hoihoi
Ik moet zo weer aan het werk (nog even en dan heb ik weer meer vrij) Ik ben nu 2 dagen overtijd maar volgens de test niet zwanger. En hoe ik me nu voel denk ik ook niet dat ik het ben. Dus maar afwachten waneer ze komen :evil: :evil: en dan de boel opnieuw invullen
Ach Marlies jammer dat je (nog) geen positieve test hebt. Misschien was het nog te vroeg om te testen. En tja, je kent je eigen lichaam het beste he meid :hug:
Nou hier zijn gisteren twee dagen te vroeg de :evil: :evil: gearriveerd. Geen krampjes, geen steken, niks. Kwam dus gewoon zonder waarschuwing :? Vandaag echter is de pijn dubbel zo hard gekomen, niet fijn dus.
Sint was een groot succes, alledrie de meiden helemaal blij met hun cadeautjes.
Fijne dag meiden!
Hey allemaal!!!
Balen marieke dat die stomme duivels zijn gekomen ook zo apart dat je de ene maand zoveel kan voelen en de andere maand totaal niet.
zo heb ik in tegenstelling tot de afgelopen 2 maanden nu ineens hele zachte borsten en niet eens pijnlijk heel apart…
en veel witte afscheiding sorry voor de smerige detail
Maar goed ik ging nergens meer op letten wat verder prima gaat… :lol:
Hoe is het met nathalie haar oogje? hopenlijk gaat het al wat beter.
marlies nog geen duivels? wanneer ga je anders weer testen?
wij hebben gister sinterklaas gevierd, leuke dingen gekregen was zeer geslaagd.
Hebben jullie leuke sintdagen gehad? kids helemaal blij met hun kadootjes?
Nou op naar de kerst en oud en nieuw als ik zwanger ben moet ik nog ff heel goed verzinnen hoe ik het niet drinken verborgen ga houden ik ga het denk ik maar gooien op een kuur antibiotica ofzo anders weet ik 100% zeker dat ze me doorhebben.
Hoe gaat het met de rest???
Hey meiden!
Hier alles goed hoor! Erg, érg druk met het verbouwen en bestraten van de tuin, veel werken en het hele Sint gebeuren enzo. Dát is nu in ieder geval weer achter de rug. Tuin is bestraat en van de week moet A de schuttingen enzo nog even doen en dan nog wat steentjes leggen in de voortuin. Dan hebben we een paar weken rust en beginnen we binnen… Pff…
Morgen de echo. Eindelijk de echo… Ik vind het zo vreselijk spannend…
In ieder geval wens ik jullie ook nog steeds hartstikke veel succes natuurlijk!!!
Marion, vanmiddag succes en veel plezier met je echo. :-*
Uhhhhhhm Goudvis… heb je normaal gesproken ook “last” van veel witte afscheiding voor je NOD???
Marlies, nog geen :twisted: mogen begroeten?? (bij N.yn.k.e testte ik ook pas een dag of 4 na NOD positief… )
Balen Marieke dat de :twisted: zijn gekomen :hug: .
Hier gaat het verder goed. Met de echo van afgelopen vrijdag was uk in 7 dagen tijd 10 dagen gegroeid :mrgreen:. In totaal zou ik (als dit de termijnecho zou zijn geweest) 6 dagen terug gezet worden. De termijnecho heb ik echter pas de 22e en het zou me niets verbazen, als ik gewoon op mijn eigen uitgerekende datum van 13 juli uitkom. Ik weet precies wanneer ik m´n ei heb gehad, dus dat kan eigenlijk niet missen. En anders… misschien een latere innestelling? :think:
Goedemorgen,
Ingrid fijn dat met jullie frummeltje alles goed is :thumbup: Gaat echt helemaal goedkomen hoor!!!
Marlies, toch maar een testje??
Marjonneke komt helemaal goed vanmiddag!!! :-*
Zo ik ga me hier even uitleven, Nathalie is naar de psz dus mooi even tijd voor.
Ing, wat heerlijk dat het allemaal toch goed is gegaan zeg! Pff… Ik moet dus zo… Ik ben zo verschrikkelijk zenuwachtig… Pff…
Even kopieëren van ons mei-mama forum, vind Marjonneke vast niet erg
lieve lieve meimama’s.
Moet nu door naar zwemles, maar alles is goed! Mooi kindje, hartje gezien en gehoord. Stiekem hebben ze het nekplooitje bekeken en die is ook goed.
hihi mariek…
Hier mijn beebsje…
tweede wat onduidelijker, is de close-up:
Ik hoef jullie niet te vertellen hoe opgelucht ikben hè? pfff… En Sas ook maar zeggen: Ik zei het hè, mama, dat aaaalles goed zou zijn???
Wat fijn dat alles goed is en wat een mooie echo foto :inlove:
Super ing dat met jou beeb ook alles goed is!!
Vandaag in mijn uppie een kerstboom gehaald en opgetuigd pff wat was dat kreng zwaar zeg hele huis onder de modder, hij zat wel in een emmer maar ja ik moest hem slepen dus allemaal modder eruit…
En alles was gister net mooi schoon gemaakt :wall:
Maar goed hij staat en het is een pracht van een boom, een nordman die valt niet uit zeggen de geleerden.
die dingen zijn trouwens super duur 35 euro`s laat hem het hele jaar maar staan denk ik, aangezien die toch niet uit valt :mrgreen:
Hebben jullie de boom al staan?
hoihoi
even een kort berichtje. Ik heb vanochtend getest maar het was neg. Ik heb besloten er maar even mee te stoppen. Ik kom wel weer online als het hier wat rustiger is of een positief resultaat natuurlijk.
allemaal veel geluk
groetjes
marlies
Balen marlies hoop dat het snel raak is bij jullie, snap wel dat je even afstand wilt… :hug:
Ik denk dat ik morgen ga testen haha nou is het zover dat ik mag testen en dan wil ik eigenlijk niet “stel je voor dat ie negatief is” nou ja morgen toch maar doen denk ik…
over die afscheiding dat heb ik normaal idd nooit, maar zou nergens op letten :liar:
Hoe is het met de rest??
Ik ben er ook nog hoor…
maar ook ik ga het even rustiger aan doen. Er is in een paar weken een heleboel gebeurd, waar ik nu helaas nog niets over kan vertellen en ik heb totaal geen rust in mijn koppie.
Op het werk is het erg druk, vandaag zelfs extra gewerkt.
Met mijn gezinnetje gaat het uitstekend, helaas gaat het met Thijs op school toch minder goed dan wij dachten en daarnaast zijn er nog een hele hoop andere dingen gebeurd, die ik dit jaar nog even een plekje wil geven.
Ik kom zeker in het nieuwe jaar terug bij jullie, maar voor nu wens ik jullie alvast hele fijne feestdagen en een gezond en vruchtbaar 2009.
:-* :-* :-*
Ach Marlies en Linda ik snap jullie wel hoor maar zal jullie wel missen hier :hug: Neem jullie tijd voor wat er ook aan de hand is. Wij blijven gewoon hier, gaan nergens heen
Hier alles zijn gangetje, de kerstboom staat mooi te wezen in de kamer, Nathalie doet het voortreffelijk en mijn eerstvolgende nod zal op 1 januari wezen. Dat zou een mooi begin van 2009 kunnen zijn. We zien het wel.
Iedereen verder een leuke Sinterklaas gehad trouwens?
Goudvis whaaaaaaaaaaaaaaaaaa heppie al getest???
Ja heb getest vanochtend maar was negatief balen maar goed geen bloed geeft moed!
Met mijn vorige zwangerschap (ma) heb ik de 31ste getest s`middags en was negatief en op 5 november een positieve en toen was ik al 6 weken zwanger, hoe ik dat weet, we woonden toen nog niet samen en dat weekend 1x geklust en toen was het wat mis gegaan met het condoom.
dus daarom denk ik nu ook weleens dat als ik zwanger ben mijn hcg niet zo snel stijgt, tenminste ik lees wel vaker van die dingen…
Maar over een paar dagen test ik weer als ik nog niet ongie ben…
Zal even een paar testen bestellen
Zou idd een mooi begin van 2009 zijn gewoon allemaal een beeb in 2009 dat is wel een mooie gedachte…
Neem de tijd linda jij ook alvast fijne feestdagen toegewenst :hug:
Hier nog geen duivels te bekennen
He jammer, negatief maar misschien was het inderdaad nog te vroeg om te testen. En nog geen :evil: :evil: dat geeft de mens moed
Spannend meis!!!
Ja ga maandag wel weer testen dan zit ik op dag 35 en 34 was mijn langste cyclus, als het trouwens niet raak is ga ik voor volgende ronde eens ovu tests bestellen, dan weet ik tenminste wanneer mijn eisprong is geweest…
Marlies en Linda, heel veel sterkte meiden…
Goudvis, het wordt spannend!!!
Nog geen duivels hier wel brandende/jeukende tepels :think:
zo heerlijk weekend gaan nog sinterklaas vieren morgen :lol: beetje laat haha
Gaan jullie nog wat leuks doen het weekend?
Marion hoe voel je je?