Shopaholic (kinsella) fans:

Shopaholic & Baby, 26 februari!

Het langverwachte, hilarische vijfde deel in de succesvolle Shopaholic-serie van Sophie Kinsella is nu verkrijgbaar! Becky is terug, dit keer met een buikje… En nu ze zwanger is, geeft ze meer geld uit dan ooit!

In het engels natuurlijk allang verschenen, maar de 26e komt de Nederlandse versie van deel 5 in deze foute serie :slight_smile:

Leuk!!!

Heb ze allemaal gelezen…Deze wil ik ook… 8)

weet je dat ik dat soort boeken niet beneden in de boekenkast mag zetten 8) Ik heb er een kast voor op zolder. Stel je voor dat het vloekt met de hoge literaire russische juweeltjes :roll:

@lydia wrote:

weet je dat ik dat soort boeken niet beneden in de boekenkast mag zetten 8) Ik heb er een kast voor op zolder. Stel je voor dat het vloekt met de hoge literaire russische juweeltjes :roll:

:lol: :lol: :lol:

Sinds de verhuizing heb ik geen boekenkast meer, dus de mijne staan opgestapelt achter de droger… 8)

Gaaf, heb alle andere delen hier ook liggen.

Ben dol op zulk soort boeken :thumbup:

Neeeeeeeee wat leuk leuk leuk! Die MOET ik hebben natuurlijk!

@Stephie wrote:

Neeeeeeeee wat leuk leuk leuk! Die MOET ik hebben natuurlijk!

Haha ik had jou ook in gedachten toen ik het plaatste want ik wist nog dat je dat leuk vond :mrgreen:

Hahaha thanks! Heel goed van je! Gaan we hem dan bespreken in het boekentopic? Een keertje Chicklit mag best!

@Stephie wrote:

Hahaha thanks! Heel goed van je! Gaan we hem dan bespreken in het boekentopic? Een keertje Chicklit mag best!

PLAN!!!

Whaaaaaaaaaaaa!!!

I luvvvvvveeee Becky Bloomwood!!! :inlove:

Hebben, hebben, hebben…

Ik hoopte al zo op nog een deel! En dan zwanger ook nog, helemaal leuk!

Kan echt niet wachten…

Zit er dan nog wel wat romantiek in die boeken?

Ik heb deel 1 en deel 2 gelezen, daar was het nog spannend in of ze hem zou krijgen en houden, maar hoe zouden de andere delen er nog een romantisch tintje aan kunnen geven?

In een was toen toch ook al romantisch…

Jaaaaaaa leuk ik heb alle boeken :mrgreen:

bedankt!

ik ken het niet :eh: :think:

Ik vind juist het humoristische, en de herkenbaarheid… :oops: het leuke aan het boek. Niet echt de romantiek. Ook wel, maar dat is meer een leuke bijzaak zeg maar.

Ik vind het leuker om te lezen hoe ze haar aankopen verbergt, en de spanning die dat met zich meebrengt, dan de spanning tussen haar en Luke.

En hoe ze haar aankopen voor zichzelf verklaard en waarom ze dingen nodig heeft, die ze dus niet nodig heeft.

Hmmm mijn interesse is gewekt!

Ik ken deze boeken niet, maar ik denk dat ik binnenkort weer eens bij de boekhandel langs ga! :thumbup:

Leuk leuk leuk. Heb echt zitten gieren van het lachen tijdens de andere 3 delen. Ik kan niet wachten!

Is hij al verkrijgbaar? Anders ren ik morgen naar de boekenwinkel hahaha!

@Stephie wrote:

Is hij al verkrijgbaar? Anders ren ik morgen naar de boekenwinkel hahaha!

en dan even in 4 dagen uitlezen… :wink:

Hahahahaha ja dat zou mij best kunnen lukken hoor! En anders stuur ik hem gewoon op, of neem ik hem mee naar Mateo’s verjaardag…