Sinds april zonder de pil! DEEL 4!!

dank je Em. heerlijk dat iedereen je even steunt en een bemoedigend woord geeft het doet me echt goed.



jullie zijn allemaal lieverds :-*



liefs chantal

geeft je een dikke knuffel



ja ik ben ook zo blij dat met jullie kleintje alles goed is… heb je nog een beetje kunnen slapen?

Jeetje Chantal, wat eng zeg! Ben je al bij de dokter geweest ? Hoe gaat het nu met je ?



Ik denk aan je. Heel veel liefs

Hoi meiden,

Pearl, welkom bij de aprilstoppers. Ik ben in april gestopt met de pil en we gaan nu eigenlijk pas voor de echte eerste ronde. Achteraf verkeerd geklust de vorige keren. Ik had de laatste keer opeens een cylcus van 41 dagen…

Chantal, gelukkig is alles goed met de kleine. Toch wel even schrikken natuurlijk!! En dat ken ik hoor, dat je dan hoopt dat het een blaasontsteking is bv. omdat je dan in ieder geval de oorzaak weet en dan kun je het laten rusten. Maar ik hoop voor je dat dat het niet is, want dat had mijn schoonzus en dan mag je dus geen antibiotica… Hopelijk is het dus iets anders dat geen kwaad kan!



Liefs, Garfield

Hoi



Jeetje Chantal!!

Dat is zeker even schrikken zeg, gelukkig maar dat wel alles goed is met jullie kleine beeb!



Ik heb vannacht heel lekker geslapen en ik heb een mooie droom gehad!

Ik droomde dat ik achter een kinderwagen liep op straat en iedereen die ik tegen kwam zei dat ik zo’n mooi kindje had… :inlove:

Ik werd helemaal blij wakker!!!



Nu heb ik er helemaal weer meer zin in. Gelukkig is de ongi over dus we gaan weer aan de klus! En wie weet was deze droom wel een teken dat het deze keer raak is…



Groetjes van Aapje

O Jee iets vergeten…



PEARL van harte welkom hier!!!

ja sorry pearl … ook helemaal vergeten je welkom te heten…

ow… ik voel me vandaag echt weer :sick: … hele tijd zon raar gevoel in buik… heb wel een beetje last van spierpijn in mijn knieholte en me rug…

<—dat zijn weer tekenen van die gemene :twisted: maar ja…

we wachten maar weer geduldig af…

hoi hoi



nou gelukkig, heb ik vanochtend niet meer gebloed. ik ben ook nog niet naar de dokter geweest want ik heb met mijn slaperig hoofd vanochtend de wekker uitgezet :wall: . maar ik denk toch niet dat het een blaasontsteking is want het bloed kwam echt ergens anders weg. dus het was vast een adertje die geknapt is in de baarmoederwand. ik heb gister nog even gegoogeld en daar las ik ook dat er meer vrouwen daar last van hadden tussen de 12 a 15 weken dat komt waarschijnlijk door een laagliggende placenta. maar ach ik ben al lang blij dat alles goed is met de kleine. o ja ik heb vanacht wel heerlijk geslapen ondanks de spanning.

bedankt voor jullie medeleven jullie zijn schatten :-*



liefs chantal

Hey lieve meiden,



Deel 4 is geboren…wow :shock: !



Hoe is het met jullie?



Allereerst Pearl: van harte welkom en veel plezier op het forum (weet waar je aan begint, het is namelijk bijzonder verslavend… :lol: )



Garfield, hoe gaat het met je ovulatietesten? Kun je er een beetje wijzer van worden? Heel veel succes in elk geval.



Labelle, je hebt echt veel kwaaltjes hè :mrgreen: ? Hoop zo dat het de eerste tekens zijn… :dance: .



Jacqueline, hoe is het nu met je?



Aapje, vlak voor mijn NOD heb ik ook een paar keer gedroomd over een baby-tje… Ik was dus mooi zwanger :lol: ! Ik hoop het voor je :pray: :pray: .



Chantal, wat fijn dat het weer beter gaat. Ik was echt geschrokken joh! Ik durf straks helemaal niet meer hier op het forum te komen… :cry: . Gelukkig is alles goed met je kindje :inlove: .



Veel liefs

ILSE…Waar ben je ???





:-*

Oh ja,



JOGY: wat heb jij een super mooi buikje !!! :inlove:





Meiden, hebben jullie het buikje van Jogy al gezien ? Gauw naar het showforum dan !!! :lol:

Tja, Elsevier, hoe gaat het met mij?

Goeie vraag…dat gedoe met dat rozige afscheiding duurt nog voort. Gister dacht ik dat ik echt ongi ging worden. Dat is dus niet doorgezet em inmiddels is er zo goed als niks meer te zien!!

Er wordt me gevraagd vanaf wanneer ik kan testen en wat voor cyclus ik heb…IKKE NIE WETEN!!!

Zoals bekend hier heb ik een super vage cyclus, waar geen peil op te trekken is. Ik wacht dus maar af tot ik ineens dikker wordt of als de weeën beginnen :wink: Whahahahahahahaha

Hey Jacqueline,



Wachten tot de weeën komen…pfffffttt…moet je nog hééééééél lang wachten… :lol: . Ik heb het even voor je uitgezocht en volgens mij is de innesteling ongeveer 7 dagen voor je NOD, dus zou je aanstaande zondag kunnen testen ??? Ik hoop het zo voor je :pray: :thumbup: ! Spannend hoor !!!



Zet hem op! :dance:

Dank je wel voor het uitzoeken, Elsevier!! Top!

En heb je ook enig idee hoe een innestelingsbloeding eruit ziet. Hoe lang duurt dat? Ik dacht altijd dat dat maar even is (hooguit een paar uurtjes).

Ik moet wel zeggen, dat de ongi er bij mij altijd heel anders aan toe gaat. Ik heb voor die tijd dan altijd migraine en rugpijn. Dat heb ik dit keer helemaal niet gehad. Ook de bloeding is bij mij altijd veel erger…

Ach ja, we wachten maar af (zoals altijd). Pff

Ik heb echt geen idee. Iedereen zegt wat anders (helder rood, bruinig, rozig…). Het enige wat je kunt doen is afwachten en dat is heel moelijk… :mrgreen: . Anders haal je zaterdag een test in huis (ik heb met clear blue meteen positief getest) en doe je hem zondag als je nog niet ongesteld bent geworden. Wanneer is je laatste menstruatie geweest?

Ik ben op 27 juli voor het laatst ongi geweest. "Is nog niet zo lang geleden, maar dat is bij mij tegenwoordig normaal…

Als je uit zou gaan van een normale cyclus (28 dagen) zou jouw schema er volgens predictor uitzien:


Laatste menstruatie: 27 juli 2005
Cyclusduur: 28

Meest vruchtbare dag: 9 augustus 2005
Eisprong dag: 10 augustus 2005
Innesteldag: 15 augustus 2005

Positieve bloedtest mogelijk 20 augustus 2005
Positieve thuistest mogelijk 24 augustus 2005

Dus het zou heel goed de innesteling kunnen zijn. Maar je kan dus niet zondag testen, maar volgende week woensdag... Het was dus geen 7 dagen voor je NOD, maar 10....Mijn fout....In ieder geval klopte het bij mij wel precies zo en ik had ook helemaal geen regelmatige menstruatie. Mijn eerste ongi na het uithalen van de Mirena was na 2 en een halve week. Dit duurde 10 dagen. De volgende ongi was 4 en een halve week daarna. Deze duurde 3 dagen. Daarna werd ik niet meer ongi, want toen was ik zwanger... :lol: ??? :think:

Mmmm…als dit schema klopt, dan hebben we op de verkeerde dagen geklust!! Whahaha…zo is er altijd wel wat.

Heel erg bedankt voor de moeite Elsevier!!

Ik laat het nog even op zijn beloop, wacht af of de ongi doorzet en zo niet, dan test ik wel even voor mijn eigen gemoedsrust. Hopen dat ik voor die tijd wat kwaaltjes krijg…weet ik een beetje waar ik aan toe ben.

zo dame’s!



hier ben ik weer! deel 4 al weer en jullie hebben al weer veel gekletst!

pearl welkom hier op het forum!

hier gaat het wel redelijk, heb erg veel gewerkt en ben dinsdag en woensdag lekker vrij!

zit nu heerlijk op de bank, tv aan en ga vanavond even lekker niets doen!

ben de laatste dagen 's avonds steeds misselijk en ben regelmatig duizelig, maar denk dat het door de stress en het vele werken komt!

meer dan 50 uur werken in 7 dagen is niet echt top!



morgen zal ik eens reageren op iedereen, maar ben nu veel te moe!



heel veel liefs voor iedereen!

Hey Smarty,



Doe lekker rustig aan hoor!

Enne…ik zie bij jouw woonplaats: “bijna Belgie” staan…vertel eens… :smiley: .