Ik ben een ‘newbe’ in shopaholic-world. Door jullie enthousiasme ben ik opzoek gegaan naar de boeken. Ik heb nu eerst de omnibus inhuis gehaald.
Het leek me slimmer om eerst gewoon de eerste delen te lezen. Dan leer je de personages kennen. K ben benieuwd hoe snel ik aan het laatste deel toe ben.
Als het mooi weer is, is het toch heerlijk om met een boek in de tuin te zitten! :dance:
Joos, ik vind het geweldig. Ik heb in deel 2 even stil gelegen omdat ze gewoon echt niet te geloven stom was. Kon het even echt niet meer bevatten en heb het boek toen een tijd aan de kant gehad.
Veel plezier, ik heb echt om sommige dingen echt in een deuk gelegen :lol: :lol:
Jammer te lezen dat deel 4 veel van het zelfde is. Toch wil ik hem graag hebben. Heb met mezelf afgesproken dat ik hem pas mag gaan lezen als ik zwanger ben. Niet om mezelf te pushen of te straffen hoor, maar gewoon omdat het me leuk lijkt in die periode zo’n boek te kunnen lezen. Mocht het te lang duren zal mijn voornemen we wijzigen :roll: