Septemberstoppers??

:lol: :lol: :lol: Het risico dat het dan een mei kindje wordt, is normaliter zeer klein… Tenzij je natuurlijk een meerling krijgt… :lol: :lol:

Maarruh, nog geen :twisted: :twisted: te bekennen dus? theoretisch gezien zou je van het foutje van die donderdag niet zwanger kunnen zijn geraakt, als je een regelmatige cyclus hebt… maar ja, theorie en praktijk komen niet altijd overeen… :mrgreen: en voornemens worden niet altijd nagekomen :think:

Nee inderdaad. mijn eisprong zou dan 5 dagen zijn eerder zijn geweest. Maar ja, dan had ik gisteren of vandaag toch echt wel ongie moeten zijn… Na ja, ik wacht het wel af…

SPANNEND!!!

:roll:

We gaan het meemaken.

Ik ga iig naar bed… ben vreselijk beroerd en enorm moe. Truste! :-*

Uuuuuh :eh: Marion… nog geen :twisted: te bekenen? :think: :think:

:lol: :lol: Toch een latere eisprong??? Zo’n “heat of the moment” is meestal niet voor niets heh… :inlove: Da’s vaak het moment dat er beebjes gecreerd worden.

** breekt even in **

Hee, hoe zit dat met jullie?

Het is nog geen september hoor… :naughty: :mrgreen: :mrgreen:

** breekt weer uit **

Proest… nee nog geen duivels, maar wel een negatieve test…

Maarruh… als je ei 5 dagen later is geweest… kan dat natuurlijk alsnog… :inlove:

zucht… en bij jou?

Nou :eh: , mijn N Ongie Dag is pas over een week… :eh: :inlove: :inlove:

ok… dus dan wordt het ook spannend omdat jullie ook es de negeermodus t.o.v. de cd’tjes hebben aangezet…

:mrgreen: :oops: :mrgreen:

Ik :silenced: !!

Mijn huidige “klachtjes”: :sick: , vollere (.)(.), maagzuur, moe, pijn onder in mijn rug, slecht slapen (lees; wakker worden van de :sick: ), darmen die rommellen…

Ik ga ff een crackertje eten, anders moet ik ben ik bang naar de WC rennen… Pffffff

Voel me zo enorm goed :liar:

zucht…

Dat er ook helemaal niemand nog voornemens is om in september te stoppen…

I rest my case… Case closed!!!

Whaaaaaaaaaah… we kunnen dadelijk sluiten…Gaan de echte september stoppers maar een nieuw topic openen :mrgreen:

Vast niet… Ik geloof er echt niet in meid… zucht… hoe langer het duurt, hoe minder vertrouwen ik heb…

@~Marion~ wrote:

Vast niet… Ik geloof er echt niet in meid… zucht… hoe langer het duurt, hoe minder vertrouwen ik heb…

Huh?? Nog geen :twisted: te bekennen toch?? Hoe langer het gaat duren, hoe meer vertrouwen ik heb :inlove: Je bent nu 3 dagen over je normale cyclus heen… Naaaaaaaaah… vrijdag weet je het zeker :-*

Net een kruidvat test gedaan en die is hartstikke negatief. Het zit er echt niet in. Nu wachten op de duivels en dan weer gaan tellen en rekenen!

:hug: :hug:

en toch blijf ik nog voor je :pray: dat het toch WEL zo is!! :-*

WAAROM ZIJN ER NOU NIET MEER SEPTEMBERSTOPPERS??? HALLLOOOOHHOOOOW???

up…

septemberstoppers… meldt u… Straks ben ik heier helemaal allenigjes als Bianca gewoon naar de meimama’s vertrekt…