Shopaholic (kinsella) fans:

Bruna op het station van Utrecht CS. Hier hebben ze hem ook nog niet.

Als er nieuwe boeken uit komen probeer ik wel eens een dag eerder ze te krijgen, zo’n embargo-versie. Heb er een paar van liggen, van Connie Palmen en zo. Dat is mijn hobby :wink: maar dit keer is het dus blijkbaar gelukt zonder voorbereiding :mrgreen:

Haha goed geregeld dus. Hij gaat vandaag op de post Marlous.

:dance:

Snik snik. En ik maar wachten hahaha! Nou gelukkig ben ik een ander leuk boek aan het lezen…

Welke Steph?

Schot in de roos van Jill Mansell. Ook heerlijke chicklit… :smiley:

Oei dat klinkt ook fout zeg. Foei.

:slight_smile:

Ik heb hier Het ongrijpbare meisje liggen (http://www.nu.nl/news/937530/140/Mario_Vargas_Llosa_-_Het_Ongrijpbare_Meisje.html) en ik ben in de serie bezig van babylon, van Hotel Babylon (was ook op tv laatst zo’n serie over een hotel). Zit nu in Fashion Babylon. Ook erg leuk en fout.

Ja dat lijkt me ook leuk Lydia! Maar ik kan vooralsnog niet wachten op Shopaholic… Toch onze Bruna nog maar weer eens in morgen hahaha!

hoe vaak kom jij per week in de bruna…

ik zeg niets :oops:

Uh… Nou eigenlijk altijd als ik op het winkelcentrum ben… En dat is soms 3 keer per week, soms 4 keer, en soms maar 1 keer…

Jij hahahah!

Ik heb trouwens bij de Bruna gewerkt…

HE…

hou op met reclame maken

Ik heb trouwens in de boekenwinkel die bekend is gewerkt hahaha!

Ik heb hem ik heb hem ik heb hem!

Ik ben blij! Vanavond lekker lezen! :smiley: :dance:

oooooooooooooooooooooooooh ik hoop ook zo dat ik hem vandaag binnen krijgt… :smiley:

niet dus, post net geweest… :?

Morgen nieuwe rondes, nieuwe kansen :dance:

Nouhou…

Ik heb hem nog niet…

Jill Mansel is ook leuk ja. Heb daar ook het 1 en ander van.

Ik ben verslaafd aan Jill Mansell hihihi. Ik heb ze volgens mij allemaal… Dus als iemand iets wilt lenen dan hoor ik het wel hihihi.

Jaaaaaaaaaa ik kreeg gister een update mail via haar website!!! Helemaal super, ga hem meteen kopen. Ik MOET hem hebben.

Ik heb hem in mijn handen gehad vandaag, maar heb hem niet gekocht.

Ik wist hoe duur die was, maar toen ik daar stond vond ik het eigenlijk ook belachelijk ook.

De andere 4 delen heb ik via de bieb gelezen. Ik zou best alle delen willen hebben, maar dan koop ik eerst de andere wel.

Ik wacht wel tot hij in de bieb komt.

Vind het zonde om hem na een week weer in de kast te hebben liggen…

Normaal zijn ze ook heel snel, alleen deze hebben ze helaas nog niet.

@Marlous wrote:

niet dus, post net geweest… :?

Morgen nieuwe rondes, nieuwe kansen :dance:

Zie morgen :wink:

Heb m vanmiddag pas weg gebracht :oops:

Wat nogal een heel feest was, want het postkantoor zit in de Bruna hier. Of ik dat boek ging betalen voordat ik het opstuurde… Nu kom ik daar ook bijna elke dag dus ik kon het wel uitleggen en hij ziet er wat meer gelezen uit dan de stapel die er net lag, maar ik voelde me net zo’n halve dief. Nou ja, hij is weg 8)

:mrgreen:

Ik kwam net thuis en zat al helemaal verlekkerd de deur open te maken…

Morgen dus :dance:

Maar Lydia, had je er niet al een envelopje om gedaan :lol: :lol: :lol: