Shopaholic (kinsella) fans:

@Stephie wrote:

Hahahahaha ja dat zou mij best kunnen lukken hoor! En anders stuur ik hem gewoon op, of neem ik hem mee naar Mateo’s verjaardag…

:thumbup:

hmmmm… denk dat ik toch maar eens moet toegeven aan deze schrijfster en haar geweldige boeken…al verschillende keren aangeraden door vriendinnen… en nu ook hier op KOK… dat MOET wel lachen zijn… hmmm… oh ja… op mijn valentijnlijstje dan maar… weet anders niks zinnigs te verzinnen… :mrgreen:

Oooh, zo’n superboeken! Kan niet wachten tot het nieuwe boek in de winkel ligt!

@Joos wrote:

Hmmm mijn interesse is gewekt!

Ik ken deze boeken niet, maar ik denk dat ik binnenkort weer eens bij de boekhandel langs ga! :thumbup:

Hier ook :angel:

Ik moet er wel eerlijk bij zeggen dat na het eerste boek, de rest more of the same is…

maar Rebecca steelt toch je hart…

Dat ze nu een kindje krijgt is natuurlijk super…Lijkt mij top…

Ik ga deel vijf ook zeker lezen, ik vond de andere delen ook leuk. Ik heb ze niet zelf, maar had ze geleend van een vriendin.

Al ergerde ik me soms aan de werkelijk belachelijke leugens die ze verzon, en zat ik af en toe in mezelf “MENS!! zeg dan gewoon de waarheid!!” (hoezo meeleven :D)

Oooooo SUPER!!! Ik heb alle boeken van Shopaholic, echt hilarisch! Moet wel wachten totdat die bij de ECI ligt, want dan heb ik weer een goede keus voor de kwartaalselectie (de kinderboeken puilen hier ook uit de kast inmiddels)… Dus dat duurt nog wel even, maar wie weet heb ik dan bijna verlof! :wink:

OOOOH, ik word helemaal blij van dit berichtje :dance: :mrgreen:! Ik ben dól op Sophie Kinsella!!!

Maarrem word dat dan deel 5? Shopaholic, shopaholic in alle staten, shopaholic zegt ja. welke mis ik dan?

@debbel wrote:

Maarrem word dat dan deel 5? Shopaholic, shopaholic in alle staten, shopaholic zegt ja. welke mis ik dan?

Shopalicious :mrgreen: Met die halfzus die totaal anders is dan zij :wink:

Oooooooooooh super!! :smiley:

Ik vind de boeken helemaal geweldig! Zo ontzettend lachen altijd!!

Ik was er al op aan het wachten. Het vorige boek las ik meen ik vorig jaar ook rond deze tijd en toen was ik in verwachting van Veerle en je kon al aan het eind van dat boek opmerken dat ze dus wel in het volgende boek zwanger zou zijn, dus ik heb er ook constant op zitten wachten, wanneer dat boek uit zou komen…

JOEPIE!! :dance: :smiley: :thumbup: :smiley: :stuck_out_tongue:

O ja thanx Jenni! Die heb ik toen geleend maar niet zelf gekocht vandaar dat ie niet in mijn boekenkast staat :wall: . Maar ik ben volgende maand jarig dus die komt ook op mn lijst!

he wat gaaf ik heb ook alle delen gelezen…zo herkenbaar…ik ga het ook maar meteen kopen als die uit is…

Ik heb m uit!

Klein belangrijk minpuntje: er werd te weinig in geshopt 8)

Heeft Marlous m al nodig? :wink:

@lydia wrote:

Ik heb m uit!

Klein belangrijk minpuntje: er werd te weinig in geshopt 8)

Heeft Marlous m al nodig? :wink:

Nodig niet, maar lezen wil ik hem wel, graag…

Nu al uit, maar hij was inderdaad wel wat dun zag ik gisteren…

Leuk ! Hebben !!! Ik zal eens even bij bol gaan kijken.

Waar heb je hem gekocht?

Hij komt officieel morgen pas, en ik heb alle boekenzaken hier al gehad, en ook Bol.com had hem nog niet.

jaaaaaaaaaaaaaah en hopelijk kan ik hem ook op dinsdag of woensdag gaan lezen… :dance: :dance:

kus voor Lydia

Niet dat ik voor iemand wil spreken trouwens, maar ze heeft hem bij de Bruna gekocht…

Oke, daar was ik idd niet geweest.

Bij de onze hebben ze niet zo heel veel boeken, meer papierwaren, tijdschriften en kaarten.

Bij de bieb hebben ze hem ook nog niet… Ook niet op MP of Ebay…

Van de week nog maar eens kijken.

Ik snap er niks van! Tegen mij werd er gezegd dat hij pas volgende week uitkomt! Ik kan er dus niet aankomen…