Sinds April zonder pil!! Deel nummero DRIE!!!

He Ilse, van harte hoor meid!

(ja, ik lees hier nog wel af en toe, het gaat ietsje beter met me, maar ik moet nog niet aan zwanger worden denken, raar he :roll: )

ohhhh Ilse wat mooi

geeft jullie een dikke knuffel

van harte gefeliciteerd… :dance: :dance: :dance:

ILSE GEFELICITEERD!!!

eindelijk heb je het antwoord na zoveel dagen ik vond het ook zo zenuwslopend ik teste pas na 11 dagen overtijd.

Ilse wat mooi zeg dat de echo goed was en dat het hartje klopte. ik snap ook wel dat je nog in onzekerheid zit maar als het hartje eenmaal klopt dan is de kans echt kleiner dat het misgaat hoor. ik heb een echo gehad met 7 wk en 4 dagen dat is nu alweer 3 weken geleden maar ik heb ook heel lang gedacht straks gaat het wel fout. maar ik vertrouw erop dat alles goed zit ik voel me nog steeds erg zwanger ik geniet van deze tijd zolang ik weet dat alles goed gaat. volgende week donderdag dan moet ik weer naar de vk dus dan zien we wel hoor. geniet in iedergeval van deze tijd. succes.

liefs chantal

Hoi meiden,

Bedankt voor alle lieve felicitaties…kan het nog steeds niet helemaal geloven hoor!! Ben helemaal in dromenland het is gewoon nog zo onwerkelijk!!! :inlove: :inlove:

Ik heb ook helemaal geen klachten of symptonen…alleen na het avondeten ben ik een beetje misselijk maar verder niet.

Mijn vriend is ook zo super lief…is bang dat ik me te druk maak enzo. En vanavond toen ik ging sporten moest ik beloven dat ik het niet te gek trok. hahaha die schat!!!

Garfield welkom hier…leuk dat je mee komt babbelen!! Jammer dat je deze keer niet zwanger bent geworden, maar gewoon positief naar de volgende ronde meid!! Gaat het echt goedkomen…het zwanger worden lijkt hier besmettelijk (een vruchtbaar groepje).

Ik moet zometeen trouwens eerst die banner eens aanpassen :smiley:

Nou ik ga het hier bij laten…(zit achter het internet met telefoontikken!!)

Kom in de vakantie nog wel eens buurten hoor, is toch slecht weer!!!

Liefs Ilse

ff kijken of de banner is gelukt!!!

Pff…ik word gek!

Zoals sommigen wel weten, heb ik een hele vage en onbetrouwbare cyclus (vandaar dat ik ook geen cyclus-banner als onderschrift heb).

Ik was eraan gewend, dat ik een lange cyclus had…totdat ik ineens 2 keer een cyclus van maar 21 dagen had!! :?

Oké…is mee te leven…als je ervan uit kan gaan een beetje.

Niet dus!!! Ik ben gister dus weer ongi geworden…een record…cyclus van 16 dagen!!! Ik ben nl vanaf 11 juli ook ongi geweest!

:wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall:

Ik word echt niet goed van die kl*ten cyclus van mij…zo kan ik toch nergens rekening mee houden. Ik kan toch geen eisprong hebben, terwijl ik nog ongi ben of zit ik daar verkeerd mee?

Hey meiden!

Ilse, mooi banner hoor…staat je goed :lol: :lol: !

Jacqueline, wat vervelend dat je zo’n aparte cyclus hebt. Ben je er al eens mee bij de huisarts geweest? Veel sterkte ermee!

:-*

Hey Steffie,

Fijne vakantie gehad?

Wat gaaf joh, dat je het hartje hebt gehoord. Voel je je nu alweer wat beter dan? Bij mij gaat het ook met ups en downs…ach ja, je moet er wat voor over hebben he?

Nou, doe het rustig aan!

Nee, met het gedoe met die korte cyclus ineens nog niet. Toen we de eerste keer zwanger wilden worden en ik zo’n lange cyclus had, ben ik wel naar de HA geweest. Buikecho gehad…geen cystes o.i.d ontdekt. Ik wacht het nog even af…de beste man is nu ook op vakantie en ik ga hiermee toch het liefst naar mijn eigen vertrouwde HA.

Nou, heel veel sterkte nogmaals !

Ik zal voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup: !

Grrrr mijn hele berichtje weg!!!

Nou goed komt ie nog een keer…

Vervelend zeg zo’n onregelmatige cyclus, heb wel eens gehoord dat teunisbloem kan helpen, misschien kun je met de huisarts praten ofzo. Of hebben jullie dat al gedaan? Ik leef in ieder geval met jullie mee!!

Hier gaat alles goed, hebben jullie mannen dat trouwens ook, dat nu je zwanger bent ze zooooo voorzichtig met je zijn? De mijne zegt zelfs als ik de trap op loop kijk je wel uit…niet vallen he :inlove: wat een schat.

Het begint hier nu eindelijk een beetje door te dringen maar nog steeds is het super onwerkelijk hoor!!

Zo’n raar idee dat we in maart papa en mama zijn.

Nou verder geen nieuwtjes hier, ga weer lekker de tuin in, het zonnetje schijnt eindelijk!! (Wat een rotweer deze zomervakantie…zucht)

En mijn vriend is ook al weer werken…dus ga zo maar eens lekker een boekje lezen!

Meiden tot snel!

Liefs Ilse

Hoi meiden,

Inderdaad vervelend Jacqueline, zo’n korte cyclus. Ik had het dit keer juist heel lang. Maar hopen dat we de volgende keer weer een beetje een normale cyclus hebben.

Wel raar trouwens, ik had verwacht nu ik ongest. ben, dat ik er wel weer even afstand van zou nemen omdat er nu toch even niets gebeurt. Maar niets is minder waar, ik heb vandaag op mijn werk al een paar keer gekeken of er iets geschreven was en ik heb zelfs een voormalig collegaatje ingelicht over ons geheimpje… ik móest het aan iemand kwijt!

Groetjes Garfield

Jacqueline, heb je al eens een maansteen geprobeerd? Die schijnt een erg lange cyclus korter en regelmatiger te maken. Je kan ze kopen bij de Tuinen. Volgens mij moet er ook nog een topic van zijn. Ga ik even voor je opzoeken!

Ja Ilse, onwerkelijk he? Heb ik nu ook nog steeds hoor! Het dringt nog echt niet altijd tot me door, komt omdat er nog weinig van te merken is!

Vandaag echt baaldag, was erg moe en had nergens zin in. Ben hele dag thuis in bed gebleven! Ben nog steeds duf (niet zo gek he…) maar ja, gaat wel over!

Tot later weer!

Hier het topic over die maansteen.

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=4290

zo dame’s jullie hebben weer lekker geschreven!

ik heb vandaag lekker gewerkt, was vandaag wel een lekker dagje!

tjee jacqueline dat is ook wel lastig hoor zo’n wisselende cyclus, balen echt balen, hoop dat je cyclus snel wat normaler wordt!

heel veel succes allemaal ik ga lekker eten!

liefs

dag dames…

daar ben ik ook weer… Jaqueline wat rot zeg… !!!

Ik hoop dat je vlug een regelmatige cyclus krijgt want dit is natuurlijk helemaaaaal niks…

Met mij gaat het wel goe.d… ik heb weer lekker weekend en daar geniet ik van… :slight_smile: wat was het vandaag afzien zeg… ik leek wel een superslome slak… niks wilde lukken…

maar ja… nu heb ik weekend dus niet meer aan denken…

Groetjes LaBBie

@Em wrote:

Hier het topic over die maansteen.

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=4290

Dank je wel voor de link Em!! Maar ik heb het idee dat de maansteen alleen is voor vrouwen met een erg lange cyclus…en ik heb nu juist een zeer korte cyclus elke keer.

Is het trouwens zo, dat een zeer korte cyclus betekent dat je geen eisprong hebt?

Ik heb ergens gelezen dat je cyclus daarvoor minstens 21 dagen moet zijn. Nou, volgende keer hopelijk beter!! Liefs, Garfield

Ilse: GEFELICITEERD!!! :dance: :dance: :dance:

Helemaal geweldig… weer eentje zwanger. ( en zo komen jullie allemaal aan de beurt meiden! :wink: )

Geniet ervan Ilse. Zwanger zijn is heerlijk!! :inlove:

:-* jogy

Oh Jacqueline, dat was ik even vergeten, dat jij geen lange cyclus had maar een korte! Ik weet eerlijk gezegd niet of die maansteen dan ook helpt! Misschien dat ze dat bij de Tuinen weten? (Of ander verkooppunt). Bij een cyclus van 21 dagen heb je volgens mij wel een eisprong hoor. Dit betekent volgens mij dat je vanaf de 5e dag van je laatste menstruatie echt moet gaan klussen. Je ei zou je dan hebben rond dag 7. Ik heb weleens gelezen dat je ongi altijd 14 dagen na je eisprong komt, vandaar deze berekening. Succes! :thumbup: :pray: