Septemberstoppers??

@marieke jij bent echt een nuchtere fries :mrgreen:

ik blijf gewoon voor je duimen geen bloed geeft moed toch…

@linda wat fijn dat we weer wat van je horen, dus wel een heftige tijd gehad dat is ook niet niks zoveel spanningen, fijn dat jullie op die manier voor elkaar vechten.

Jammer dat thijs uiteindelijk toch naar een andere school gaat maar zo te lezen wil hij het zelf ook heel graag.

Super dat de uitslag van het uitstrijkje goed was dat zal een hele opluchting voor je zijn.

Dus ook al een paar dagen overtijd anders over een paar dagen nog eens een testje er tegen aan gooien, je weet maar nooit…

Hihihi ik ben import-fries :mrgreen:

Hè Linda toch, dat klinkt allemaal niet best. Heel veel sterkte hoor! Ennem, een goed strijkje rules! Want het geeft een hoop gedoe hoor, als ie afwijkt…

Hier nog geen :twisted: :twisted: te bekennen, steekjes helemaal onderin mijn buik voel ik ook niet meer. Wel afentoe steken ter hoogte van navel, net iets daaronder zeg maar en dan meer aan de linkerkant. En lage rugpijn.

Nathalie heeft geen zin om te slapen dus ik denk dat ik zo maar lekker even een stukje met haar ga fietsen.

hoihoi

dag linda welkom terug. Ik hoop dat alles een beetje gaat zoals je hoopt. veel sterkte in iedergeval.

marieke spannend hoor ik hoop goed nieuws.

hier is alles nog steeds hetzelfde.

groetjes

marlies

Nou dat zou je niet zeggen dat je een import fries bent :mrgreen: :wink:

is je man wel een echte fries?

Spannend nog geen duivels keep on :pray: :pray: :pray:

Yep dat is een volbloed fries :smiley: en Nathalie is doordat ze hier geboren is dus ook een klein friezinnetje.

Misschien dat ik zondag ga testen als er dan nog niks is maar weet dat nog niet zeker.

Nou Mariekske, vaag misselijk, maagzuur, lage rugpijn, steken in de lies… :think: en maar vol blijven houden dat je denkt dat het niet raak is… :think:…

Wanneer testte je bij Naatje positief??

Ingrid ik heb bij Naatje pas na 1 week getest.

Ik begin nu toch te twijfelen hoor, ik ben er eigenlijk nog steeds zo van overtuigd dat het niet raak is :think:

En spierpijngevoel in mijn bovenbenen ook sinds vanmiddag erbij maar dat kan ook van die lekkere fietstocht komen die ik met Naatje heb gemaakt :mrgreen:

dan toch maar even testen al was het maar om onze nieuwsgierigheid te bedwingen :smiley:

nee hoor lekker doen wat je zelf wil

groetjes

marlies

hoihoi

ze zijn er de :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: en goed ook. Ik heb behoorlijke buikpijn maar ben wel opgelucht nu kunnen we tenminste weer door. Als het doorzet tenminste

groetjes

marlies

p.s. ik kan nog geen nieuwe banner maken aangezien 2009 er nog niet bijstaat

Pfff Marlies wel een opluchting of niet?

Tuurlijk hadden we het allemaal heel graag anders voor je gezien maar nu heb je wel duidelijkheid.

Hopelijk ben je snel van die buikpijn af.

Ik heb vanmorgen toch maar getest: negatief.

Dus ik ga waarschijnlijk eerdaags gewoon ongesteld worden of het was nog te vroeg om te testen.

We zien het wel.

Jammer marieke dat de test negetief was anders over een paar dagen nog eens testen.

marlies fijn dat je nu duidelijkheid hebt wel balen dat je zo`n buikpijn hebt.

Nou zal even ontbijten fijne dag allemaal

Nog steeds niks, dus we wachten het maar af.

Goudvis leuke tijd om te ontbijten :mrgreen:

spannend :pray:

Ja normaal ben ik wel eerder wakker maar heb zondag tot en met gister aan één stuk door gewerkt, okee oudjaarsdag wel vrij maar dat was ook al zo`n kort nachtje dus dan kan ik niet bijtanken.

Avond,

Eerst wil ik even iedereen bedanken voor het meeleven. We lopen er al zo lang mee en nu was ik het echt beu. En het is niet zo dat het tussen ons niet echt lekker liep, we zijn het niet eens met elkaars opvoeding van Thijs. We zijn al eerder bij iemand van jeugdzorg geweest en die had gezegd dat we het allebei goed doen. We hebben ieder zijn eigen manier.

Ik daarentegen irriteer me vreselijk aan de manier waarop Mike Thijs waarschuwt en straft en ik kan dan helaas niet mijn mond houden. Dus de irritaties liepen elke keer hoog op.

Ik zit er gewoon niet op te wachten dat het bij een tweede kindje er weer zo aan toegaat. We staan wel vaak op een lijn en zijn het altijd met elkaar eens. Maar zodra Thijs huilt of druk is of niet lekker is, wordt Mike alleen maar bozer. Dat heeft hij al sinds Thijs een baby is. Thijs had altijd 's avonds een huiluurtje maar daar kon Mike absoluut niet tegen.

Maar we gaan er aan werken en misschien toch ook nog wel een gesprek bij jeugdzorg aankaarten. Want we houden ontzettend veel van elkaar en als we eens een avondje samen zijn dan gaat het hartstikke goed.

Volgende week ons eerste gesprek. Ik ga daar alleen denk ik niet over schrijven. Dat is iets wat ikzelf moet verwerken.

Marieke: het wordt spannend bij jou. Nog steeds geen verschijnselen?

Marlies: "fijn" dat de duvels gearriveerd zijn. Jammer dat het zo heeft moeten lopen. We hadden het inderdaad anders gewild.

Ik heb het bij het proberen zwanger te raken van Thijs ook een keer gehad. Ik was toen geloof ik ruim 6 weken over tijd. Ik wijdde het aan stress en werkdruk, maar achteraf was mijn menstruatie zo hevig dat ik nu wel eens denk of het geen MK is geweest.

Verder gaat het hier wel zijn gangetje. Ik ben aan het herstellen van een blaasontsteking. Echt vervelend. Had zo'n pijn onder in mijn rug dat ik met oudejaarsavond gewoon niet kon zitten van de pijn. Vrijdag maar even naar de HA geweest en de assistente zag het al aan mijn urine. En ze had het teststripje er nog niet in of hij sloeg al groen uit. Nu een AB-kuurtje en de pijn begint langzaamaan minder te worden.

Weet iemand trouwens of dit je menstruatie kan uitstellen, want ook ik heb nog steeds geen duvels gezien.

Morgen weer gewoon werken, bellen naar de nieuwe school en woensdag een gesprek met de juf. Ben benieuwd. Jullie horen het nog.

Ga nu Thijs even lekker in bad stoppen en daarna gaat ie door naar bed.

Fijne avond nog,

Liefs,

Linda

Linda stress kan wel van invloed zijn op het wel of niet komen van je menstruatie. Ik hoop echt zo dat jij en Mike weer helemaal op 1 lijn gaan komen want de liefde is overduidelijk aanwezig. En alvast heel, heel veel succes met jullie gesprek :-*

En nee, nog steeds geen verschijnselen van een naderende menstruatie. Ik blijf alleen spierpijn rondom mijn liezen en mijn bovenbenen houden :? Geen idee wat dit nu weer is.

Ik ga pas donderdag weer testen als ik dan nog niet ongesteld ben. Dan zit ik op 7 dagen na mijn nod.

en ze zijn weer zo goed als weg :twisted: :twisted:

IK heb het echt op de hobbel eerst 30 dagen over tijd en dan maar twee dagen ongi.

wie het snapt mag het zeggen

Maar je was toch wel heel heftig ongesteld nu?

Maar 2 dagen is idd wel weinig.

Dat is wel vreemd marlies wat moet je daar nou mee :doh: :wall:

nou afwachten maar balen man…

marieke jij nog geen duivels gezien?? spannnnuuuuuuuund!

Linda ik heb ook weleens gehad dat door stress mijn mestruatie uit bleef

wil jullie veel succes wensen met de gesprekken en dat jullie op 1 lijn komen als het goed is komen jullie daar vast wel weer sterker uit.

de wachtbank duurt weer te lang de dagen voor de eisprong zijn zo voorbij maar daarna… nou ja ik mag ook niet mopperen eigenlijk…