Lieke,
Voelde jij voor je NOD al aan dat je zwanger was of was dat toch een verrassing?? Vertel, vertel!
Groetjes Garfield
maar ja iemand… die kleine rozige dingetjes alleens eerder gezien???
owww… had ik nu maar een test…!!
Sorry LaBelle, maar ik kan je er niets over vertellen! Wat kan de tijd dan langzaam gaan hè, als je zo in onzekerheid zit.
:x Sterkte!
Garfield
Hee Garfield!!!
Ja, ik had toch wel zo’n voorgevoel en ik had ook die troebele vlekjes in mijn plas, dus toen dacht ik: “Zou het dan toch?”
Toen ik op de zaterdag de test deed kwam er nog ‘niet zwanger’ uit, maar toen ik diezelfde avond een kaart aan iemand schreef, maakte ik allerlei rare spelfouten en toen dacht ik: “Ik moet wel haast zwanger zijn.” Echt heel gek… en toen heb ik de volgende morgen de test gedaan en ja hoor!!! Haha… raar eigenlijk… En schijnbaar heb ik ook nog eens positief getest toen ik nog niet eens mijn NOD had, want volgens de echo zou ik die NOD pas hebben gehad op dinsdag of woensdag… :?: (wat ik zelf denk van niet, maar goed…)
En ik begon toch wel vrij snel me anders te voelen, ook vlaagjes van misselijkheid enzo, maar toen wist ik toch wel al anderhalve week dat ik in verwachting was. Ik was de eerste dagen ook erg in de war met woorden, echt heel maf… beetje de kluts kwijt zeg maar.
En heb jij al een voorgevoel?
Trouwens ik heb wel een maansteentje die periode gedragen… Daar is ook ergens een topic over, maar daar komen verschillende reacties uit… Ik draag het maansteentje in ieder geval nog steeds.
Ik hoop dat je er iets aan hebt… Het is eigenlijk gewoon meer een gevoel.
Ook heb ik het idee dat mensen, die over het algemeen vrij nuchter in het leven staan, ook minder voelen tijdens hun zwangerschap. Ik ben zowieso altijd wel vrij gevoelig en ik merk dan ook wel de verandering in mijn lichaam. Ik heb ook wel dagen dat ik niet veel voel hoor!!
Heel veel groetjes van Lieke!! :inlove: !!
Enne… ik hoop het heel erg voor jou en ook voor de anderen natuurlijk!!!
Hoi Lieke,
Ja, dat topic over die maansteen had ik een tijdje geleden inderdaad gelezen. Wat grappig dat je zo met woorden enzo in de war was. Dan mag ik mezelf wel binnen opsluiten, anders denk ik dat iedereen het aan me kan zien ofzo.
Maargoed, vorige keer had ik opeens een cyclus van 41 dagen en daar was ik gelukkig redelijk nuchter onder gebleven. Maar dat is denk ik toch per keer een beetje verschillend. Ik was nu ook heel relaxed en nu heb ik op een site iets over de innesteling gelezen en dat zou dan nu ongeveer moeten zijn, dus ik hoop maar dat ik mezelf niet gek ga maken!
Gelukkig heb ik aardig wat afleiding deze weken en vanaf september heb ik het weer ontzettend druk met werk, sport en studie. Haast geen tijd om te piekeren ed.
Ik las ergens ook dat je eisprong niet persé 14 dagen voor je NOD zou zijn. Was dat bij jou naar jouw idee wel zo? Ach ja, iedere ronde levert toch weer iets op voor de statistieken en daar heb je ook weer wat aan voor de volgende keer, toch?!
Groetjes Garfield
Ja, mijn eisprong is volgens de echo geloof ik wel 19 dagen voor mijn nod geweest ofzo… Ik kan het me eigenlijk niet voorstellen, maar goed.
Ik weet niet of je mijn verhaal toen gelezen hebt, maar ik had in die cyclus een dag een bloeding (een halve dag ofzo, en toen was het weer weg) en dat was dan schijnbaar een ovulatiebloeding. Wij dus die dag en de dag erna nog gevreeen, want je ovulatie valt toch geloof ik wel zo’n beetje samen met de eisprong. Dus toen ging ik er vanuit dat ik 14 dagen later mijn NOD had en toen heb ik dus ook getest.
Ik weet niet of een ovulatiebloeding op hetzelfde moment als je eisprong is… maarre… bij mij zaten er dus iets van 5 dagen tussen die ovulatiebloeding en het moment van bevruchting volgens de echo…
Kun je me eigenlijk nog wel volgen?? Een beetje ingewikkeld allemaal… Maar daarom denk ik dus eigenlijk dat ik wel iets van een paar dagen langer in verwachting ben, als de echo laat zien.
Als je mijn verhaal niet snapt ( wat ik me best kan voorstellen, moet je het me maar even zeggen, dan zal ik het wat begrijpelijker proberen te vertellen… )
Liefs van Lieke!! :inlove: !!
Labelle je maakt het erg spannend ik heb nog wel een test voor je liggen.
hahahahaha
IK ben zo nieuwschierig.
Em leuke site heb je hoor.
Groetjes
Dank je wel meiden! Ik vind hem ook wel grappig!
Haha Chantal leuke naam trouwens! :lol: Ideaal he een jaar lang gratis KOK! Ik zal gauw een kijkje nemen op jouw site!
Oww Labelle, wat spannend! Helaas kan ik je niet helpen want ik had nul komma nul bloedverlies in 't begin. Maar je hoort weleens dat 't kan dus wie weet!
:thumbup: :thumbup:
Nou, ik ga de deur uit. We willen een boottochtje maken bij Sail, het is wie 't eerst komt wie 't eerst maalt. Ik hou er dus maar rekening mee dat we niet mee kunnen, dan kan 't alleen maar meevallen! Dan gaan we gewoon wandelen!
Iedereen fijne zondag!
ja meiden spannend is het zeker… het is alleen jammer hoe mensen soms kunnen reageren… k heb een lieve vriendin die elke keer erg streng tegen mij is… k mag er niks over zeggen anders ben ik er veel te veel mee bezig…dat komt omdat zij een miskraam heeft gehad… voordat ze zwanger werd van haar kleintje…
maar ja leuk is anders weer he… k kan er echt niks aan doen
labelle nog geen ongi te bekennen ook nog geen buikkrampen. o wat spannend zeg!!!
leuk he Em ik vind het echt leuk dat we dit gratis kregen. ik heb net even het dagboek een beetje gevuld.
liefs chantal
laBelle,meid wat hou je t spannend!!! Wanneer wil je gaan testen? ik heb volgends mij 3 dagen over tijd getest…
nou als je t mij vraagt ben je echt wel zwanger!! ik hoop t voor je!
Haha, Chantal en Em,
Wat leuk die sites! Ik heb natuurlijk ook een klein berichtje achtergelaten op de site van jullie kleintjes!!!
Groetjes van Lieke!! :inlove: !!
mooi hoor!!!.. allebei… :mrgreen:
Ik ga me eens even douchen… k heb toenstraks…der untergang gezien,… heb er hoofdpijn van…
lieke en labelle dank je voor jullie verhaaltje in het gastenboek van de site van ons wondertje. heb de tranen in mijn ogen ppff hormoontjes
labelle zijn de :twisted: er nog niet??? zal het nu dan eindelijk… :silenced: ik duim voor je meid :thumbup:
liefs chantal
jeetje dame’s wat is er hier weer veel geschreven!
ik heb het hele weekend moeten werken en moet nog 2 dagen!
dan ben ik 2 weken vrij, moet in de tussentijd dan al wel naar school, boeken halen en mijn klas ontmoeten, maar goed even niet werken!
verder gaat hier alles wel goed, weinig klachten, alleen duizelig en moe, maar komt vast van mijn werk!
liefs
Hier gaat alles nog goed… nog steeds geen duivels… wel hier en daar nu wat roze gekleurde afscheiding en licht bruin bij het afvegen… eigenlijk net als de vorige keer…k ga dalijk echt gewoon een test halen bij de apotheek…
denk ik… :mrgreen:
ja ik zou ook vandaag ff een testje doen als ik jou was… en anders kun je toch nog morgen of overmorgen ff een testje doen…?
ik denk echt dat je zwanger bent meis!!!
We zijn benieuwd…
Hey lieve meiden,
Hoe is het?
Ik las net dat Labelle een test gaat halen…spannend…nou ben ik weer ‘verplicht’ :lol: om de hele dag hier op KOK rond te hangen om het in de gaten te houden. Labelle, ik hoop zo dat het raak is! Leuke foto heb je trouwens geplaatst!
Em, mooi buikje al hoor en leuke site, ik moet deze week ook maar even met het Zilveren Kruis bellen, kan ik ook aan de slag :lol: .
Chantal, wow, jij hebt ook al een echt buikje hè? Super mooi!
Smarty, welke opleiding ga je volgen? Nog even lekker genieten van je vrije daagjes…
Hey Lieke, fijn dat je weer helemaal terug bent :-* !
Garfield :thumbup: !
Nou, ik zal vast wel een hoop mensen vergeten zijn, komt later wel. Jullie zijn hier trouwens wel druk geweest afgelopen weekend… Ik heb trouwens al dagen last van hoofdpijn. Weten jullie welke pilletjes ik hiervoor mag gebruiken?
Oh ja, nog wat leuks, ik had een bad-set via het internet besteld en die heb ik zaterdag ontvangen. Zo leuk, klein badje, potje, luieremmer, aankleedkussen, handdoekjes :inlove: …
Ik kom zo wel weer :-*
hallo ben k dan … kon niet wachten en heb dus getest… en niks…
niet zwanger…
of te vroeg… of ik word alsnog ongesteld…
kunnen we weer verder wachten…
He ships Labelle!
Nu weten we (en jij haha) nog niks!
Het blijft dus nog spannend…