Bij Nathalie wisten we niet of het een jongetje of meisje was, helemaal een verrassing dus.
En mocht het ons gegeven zijn een tweede kindje te krijgen dan willen we het weer niet weten.
Wij wilden het bij Ny.n.k.e ook niet weten (althans; ik wilde het wel weten, maar A.r.n.o. niet en dan kan ik het beter ook maar niet weten… anders hou ik toch mijn mond niet :mrgreen: ). Toen was ik er echter heilig van overtuigd dat het een jochie zou worden… nou ja… er mistte toch echt een stukkie voor een jongen :mrgreen: . Ik was direct verliefd op m’n mooie meid overigens. Ondanks dat ik haar pas anderhalf uur na de geboorte zag, wist ik meteen dat het mijn kind was :inlove: . (Ik moest onder algehele narcose, omdat tot 5 keer toe de ruggeprik mislukte (au au au) en ik niet wilde dat ze het nog eens gingen proberen. Ik hield zoveel vocht vast (was dan ook ruim 40 kilo aangekomen, wat ik overigens 3 weken na de bevalling weer kwijt was :eh: ), dat een ruggeprik gewoonweg niet te zetten was.)
Deze keer wil ik echter wel proberen of er een aantal dingen anders kunnen. Ze hebben N.y.n.ke na de geboorte kv gegeven, en dat wil ik dus niet (tenzij ik weer een ks krijg en onder algehele narcose moet, dan kan het niet anders). Ook hebben ze haar gewassen direct na haar geboorte. Ik heb haar dus niet kunnen “ruiken en voelen” zoals ze uit me kwam (en moet zeggen dat ik dat dus heel erg gemist heb) en ook dat wil ik de deze keer ook niet. Ze mogen ook niet aan m’n nek komen (whiplash) zoals de vorige keer. En zo zijn er nog een aantal dingen. Nou ja, we zien het wel… ga wel een aantal punten opschrijven en meenemen naar de gyn voor in m;n dossier iig.
Mar, willen jullie wel weten wat het gaat worden?
hoihoi
bij nieke dacht ik in het begin dat het een jongtje zou worden ik had de naam al klaar. Tot ik op een nacht droomde dat ik een meisje ergens weghaalde. vanaf dat moment wist ik zeker dat het een meisje zou worden. Ik heb mijn vermoeden alleen met arno gedeeld en voor de rest niet. Mocht ik nu zwnager zijn of nog zwanger worden dan wil ik ook niet weten wat het wordt. Maar aangezien ik dit keer vanaf 32 weken bij de gyn moet lopen zal ik meer ego’s hebben en dan heb je natuurlijk kans dat je iets ziet.
groetjes
marlies
Ja, we willen het wel graag weten (als het te zien is) maar we houden het dus geheim. Bij sas dacht ik dat het een jongetje was. Toen wisten we het zelf ook niet dus was het een verrassing bij de bevalling. Bij Sen dacht ik, tot de pretecho, óók dat ze een gozertje was. Toen we het wisten hebben we het aan iedereen verteld, ook haar naam. Dat doen we nu dus niet weer. Ik denk nu overigens weer dat het een meid wordt. Maar dat is puur omdat ik gewoon niet geloof dat wij jochies kunnen maken! :mrgreen:
Dat weet ik nog wel ja dat je gewoon Senna’s naam noemde toen :lol:
Romke beweert overigens ook dat hij alleen maar meiden kan maken :mrgreen:
hoihoi
ik ben bij de ha geweest. Ik had een vrouwelijk deze keer maar dat heeft niet echt geholpen. Ik moet gewoon die 4 weken afwachten. een bloedtest doet ze niet en doorverwijzen heeft ook geen zin omdat een gyn nu ook zegt dat ik eerst maar eens moet afwachten. Ze was wel heel begripvol hoor. Volgens haar wordt ik vandaar of morgen gewoon ongesteld(waar heb ik dat eerder gehoort). En dan zal ik waarschijnlijk nooit weten wat er nu precies aan de hand was.
Dus afwachten maar weer
groetjes
marlies
He getver Marlies nu ben je nog geen zak verder :?
Vandaag of morgen, tja dat denk je al bijna 4 weken maar nog steeds niet.
Ik hoop het echt voor je meid, als je dan niet zwanger bent laat dan die rotduivels maar komen, dan weet je tenminste waar je aan toe bent en kun je verder proberen :hug:
Ik moet je zeggen, dat ik het een onverantwoorde actie vind van die ha… :roll: Je weet totaal niet wat er van binnen gebeurd en of het kwaad kan… Ik zou er dus op staan dat er tenminste bloed zou worden geprikt :shifty:
Nou precies Ingrid je hebt gelijk hoor!!
Wat is nu een bloedtest :roll: zo gedaan toch en kan zoveel duidelijkheid geven.
jullie hebben vast gelijk maar ik krijg het niet voor elkaar. Ik heb het bij beide nadrukkelijk gevraagt maar ze gaven allebei hetzelfde andwoord er is nog geen reden genoeg.
Ik heb geen energie meer om er nog tegen in te gaan.
groetjes
marlies
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Hey allemaal…
Wat balen marlies dat deze ha je ook niet wil helpen ik vind het echt belachelijk stom van ze :hug: :hug: :hug: :hug:
Ingrid leuk man dat je buik begint te groeien picture
Die van marion had ik ook gezien in het showforum ook al een mooie buik.
en marieke ik ga gewoon duimen dat het raak is voor jou deze maand niks niet gevoel van ongesteld worden :naughty: :mrgreen:
Ik heb gister een ovulatie test gedaan zon digitale met zo
n smiley (kan ff niet op het merk komen) en die was positief dus binnen gister en 48 uur is mijn eisprong en dan gok ik op gister…
dus mijn nod veranderd naar de 13e (tel ik vanaf vandaag)
Had trouwens nooit verwacht dat ik zo`n test zou doen op het juiste moment helemaal niet omdat mijn cyclus een paar dagen schommeld soms maar nu gelukkig weer een kortere.
Vandaag nog ff werken :? en dan vanavond maar aan de oliebollen en bescheiden aan de champagne.
fijne jaarwisseling allemaal!!!
Hopelijk gaat het zijn ‘vruchten’ afwerpen meid!
Jullie ook allemaal een hele fijne jaarwisseling!
hoi dames
ik moet straks werken tot 01:00 en dan om 11:30 weer vandaar dat ik jullie nu vast een gelukkig, bijzonder maar vooral vruchtbaar 2009 toewens.
liefs
marlies
Ik wens jullie ook alvast een heel fijn, gelukkig, liefdevol en vruchtbaar, babyjaar :-*
Hahaha nou ik voel nog steeds niets hoor, geen krampjes, steken, gewoon helemaal niks. Wel net als gisteren een heel vaag misselijk gevoel maar dat heb ik al eerder gehad voordat ik ongesteld moest worden.
We zullen zien…
Wanneer ga je testen Mariek?
Gelukkig nieuwjaar allemaal!
Ja marieke wanneer ga je testen?
Gelukkig nieuwjaar allemaal!!!
Hebben jullie allemaal een leuke jaarwisseling gehad?
Wij hebben het met vrienden gevierd was erg gezellig.
zal mijn banner even gaan aanpassen aan mijn nieuwe nod…
Gelukkig nieuwjaar allemaal meiden.
Zooooooooooooooo, daar ben ik ook weer eens.
Als eerste wil ik jullie de allerbeste wensen toewensen voor 2009. Dat het maar een vruchtbaar jaar mag gaan worden.
Ik heb al die tijd wel lekker meegelezen, zolang ik daar de tijd voor nam en ik wil Marlies echt even een flinke :hug: geven. Jeetje zeg, wat een toestand. En dat met de feestdagen, dat is niet zo leuk.
Verder reageer ik even verder op niemand en spring ik vanaf hier weer gewoon in.
Hier is de rust weer wedergekeerd. Ik kan er nog niet teveel over zeggen, maar het ging niet zo goed tussen Mike en mij en ons huwelijk heeft even op klappen gestaan. We zijn nu ook in relatietherapie en we gaan er gewoon hard aan werken om saampjes te blijven. Onze tweede kindje wens blijft ook gewoon openstaan en we zien wel waar het schip strand.
We hebben ondanks alles hele fijne feestdagen gehad en geen gekke dingen gedaan.
Daarnaast zit het ons financieel ook niet mee waardoor we weer flink moeten besparen dit jaar. Maar daar zijn we over een jaar of twee helemaal vanaf en wordt het misschien wat makkelijker. Helaas zijn we geen miljonair geworden, dus moeten we roeien met de riemen die we hebben. Ach we komen er wel.
Verder hebben we besloten dat Thijs toch naar een andere school gaat en dan gewoon eentje waar hij tussen de middag lekker bij opa en oma een boterhammetje gaat eten. Vlak voor de kerstvakantie is er weer wat voor gevallen waar ik heel boos om ben geworden en tot de conclusie ben gekomen dat het zo niet verder gaat. Woensdag wederom een gesprek met de juf en misschien wel met de directeur en dan gaan we op zoek naar een nieuwe school. Thijs wil graag naar de school waar papa ook op heeft gezeten, dus we moeten even kijken of dat gaat lukken. Is voor opa en oma ook wat makkelijker, alleen voor mij wordt het wat moeilijker. Ach met de fiets is het ongeveer 10 minuutjes fietsen.
Thijs is ook nog flink ziek geweest, gewoon ruim 5 dagen goede koorts gehad. Nu is hij weer opgeknapt. We gaan voor een gezond 2009.
In de tussentijd heb ik natuurlijk ook de uitslag van het uitstrijkje gehad en deze is perfect. Ik was helemaal verbaasd dat de assistente zei dat het gelukt was en dat ze een prima uitslag had. Mijn geluk kon niet op met de feestdagen.
Sinds het stoppen met de pil heb ik twee hele mooie cyclussen gehad van 33 dagen, maar ik ben nu al een week over tijd. Van de week een test gedaan en deze gaf aan dat ik niet zwanger was. Heb ook verder geen klachten. Dus we wachten het maar rustig af.
Zo dat was even mijn verhaal, ik hoop dat ik gewoon meldingen krijg ik mijn mailbox anders ben ik bang dat ik de draad weer kwijtraak.
Vandaag lekker het huis op geruimd, Thijs wilde naar opa en oma en morgen moet ik nog even werken. Van het weekend geen plannen, gewoon lekker op de bank en iets doen.
Heel veel liefs,
Linda
Gelukkig nieuwjaar meiden!!! :-*
Linda fijn weer wat van je te horen.
Jeetje meis, een moeilijke tijd dus achter de rug :hug:
Maar wel heel fijn dat jullie toch voor elkaar gaan :thumbup:
Arme Thijs, zo ziek geweest :hug: Hoe is het nu met hem?
En dus toch weer problemen met de school, nou dan moet je doen wat in jullie ogen het beste voor Thijs is en als dat een andere school is, gewoon lekker doen!!!
Testen???
Neuh niet eerder dan ergens volgende week als ik dan nog niet ongesteld ben.
Voel heel afentoe hele lichte steekjes helemaal onderin mijn buik, meer richting mijn liezen, net daarboven zeg maar.
Verder niks dus ik weet eigenlijk wel zeker dat mijn vermoeden dat het niet raak is klopt