaas… net dus toch ongesteld geworden. Echt balen! Nu weet ik helemaal niet meer hoe we het moeten plannen. Nu staat alles sowieso twee weken stil. Voorlopig dus wel tijd om even over andere dingen na te denken en niet bij elk ding dat anders voelt in je lichaam te hopen dat het een voorteken van een zwangerschap is. Geen idee hoe de cyclus nu verder zal gaan!! :roll:

Groetjes Garfield

Garfield van harte welkom hier op het forum!

Ilse, gefeliciteerd met je zwangerschap! geniet er van!

de meest effectieve klusdag zijn hier weer voorbij, dus nu begin het ellendige wachten bijna weer!

maar goed vanochtend ff gewerkt en heb nu de hele middag en avond voor mezelf, heerlijk hoor, ga vanavond denk ik ff sporten met mijn vriend!

liefs

Wauw Ilse!! Gefeliciteerd!!!

Groetjes van Lieke!!

Welkom Garfield!

Ilse, gefeliciteerd meid!!! Geniet ervan!

Hoi

Als ik het goed heb zijn er nu nog 7 meiden over van de aprilstoppers die nog niet zwanger zijn!

LaBelle, Marrije, Smarty, Jacqueline, Garfield, Hannes en ikzelf…

Aapje

Even gespiekt maar er zijn al 8 zwanger!

Op zich gaan we best goed zo met zijn 15-en!

Sinds april is iets meer dan de helft al zwanger geworden.

Helemaal nog niet zo slecht volgens mij…

Ilse!! Gefeliciteerd! Echt geweldig! :dance: :dance: :dance:

En wat een spanning voordat je het eindelijk wist! Vlek, vage streep, huisarts, maar gelukkig toch echt helemaal zwanger! Super hoor!

Garfield, welkom hier! Jammer dat je ongi bent geworden…

Ik duim met je mee voor de volgende ronde! :thumbup:

Ik heb een vrije dag vandaag en ben net uit bed, erg he? Had gewoon geen zin om op te staan! Zometeen ga ik wel even de deur uit, wat kleine boodschapjes halen enzo. Verder ga ik niet teveel doen, lekker hangen!

Gek genoeg voel ik me sinds gister een stuk beter, niet meer misselijk! Ik maak me wel zorgen hoor, of het dan nog wel goed gaat met de zwangerschap! Volgens m’n collega’s hoef ik me echt geen zorgen te maken; je kan af en toe misselijk zijn of niet. Gelukkig heb ik nu priktepels, dus ik merk toch wel iets!

M’n kat is krols en ik word knettergek van dat beest…ze is bijna 1 jaar dus we moeten haar hoognodig laten helpen binnenkort!

Iedereen fijne dag en tot later!

Toch nog maar even een kijkje op het forum nemen, ookal zijn de spannende momenten nu even voorbij. In augustus heb ik examens, dus dan kan ik me daar nu mooi op concentreren. Hoewel, mijn gedachten dwalen toch nog regelmatig af.

Groetjes!

He meiden!

hier was ik dan ook weer terug van vakantie!

Ilse :dance: :dance: :dance: :dance: gefeliciteerd weer een maart mama!

Andere meiden ik ga weer hard voor jullie :thumbup: :thumbup: 'en hoor!

Garfield leuk dat je hier ook post, ik ben er ook eentje van de april stoppers bij the way. Inderdaad erg spannend die dagen voor je ongi-dag je denkt van alles te voelen… Ik had alleen jeuk aan mijn tiet dat vond ik verdacht :eh: , nu heb ik pijn aan mijn tieten haha! echt niet normaal hoor meiden bereid je maar voor voor straks! Verder ben ik niet misselijk gelukkig.

Wat wel naar was, was dat ik zondag en maandag bruine afscheiding had verloren, ik helemaal in de stress. We mochten een echo (vaginaal, er was nog niets te zien met de normale methode) en toen zagen we het vruchtje onze spruit is wel 1 cm! en het hartje hoorde we kloppen echt zo tof!! nu maar weer afwachten hoe het verder gaat, ben wel wat gerust maar nog niet 100%.

Groetjes STeff

Hoi Steffie,

Ja, dat zijn dan de volgende zorgen natuurlijk, of het allemaal ook goed blíjft gaan. Maar ik zou het al een hele geruststelling vinden als ik weet dat het bij ons kán. Voorlopig gaan we daar maar vanuit…

Groetjes Garfield