Septemberstoppers??

Ja, mijn collega’s vangen op in geval van ziekte/afwezigheid/vakantie. Meestal geef ik vakantie en afwezigheid wel tijdig door en dan hebben de meeste klanten nog genoeg tijd om zelf iets te regelen. Maar ik kan mijn kindjes allemaal wel bij mijn collega’s onderbrengen. Andersom is dat natuurlijk ook zo. Mijn klantjes vinden het heel prettig zo!

KDV is ook zeker niet slecht hoor! Mijn jongste zou het er geweldig vinden!

Hoeveel kindjes heb je maximaal?

Ik heb maximaal 4 gastkindjes per dag.

Ooh, da’s goed te doen lijkt me… en ja, je zit zelf ook nog in de kleintjes, dus dat gaat waarschijnlijk in één ruk door :mrgreen: (of zie ik dat verkeerd?)

Wel leuk, je blijft altijd kleine kinderen om je heen houden.

Ik heb vorig jaar ook serieus overwogen om voor mezelf te beginnen. Het UWV was echter nogal lastig en heeft het me enorm moeilijk gemaakt. Heb al ruim 6 maanden moeten wachten eer ik uberhaupt duidelijk had of ik nou voor mezelf mocht beginnen. En eigenlijk zelfs tot nu toe, heb ik nog steeds niet iets ontvangen waar ik bezwaar tegen aan kan tekenen… Inmiddels is het alweer ruim 9 maanden geleden dat ik voor de eerste keer hierover contact had met het UWV… Idiote organisatie.

Ow? Das ook bizar?!?

Tja, da’s het UWV… (wil je niet mee te maken krijgen… maar soms kan je niet anders! :? )

Vertel me niks… Ik heb vanuit een ww situatie PeekABoo opgestart. Alles altijd keurig gemeld, voortgangsgesprekken gehad. Bleek 3 jaar na dato dat mijn reïntergratiebergeleider daar nooit documentatie van had bijgehouden. En dat ik dus ten onrechte uitkering had gehad. Kon dus heel wat duizendjes terug betalen…

hmmmm… ik heb niet eens een reintegratiebegeleider… werd direct na het aanvragen van mijn WW doorverwezen naar mijn arbeidsdeskundige echt weird!! En ja, dus ook nog nooit een vervolg gesprek gehad nadat ik mij had ingeschreven als werkzoekende en voor WW. Hoop maar dat ik daar geen problemen mee krijg… want dan… :twisted:

Nou zal wel loslopen toch?? Succes in ieder geval!

Hier alweer dagen wat zwaar gevoel… Mijn ongie komt eraan!! Hoest bij jou?

Zijn er al meer septemberstoppers???

@~Marion~ wrote:

Zijn er al meer septemberstoppers???

:mrgreen: Geduld… nog een dag of 10, misschien dat er zich dan langzaam aan meer gaan aanmelden. :mrgreen:

Hier als het goed is nog geen ongi, maar wel krampen in m’n baarmoeder :think:, vreemd… ovu is als het goed is al geweest :think: :eh:

Alle tekenen voor een naderende ongie zijn hier inmiddels weer weg…

Huh??? :eh: Tekenen van een naderende ongie al weer weg?? :think: :think: Nog één dag en dan zouden de :twisted: toch moeten komen??? :shifty:

Ja lijkt mij ook… hoewel ik nu toch wel wat steekjes en een zwaar gevoel voel. Het zal vandaag of morgen wel komen…

Kijk, het is vorige week donderdag wel een keertje ‘mis’ gegaan; in the heat of the moment de CD-tjes links laten liggen…

@~Marion~ wrote:

Kijk, het is vorige week donderdag wel een keertje ‘mis’ gegaan; in the heat of the moment de CD-tjes links laten liggen…

:eh: :silenced:

hier dus hetzelfde :silenced:

Straks blijk je dus helemaal geen september stopper te zijn :lol:

WHAHAHAA!!! Kunnen we in ieder geval samen over naar de meimama’s… Mijn hemel, drie in 1 maand… dat ga ik zooo niet trekken… :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Wat een moeilijke situatie waar je trouwens voorstaat met Sascha. (las het net) Kinderen van die leeftijd, begrijpen al behoorlijk wat. Kan ze een beetje met moeilijke situaties omgaan?

Tja, drie kinderen in dezelfde maand jarig… :think: :wall: Dat had je natuurlijk kunnen plannen/voorkomen… :lol:

Ja ik vind het ook wel lastig hoor! We hebben afgesproken dat we Sen een beetje op tijd op bed leggen en dat we dan even met Sascha gaan zitten…

En ja… sjee zeg… Nou ja, ik kan het me ECHT niet voorstellen hoor! En hoe zit dat bij jou dan? Wanneer zou jij ongi moeten worden?

Geen idee wanneer bij mij dus de :twisted: zouden moeten komen. Door de MK is het gewoon lastig te voorspellen…

heb inmiddels wel een vermoeden wanneer mijn NOD ongeveer moet zijn…

Oooh BTW Marion: volgens mij kan je beter nu al zwanger zijn dan de volgende ronde… Bij de volgende ronde heb je meer kans dat ze dicht bij elkaar zitten dan nu… Als je nu zwanger blijkt, ben je rond 3 mei uitgerekend en wordt je de volgende ronde zwanger, dan ben je rond 31 mei uitgerekend… Dus ja… tweede optie geeft toch een groter risico op 3 op een rij dan de eerste. :mrgreen: :mrgreen:

Of is dat stiekem toch waar je op hoopt?? :roll:

Whaha!!! Wat lief dat je dat zo effe voor mij uitrekend! gigi… Ik denk niet dat ik zwanger ben hoor en de volgende ronde gaan we die rottige CD-tjes echt NIET links laten liggen. We houden ons aan ons oorspronkelijke plan: pas na de ongie in sept (zo rond de 20-25ste) gaan we stoppen met de CD-tjes…