Ach Marlies wat een rotsituatie zeg :hug:
Ik sluit me bij Ingrid aan, over een paar daagjes weer testen en dan hopelijk duidelijkheid voor je want hier raak je ook van in de stress :-*
Vriendlief is oefenen met de band, hij moet wel op tijd thuis zijn want het is de tweede dag :mrgreen:
hoihoi
even een update.
Ik ben vanochtend naar de dokter geweest nadat ik weer negatief had getest en ik sinds gistermiddag buikpijn heb. De conclusie van de dokter is dat er misschien wel wat gezeten heeft maar dat het niet goed is gegaan. ik moet dus afwachten tot ik weer ongesteld wordt. Dit moet binnen 4 weken gebeuren. En als ik tussendoor meer buikpijn krijg of koorts moet ik contact opnemen.
sorry als ik even niet op jullie reageer maar dat wil even niet lukken
groetjes
marlies
Hallo allemaal, ik reageer hier niet zo veel, maar lees nog steeds met jullie mee! Ik sta ook nog steeds op jullie lijstje. Mijn NOD is waarschijnlijk 22 januari, als ik deze cyclus weer op 43 dagen zit. Mocht het toch ‘ineens’ 28 dagen zijn zit ik op 7 januari. Dus dat wordt 2,5 week aan een stuk doorklussen vanaf kerst…
Marlies, wat rot zeg. Had natuurlijk heel erg fijn geweest als je beter nieuws had vlak voor de kerst.
He Marlies geen leuk nieuws :hug:
Hoe is het nu? Al ongesteld geworden?
Goh volgens mij zijn wij wel het kleinste clubje stoppers van heel kok :mrgreen:
Hier alles oke, middenin de speelweek en dus vanaf volgende week weer in de wachtfase. Nod op 1 januari, tja het zou een mooi begin van het nieuwe jaar zijn We’ll see.
En foto’s van mijn Kerst-Naatje staan in ons showforum :inlove:
hoihoi
nee nog steeds niet. ik ben wel de hele dag misselijk net als bij nienke. ik ga zo terug naar de dokter aangezien ik vanochtend zowat flauw viel in de sportles.
goudvis jammer hoor op naar de volgende ronde
groetjes
marlies
Marlies, waarom ga je niet even bloed laten prikken op hCG? Dat flauwvallen kan trouwens te maken hebben met je bloeddruk… bij een zwangerschap daalt normaliter je bloeddruk en kan je dus flauwvallen.
Overigens is volgens mij een hele snelle daling van de bloeddruk weer geen goed teken… dus reden te meer om direct aktie te ondernemen
Ik had al aan mijn huisarts gevraagt of ik niet geprikt kon worden maar volgens hem hoeft dat niet maar misschien veranderd hij nu van mening
Heb je nog buikpijn?
hoihoi
niet meer zo erg maar ik voel het nog steeds
Wanneer heb je voor het laatst een testje gedaan trouwens??
vanochtend en die was neg
hmmm… :think: zou toch maar een bloed gaan laten prikken dan als een eerdere test wel positief was. Als jij er op staat, lijkt het mij dat de ha daar toch wel aan mee gaat werken :think: . Deze onzekerheid is ook niets, helemaal omdat je ook zwangerschapsklachten hebt. Heb je bij N.ie.n.ke ook pas veel later kunnen testen?
hoihoi
bij nienke wist ik het meteen. Ik ben net bij de ha geweest en had de ha in opleiding. de bloeddruk was oke dus afwachten maar een bloedtest is alleen in het uiterste geval. Ze gaat het nog wel even met de ha opnemen dus als hij toch wat wil dan hoor ik het nog. Dus afwachten maar
groetjes
marlies
Ben benieuwd wat je huisarts gaat doen. Hou je ons op de hoogte?
:-* :hug:
Jeetje Marlies wat een gedoe zeg. Hopelijk gaat je ha een bloedtest doen.
hoihoi
de huisarts heeftniks meer van zich laten horen. De buikpijn is ook minder dus ik hoop dat de ongi nu snel komt. Voor de rest afwachten maar weer
groetjes
marlies
Tja, meer kun je eigenlijk ook niet dan dan afwachten, hoe vervelend ook.
Maar leuk is anders :hug:
Sjee Marlies wat een gedoe zeg. Je geduld wordt wel erg op de proef gesteld zeg… Hopelijk komt er snel duidelijkheid… :hug: :hug:
hoihoi
bedankt voor jullie knuffels ze doen me goed. Ik weet nog steeds niet meer. Ik heb nog steeds last van mijn buik maar de zwangerswchapsverschijnselen zijn allemaal weg. Dus afwachten maar.
groetjes
marlies