laBelle de hoop niet op geven meid! kan goed zij als je morge of overmorge test dat ie positief is!!!
en⦠je bent tenslotte nog niet ongi toch?..
Inderdaad Labelle, geef de moed nog niet op⦠:-*
We blijven :thumbup: :thumbup: :thumbup:
!
Met welk merk heb je getest? De ene test is gevoeliger dan de andereā¦
Hoi meiden,
Hier eventjes een berichtje van mijā¦ben hier wat minder vaakā¦anders moet ik heel veel aan de miskraam denken vandaar. Hoop dat jullie dat begrijpen!
Labelleā¦ik heb pas na 10 dagen positief getest. Dus je kan echt nog zwanger zijn.
Bij mij was clear bleu heel wazig maar bij het kruitvat kreeg ik een duidelijke uitslag. Dus misschien kun je die halen??
Succes met wachtenā¦je wordt echt gek he van de onzekerheid??
Liefs Ilseā¦en een knuffel voor jullie allemaal!!
he labelle want vervelend dat je nu nog geen duidelijkheid hebt!
ik studeer SPH, zit nu in het 3e jaar! dus nog ongeveer 1,5 jaar en dan ben ik helemaal klaar!
hier nog steed geen bijzonder heden, nouja ongelofelijk gevoelige tepels, zelfs mijn bh irriteerd :? maar goed, we zullen zien over een paar dagen!
succes meiden!
liefs
Oww Labelle, jammer een negatieve test! Hopelijk test je heel snel positief!
:thumbup: :thumbup:
Lieke en Chantal, bedankt voor de leuke lieve berichtjes op mijn site! :inlove:
Chantal, jij hebt ook al een mooi buikje! Ik kan alleen jouw site niet vinden! :think: Kan je de link nog een keertje erop zetten hier?
Elsevier, toevallig, ik had ook zoān hoofdpijn vrijdag en zaterdag! Vooral als ik me druk had gemaakt! Na een nacht goed slapen was 't weer over!
Normaal heb ik nooit hoofdpijn dus het zal wel bij de zwangerschap horen! :think:
Ilse, leuk weer wat van je te lezen! Ik snap idd waarom je wat minder vaak komt. Het heeft tijd nodig heā¦:-*
Smarty, voor jou ook spannend! Ik duim met je mee! :thumbup: :thumbup:
Ik ben lekker thuis, heb vandaag geruild met de woensdag, dus ik ga dan werken. Ik was zo moe van Sail, van al dat wandelen dat ik gewoon spierpijn heb! En ik wil gewoon lekker even hangen vandaag!
Tot later allemaal!
dank jullie meiden⦠voor alle lieve berichtjes⦠en ja ik wor echt gek van al die onzekerheid iedere keer⦠maar jaā¦
Je kan deze dingen nu eenmaal niet afdwingenā¦
Geduld is alles wat je nodig hebtā¦zeggen ze
ach ik kijk het nog even aan⦠voel me zowiezo heel raar vandaagā¦
labelle wat spannend zeg. nog even wachten ik teste ook pas na 11 dagen positief dus het kan nog altijd.
em hier is het adres van mijn site: http://www.kindjeopkomst.nl/abo/bs.php?bs=wondertje
nou ik ga snel weer verder we krijgen vanavond visite want we zijn vandaag 2 jaar getrouwd!!
liefs chantal
Gefeliciteerd Chantal met jullie 2 jaar getrouwd zijn!
En mooie site heb je gemaakt! :thumbup:
Chantal, van harte gefeliciteerd (en je mannetje natuurlijk ook). Mooie site hebben jullie trouwens.
:-*
van mij ook van harte gefeliciteerdā¦
de duivels zijn vanacht gearriveerdā¦
helaas volgende keer beterā¦
nieuwe nod is 22 september
Oh Labelle, nee toch⦠⦠Ik dacht echt dat je zwanger zou zijnā¦
Dikke knuffel⦠:-*
Oww wat balen Labelle!!!
Sterkte en good luck volgende ronde! :thumbup: :thumbup:
ow labelle wat jammer, hopelijk meer geluk de komende ronde!
hier alles wel ok, vandaag laatste dag op mijn vakantiewerk groep!
vanavond nog werken en dan zit het er op!
succes alle dameās en tot snel!
liefs
:shock: hoi hoiā¦ikuhmā¦ben er weerā¦hebben jullie mij niet gemist zeg⦠nou moeā¦
Maar goed, ik ben er dus weer en het gaat goed. Hoest met jullie allemaal? Ik heb toch wel aan jullie gedacht hoor! :-
Labelle, owwwā¦das gewoon weer niet eerlijk hĆĀØ. Die rotduivels ook.
Ilse, hopelijk voel je binnenkort weer beter en sterker. :-
Ik heb niet zo heel veel tijd om terug te lezen. Heb het drukā¦helaas. Maar ik zal toch proberen weer eens regelmatig hier te komen koekeloeren.
Doei doei!
JAZIBELLE! WELKOM TERUG!!! :-*
Tuurlijk hebben we je gemist! Ik dacht (echt waar!!!) toevallig vorige week nog aan je, maar vergeten te melden hier natuurlijk! :oops:
Heb je een lekkere vakantie gehad?
Gaat alles nog goed met je beeb???
Hey allemaal!
Jazibelle , welkom terug! Lekker op vakantie geweest?
Hier gaat het lekker, we zijn druk bezig met de voor bereidingen voor de vakantie (komende vrijdag vertrekken we). We hebben bijna al alles ingepakt, dus we lopen super op schema!
Voor ons is de klustijd weer begonnen, dus daar zijn we dan ook druk mee bezig Hopen dat het dit keer niet alleen voor het genieten is, maar dat er ook resultaat uit voortkomt.
Ik ben trouwens afgelopen vrijdag naar de huisarts geweest en heb hem gevraagd over mijn super korte cyclus. Hij heeft me verteld dat het niet automatisch zo is dat, als ik een cyclus heb van minder dan 20 dagen, ik dan ook geen eisprong heb gehad. Je zou het kunnen zien aan de hoeveelheid menstruatie. Nou, ik vertelde dat ik dus echt wel degelijk echt ongi ben (dus niet maar een paar druppels), wat volgens hem zou kunnen betekenen dat ik wel een eisprong heb.
Hij advisserd me, om na onze vakantie te gaan tempen om het helemaal zeker te weten (heb zoān temp-kaart meegekregen). Ik weet nog niet zeker of ik dat ook ga doen, of dat ik het nog ff afwacht. Bij de vorige heb ik ook getempt en daar werd ik niet vroplijk van, was alleen nog maar bezig met zwanger worden op een gegeven moment. Ik kan altijd nog gaan tempen, maar eerst maar ff nietā¦denk ik.
labelle wat zonde dat de :evil: zijn geariveerd. ik had echt een goed gevoel erover.
JAZIBELLE tuurlijk hebben we je gemist!! alles goed met je??? en wat zie ik ook een feb. mama?? het schiet al aardig op met de weekjes zie ik.
hier gaat ook alles goed :thumbup: bedankt voor de felicitatieās en EM bedankt voor je berichtje op mijn site van de kleine.
liefs chantal
o ik zie net dat marije en elsevier ook wat in mijn gastenboek hebben geschreven bedankt dames!!!
liefs chantal
Hey Jazibelle :dance: :dance: ,
Welkom terug, natuurlijk hebben we je wel gemist !!!
Leuk dat je al wat verder bent en dat alles goed was met de echo.
Jacqueline, spannend nog een paar nachtjes en dan lekker op vakantie. Ik hoop voor je dat het daar raak is. Je bent dan lekker ontspannen enzo⦠Alvast een hele fijne vakantie en veel succes en plezier natuurlijk met klussen!
Smarty, nog een paar dagen hĆĀØ? Oh ohā¦
.
Em, lekker dagje vrij gehad? Af en toe heb je dat zo nodig hĆĀØ? Ik ben dus gisteren als een beest aan de schoonmaak gegaan en nu heb ik dus ook zoān spierpijnā¦echt alles doet me pijn .
Chantal, leuke foto heb je weerā¦Heb je gisteren nog een gezellige avond gehad?
En oh ja, lachen, gisteren moest ik nodig plassen, ik dus naar de wc, sta daar, doe mijn broek omlaag en ga zittenā¦aaaaahhhhhhā¦dat is een opluchting, totdat ik me afvraag waarom deze keer plassen zo anders voelt dan anders⦠:think: ā¦ik was mijn onderbroek vergeten⦠:mrgreen: ā¦wat een sukkel ben ik ook! Gelukkig was ik thuis, dus niemand had het gezien 8) . Vervolgens wil ik lekker gaan koken, kom ik er na 10 minuten achter (alles stond al te garenā¦) dat ik gekookte ĆĀ©n gebakken aardappeltjes aan het klaarmaken was⦠:wall: ik was dus mooi de groente vergeten⦠. Dat zijn nou echt van die acties⦠:lol: ā¦
:-*