Tjonge Elsevier…last van de welbekende hormoontjes?? Whahahahaha
Wel grappig, die dingen…zou eigenlijk een topic over aangemaakt moeten worden…“Domme dingen tijdens de zwangerschap” :lol:
Whahaha Elsevier, geweldig!!! Wat een acties! :lol: :lol: :lol:
Dit is wel de leukste die ik tot nu toe gehoord heb!
Er bestaat trouwens een apart topic over hoor, het staat onder ‘zwanger zijn’ en het heet ‘azijn in de ijskast’!
Oh ja Marrije en Elsevier, bedankt voor jullie leuke reactie in m’n gasten boek!
Jacqueline, groot gelijk hoor, in je vakantie moet je niet gaan tempen! Kan daarna altijd nog! Hopelijk is 't dan niet meer nodig!
Nou, ik moet toch echt gaan werken! :wall: :wall: Dus ik ga maar weer!
Tot later!
Hoi meiden,
ben ik weer eventjes.
Hahaha elsevier…hoe krijg je het voor elkaar!! Moet je zeker nog heeeel lang aanhoren van je vriend!!
He heb je een lekkere vakantie gehad? Lekker genoten???
Ik klets ook nog met meiden die een miskraam hebben gehad en eentje had een gedichtje gemaakt vond het zo super mooi dat ik hem ook eventjes hier neerzet…misschien begrijpen jullie het dan ook een beetje het is namelijk precies zoals wij ons voelen…
Heel even intens genieten
Heel even intens gelukkig zijn
Heel even onze droom zien uitkomen
maar dan… ineens die pijn
Heel even intens verdrietig
Heel even de wanhoop nabij
Heel even onze wereld zien instorten
maar dan… dan is het voorbij
Allemaal voor maar heel even
Maar in ons hart ben je de rest van ons leven!
Nou ik ga er weer vandoor…en dikke knuffel voor iedereen!!!
En ik wil nog eventjes wat zeggen…(heeft de arts mij verteld met mijn laatste bezoek) voor al die meiden die het hartje al hebben horen kloppen!! De kans dat het dan nog mis gaat is echt super klein! Dus niet piekeren maar genieten!!!
Liefs Ilse
O ja vandaag had ik naar de verloskundige gemoeten…dus niet zo’n goeie dag voor mij!!
Wat een prachtig gedicht Ilse!
En wat rot zeg dat je vandaag naar vk had gemoeten…
Toch nog erg lief van je dat je aan ons denkt (dat van wat de dokter zei over kloppende hartjes)! Stelt me alweer een stuk geruster! Heeeeeeeel veel sterkte en dikke knuffel voor jou! :-* :-*
Jazibelle… wat fijn dat je er weer bent… zeker hebben we jou en je berichtjes gemist… :lol:
elsevier… tjonge tjonge… dat heb ik nou altijd… zulke dingen horen bij mij er al jaren bij… maar grappig is het wel als je er achteraf over gaat nadenken…
Ilse wat een prachtig gedichtje zeg… echt mooi… meid ik vin je echt een kei…!!! mag ik dat even zeggen… dikke knuffel voor jou
met mij gaat het wel… ben een beetje raar… had k gister ook al…
maar zal wel weer overgaan… een beetje duizelig en niet helemaal goed zo lijkt het met momenten…
geeft iedereen een dikke knuffel
Jazibelle wat leuk dat je ook een februariemama bent!!!
LaBelle wat balen zeg dat de :evil: toch nog gekomen zijn, ik dacht ook echt dat t raak was!!!
en ilse: heel veel sterkte meid, wel fijn om te praten met andere meiden die t zelfde voelen denk ik he?
deze is voor jullie … (als opkikkertje…) :-*
opkikkertjes zijn welkom…
Hoi hoi!
Lieve Ilse, wat een mooi gedicht. Ik werd er ff helemaal stil van. Wat je nu meemaakt is zwaar…jeee…maar ik weet zeker dat het nu beter zal gaan, omdat er een klein engeltje op je schouder zit dat alles voor je in de gaten houdt. Het hartje van dat engeltje klopt speciaal voor jou in de hemel…en zal zorgen dat je wens in vervulling gaat. Dat weet ik zeker. Dikke :-* en een flinke knuffel!
Labelle, voor jou:
Ik moet ook maar eens in die gastenboeken gaan schrijven…maar nadat ik ff gewerkt heb…ben een beetje lui vandaag. :oops:
Jacqueline, ik heb de laatste keer ook een superkorte cyclus gehad. Volgens de berekeningen van mijn vk maar 20 dagen…want anders kon ik niet op 25 februari uitgeteld zijn. Dus ik heb in die 20 dagen gewoon een eisprong gehad. Vraag me niet hoe, maar het kan dus wel. Het vrouwenlichaam is zoiets raars. Je kan wel vanalles gaan berekenen enzo. Meestal helpt dat ook wel. Maar verrassingen zullen er altijd zijn.
Ik denk aan jullie en duim me helemaal suf!! :thumbup: :thumbup:
Dank je wel Jazibelle…die woorden doen me zeker goed! Ik was al een beetje bang dat ik geen eisprong had, maar dat is dus helemaal niet zeker. Als ik het goed begrijp ben jij dus zwanger geworden tijdens zo’n korte cyclus?
Hier wordt druk geklust op het moment, als het even kan om de dag. Pff…ach, het is voor een goed doel :lol:
Ik bereken niks meer (is met mijn cyclus niet te doen), dus we zijn maar meteen begonnen nadat de :twisted: :twisted: waren vertrokken. Het zekere voor het onzekere, zal ik maar zeggen
Ik reageer zo even wat meer meer eerst EM geen dank
:-* :-* :-* :-* :-* :-*
Kom zo terug
Jacqueline, dat klopt. Ik had de eerst stopmaand een cyclus van 31 dagen en de 2e cyclus was ik zwanger. Ik dacht dat ik 5 maart uitgeteld zou zijn, ook al had ik daar mijn twijfels over omdat ik me al eerder “anders” voelde. Bij de VK werd het bevestigd: ik was een week langer zwanger…en dan zou ik uitkomen op een cyclus van 20 dagen. Dus, maak je niet druk. Het komt er toch van. En met dat tellen, tja, mijn mening is soms dat je er dan zoooo enorm veel mee bezig bent. Iedere ochtend temperaturen enzo. Maar het helpt wel…een vriendin van me is het ook daarmee gelukt. Dus, doe gewoon waar je je goed bij voelt.
Hey, wat is het rustig hier…
Waar is iedereen???
:-*
Ja…stil…en waar is Lieke eigenlijk? Heeft die nu vakantie?? :?:
Dank jullie wel!! :-*
Hier eigenlijk geen nieuwtjes. We zijn de afgelopen week echt super druk geweest maar dat vind ik nu wel lekker moet ik zeggen!!
Jazibelle…toch ongi geworden…jeetje had ik niet verwacht hoor!!
Maar die keer dat ik zwanger was had ik juist helemaal geen symptonen! Raar he?
Nou ja we klussen gewoon weer verder…!!
Nou ga er weer vandoor…knuffel voor jullie allemaal!!
Liefs Ilse
Aapje is er wel bij hoor vandaag!
Ik moet eerst nog even flink aan de slag maar ik kom later zeker even kijken. Dan lees ik eerst alle berichten even terug en dan ga ik er even uitgebreid voor zitten hahaha!
Doei, afz. Aapje
Hey Ilse…je bedoelt Labelle! haha! Ben wel blij dat het wat beter met je gaat! Drukte is goed: afleiding. :-*
Hoi Aap! Ben eens benieuwd hoe het met je is! Ik lees het straks wel weer.
Ik ben er ook hoor, maar moet weer ff aan 't werk! Duzzz tot later!
Hey meiden,
Em, nog even een vraagje :?: : wanneer kreeg jij die toegansgcode van het Zilverenkruis om een site te maken? Ik heb maandag alles geregeld en heb nu wel een info-folder over kraamzorg ontvangen, maar nog geen code… daar deed ik het natuurlijk voor
.
:-*
Hoi Elsevier, ik heb met 8 weken zwangerschap ongeveer gebeld met Zilveren Kruis voor kraamzorg en het kraampakket werd meteen erbij geregeld door die mevrouw.
Maar de bevestiging daarvan kreeg ik pas 2 weken geleden ofzo. En daarin stond dat ik een jaar lang gratis lid werd van KOK en dat ik de toegangscodes z.s.m. zou ontvangen.
De brief met die toegangscodes kwam er vrij snel achteraan, die heb ik dacht ik vorige week maandag ontvangen, van Kindje op komst. Dus ZK geeft jouw gegevens door aan KOK, en dan krijg je brief met ledenpasje en toegangscodes. Ik denk dat je binnen 14 dagen wel wat moet horen van ze!