Kunnen we er zondag lekker over kletsen Lous! Dus wel doorlezen!
Nee, dat envelopje ging ik in de Bruna kopen. Wat ik van tevoren kon bedenken dat dat niet zo handig was :mrgreen:
Een paar maanden terug vroeg de bruna-meneer of ik niet een bed in de winkel wilde hebben :oops:, toen had ik nog geen grote-mensenbaan en hing ik te puberen in de Bruna tussen de boeken.
ooooh lekker he…Dat deed ik ook altijd, voor mijn prinsen 8)
Maar goed dat ze je inderdaad kende, zijn van die vervelende situaties…
oh en steph, Lydia had hem in een dag uit, dus dat moet mij wel in 2 dagen lukken hoor :mrgreen:
Hoe bereken jij dat? Per kind een dag?
:lol: :lol: :lol:
Het was toch een dun boekje, het boek van kinsella, aanpakken was volgens mij dikker en die had ik in 3 avonden uit…
Moet lukken hoor! Ik ben nu ook alweer aardig op weg… Heb alleen niet zoveel tijd gehad, dus straks even lekker badderen met boek!
scheelt ook dat er eigenlijk niets in staat waar je over na moet denken 8)
Dan moet ie er wel zijn morgen natuurlijk.
@lydia wrote:
scheelt ook dat er eigenlijk niets in staat waar je over na moet denken 8)
Dan moet ie er wel zijn morgen natuurlijk.
Nou ik heb tot zondag he…Steph is er pas om half 3
Hahahhaa nee hoor, ik sta stipt om 14:00 voor de deur… Dus opschieten zal je!
hoi
wilde jullie ff wat vragen
Door een concentratrie stoornis is lezen soms lastig maar sinds kort merk ik dat het prima lukt als boeken niet te ingewikelt zijn en makkelijk weg lezen
En aangezien jullie zo fanetiek zijn over dit boek wilde ik weten zijn de boeken makkeliojk weg te lezen ?
las ergens dat ze het binnen 2 dagen uit had ?
klinkt makkelijk leesbaar.
De boeken van kluun had ik zo verslonden dus ben benieuwt of ze net zo makkelijk zijn
alvast bedankt :-*
@ilsederooy wrote:
hoi
wilde jullie ff wat vragen
Door een concentratrie stoornis is lezen soms lastig maar sinds kort merk ik dat het prima lukt als boeken niet te ingewikelt zijn en makkelijk weg lezen
En aangezien jullie zo fanetiek zijn over dit boek wilde ik weten zijn de boeken makkeliojk weg te lezen ?
las ergens dat ze het binnen 2 dagen uit had ?
klinkt makkelijk leesbaar.
De boeken van kluun had ik zo verslonden dus ben benieuwt of ze net zo makkelijk zijn
alvast bedankt :-*
Ilse, als je Kluun lekker vond lezen kun je dit helemaal makkelijk aan!
Twee dagen is voor mij normaal met ieder boek, maar deze is gewoon zo’n lekker dom flauw grappig flutboek die stiekem toch heel herkenbaar is.
Begin dan wel met het eerste deel he

Shopaholic heet ie.
Oh jaaa leuk ik ga m ook weer wel lezen.
Ilse, ik heb na mijn ongeval 8,5 jaar geleden ook heel veel moeite met mijn concentratie. Onder het lezen dwalen mijn gedachten nogal makkelijk weg en soms merk ik ineens dat ik in de ruimte zit te staren :oops:
Maar goed, ik vind de Shopaholic boeken wel goed te doen hoor! Geen moeilijke lappen tekst of zo! Ik denk dus dat je ze wel goed kunt lezen ook!
Ik heb m gekregen voor mijn verjaardag en had m ook met 2 dagen uit. Wat een heerlijk herkenbaar boek. Ik heb ook al een paar keer gedroomd dat ik dacht dat de bevalling begonnen was en dat er dan niks aan de hand was hihi!
3 avonden had ik hem uit. Ik zat soms gewoon in mijn been te knijpen van: Oh, hoe komt ze nou weer in zo’n situatie terecht?!
Ik had al een nieuwe topic geopend, maar wist niet dat een maand geleden er al een was geopend :oops: :oops:
Ik ben een ‘newbe’ in shopaholic-world. Door jullie enthousiasme ben ik opzoek gegaan naar de boeken. Ik heb nu eerst de omnibus inhuis gehaald.
Het leek me slimmer om eerst gewoon de eerste delen te lezen. Dan leer je de personages kennen. K ben benieuwd hoe snel ik aan het laatste deel toe ben.
Als het mooi weer is, is het toch heerlijk om met een boek in de tuin te zitten! :dance:
Ik heb ze allemaal niet gelezen maar heb wel de laatste shopaholic baby gekocht, ben net bij hoofdstuk 4. Ben benieuwt, ik twijfelde eerst om hem te kopen maar na jullie ongelofelijke enthousiastme hier op het forum ben ik overtuigd dat het best wel een leuk boek moet zijn.
Jammer, want ik vond “Shoppaholic en Baby” heel erg tegenvallen en meer van hetzelfde…
Deel 1 en 2 zijn erg leuk, daarna gaat het bergafwaarts…
More of the same…
Ben nu pas bij hoofdstuk 4 en tot nu toe vind het inderdaad een beetje tegenvallen.
Ik vond het heel leuk, alleen ze is wel heeeel dom hé?! Maar wel grappig!