Sinds April zonder pil!! Deel nummero DRIE!!!

o lieverd wat erg zeg. dit wens je toch niemand toe ik wens jou en je hubbie echt heel veel sterkte toe :-*

neem maar lekker de tijd om dit verlies te verwerken want het is niet niks.

sterkte.

knuffel van chantal

Oh Ilse, ik vind het echt heel erg voor jullie! :cry: :cry: :frowning: :frowning:

Jee, wat rot!

Dat is echt niet niks!!

Neem rustig de tijd en ik hoop dat er genoeg mensen zijn die jou kunnen steunen hierbij! Wij zijn er in ieder geval ook voor je, als je je hart wilt luchten!

Heel veel liefs van Lieke!! :inlove: !!

Oh, Jazi is trouwens sinds gisteren op vakantie naar Zeeland… Ik ben eens even in de berichtjes terug gaan kijken…

Dus dan zullen we nog wel eventjes niks van haar horen…

Jammer…

Tot gauw weer dames!

En nog eens heel veel sterkte voor Ilse!!!

Dikke kus van Lieke!! :inlove: !!

Ilse, wat ontzettend vervelend voor je/jullie!!!

Heel veel sterkte…

Liefs, Garfield

Jeetje Ilse, wat naar voor jullie! Heel veel sterkte met het verwerken van deze klap. Ik duim voor jullie, dat jullie het een plekje kunnen geven en dat jullie snel weer mogen hopen op een kleintje!

lieve lieve Ilse…

heel veel sterkte voor jou en je lieverd,… in deze tijd kan je alle kracht gebruiken… en wij denken aan jou… neem alle tijd die je nodig hebt…

Heel veel liefde en kracht van

LaBBie

Bedankt voor jullie lieve woorden.

Heb al heel wat afgehuild…!!

Vanochtend bij de dokter geweest, die was ook heel aardig…zie alleen vreselijk tegen vanmiddag op. Moet om half 2 in het ziekenhuis zijn voor een echo (je hebt toch andere ideeen bij een echo), bij mij werkt ie nu omgekeerd…ze gaan kijken of alles wel helemaal weg is.

Gisteren moest ik boodschappen doen, kon wel janken toen ik maandverband moest kopen…hopelijk slijt dit gevoel snel.

We moeten waarschijnlijk “blij” wezen dat het in zo’n pril stadium gebeurt. En ik probeer mezelf steeds voor ogen te houden dat mijn lichaam het verstoten heeft omdat het geen gezond kindje was. Maar soms barst ik zo in huilen uit! Hopelijk wordt dat snel minder.

Nou ik ga er weer vandoor…liefs Ilse

O Ilse wat erg! Ik weet niet wat ik moet schrijven… Ik hoop dat jullie het samen goed kunnen verwerken. Neem even de tijd om het een plaatsje te kunnen geven.

Ik denk aan jullie…

Aapje

Nou meiden kom net uit het ziekenhuis…en ik was helemaal schoon. Het is zo raar op 1 of andere manier voelt dit nu wel als een afsluiting. Er zit echt helemaal niks meer. Nu gewoon een paar maandjes rust en dan zien we wel weer.

We hebben een verjaardag vanavond, zie er vreselijk tegenop. Lekker gezellig lopen doen daar staat mijn hoofd helemaal niet na. Maar goed, ik ga er eventjes heen en zeg wel dat ik een beetje buikgriep heb ofzo. Kan ik mooi op tijd naar huis.

Nou dat was dan dat… voelt raar…ben verdrietig en ook weer blij dat dit hoofdstuk is afgesloten.

Liefs Ilse

Ilse, heel erg veel sterkte gewenst. Doe het maar lekker rustig aan en neem de tijd het te verwerken.

:-* Hannes

Hey meiden,

Wat is het toch rustig hier? Hoe gaat het met jullie?

Het wordt wel weer spannend komende week…

Hannes, Aapje, Smarty en Marrije ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: en :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: voor jullie !!!

:-*

Ha ilsje!!!

Kan me voorstellen dat je hoofd nog niet naar feesten staat.

Wel ‘fijn’ dat alles weg is en dat je niet op nog meer moet wachten.

Hoop dat het snel weer goed met je gaat!!

Liefs van Lieke!! :inlove: !!

Ilse, gewoon even doen waar je zelf zin in hebt hoor! Heb je verjaardag een beetje overleefd…?

Hopelijk hebben jullie binnenkort weer de energie om ervoor te gaan!!

Groetjes Garfield

geeft Ilse een hele dikke knuffel*

ja meis het is ***** en dat is het gewoon… Ik hoop dat dat gevoel inderdaad snel slijt maar ja je uiten is ook een goeie zaak…

Ik denk in ieder geval aan je…

heel veel liefs…

LaBBie

Hoi meiden,

Jullie zijn allemaal schatten dank-jullie-wel!! Voor al die lieve woorden en steun!!!

Het gaat eigenlijk best goed hier. Kan nog niet zo goed alleen zijn, maar verder gaat het redelijk.

Gelukkig maar, want hoe gek het misschien ook is, wil ik toch graag weer verder. De kinderwens blijft nog net zo groot (zo niet groter).

Mijn vriend en ik hebben van het weekend eventjes helemaal niks en dan hebben we eventjes lekker tijd voor elkaar. En daarna hopen we het achter ons te kunnen laten.

Hoe is het met jullie allemaal?? Lekker aan het genieten van de zwangerschap?

En hoe gaat het met de klussertjes???

Elsevier; Jij bent bij de verloskundige geweest he? Hoe was het daar?

Heb je al een echo gehad of krijg je die de volgende keer?

Ga weer ff verder, was factuurtjes aan het maken maar wou ff hier kijken!!

Liefs Ilse

Hey lieve Ilse,

Ik had je afgelopen maandag ook nog even een mailtje gestuurd op je privé-mail, maar weet nu niet of die wel aangekomen is?

Fijn dat je je weer wat beter voelt. Je bent hartstikke sterk! En natuurlijk mag je nog heel veel verdriet hebben en je kan hier altijd je hart luchten! Ik hoop dat jullie snel verder kunnen voor de volgende ronde… :-*

Lief ook dat je ondanks je eigen ellende toch nog aan anderen denkt! Ik was inderdaag woensdag bij de vk geweest. Veel informatie gekregen en zij dachten dat ik verder ben dan 8 weken. Nou, dat moet de echo dan maar uitwijzen…ik krijg volgende week de afspraak thuis gestuurd, dus nog heel eventjes geduld… :silenced: . Vanochtend ben ik bloed wezen prikken :sick: helemaal niet leuk…Maar 'tis voor een goed doel hè?

Ik wens je een heel fijn weekend. Doe het rustig aan en laat jezelf maar lekker verwennen… :mrgreen: !

Alle andere meiden: jullie ook allemaal een heel fijn weekend.

Veel liefs :inlove:

@Ilse2 wrote:

En hoe gaat het met de klussertjes???

Met deze klusser gaat het wel goed hoor, leuk dat je het vraagt!
Druk aan de klus weer, aangezien de tijd weer aangebroken is dat het zou kunnen lukken. Maar goed, we doen het relaxed en we zien wel.
Goed om te lezen trouwens, dat het met jou weer een beetje beter gaat. Doe lekker rustig aan, geniet van het weekend en van elkaar!!

Hier is het nog even wachten op de tijd om te klussen, althans gericht op resultaat :wink:

Morgen een afspraak met een zwangere vriendin. Zij weet het ook van ons, maar ik hoop eigenlijk dat het gesprek morgen ergens anders over zal gaan… nou ja, we zien wel! Prettig weekend allemaal.

Groetjes Garfield

Ilse… geen woorden voor… sterkte meid! :-*

Gisteren een gezellige avond gehad en toen de mannen een mannengesprek gingen voeren, met mijn vriendin natuurlijk toch even een zwangerschapsgesprekje gevoerd… in ieder geval heb ik dus een adres voor boeken, broeken en dat soort dingen! :smiley:

Garfield