Shopaholic (kinsella) fans:

@Joos wrote:

Ik ben een ‘newbe’ in shopaholic-world. Door jullie enthousiasme ben ik opzoek gegaan naar de boeken. Ik heb nu eerst de omnibus inhuis gehaald.

Het leek me slimmer om eerst gewoon de eerste delen te lezen. Dan leer je de personages kennen. K ben benieuwd hoe snel ik aan het laatste deel toe ben.

Als het mooi weer is, is het toch heerlijk om met een boek in de tuin te zitten! :dance:

Joos, ik vind het geweldig. Ik heb in deel 2 even stil gelegen omdat ze gewoon echt niet te geloven stom was. Kon het even echt niet meer bevatten en heb het boek toen een tijd aan de kant gehad.

Veel plezier, ik heb echt om sommige dingen echt in een deuk gelegen :lol: :lol:

Jammer te lezen dat deel 4 veel van het zelfde is. Toch wil ik hem graag hebben. Heb met mezelf afgesproken dat ik hem pas mag gaan lezen als ik zwanger ben. Niet om mezelf te pushen of te straffen hoor, maar gewoon omdat het me leuk lijkt in die periode zo’n boek te kunnen lezen. Mocht het te lang duren zal mijn voornemen we wijzigen :roll:

hoi

ik wil graag haar boeken gaan lezen en nu was ik op bol.com aan het zoeken maar wil ze graag in de goede volgorde lezen.

Kan iemand me zeggen hoeveel boeken ze nu heeft geschreven en in welke volgorde ?

op bol staan niet alle boeken.

en nog 1 vraagje heeft iemand de omnibus met 3 verhalen gebundelt in 1 en hoe leest dat kwa groot zwaar boek ?

ben bijna jarig en wil mezelf die kado doen :oops:

Ik heb ergens gelezen dat het wordt verfilmd :lol: :lol: :lol: :clap: :clap: :clap:

@ilsederooy wrote:

hoi

ik wil graag haar boeken gaan lezen en nu was ik op bol.com aan het zoeken maar wil ze graag in de goede volgorde lezen.

Kan iemand me zeggen hoeveel boeken ze nu heeft geschreven en in welke volgorde ?

op bol staan niet alle boeken.

en nog 1 vraagje heeft iemand de omnibus met 3 verhalen gebundelt in 1 en hoe leest dat kwa groot zwaar boek ?

ben bijna jarig en wil mezelf die kado doen :oops:

In volgorde:
  1. Shopaholic!
  2. Shopaholic in alle staten
  3. Shopaholic zegt ja
  4. Shopalicious!
  5. Shopaholic en baby.

Dat waren ze geloof ik.

Je vraag over de omnibus kan ik niet beantwoorden, maar er zijn hier vast mensen die dat wel kunnen :mrgreen:

Veel leesplezier wanneer je ze gaat kopen

Ach, die omnibus leest wel redelijk. De enkele leest prettiger vind ik.

Die boeken zijn geweldig!!! ik heb ze allemaal in de boekenkast staan :mrgreen:

hoi

heb de omnibus 1 bijna 1 week uitgelezen :oops:

vindt het echt een leuke serie ben erg benieuwt hoe het nu verder gaat.

dus begrijp dat ik shopalicius en daarna het laatste boek de serie compleet maakt ?

iemand een idee hoe het kwa serie ligt hoeveel boeken er nu uit zijn en kwa titels enz enz ?

Ilsederooy: als je iets na boven gaat, daar heeft iemand al een lijstje met titels geplaatst :mrgreen: