Sinds april zonder de pil! DEEL 4!!

bedankt elsevier! :oops: heb jij jouw buikje er ook al geshowt? :wink:

jaā€¦ zon mooi buikjeā€¦

superā€¦ al die buikjesā€¦

ik kan zo mee doenā€¦ alleen ben niet zwangerā€¦ :stuck_out_tongue:

labelle ik ga nu elke dag voor je duimen!!!

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:



liefs chantal

ik ook (voor iedereen!! ) laten we maar eens veeeeeeeeeeel zwangerhormoontjes sturen!!!



:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:



:-*

Labelle :lol: . Jij mƃĀ³et de volgende zijnā€¦ :dance: .



Jogy, ik wacht nog even met het showen van mijn buikje :lol: , komt wel over een week of 6ā€¦ :smiley: . Jij bent echt ver al hƃĀØ? Mooi manā€¦



Chantal, alles weer okƃĀ©? Ben je nog bij de huisarts geweest?



Oh ja, ik ga van 10 tot 18 september nog even op vakantie :dance: . Mijn ouders hebben mij en mijn mannetje gevraagd om nog lekker een weekje met hun er tussenuit te gaan. Nou, natuurlijk willen wij dat wel. We gaan naar een dorpje tussen de Duitse en Oostenrijkse grens in. Heerlijk in een spa-hotel, dus lekker verwennen en ontspannenā€¦ :smiley: .

Kan ik weer even bijkomen van alle stress en chagerijnige buien (hormoontjesā€¦)ā€¦



:-*

Hee mensen!!



Ja sorryā€¦ :oops: :oops: kennen jullie me eigenlijk nog welā€¦

Ik ben al een dikke week niet meer op de computer geweestā€¦ omdat ik even met mijn gedachten wilde proberen ergens anders te zijn dan bij zwanger zijn en alle zorgjes enzo daar omheenā€¦ niet dat dat gelukt isā€¦ hahaā€¦ maar jaā€¦ Ik heb me nml veel zorgen gemaakt omdat ik vaker bruin bloedverlies heb gehadā€¦



Alles goed met jullie?? Ik heb nml nog niet alles kunnen lezenā€¦ probeer ik dadelijk te doenā€¦



Ik heb mijn beebje gezien en ik ben helemaal blij!! Hij/zij was al heel actief!!! Leuk he!? Ik zal eens snel jullie berichtjes gaan lezenā€¦

enneā€¦sorryā€¦ dat ik erg lang weg bleefā€¦



Groetjes en heel veel liefs voor jullie allemaal van Lieke!! :inlove: !!

Nou, hier zijn inmiddels de :twisted: :twisted: flink aangekomen hoor! Wat ik wel vreemd vind, is dat ik gisteravond in het toilet een hele grote donkerrode ā€œbloedpropā€ uitplaste (sorry voor de vieze praat :oops: ). Ik schrok ervanā€¦heb mijn vriend er zelfs bij gehaald. Het kan natuurlijk zijn dat die steeds vast heeft gezeten (vandaar misschien die langzame start met dat rozige elke keer)ā€¦daar ga ik dan maar van uit.

Oke, ongi dusā€¦volgende keer beter. Ach ja, we gaan bijna op vakantie. Moeten we daar maar even extra romantiek oproepen :wink:

Wat is er veel geschreven meiden,

Ik had vandaag een tentamen, dus gisteren niet achter de computer gezetenā€¦ althans, gisterenavond niet! Het ging redelijk volgens mij, dus hopelijk kan ik die van mijn lijstje strepen. Verder weinig nieuws. In de weer geweest met ovulatietesten, maar volgens mij hoeft dat nu niet meer. Gisteren een redelijk donker streepje en vanochtend was er haast geen streepje meer te zienā€¦ Ik neem aan dat ik in de piek dan mijn eisprong heb gehad, zo voelde het gisteren trouwens ook!?!



Groetjes Garfield

he lieke fijn dat de echo goed was het is toch altijd weer een opluchting he.



Jacqueline jammer zeg dat de :evil: :evil: toch zijn gekomen.



garfield lastig is het he om je eisprong te bepalen. ik wens je heel veel succes.



elsevier nee ik ben toch niet meer naar de huisarts geweest want het is echt geen blaasontsteking. ik heb sinds gisteravond weer wat last van bruinverlies maar dat zullen de laatste restjes wel zijn van zondag.

ik ga eind van de week denk ik nog wel even naar de vk gewoon voor de zekerheid. ik weet dat alles goed is maar ik moet nog even een bevestiging hebben. eigenlijk heb ik over 2,5 week pas weer een afspraak maar dat duurt me veel te lang.



ook vandaag duim ik voor Labelle en de andere :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:



succes meiden!!



liefs chantal

Hoi meiden!

Even snel berichtje tussendoor op mā€™n werk.



Elsevier, lekker joh nog een vakantie in 't vooruitzicht! :smiley:



Jogi, je hebt zeker een mooi buikje! Ik sta ervan te kijken hoe snel dat al gaat met 15 weken!



Lieke, je bent er weer! Ik begon me al bijna zorgen te maken, maar ik dacht het is vakantietijd dus misschien ben je wel op pad! Fijn dat je er weer bent en dat je de beeb gezien hebt! Mooi is dat he? :inlove:

Ik snap dat je schrikt van dat bruinverlies, maar het schijnt vaker voor te komen.



Jacqueline, jammer van die duivels! Hopelijk is 't raak in je vakantie!



Garfield, ik duim voor je dat je je tentamen goed hebt gemaakt, vast wel toch!? :thumbup:



Smarty, je hebt een drukke werkweek gehad las ik? Dan ben je volgens mij te moe om te klussen lijkt me! :wink:



Chantal, groot gelijk dat je eind van de week nog naar VK gaat! Heel belangrijk om gerustgesteld te worden! Dat bruinverlies zal idd restje van zondag zijn.



Ehā€¦hopelijk ben ik niemand vergeten! Anders volgende x weer!



Ik heb niet zoveel te vertellen. Gister de hele dag in bed gelegen, ik was niet vooruit te branden, zo moe! :frowning: Maar nu gaat ie wel weer goed en ben ik hard aan 't werk (humhumā€¦ :oops: ). Ik ga zo maar weer verder!

Heb van 't weekend een paar heerlijke broeken erbij gekocht (elastiek! :mrgreen: ), vind ik beter dan die te strakke broeken die op half 11 staan! En het zit zalig! Niet echt positiekleding hoor, gewoon nette sportbroeken! En nog een mutsje, rompertje en slofjes gekocht voor de beeb, het was zoooooooooo schattig dat ik 't niet kon laten liggen! :inlove:

(of heb ik dit al verteldā€¦ik weet 't nie meer! :lol: )

hey hey dameā€™s!



hier ben ik weer redelijk uitgerust! heb vandaag tot 11.00 uur in bed gelegen, werd wakker met de katten tegen mijn buik en rug aan!

van klussen is vorige week inderdaad niet veel gekomen, alleen op de dagen voor en na de eisprong wat meer geklust, maar ga er niet vanuit dat het raak is geweest!



ELSEVIER: heerlijk hoor nog een vakantie in het verschiet, wou dat ik dat had, maar helaas!



JOGY: wat een prachtige buik heb je al!! mag je trots op zijn.



JACQUELINE: wat jammer dat de duivels weer langs zijn geweest, vrees dat die van mij over iets meer dan 1o dagen ook weer komen.



GARFIELD: hmm tentamens, hoop dat het goed is gegaan! ik heb in oktober mijn tentamens.



en voor iedereen die ik vergeten ben: succes en ik denk aan jullie hoor!



liefs

even een kleine update:



vandaag eindelijk eens een keer niet misselijkā€¦ nou ja echt goed misselijk is het ook nietā€¦



meer oprispingen en een raar gevoel in de buikā€¦ verder wat kleine krampjes en wat pijn in de rug <ā€” dat zou kunnen wijzen op een nadere ongiā€¦



verder heb ik chantal gisteren mijn buikje laten zienā€¦ na het bekijken van al die fotoā€™s in het showforumā€¦ vond ik nietdat ik voor dames onder doe die al 12 weken zwanger zijnā€¦ maar jaā€¦ t zegt natuurlijk allemaal net helemaal niksā€¦ maar ik heb best een gezwollen buikā€¦ :roll:



wat moet je er meeā€¦ inderdaadā€¦!!! het is wachten en wachten en vooral nog meer wachtenā€¦ :shifty:

kortom t wordt weer spannendā€¦ en wat gaat het dit keer wordenā€¦

Oww Labelle daā€™s idd spannend!! Ik bid en duim me te pletter! :pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

ohā€¦ik ben benieuwd Labelle!! :smiley: !!



Jee Chantal, ik las jouw verhaal, dat is echt wel even schrikken geweestā€¦ Denk je ik heb de 12 weken in ieder geval gehad en dan gebeurt zoietsā€¦ poeh, ik zou me ook echt zorgen hebben gemaakt. Gelukkig was er niks ernstigs aan de hand. Ik zou ook gewoon even bellen naar de vk. Wat blijft het toch allemaal spannend he!?



Iedereen een fijne dag verder, ik ga weer eventjes van het mooie weer genieten, want dat hebben we nog amper gehad deze zomer!!



Groetjes!!



Van Lieke!! :inlove: !!



Owhā€¦ enne die 11 weken klopt niet helemaalā€¦ volgens de echo pas 10, maarre volgens mij toch wel iets langer, maar goedā€¦

hoi hoi



nou ik kon echt niet wachten dus ik ben vanmiddag al bij de vk geweest en de kleine doet het gewoon perfect :inlove: de vk had het hartje in 1x gevonden helemaal geweldig en ik ben weer opgelucht. mijn baarmoeder was al flink gegroeid zei ze want ze kon het al heel goed voelen. verder ben ik nu 1 kg aangekomen maar dat is geen ramp ben nog maar 55,4 kg.



lieke ik heb dus hetzelfde de vk zegt dat ik 13 wk en 4 dgn ben maar ik zeg precies een week verder. wat zei uit heeft gerekend kan eigenlijk niet of het moet echt een wonder zijn want we hebben niet geklust op de dagen wat zij zegt. maar ja we zien wel ik denk dat de kleine op 10 februari komt en de vk zegt 18 februari dus ik ben benieuwd.



labelle het word nu echt spannend nog 4 dagen dus ik duim nog even door voor je :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray:





en natuurlijk voor de anderen :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray:



succes.



liefs chantal

ik ben zo blij dat alles goed is met de beebā€¦ :slight_smile:



jongens ik meld me later weerā€¦ even naar je leven in de steigers kijken en daarna voetbalā€¦ Nederland - duitslandā€¦ spannendā€¦!!!

*ligt nog steeds onder de tafel van ergernisā€¦ 2-2ā€¦ ik zeg helemaal niksā€¦

lacht

He labelle ben je er ook nog.



ik erger me er niet meer aan.



Haahahaaha



Mijn man wel.

O trouwens ik ben weer ongi geweest dus op naar de volgende ronde



Ronde 7 :roll: :roll: :roll:



Groetjes

Owww Marrije, wat jammer! Die kloteduivels ookā€¦ :evil: :evil:

7 schijnt een geluksgetal te zijn, dus wie weet brengt 't geluk! Ik zal nog harder :pray: en :thumbup: !



Chantal, gelukkig dat alles goed is met de beeb!



Ik had een verjaardag vanavond, was wel gezellie!

Vandaag vrij van mā€™n werk en heel saai aan mā€™n administratie gegaan, ziektekostennotaā€™s bij elkaar gezocht en mā€™n studiebonnetjes enzo. Overal liggen papieren en mappen, maar ik had opeens geen zin meer om het op te ruimen dus het ligt er nog. Komt van de week wel! Stukje bij beetje!



Nou, ik ga zo maar lekker naar bed, tot later weer allemaal!