Sinds april zonder de pil! DEEL 4!!

Hoi meiden,

Hier dan weer een nieuw deeltje voor de aprilstoppers. Inmiddels is het alweer augustus, maar ik ben nog steeds bezig met het analyseren van mijn cyclus. Deze keer met ovulatieteststaafjes in de weer om te voorkomen dat we de juiste klusdagen overslaan. Dit keer daardoor hopelijk een reële kans!



Groetjes Garfield[/u]

hoe is het…?

buiten de misselijke buien om goed…

ik heb het echt erg… weet het ook niet



gister was ik wel aan de poeperij… <---- misschien toch nog de buikgriep…



Ik wil me gewoon niet gekmaken… ik zie het wel…

maar ja het ging de hele maand goed met niet er aan denken en nu op het eind,… gaat t toch weer mis… :?

He deel 4 alweer…



Met mij gaat het goed. De ongi is hier bijna weer weg gelukkig.



LaBelle ik hoop echt voor je dat het raak is! Maar we juichen niet te vroeg.



Ik heb er nu al 1 week van mijn vakantie opzitten, dus nog maar 1 weekje en ik moet weer werken… Totaal nog geen zin in. Ik vermaak me prima hier. We zijn lekker bezig in huis aan het rommelen.



Verder weer weinig beleefd de laatste dagen.



Groetjes van Aapje

Labelle, hopelijk voel je je snel wat beter!!

Aapje, wel jammer dat je niet zulk lekker weer hebt in je vakantie. Hoewel, het begint de goede kant op te gaan :dance:

Ik zit tegen de klusdagen aan. Nu ben ik nog heel kalm, maar dat zal over een week of twee dus wel weer anders zijn, vrees ik. dan zal ik er wel achter komen, of ik er écht een beetje afstand van kan nemen :snooty:



Groetjes Garfield

Ik heb mijn laatste berichtje maar ff gekopieerd en hier geplakt, aangezien we nu in een ander deel bezig zijn



Ik snap er niks meer van! Ik had de afgelopen dagen behoorlijk last van buikpijn, dus ik dacht…“daar komen de :twisted: :twisted: weer!!” Dat zou wel betekenen dat ik weer een super korte cyclus heb gehad…maar nu het rare…ik plas geen :twisted: …alleen als ik afveeg zit er wat aan het toiletpapier…het is niet vuurrood,maar wat rozig…en ook niet elke keer als ik naar het toilet ga.

Heel apart…maar wel typisch weer iets voor mij! :?

wie weet…:slight_smile: hou ons even op de hoogte…

Huh…zou het kunnen duiden op een zwangerschap dan? Bedoel je dat? Ik begrijp er tegenwoordig helemaal niks meer van. :?

het zou kunnen… maar ja zoals ik het ervaar kan alles wel… en het zegt allemaal net helemaal niks…

maar ja meis,… t is gewoon afwachten…



elke maand heb ik wel dingen die erop kunnen wijzen dat ik zwanger zou zijn… maar ja… dan kwam die ongesteldheid weer!!!



maar ja moed houden maar en als je een testje kan doen even een testje doen…!!

oooh wat is het hier weer spannend!!! :wink:

Kan me voorstellen dat je overal voortaan onzeker van word, k had voor de maand dat ik zwanger raakte allerlei verschijnselen en kwaaltjes en de maand dat ik wel zwanger raakte juist helemaal niet… :roll:



Dus t wil allemaal toch niks zeggen. komt helemaal goed!



Ik blijf heel hard :pray: en :thumbup: voor jullie

Ik zag eigenlijk nu pas dat hier ook een forum voor was. Ik zal me zelf eerst even voorstellen: Ik ben Pearl, bijna 30 en ben ook in april gestopt en ga nu inmiddels mijn derde ronde in.



Ik zal maar gelijk van wal steken met mijn laatste bevindingen!!! :lol:

Ik heb sinds enkele dagen telkens steken achter mijn schaambeen zeg maar die dan weer weggaan. Gisteren had ik bij vlagen een klein beetje misselijk gevoel. :sick: Ook had ik spierpijn in mijn kuiten en onderrug.

Vandaag had ik ineens diaree die nu weer net zo plotseling als het is gekomen over is. Ik vraag me nu dus uiteraard af of het dan niet een soort van buikgriep is of dat het een aanwijzing is hahahaha

Nou ja, ik verwacht er deze maand maar niet teveel van denk ik.



Ben erg benieuwd hoe het jullie allemaal zal vergaan en ik zal dit onderwerp zeker met belangstelling volgen.

hoi hoi



ik heb dit net bij de feb.mama’s geschreven maar jullie willen het ook vast wel even weten.



ppff wat een avond. ik ben nu al 2x naar de wc geweest en ik verlies met plassen helder rood bloed. de vk is 3 kwartier geleden geweest en gelukkig klopte het hartje nog van de kleine. dus er is niks aan de hand maar ik verlies nog wel wat bloed. misschien is het een blaasontsteking of een adertje bij de baarmoederwand. maar wat is dit eng zeg heel angstig eigenlijk. gelukkig is met de beeb niks aan de hand het hartje klopte en het ging flink te keer.



ppff moest het even kwijt…





liefs chantal

Goh meisje toch wat is dat schrikken zeg…gelukkig is de vk geweest en ben je gerustgesteld…jeetje fijn dat het hartje zo hard tekeer ging.

ja echt wel was zo blij dat ze direct kwam. en het hartje hoorde ze ook gelijk dus ze hoefde ook niet te zoeken.

gelukkig kwam het bloed niet van een miskraam dus het is nu even afwachten wanneer het stopt.

morgen ga ik in iedergeval naar de dokter om te testen of het een blaasontsteking is. aan de ene kant hoop ik het wel eigenlijk dan weet ik waar dat bloed vandaan komt.



liefs chantal

Ja dat snap ik dan heb je in elk geval zekerheid! Maar zo’n vk weet dat wel en als het kindje het goed komt dan zal het zeker een adertje ofzo zijn…je bm is ook beter doorbloedt als je zwanger bent.

ja dat denk ik ook wel ik zei ook nog van anders ga ik einde van de week wel weer even naar de vk maar ze zei ook nog van dat hoeft niet hoor alles is goed met de kleine.

en ja het kan ook gewoon een adertje zijn die geknapt is.

Hoi Chantal,



Mijn collega heeft ook een bloeding gehad met haar 12e week. In eerste instantie dacht ze gelijk aan een miskraam maar na een inwendige echo bleek dat alles nog gezond en wel was. Haar dokter weet het ook aan een doorbloede baarmoedermond! Gelukkig alles nog gezond bij jou! Kan me voorstellen dat je je rot geschrokken bent!

nou echt wel. toen het gebeurde was ik eigenlijk heel rustig (was bij mijn ouders gelukkig) maar nu ik thuis ben dringt het echt tot mij door en heb echt even zitten te :cry: :cry: . gelukkig is alles goed maar het drukt je wel weer met de neus op de feiten dat niet alles zomaar goed kan gaan.

Ja probeer je niet al te druk te maken je kleintje doet het goed daarbinnen anders zegt de vk dat echt niet…(is makkelijk praten voor mij natuurlijk) maar probeer weer te genieten!



Dikke kus…ook voor je ukkie!



Jolanda

Jeetje Chantal, da’s schrikken! Kan me voorstellen dat je goed in de rats zat! Gelukkig is alles ok met je beeb! Hopelijk weet je snel wat 't dan wel geweest is! Hou je taai meid! :-*



Pearl, welkom bij de aprilstoppers! Hopelijk is 't snel raak bij je!

dank je jolanda. gelukkig ben ik al wat rustiger en ik weet en voel gewoon dat alles goed komt. ik vertrouw erop!!