Septemberstoppers??

Lijkt me wel, ben er zelf alleen niet zo crea in… :angel: :angel:

Zol iek den moar es kieke of we een liestje kenne fabrieke?

Ach das wel goe natuurlijk! (ik kan geen limburgs schrijven… gigi…)

ik ook niet hoor… was m’n eigen dialect… :lol:

Zeg Mar… jij wordt geen september stopper als ik het zo bekijk… :lol: Je NOD is 1 oktober…

Een lijstje maken is ook niet mijn ding, maar voor als er meer septemberstoppers komen is het altijd handig.

Een hond zou hier ook wel praktisch zijn voor de beweging, maar is niet handig omdat we allebei fulltime werken. Heb het er wel eens met mijn schoonmoeder over gehad om een deelhond te nemen, maar is een beetje van de baan omdat we het niet eens worden over wat voor soort hond het dan zou gaan worden. Ach wie weet wat de toekomst ons nog gaat brengen.

En Thijs brengt ook wel veel beweging hoor, we proberen met goed weer altijd even naar buiten te gaan. Al is het maar naar de speeltuin of de kinderboerderij.

Heb ff geprobeerd wat inelkaar te fabrieken…

Top lijstje! ja inderdaad, mijn NOD is 1 oktober maar ben ik wel uitgegaan van mijn 2 langste cycli: 27 en 36 dagen… Niet helemaal reëel, maar goed!

Mooi lijstje!

Ik zal voor het lijstje maar gelijk doorgeven dat ik 30 jaartjes jong ben.

Ik heb geen idee wanneer mijn eerste NOD is. Zondag is de laatste dag dat ik de pil slik, maar ik ben al ruim 4 jaar niet ongesteld geweest tijdens de pil, ik zal echt moeten wachten totdat mijn cyclus weer een beetje op gang is.

Ik heb net een beetje zitten rekenen en ik kom zelf uit op half oktober, maar dat moeten we nog even afwachten.

Zo, hij staat er op

Alleen ik kan hem alleen hier van kok halen en dan issie wat klein. Ing, kun je hem wellicht via Photobucket oid uploaden? Dan issie wat groter en kan ik hem zo jatten voor het begin topic…

Ik heb geen photobucket :inlove: Heb dit ding eerst in publisher gemaakt en vervolgens bewerkt in paint … :mrgreen:

Linda, zal ik eerst maar even je NOD leeg laten totdat je een keer de :twisted: voorbij hebt zien komen na de pil? (of liever natuurlijk niet, want dan ben je direct zwanger :inlove: )

Heb 'm ff qua tekst vergroot… istie zo beter?

Ingrid,

Zo is het lijstje mooi leesbaar.

Het is goed hoor dat je mijn NOD nog even leeg laat, tegen de tijd dat ik het weet zal ik het laten weten, kun je het lijstje bijwerken. (Het zou wel een stunt zijn hoor als ik meteen zwanger zou raken)

Zo net toch even mijn strijk weggewerkt en nu even lekker relaxed achter de pc. Zoonlief zit voor de tv met een dvdtje van Brum. Heerlijk.

Is het bij jullie trouwens ook van de hondenweer. De ochtend viel wel mee, maar nu komt het echt met bakken naar beneden. Vind er niets aan.

Ik moet trouwen nog 3 dagen werken en dan hebben we lekker 3 weken vakantie. We gaan lekker niets doen: Verjaardag van Thijs vieren en we gaan hem twee weken lang van en naar school brengen. Dat wilde ik toch wel bewust meemaken als moeder zijnde. We hebben natuurlijk al best veel van hem gemist.

Zo en nu maar wachten tot manlief thuis komt.

Ing; op http://www.photobucket.com kun je afbeeldingen uploaden en zo online zetten. Met het linkje dat je dan krijgt kun je de foto’s in je berichtje op kok zetten…Heel handig!

Linda, wij hebben het precies zo gedaan met Sas. Wij hadden lekker 2 weken vrij toen ze voor het eerst ging. Konden we haar lekker rustig heen en weer brengen. Nu moet het toch vaak wat snel als ik de hele kindermeute mee heb!

Zo, kan je er zo iets mee Mar?

Helemaal top!!!

Hey Ing, duivels dus gearriveerd? Jammer hoor, maar goed, nu weer zicht op een nieuwe NOD en een nieuwe klusweek. Succes meid!!!

Hehheh… had het hier nog niet eens gepost :oops: , maar je bent me al voor…

Het lijkt er idd op dat de :twisted: zijn gearriveerd… maar ben nog wel :sick: en heb nog last van mijn (.)(.)… en m’n liezen… pfffffffff echt niet fijn