Oh wat heb ik nouuuu weer?? Ik had het al eerder over die rare kwaaltjes maar ik heb er weer een nieuwe bij hoor! Normaal kan ik echt de klok erop gelijk zetten: Ik voel in de ochtend mijn ongi aankomen, kramp en dan weet ik al dat het eind van de ochtend zover is en dan gaan ook werkelijk de sluizen open. Nou ja beetje overdreven maar ik bloed gelijk goed, niet eerst een klein beetje.
Nu sinds gisteravond al lichte krampen ineens ( ik lag net in mijn bed) en dit is blijven aanhouden tot op heden. Echter kreeg ik geen normaal bloedverlies maar klein beetje bruinig vocht. Ik heb wel het gevoel dat ik ongi aan het worden ben maar dit heb ik dus nooit eerder gehad. Ook raar is dat die krampen op en af komen. Normaal is dit dus constant tot de eerste dag om is. Ik ga nu ongeveer om de 10 minuten naar het toilet om te checken of het doorbreekt maar nog niet.
Herkent iemand dit misschien?? Ik word niet goed van mezelf! :eh:
Ja Ik… voor de tweede keer… hebben we allebei hetzelfde…
nu vanmorgen is alle ongi gevoel gewoon weg…
ik heb vanmorgen getest en ik heb nog steeds 36.5
normaal is mijn temp :35.6-35.8
jullie zullen wel denken waarom ik mijn banner heb aangepast…
omdat ik gisteren duidelijk mijn ongi gevoel had en vorige maand een cyclus had van 28 dagen… geef ik mezelf deze twee kado…
maar ik wil pas testen over een week als ik het zolang volhou en als mijn gemene :twisted: alsnog niet komen…
voor iedereen een geweldige zaterdag gewenst… ik ga werken…er wacht namelijk heel veel vracht op mij… :eh:
Goedemorgen, nou ja goed?
Helaas, die verotte :twisted: :twisted: :evil: zijn doorgebroken. Ik werd vanmorgen wakker en naar het toilet en ja hoor daar waren ze.
op voor de 4e ronde dan maar weer. :wall:
Sorry Labelle, ik vergeet jou bijna!
Ik :thumbup: :thumbup: voor je meid!!!
He jammer Pearl dat de :evil: toch zijn gekomen.
Ik wens je voor de 4e ronde meer succes!
En Labelle ik blijf voor je duimen hoor!
Ik zat net inderdaad heel verbaasd naar jouw banner te kijken.
Huh, 1 dag overtijd… en gisteren stond er heel iets anders… :o
Maar ik hoop dat je het volhoud om nog niet te testen meid!
P.S. 1 Leuke foto van jullie tweetjes.
P.S. 2 Buikje lijkt wel net echt hoor…!
Em, wat lief zo’n mailtje van je vriendin. Ik denk dat jij je druk gemaakt hebt om niets en dat het echt niet met opzet is gebeurd! Veel plezier vandaag!
En Lieke van mij mag je hier mee blijven kletsen! Ik vind dat wel gezellig hoor! Je hoort er ook nog steeds bij want je blijft een april-stopper toch!
Enne ik was vanochtend zo beroerd… echt niet leuk… tis nu over maar het kan toch nu nog niet zijn waar ik al maanden op wacht? We zitten nog in de klusperiode dus we moeten nog wel even geduld hebben voor we iets met zekerheid kunnen zeggen…
Verder krijgt iedereen die dit leest de groetjes van Aapje!!!
He iedereen
Wat leuk om foto’s van iedereen te zien helaas houd ik mezelf nog even geheim maar nu zie je met wie je aan het praten bent.
Grappig je hebt van iedereen een voorstelling en als je dan de foto’s ziet grappig.
Zodra ik zwanger ben maak ik mezelf ook kenbaar.
Labelle
Gaat het goed met alle zwangeren???
En met de klussers zet hem op net zoals ik doe :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Groetjes marrije
hoi hoi
labelle ik duim nog even flink door voor jou :thumbup:
:thumbup:
:thumbup: :thumbup:
spannend hoor!!
liefs chantal
wel wat krampjes… en een heel klein beetje licht roze vlekjes… maar verder nog niks… ongi gevoel is nu weg…
blijven duimen…
o je lichaam houdt de spanning er wel in zeg labelle
liefs chantal
Oww Labelle wat spannend! Ik blijf
en :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Ik vind 't ook nog erg gezellie om hier te blijven kletsen hoor! We blijven tenslotte aprilstoppers!
Ik heb erg leuke dag gehad vandaag! Met vriendin en nog vriendin van haar naar sail geweest. Was heel gezellig, leuke sfeer, mooie boten!
Ook lekker veel gesnaaid (pizzapunt, broodje grillburger, tosti… :oops: :oops:). En me dus ook voor niks druk gemaakt want m’n vriendin is echt een schat en ze zat er even doorheen want iedereen (dus ook dat andere vriendengroepje van haar) denkt dat 't open huis is bij haar en ze komen en gaan wanneer ze zin hebben…Zo zie je maar weer hoe anders de dingen kunnen zijn dan je denkt! :oops: :oops: Gelukkig vond ze het superleuk met ons tweetjes, en het was ook echt leuk! Die andere vriendin van haar die mee was is ook zwanger, we lopen bijna gelijk dus we hadden veel te bepraten! Gelukkig vind m’n vriendin het wel leuk en werd ze niet gek van ons! 2 wandelende hormonen bij elkaar haha!
Nu zit ik lekker voldaan thuis met pijnlijke pootjes, zo ff wat eten en dan lekker voor de tv hangen!
Heeft iemand gister nog Gordon en Joling gezien op Talpa? Ik heb me doodgelachen! :lol: :lol: Wat zijn die 2 erg zeg!
Hubbie heeft foto van me gemaakt! Nu valt me pas op hoe enorm ik al ben! :shock: :shock: :shock:
Ik moet er wel bij zeggen dat 't in de avond genomen is (dan is buik altijd wat dikker!) en dat ik geen moeite heb gedaan om hem in te houden hoor!
En voordat ik zwanger was had ik al een klein buikje van mezelf. Ik was al aan de zware kant, 70 kg bij 1.64 m. Maar nu weeg ik al 74!! :shock:
Op de echo was echt maar 1 hartje te zien, dus het lijkt me niet dat ik een tweeling krijg, ook al zie ik er wel zo uit!
Toch vind ik het wel wat hebben hoor, zo’n buikje! :mrgreen: :inlove:
het schiet al lekker op met je buikje zeg :thumbup: . je bent ook al 11 weken dus het buikje groeit nu lekker door.
ik ben tot nu toe 1kg gegroeid
dit is mijn buik met 14 weken
Em leuke site heb je :thumbup: . ik heb nu ook een site voor de kleine zie onder w w w. lekker een jaar lang gratis toch nog een goede actie van de zorgverzekeringen :thumbup: (zal ook wel het enige zijn)
mag ik nog even storen… en ik moet even onsmakelijk doen…
ik moest net even naar de wc voor de grote beurt… en ik kan al de hele dag niet goed…dus ik heb even wat spanning erop gezet en bij het afvegen zaten er hele kleine bloedstolseltjes …rosigrood… zo groot als een speldeknopje… geen ideeeeeee… weer wat nieuws…een paar maar
wat moet je ermee… we wachten maar weer af
even afwachten labelle kijken hoe het morgen is. heb je ook buikkrampen??
nee… alleen lichte krampjes rechterkant… geen ongi gevoel… en een trekkerig gevoel
ik hoor het morgen wel. vind het wel vreemd hoor.
liefs chantal
geen duivels… geen ongi gevoel en geen krampjes…wordn jullie nog niet gek van mij?
Labelle,
Jij gaat het nu ook spannend maken begrijp ik…!?!
We houden je in de gaten :thumbup:
Garfield
jee, wat spannend weer allemaal!!
Groetjes van Lieke!! :inlove: !!