Septemberstoppers??

moeoeoeoeoe… (en koud) wanneer ga je testen?

Nou die kou brrrrrrr waren net ff boodschappen halen maar echt aan het vriezen gewoon…

Ik heb geen test in huis dus kan pas dinsdag testen zou ik vandaag halen maar dan moet ik naar een andere woonplaats en daar had ik geen tijd voor… mijn eigen is te groot risico net een groot dorp.

Bedenk me net dat ik maandag moet werken en dus ook geen test kan halen stom dat ik ze gister niet besteld heb op het internet :wall:

grr… ben wel benieuwd hoor!

Nog steeds geen duivels of een naderende duivel te bekennen nou had ik er het met mijn vriend over maar er is wel koopzondag in de “grote stad” zou ik daar ff heen moeten rijden…

Vind het nu ook wel spannend worden…

Was even vergeten dat we visite krijgen dus kan helemaal niet een test halen, heb ze nu toch maar besteld via internet, krijg ze dinsdag dan binnen…

ik heb in principe eigenlijk nergens last van en al helemaal niet van de “symptomen” als ik ongesteld ga worden…

nu las ik een stukje terug van mezelf wat ik ooit heb opgeschreven toen ik nog niet wist dat ik zwanger was en het achteraf toch was…

En daar had ik dat ik enorm zachte borsten had (nu ook) en rond nod had ik toen last van slijm (nu ook)

maar ja eerst een positieve test…

Ooow grrr… waarom kun je nou niet even naar de stad hè… Ik ben altijd zooo ongeduldig…

Kun je morgen niet even stiekem tussendoor een test kopen en testen :angel:

@Marieke_5000 wrote:

Kun je morgen niet even stiekem tussendoor een test kopen en testen :angel:

zou kunnen maar weet niet of ik dat in mijn pauze haal…

en vanmiddag kon niet want dan was ik toch al gauw een uur/1,5 uur onderweg geweest en wat lullig als visite dan op de stoep stond…

Was wel gezellig vandaag morgen wel een spannende dag heb een paar keer cyclussen van 34 dagen gehad en morgen dus dag 35 :pray:

Nou nog geen duivels hier :pray:

Oh spannend!!! Hopelijk heb je dan morgen die testen in huis en anders haal je er maar eentje hoor. Niet eerlijk om ons zo in spanning te laten zitten :naughty: :mrgreen:

Ik zat net naar de goudvissies van Nathalie te kijken en moest toch weer even aan je denken goudvis :mrgreen:

Ik ga heel hard voor je duimen dat die duivels wegblijven en je morgen een positieve test in handen hebt :pray:

SPANNENEEEENNNDDD!!!

Is er geen drogidt open vanavond, bij jullie in de buurt?

Nou het testen kan ik wel laten zitten vanmiddag kwamen ze er dan toch :evil:

Stomme is dat ik helemaal niks voelde aankomen het was dat ik naar de wc moest anders had ik nog flink door kunnen lekken ook nog :roll:

Ik ga maar eens ovu testen bestellen dan weet ik tenminste wanneer mijn ei komt…

Bedankt voor het duimen, neem ze mee daar de volgende ronde :stuck_out_tongue:

Baal er trouwens wel een beetje van hoor weer een maand later…

Nou ja niks aan te veranderen sluit me gewoon weer aan bij de volgende ronde…

@~Marion~ wrote:

SPANNENEEEENNNDDD!!!

Is er geen drogidt open vanavond, bij jullie in de buurt?

Nee dat kennen ze hier helaas niet tis allemaal pot dicht om 18.00

Ah nee wat sneu voor je :hug: :hug: en zo zonder waarschuwing is zo gemeen, had ik de laatste keer ook, geen pijn, niks.

Dikke knuf!!!

Hè gatverdemme… Dat is echt niet leuk meid… :hug:

Bah Goudvis, het zag er zo hoopvol uit en dan gewoon zonder waarschuwing vooraf :hug: :hug: … het is niet eerlijk. De duimen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: voor de volgende ronde.

Marieke, jij zit nu toch ook ongeveer rond je ei?? :think: Al flink aan de klus (om de dag :wink: )?

Jazeker Ingrid, eergisteren wel, gisteren niet, vandaag weer wel enz. :mrgreen:

Geloof dat vriendlief het iets minder vindt dat we het nu om de dag gaan proberen hahahaha.

hoi allemaal

even snel een update. Nog steeds geen :evil: :evil:

gisteravond pos getest vanmorgen neg. Advies van de huisarts morgen ochtend weer testen. Ik heb nu van die clear bleu testen gehaald. Maar ik ben bang dat ik blij ben geweest met niks. Voor de rest is het nogsteeds erg druk en gestresst hier ik probeer snel weer wat van me te laten horen

groetjes

marlies

Marlies, het kan hoor, dat je op deze termijn (waarschijnlijk latere eisprong, waardoor je later positief test… trage aanmaak van hCG etc.)het ene moment positief test en het volgende moment negatief(zelfs met ochtendurine). Wacht nog even een paar dagen, dan zou je hCG flink gestegen moeten zijn en is het waarschijnlijker dat je test, als de zwangerschap doorzet, positief zal zijn.