Hoi hoi!
Daar zijn we dan! De Septemberstoppers!!!
Hier kunnen we onze fototjes showen!!
ONS SHOWFORUM
Klets gezellig met ons mee! Wil je op de lijst, stuur dan effe een PB aan Marion.
Hallo allemaal!
Ik ben Marion, 32 jaar jong en getrouwd met A (l.lard). Samen hebben wij 2 meiden; Sas van 30 mei 2004 en Sen van 29 mei 2006. Ik gebruik liever niet hun volledige namen op KOK.
Van Sas werd ik in ronde 5 zwanger, van Sen in ronde 1. Ik heb 2 probleemloze zwangerschappen en bevallingen gehad en ik vind het reuze spannend of het ons allemaal nog een keer gegeven is. Ik ben zelfstandig ondernemer; ik heb een minicreche aan huis. Dagelijks vang ik 4 tot 5 gastkindjes op. Heel gezellig is dat!
Nou, ik ben nu 2 keer pilloos ongesteld geworden. Ben altijd wel weer benieuwd hoe mijn lijf de cyclus zélf reguleert. De eerste keer werd ik, een dag of 5 na mijn laatste pil ongesteld. Die cyclus zou dan een dag of 24 zijn, maar is natuurlijk niet representatief. De afgelopen cyclus was dat wel en duurde 27 dagen. Ik heb mijn ei op de late avond van de 12e gevoeld. Op de 27e werd ik ongesteld. Dus keurig!
Nu nog twee keer menstrueren voordat we de CD-tjes de deur uit mikken. Volgens de vruchtbaarheidskalender wordt ik, bij een gemiddelde cyclus van 28 dagen op 24-8 en op 21-9 ongesteld. En dan gaan we er voor! Ben heel benieuwd of mijn lijf nog stééds zo regelmatig als altijd is… Spannend hoor!
Wij gaan na 2 miskramen (direct na elkaar) even een cyclus rustig aan doen en niet voor een beebje klussen. M.a.w… even een rubbertje gebruiken, om even tot rust te komen.
Als het goed is, valt mijn EDLM dan begin september (of één van de laatste dagen van augustus, omdat ik niet precies weet hoe het deze keer gaat lopen na de miskraam. Na de eerste miskraam had ik 11 dagen nadat ik het vruchtje verloor, weer een eisprong… en direct weer zwanger, maar weer MK dus. Als het nu hetzelfde gaat, dan heb ik of op 31-8 mijn ongi of op 1-9)
Dus… ik kom gezellig met je mee kletsen.