Septemberstoppers??

hallo allemaal

marlies vreemd allemaal hoor hoop dat je snel weet waar je aan toe bent :hug: voor jou :hug:

Marieke hoe is het met jou?

icl en marion hoe is hetmet jullie?

Hier gaat het wel goed heb van de week even ovulatie testen besteld om te kijken wanneer mijn eisprong is ben benieuwd wat eruit komt…

Nou wil jullie allemaal fijne feestdagen wensen!

:kaars: :kaars: :kaars: :kaars:

allemaal prettige feestdagen gewenst en een vruchtbaar 2009

:kaars: :kaars: :kaars: :kaars:

Goudvis met mij gaat het goed hoor, het is alleen de eerste kerst sinds mama’s overlijden en dat voelt toch wel even k.u.t. :cry:

Marlies jeetje meis nog steeds niks???

Dit is toch niet normaal meer :hug:

Vandeweek wel even weer wat meer maar ik wou jullie toch nog eventjes hele fijne kerstdagen wensen :-*

Ja dan zijn het wel moeilijk dagen als je iemand moet missen en helemaal de eerste kerst zonder iemand :hug:

Wij zijn gister ook even op het kerkhof geweest bij mijn vader is nu 8 jaar geleden maar weet nog wel goed dat de eerste kerst ook totaal geen kerst was nu kan ik er wel weer van genieten elk jaar slijt het wel een beetje…

marlies weet je al wat meer??

Heeft de rest een leuke kerst gehad? lekker buikje rond gegeten?

Ik had besloten om na de feestdagen maar eens ff goed op het eten te letten en ervoor te zorgen wat kilo`s af te vallen.

oud en nieuw valt trouwens precies in mijn vruchtbare tijd neem in ieder geval wel wat champagne maar meer ook niet…

Nou fijn oud en nieuw allemaal en ik wens voor ons allemaal een beeb in 2009 :pray: :inlove:

hoihoi

nee ik weet nog niks. de buikpijn en de zwangerschapsverschijnselen zijn zo goed als weg. Maar nog steeds geen :evil: :evil: :evil: .

dus ik wacht nog af tot uiterlijk 7 januari dan zou ik volgens de kalender weer ongesteld moeten worden.

groetjes

marlies

@marlies wrote:

hoihoi

nee ik weet nog niks. de buikpijn en de zwangerschapsverschijnselen zijn zo goed als weg. Maar nog steeds geen :evil: :evil: :evil: .

dus ik wacht nog af tot uiterlijk 7 januari dan zou ik volgens de kalender weer ongesteld moeten worden.

groetjes

marlies

Wat ontzettend vervelend zeg anders toch maar even een bloedtest

of pillen om een eisprong op te wekken ofzo…

ik blijf voor je duimen dat je snel duidelijkheid hebt…

hoihoi

de ha wil voorlopig niets doen. Ik moet maximaal 4 weken afwachten nu nog drie dus.

het scheeld dat ik nu nergens geen last meer van heb. maar ik wil na 7 januarie wel terug hoor. Dan ben ik voorbij de tweede ongi datum.

groetjes

marlies

@marlies wrote:

hoihoi

de ha wil voorlopig niets doen. Ik moet maximaal 4 weken afwachten nu nog drie dus.

het scheeld dat ik nu nergens geen last meer van heb. maar ik wil na 7 januarie wel terug hoor. Dan ben ik voorbij de tweede ongi datum.

groetjes

marlies

Nou dat is wel balen dat je huisarts dat niet wil ook wel wat vreemd vind ik.

Ja ik zou dan ook gewoon er weer heen gaan toch niet normaal om zomaar een cyclus over te slaan en dan ook nog met die klachten die je erbij hebt gehad…

dit doet me een beetje denken aan wat ik een jaar geleden had met mijn MA toen deed mijn lichaam helemaal niks om het vruchtje af te stoten en van mijn verloskundige moest ik maar wachten tot het lichaam hetzelf deed.

Gelukkig was de gyn waar ik een 2e echo (is verplicht) kreeg heel erg behulpzaam en die heeft er toen voor gezorgd dat ik nog werd geholpen voor de kerst…

Achteraf had het lichaam niks gedaan de gyn had zelfs enorm werk gehad om mijn baarmoeder mond open te krijgen…

Jou ha doet me denken aan mijn vk

Ow Marlies, ik had ook geëist dat er wat gedaan zou worden hoor. Vervelend zeg meid… :hug:

Hier alles goed hoor! 13 weken alweer. heerlijk! krijg al lekker een buikje. Afgelopen maandag het hartje geluisterd. 19 jan weer naar de vk!

hoihoi

na aanleiding van jullie reacties en mijn pijnlijke (.)(.) heb ik een afspraak gemaakt bij de ha. En aangezien die van mij weer eens op vakantie is ga ik dus naar iemand anders. Morgen om 2 uur.

groetjes

marlies

Marlies ik hoop echt zo dat deze ha iets voor je kan betekenen.

Wat moet jij vreselijk in onzekerheid zitten zeg.

Even wachten tot het komt oké, maar dit duurt gewoon te lang :hug:

Marjonneke showen die buik dan :mrgreen:

Mijn nod dus op 1-1 maar ik heb een voorgevoel dat ik gewoon ongesteld ga worden.

Al nieuws van Marlies?? :think:

Das morgen Ing. Heeeeel veel succes meid! Misschien is het ook maa goed dat je een vervanger hebt. Wellicht wil die iets meer doen…

Vanmiddag om 2 uur moet ze bij de ha zijn.

Ik hoop echt dat die iets voor haar kan doen.

:oops: Niet goed gelezen dus :oops: (zal het maar houden op zwangerschapsdementie :roll: )

Ingrid ik vind dat jij dat heel heel goed als excuus kan en mag gebruiken hoor :wink:

Hoe voel je je verder nu?

voel me verder wel goed. Ben alleen bang dat ik toch zwangerschapssuiker ga ontwikkelen; m’n nuchtere suiker is wat omhoog aan het gaan en de waardes 1 1/2 tot 2 uur na het eten zijn ook soms te hoog (ligt ook een beetje aan wat ik heb gegeten en gedronken). Bloeddruk blijft verder goed. Sta nu wel ook onder controle van de internist :roll:

Maar verder gaat het dus wel… buik begint ook al aardig te groeien (ben nog steeds 5 kilo lichter dan in het begin :eh: ).

Krijg je dan meer controles mocht je toch zw.diabetes ontwikkelen?

Leuk dat je buik nu begint te groeien :inlove:

Ik blijf er trouwens bij dat het een meisje is hoor.

M’n buik begon een paar weken geleden al ronder te worden (en hij was al redelijk gevuld :wink: ) en het lijkt wel of het elke dag meer wordt…

Over een week of 9 zullen we weten wat het gaat worden (ik ga het overigens niet op KoK delen :mrgreen: )

Ik ook niet ing! hihi… Blijft lekker een verrassing!