Sinds April zonder pil!! Deel nummero DRIE!!!

Hoi, hoi,

Alles goed met iedereen?

Kun je niet beter eventjes bij de huisarts langs gaan, en over je probleem vertellen, misschien heeft hij er nog ideeen over! Echt lastig voo je meis!! Hopelijk heb j de volgende periode meer geluk. En gewoon om de dag klussen dan heb je de meeste kans (maar dat wist je zelf natuurlijk ook al)

Hier gaat alles zijn gangetje, mijn vriend vind het steeds leuker worden, net eventjes in het 9 maanden boek gelezen, en vandaag is onze uk 9 mm. Raar idee hoor, het lijkt nog steeds zo onwerkelijk omdat ik er gewoo niks van voel. Heb alleen iets meer pukkels als normaal, meer meiden dit kwaaltje??

Ga er weer vandoor…liefs Ilse

Ilse pukkels??? :roll: praat me erniet van mijn gezicht zit helemaal vol je word er niet goed van is de ene weg dan zit de andere er wel weer. maar ja dat is ook 1 van de kwaaltjes he :eh:

liefs chantal

Mie toe! Zit onder de pukkels, echt vette ontstekingen niet normaal meer! :evil:

Wat Chantal al zegt: is de een weg, komt er weer een nieuwe! :roll:

Oh ja, heb ook al weken wallen onder m’n ogen die niet weg willen, en m’n haar is een groot drama, kan ik helemaal NIETS meer mee beginnen! :wall: :roll:

Ik hoop dat ik nog ‘mooi’ zwanger wordt! :?

haha em hier hetzelfde probleem met mijn haar en wallen onder mijn ogen. ik zie er gewoon niet meer uit zelfs wat extra may cup helpt al niet meer :wall: :frowning: maar ja we gaan door het komt vast nog wel goed want ik hoor zo vaak dat de zwangerschap je mooi maakt dus ik wacht af :smiley:

hhhmm ik zat net te denken waar is jazibelle??? ze heeft al 4 dagen niet gereageerd hier??? WAAR BEN JE?? :cry:

liefs chantal

hoi hoi dame’s!

hoe is het hier?

met mij gaat het wel goed, we mogen nu weer gezellig wachten :? ach ja over iets meer dan een week weten we of al het wachten voor een goed doel is geweest!

hopelijk heb ik het hele weekend vrij, er bestaat een hele kleine kans dat ik morgen moet werken :? hoop dat het niet nodig is, een dagje lekker met mijn vriend heb ik wel behoefte aan! zie hem echt te weinig de laatste tijd, ja in bed :slight_smile: ach ja we zullen het wel horen vandaag!

succes dame’s en tot de volgende keer

liefs

Hoi meiden,

Dus het begint met pukkels en een onmogelijk kapsel!! Hi hi. Ach, volgens mij neem je dat er graag bij als het zover is, toch?! Als ik zie hoe snel het met sommige april-stoppers is gegaan, terwijl de statistieken een kans van 25% geven, begin ik toch weer een beetje goeie hoop te krijgen… Garfield

Hey dames!

Even een berichtje van mij. Ik zal de komende tijd weinig op het forum te vinden zijn…mijn vriend heeft vanaf nu 2 weken vakantie, moet daarna 1 1/2 week werken en dan gaan we zelf met vakantie. Hier gaat alles zijn gangetje, Jarno is gelukkig weer helemaal beter en is zijn eigen vrolijke zelf weer! Gelukkig maar…we genieten er weer volop van!

Ik ben bijna de :twisted: :twisted: kwijt, dus het “klustijdperk” gaat weer aanbreken :lol: We hebben het er samen over gehad en hebben besloten dat we ons niet te druk gaan maken, gewoon lekker van elkaar gaan genieten en gaan klussen als we daar ook echt behoefte aan hebben. Ik moet zeggen, dat het wel een stuk meer ontspannen is op die manier.

Dusss…zo staat het er hier voor op het moment. Nu gaan we hopen dat het nog een beetje droog wordt…we willen graag even naar het straat-theater en muziek-festival hier in Emmen. Maar het weer is bar en boos!!! :?

Hoi Jacqueline,

Ik ben er ook weer bijna vanaf, lekker! Moio toch, dat jullie er een beetje afstand van nemen. Althans, dat het niet te dwangmatig wordt. Het zou voor mij persoonlijk heel gunstig zijn als het komende maand of die erna raak zou zijn, dus ik wil de kansen wel maximaal benutten. Maargoed, het valt natuurlijk nooit echt te plannen. Tot over een tijdje dan in ieder geval!

Groetjes Garfield

Hee allemaal!!!

Alles goed met jullie? :smiley:

Ik wilde even zeggen: Chantal, een leuke foto joh!!!

En wat een schatje die berner sennen!! :angel:

In het weekend wordt hier niet meer zoveel getypt he!?

Jacqueline, gezellig dat je man/vriend ook lekker vakantie heeft! Geniet er van!!

Groetjes van Lieke!! :inlove: !!

dank je lieke. ik wil nog even een andere foto waar ik beter op sta maar ja dat blijft er weer bij he. en onze berner Boyd is echt een schatje ben er helemaal verliefd op ondanks hij soms wel zijn kuren heeft :wink:

waar is iedereen eigenlijk het is hier zo rustig :cry: :cry: :cry: :cry:

liefs chantal

Tis hier idd erg rustig!

Leuk Chantal een Berner sennen! Vind ik zulke schatjes! :inlove: :inlove:

Hoest met iedereen? Wie zit er in de klus/wachtdagen nu? Ik blijf duimen hoor! :thumbup: :thumbup: :pray: :pray:

Met mij gaat 't wel, beetje wisselend…ikbenzwangerstress enzo :shifty:

Lichamelijk gaat 't verder goed hoor, geen gekke dingen verder, ik mag niet klagen!

Volgende week eindelijk naar de gyn! En dan ben ik nog snel aan de beurt!

ik heb deze maand pauze… :wink:

hoi hoi

hier gaat het rustig, heb last van ongi kramp en ben niet helemaal lekker!

denk dat het deze maand niet raak is en dat mijn ongi er snel aan komt, te vroeg dus…

liefs

Hoi lieve meiden…

Ik zal even hier niet meer komen, mijn vriend en ik hebben ff wat tijd nodig.

Zondagochtend had ik bruine afscheiding, wij de dokterspost gebeld, nix aan de hand kan er gewoon bij horen, maar je moet gewoon relaxen want in dit stadium van een zwangerschap kunnen wij toch nix voor je doen. (hard maar wel de waarheid)

Zondagavond was de afscheiding niet meer bruin maar zwart, wij maandagochtend meteen de verloskundige gebeld en de huisarts…de verloskundige was heel lief en heeft ons echt gerustgesteld, de huisart deed heel koel…zo van nou ja dan wordt het misschien een miskraam het is pas 6 weken…stelt nog helemaal nix voor (nee medisch misschien niet maar voor ons wel!!!)

Maandagmiddag begon ik ineens bloed te verliezen, en stolsel/weefsel.

We hebben gistermiddag dus een miskraam gekregen.

Ik kom zeker weer terug hoor als ik er weer bovenop ben…maar willen jullie misschien een nieuw lijstje maken en mijn banner weg halen…doet zo’n pijn om dat te zien staan… alvast bedankt!!

Dikke knuffel voor jullie allemaal!!

Liefs Ilse

Oh Ilse wat erg! :cry: :cry:

Weet niet wat ik moet zeggen…

Heel veel sterkte! :-*

ow ilse wat verschrikkelijk!

heel veel sterkte en neem de tijd!

liefs

Ilse meid heel veel sterkkte de komende tijd gewenst.

Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen

Groetjes marrije

Lieve (((Ilse))),

Wat vreselijk !

Ik heb je een mailtje gestuurd…

Heel veel sterkte. We denken aan jullie !

Veel liefs Elsevier

Lieve (((Ilse))),

Wat vreselijk !

Ik heb je een mailtje gestuurd…

Heel veel sterkte. We denken aan jullie !

Veel liefs Elsevier