Septemberstoppers??

Ik zou heel graag willen, maar mijn man wil niet :evil: :cry:

In de eerste week van september komen er vast nog wel meiden bij hoor!!

:-*

@~Marion~ wrote:

up…

septemberstoppers… meldt u… Straks ben ik heier helemaal allenigjes als Bianca gewoon naar de meimama’s vertrekt…

Wie is Bianca?.. Alleen jij en ik hebben hier toch nog maar gespamd? :shifty:

Ben overigens ook bang dat ik niet naar de mei mama“s ga… heb nog wel klachten, maar niet meer zo erg als het was… bovendien had ik gisteren een negatieve test… zou kunnen, omdat NOD toch nog een paar daagjes duurt en ik niet met ochtendurine heb getest, maar toch… :cry:

Ben het met je eens hoor Patricia; volgende week gaan zich vast meer september stoppers melden. :wink:

Djees Ing, ik bedoelde jou whaha… hoe kom ik nou bij Bianca?

Hier breekt het volgens mij eindelijk door. Met het afvegen net 2 stipjes rood. Heb zitten janken zo blij. En dan ben ik nog wel ziek ook… :oops: :oops:

Geen idee eigenlijk hoe je bij Bianca komt… waarschijnlijk de zenuwen.

Balen, maar toch gelukkig dat de :twisted: nu komen. 't Is niet leuk, maar je weet iig waar je aan toe bent :hug:. Nu even een maand de negeer modus niet aanzetten en daarna in volle vaart er tegenaan.

Ik moet je zetten dat ik het toch wel vreemd vind, dat je nu pas de :twisted: krijgt…

ja ik vind het ook vreemd, maar ik hoop dat het vandaag goed doorzet. En ik hoop dat ze bij jou nog even wegblijven meid!

Ik ga even proberen iets te eten en dan de lap af staan en mijn bed weer in!

:hug: Beterschap meissie!! Doe rustig aan.

Ow Ing, ik lees pas net dat je een negatieve test had… Wat jammer meid… Nog maar even afwachten… Hier geen enkel rood meer te bekennen…

Ik heb bijna de hele dag in bed gelegen en dat heeft me goed gedaan zeg. Keelpijn zit er nog maar hoofd en spierpijn al beduidend beter. Ben alleen nog moe dus ik duik mijn bedje nog even in. Pak ik nog even 1 uurtje en dan met de koffie of zo er maar weer uit…

Nou, het is er eindelijk. Ik verga van de rugpijn en ik loop compleet leeg, maar wat een opluchting!!!

Ik heb hier ook last van rugpijn… maar nog geen :twisted: te bekennen… Ben wel vreselijk moe en heb weer enorm last van maagzuur. Ook heb ik steeds meer last van mijn (.)(.). Moet je zeggen dat ik inmiddels geen hoop meer heb… heb er echt een slecht gevoel over en kan wel :cry:

voel me op dit moment echt een labiel wrak en weet even niet wat ik met mezelf aanmoet. Hubbie vindt het vreemd dat ik steeds zo moe ben en vindt dat ik me niet moet aanstellen. Pfffff…

Hey meid…

denk aan de voetstapjes…

Niet alles is verloren meid… :hug: :hug: :hug: :hug:

Heel veel succes morgen in het ziekenhuis…

:cry: :cry:

Ben even leeg… weet even niet meer wat te zeggen…

@ICL wrote:

rustig aan schatje… Je hebt mij ook zo opgepept, neem je eigen woorden ter harte. Kop omhoog; volle kracht vooruit!

@~Marion~ wrote:

@ICL wrote:

rustig aan schatje… Je hebt mij ook zo opgepept, neem je eigen woorden ter harte. Kop omhoog; volle kracht vooruit!

Ben wat dat betreft net een psycholoog/maatschappelijk werker: wel de ā€œproblemenā€ van een ander kunnen ā€œoplossenā€, maar niet met m’n eigen problemen om kunnen gaan…

:think:

Zou ik dan gewoon een schop onder m’n kont moeten hebben??

Schop schop schop! En ik herken het, bij mij psies zo. Edoch, je hebt nog geen duivels en als het wel zo is, dan grijp je terug naar het originele plan: 1 maandje overslaan en dan om het eggie… Niks mis mee!

Zo, nog even de voetstapjes gelezen… :mrgreen:

Tnx voor de schoppen onder mijn kont… :inlove:

volgende week heb ik alles weer kunnen relativeren en gaat het weer beter…

En eigenlijk is juni ook een leukere maand om een kindje te krijgen… Toch?

Hihi, weet je, je mag best even zwelgen in zelf medelijden. Heerlijk toch? Je hebt er ook recht op, vind ik, als je even flink teleurgesteld bent. Maar niet te lang. Op naar een nieuwe ronde met nieuwe kansen! Onze tijd komt echt, echt, eerlijk en heus waar!!! :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :-* :-* :-* :-* :-* :-*

Dat is dus ook mijn motto meestal: nieuwe ronde nieuwe kansen… ik heb er alleen nogal moeite mee dat het erop lijkt dat elke ronde de kansen optimaal worden benut (OK, soms niet bewust… maar uit een moment van onbedachtzaamheid), maar dat mijn lichaam blijkbaar deze kansen weer laat afbreken. Van deze keer weet ik dus niet 100% zeker dat het ook daadwerkelijk raak was, omdat ik geen positieve test heb… maar ik ken mijn lichaam en herken de signalen inmiddels wel… Ik ben erg benieuwd of er wat uit de onderzoeken in het ziekenhuis komt…

:-*

Succes, hoe laat moet je er zijn???

Om 10 voor 2…

Wat een snelle reactie trouwens van je :inlove: