Sinds April zonder pil!! Deel nummero DRIE!!!

Hoi meiden,

Elsevier leuk zeg dat je misschien verder bent! Zou echt super wezen, waar dachten ze aan??

Leuk zeg dat je kunt babbelen met een zwangere vriendin! Kun je straks alle pijntjes en kwaaltjes delen!

Hier gaat het weer een stukje beter, mijn vriend en ik hebben lekker de tijd voor elkaar genomen dit weekend. Lekker uit eten geweest, wezen winkelen, lekker gekletst…en over de toekomst nagedacht.

We gaan er nu gewoon weer met frisse moed tegen aan. We proberen maar voor ogen te houden, dat het zo heeft moeten wezen, dit kindje was gewoon niet gezond geboren. We hopen dat we de volgende keer meer geluk hebbben. Zo blijkt maar weer dat een kindje echt een geschenk is!! Dus meiden geniet ervan!!! En hier wachten we gewoon tot mijn lichaam weer op het goeie ritme zit!

Vandaag weer aan het werk…bleeehhh heb nog nooit zo’n kl*te vakantie gehad!!!

Doei meiden liefs Ilse

Hey lieve Ilse (en alle andere meiden natuurlijk),

Fijn dat het weer wat beter met je gaat!

De vk dacht dat ik misschien al wel 12 weken zou zijn, maar daar ga ik niet vanuit hoor. Ik wacht gewoon rustig de echo af en dan zien we wel verder…

Leuk zeg dat je kunt babbelen met een zwangere vriendin! Kun je straks alle pijntjes en kwaaltjes delen!

:cry: :cry: :cry: Ik heb geen zwangere vriendin..... :cry: :cry: :cry: Ik blijf nog steeds op jou wachten.....de Oranjerie...... :cry: !

Het is hier verder wel rustig trouwens...Waar is iedereen???????????????

Ik heb echt een k*t weekend gehad. Mijn broodrooster heeft kortsluiting gehad (alle stoppen er uit..bah) en mijn laptop is stuk (pas 2 jaar oud). Verder heb ik nog ruzie met m'n moeder en met m'n vriend (you go girl.... :cry: ) en heb ik dus gisteren de hele dag jankend op bed gelegen.... :( Kortom een geweldig weekend..... :naughty:

:-*

Hahaha de oranjerie moet nog eventjes wachten helaas. (durf denk ik de volgende keer dat ik zwanger ben, hopelijk komt dat snel, toch niets te kopen voordat de uk 12 weken is)

Maar hier kunnen we ook gezellig babbelen toch?

Dat stukje van babbelen met een zwangeren vriendin was voor iemand anders bedoeld…kan ff niet op de naam komen :wall: :wall: dom dom sorry!!!

Elsevier je hebt dus duidelijk een kl*te dag!!! Adem in…Adem uit…tel tot 10 en kijk naar je buikje…daar moet je toch vrolijk van worden!! En misschien al 12 weken wat goed zeg!! Ga zo hard voor je duimen dat dat echt zo is!! :pray: :pray: :pray: :pray:

Wanneer kun je dan de kleine vasthouden???

Ga weer wat doen tenminste dat ga ik proberen kan mijn kop er niet echt bij houden vandaag!

Liefs Ilse

Ja dat was Garfield met die zwangere vriendin (heb eventjes teruggelezen)

Liefs Ilse

Hoi meiden,

Elsevier, niet zo’n lekker weekend achter de rug dus :frowning:

Wanneer krijg je de echo, is dat dan op 8 september?!

Nog steeds wel spannend dus!

Ilse, ik heb inderdaad een vriendin die eind november is uitgerekend! Ik denk dat ik dat pas écht leuk vind, als het bij ons ook zover is. Maar het is natuurlijk wel handig!!

Garfield

Ja logisch toch garfield. Ondanks dat je het andere natuurlijk hartstikke gunt, is er toch een soort jaloezie. Snap je wat ik bedoel? Klinkt misschien raar maar dat had ik tenminste wel.

Maar die tijd komt vanzelf hoor!!! We gaan gewoon met zijn allen rustig verder…!!!

Garfield, ik krijg de echo waarschijnlijk deze week (moet even de oproep van het ziekenhuis afwachten). Op 8 september heb ik mijn 2e afspraak bij de vk. Ik hoop voor je dat het bij jou ook snel raak is :pray: .

Ilse, wanneer gaan jullie weer klussen? Misschien een rare of vervelende vraag…?? Ik vind het ook zo erg en ik hoop echt dat je binnenkort goed nieuws hebt… :-* .

Ik heb dus vandaag ook totaal geen zin om te werken, bah. Ga om 12.00 uur even pauze houden en dan rijd ik even naar m’n moeder. Heb een hekel aan ruzie. Helemaal met mijn ouders ofzo…

Elsevier: Is geen rare vraag hoor. Zodra mijn cyclus weer op gang is (kan zo maar een paar maanden wegblijven kan ook meteen goed wezen) willen wij er weer voor gaan. Verder met de toekomst!!

We laten ons niet zomaar uit het veld slaan!!!

Groot gelijk dat je het eventjes uit gaat praten. Je zit er dan toch de hele tijd over te piekeren. Waar ging de ruzie over? Meestal heb je de grootste ruzie over de meest onbenullige dingen.

Komt vast goed hoor!!! Daar ben je moeder en dochter voor!!

Spannend zeg de eerste echo…!! Kun je eindelijk zien wat er in je buik gebeurt!!

Liefs Ilse

Ilse, je bent echt een bikkel !!!

De ruzie ging echt helemaal nergens over. Het heeft waarschijnlijk met mijn hormonen te maken… :lol: . Nou ja, mijn ouders hebben een eigen bedrijf waarin mijn broer ook werkt. Nou is mijn broer nogal een dominant typetje en m’n moeder heeft het gewoon even helemaal gehad met hem, dus klaagt ze continu over hem, waar ik nu weer even niet zo goed tegen kan (tsja, hormonen…). En ik vind ook dat ze door mijn broer heel erg negatief is. Ze straalt de negatieve engergie gewoon uit en dat is kt, want mijn moeder en ik zijn gewoon echt 2 handen op 1 buik…

Nou, ja, vaag verhaal, maar het sloeg dus eigenlijk nergens op…net als de ruzie met mijn vriend (het internet deed het niet)…

:-

Ha ha ha Elsevier…ze moeten maar wat begrip hebben hoor voor die hormonen die door je lijf gieren!! Je vriend krijgt er toch een zoon of dochter voor terug…!

Je zult nog wel vaker ruzie met hem maken in die 9 maanden hahaha :wink:

En je moeder begrijpt je wel hoor, ze heeft het zelfde meegemaakt :mrgreen:

Gaat helemaal goed komen hoor, je moet jezelf er niet zo druk om maken!!

Zo’n bikkel ben ik niet hoor! We gaan gewoon door, ik kan dit toch niet meer veranderen (anders had ik het zeker gedaan), het moest zo wezen! Ga mijn energie niet verspillen aan boos zijn of me afvragen waarom. Wij gaan onze energie gebruiken voor een nieuwe beeb!!

Ga zo eventjes thuis een hapje eten!!

Tot straks liefs ilse

Ilse ik vind ook dat je heel sterk bent hoor! Knap hoor!

Ik hoop voor je dat je gauw weer ertegenaan kunt gaan met klussen.

Je weet nu in elk geval dat je zwanger kunt worden…

Aapje

Hoi meiden!

Ilse, vind het super hoe jij ermee omgaat! Dit is idd niet echt wat je van een vakantie voorstelt… :frowning: Ik duim en hoop dat je cyclus gauw weer op gang komt en dat je dan meteen zwanger bent en dat het dan gewoon goed gaat! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray:

Ook lief dat je met iedereen meeleeft! Knuffel voor jou! :-* :-*

Elsevier, herkenbaar hoor die hormonen! Paar weken terug had ik ook knallieruzie met m’n hubbie, om niks! Ik had een afspraak en hij zou me afzetten en we waren te laat, ik balen en schelden op alles en iedereen in het verkeer. M’n hubbie stopte bij het zebrapad, ik zei: tjeeeezus wie gaat er nou in de stad stoppen voor een zebrabad! Doorkarren met die hap! :shock: :oops: :oops: Vreselijk toch??? M’n hubbie heeft 't maar op de hormonen gegooid, zo van: die is geeeeeeeeeek!!!

Vanmorgen echo gehad bij gyn, in 1 woord GEWELDIG!!! :inlove: :inlove: :inlove: Heb het hartje ook zien en horen kloppen! :inlove: :inlove: Het is nog erg klein en er valt verder nog weinig te zien natuurlijk. Over 4 weken moet ik terugkomen, krijg ik er nog eentje! :inlove:

M’n hubbie had tranen in z’n ogen, de lieffurd! :inlove:

We zijn meteen door naar m’n ouders gereden om de foto te laten zien, vonden ze geweldig! (Heb helaas geen scanner, dus kan het niet scannen…komt misschien nog!)

Meer hoefde ik nog niet: geen bloedprikken enzo… :think: Was nog niet nodig zei de dok!

Mijn weekend bestond vooral uit familiebezoekjes en slapen, niks bijzonders dus! Zit nu op m’n werk maar heb geen zin! Ben alleen maar aan 't mailen enzo…echt erg! (Nou, ook wel een beetje aan 't werk hoor! :lol: ) Ik ga zo ff eten, en dan maar weer verder!

Groetjes en tot later weer!

Hey lieverds,

Nou, ik heb het weer helemaal bijgelegd met mijn moeder. Zij had zelf helemaal niet het idee dat we ruzie hadden ofzo… :?: . Het ligt dus inderdaad echt aan mij… :doh: :wall: . Ze had zelfs nog weer een beer voor me gekocht :inlove: en van het ex-vriendinnetje van mijn broer kreeg ik nog een mobiele-knuffel-telefoon. Zo lief. Ik heb echt veel kadootjes gehad hoor, nou ja, ik niet maar ons lieffie natuurlijk… :lol: .

Ilse ik heb echt heel veel respect voor je. Hoe je er mee om gaat. Natuurlijk zul je wel moeten, maar je bent gewoon bere-sterk :-* !

Aapje, nog 1 dagje…hoe voel je je? :pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup: .

Em, super dat je nu eindelijk weet dat er echt wat in je buikje zit… :inlove: . Ik heb al wel bloedgeprikt. Dat was voor suikerziekte, HIV, geslachtsziektes en om te bepalen wat mijn bloedgroep is. De uitslag van dit onderzoek krijg ik 8 september, of als het iets ernstigs is natuurlijk eerder, maar ik kan me niet voorstellen dat ik een SOA of HIV heb, heb al 6 jaar dezelfde partner… :lol: …

Meiden wordt helemaal verlegen van jullie…al die lieve woorden!!

Dank-jullie-wel!!!

Em: Wat mooi dat je jullie uk eindelijk hebt gezien en gehoord…wat een super mooi moment. Zit je nu de hele tijd naar de echo te kijken? Zou ik wel doen!!!

Elsevier: Zie nou wel dat je mams helemaal niet boos is!! Je moet je niet meer zo druk maken joh!! Is niet goed voor jullie kleine schatje!

Aapje spannend zeg!!! Nog een dag…! Al voortekenen van een zwangerschap of van ongi???

Ga voor je duimen meis!!! :pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray:

Liefs Ilse

ff kijken of mijn nieuwe onderschrift het doet…(totdat ik weer een banner kan plaatsen)

Nou ik heb een nieuwe banner gemaakt.

Deze keer kunnen we hem nog precies volgen hoor. Het duurde nu tussen de 4 tot 6 weken…dus we klussen maar gewoon wat raak.

Heb nu een periode van 30 dagen aangehouden, omdat ik die voor de miskraam had.

Ga zo lekker naar huis…fijne avond allemaal!!!

Meiden ik heb mijn banner weer aangepast want ik ben net weer ongi geworden. We hadden ook niet op de goede dagen geklust dus ik had niet anders verwacht. En gek genoeg vind ik het dit keer helemaal niet erg. Dit is trouwens precies dag 28 dus mooie timing.

Ik heb vorige week een heel goed gesprek gehad met mijn vriend en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik er wel heel erg mee bezig ben. Nu al denk ik aan niets anders dan aan babies. En dat terwijl ik nog niet eens zwanger ben!

Natuurlijk is onze kinderwens niet minder geworden maar vanaf nu ga ik me weer iets meer op onze zaak richten en niet meer elke vrije minuut hier rondsnuffen!

Wij blijven klussen want het is nog steeds onze hobby haha…

En als ik zwanger ben zijn we er allebei dolgelukkig mee maar tot die tijd probeer ik een beetje meer afstand te nemen (al zal dat niet mee vallen).

Maar ik blijf hier posten want ik ben nog steeds een april-stoppertje!

En ik hou de rest van de meiden ook nog steeds goed in de gaten…

Veel liefs van Aapje

zelfde hier aapje…ik zit op babypauze deze maand

en hier is het ook al hetzelfde… Ook ik zit een beetje op babypauze.

Hoi meiden, kan me voorstellen dat jullie even ‘pauze’ nemen met het ermee bezig zijn! Als ik niet zwanger was had ik dat ook gedaan want ik weet nog dat ik het echt een beetje vervelend ging vinden, het voelen van allerlei rare dingen (wat loos alarm was) en dat berekenen van de klusdagen enzo! (Maar ik heb nu makkelijk praten natuurlijk, I know!)

Dus ik snap jullie pauze wel! Ik hoop dat 't heel gauw lukt! :thumbup: :thumbup: :pray: :pray:

Aapje, wat vervelend zeg die duivels! Gelukkig dat je er al rekening mee hield, dan is het niet zo’n vreselijke domper…Sterkte en succes voor de komende ronde! :thumbup: :thumbup: :pray: :pray:

Ilse, ja ik doe idd niets anders dan naar de foto kijken! Het is vrij onduidelijk hoor, een grijze vlek zeg maar, maar toch helemaal ons ukkie natuurlijk! :inlove:

Verder niet veel te vertellen, heb wel lekker gewerkt vandaag (veel gedacht aan ons kindje natuurlijk) en net lekker gegeten! Zometeen lekker voor de tv hangen!

Nou, iedereen fijne avond en tot later weer!