Septemberstoppers??

Sorry dames, ff een echo berichtje.

Vanmiddag heb ik weer een echo gehad en… het hartje klopte :inlove:. Omdat op deze termijn nog lastig te zeggen is hoe lang ik precies zwanger ben, krijg ik over 4 weken opnieuw een echo. Ik zou dan precies 11 weken moeten zijn.

Maar oooooh men, wat waren wij blij met het knipperbolletje :inlove: :inlove: :inlove:

Wat geweldig!!! gefeliciteerd! zie zei toch positief blijven :dance:

Ik reageer wat minder want heb het hartstikke druk zowel op het werk als thuis, de weken vliegen voorbij niet te geloven…

Wel positief is dus dat ik nu alweer voor mijn eisprong zit…

Ga deze maand totaal niet op symptomen letten voor mij is het eerste symptoom het uit blijven van mijn menstruatie.

Zou een leuk december kado zijn.

Gaan jullie nog wat doen met sinterklaas? ik vier het met mijn schoonfamilie en met vrienden.

@marlies belachelijk dat ze het zo mis hadden bij je moeder, ongelovelijk wat een misser zeg.

@linda jammer dat je ongie bent geworden maar wel een mooie stabiele cyclus

lees dat thijs het nu naar zijn zin heeft op school, mooi om te lezen!

Marion hoe gaat het met jou?

Hallo meiden! Ik heb hier al een tijdje niet meer gereageerd. Komt omdat ik ook bij de januaristoppers schrijf. Kan op m’n werk niet op het forum dus het kost 's avonds nogal wat tijd om overal bij te lezen en te reageren. Maar ik lees hier wel lekker mee! :smiley:

Ik momenteel op de tweede ongi te wachten. Volgens de 28 dagen banner zou die morgen moeten komen. Hoop dat het zo is en dat het niet weer 50 dagen gaat duren.

Ik zag in een ander topic het goede nieuws van ICL al, maar nogmaals gefeliciteerd!!

Ik zal mijn echo ff in het SF zetten :mrgreen:

Ja joepie echo :dance:

ik reageer vanavond even meer, ga zo Naatje uit bed plukken en dan samen even boodschappen doen.

Het lijkt hier met de dag stiller te worden…

Ik heb ook niet zoveel te melden, maar wilde toch even reageren op Ingrid.

Ing, wat fantastisch dat jullie het hartje hebben horen kloppen, dat geeft volgens mij wel een goed gevoel. En wat een prachtecho hebben jullie zeg. Dat er maar vele mogen volgen.

Vandaag was ik lekker even een dagje vrij. Thijs weer lekker naar school gebracht en visite gehad van mijn nicht, die ik al jaren niet meer gezien had.

Was echt wel even gezellig.

Met Sinterklaas ben ik ook lekker vrij en ik ga dan 's middags met Thijs naar mijn schoonouders, waar we sinterklaas vieren.

Morgenavond nog even naar de stad voor de laatste kado’s en nieuwe laarzen en dan ben ik echt helemaal klaar.

Mij zullen jullie ook niet zoveel zien de komende dagen:

morgenavond naar de stad

vrijdagavond boodschappen doen

zaterdagochtend op mijn werk sinterklaas

zondagmiddag op Mike zijn werk sinterklaas

maandag middag tot 20.00 uur 's avonds cursus en daarnaast heb ik een spoed klus gekregen op het werk die voor woensdag 3 december af moet.

Na 3 december ben ik waarschijnlijk weer in de lucht of misschien tussendoor nog even.

Marion: ik las dat jij even een weekendje weg bent geweest? Hebben jullie het lekker gehad?

Ga nu lekker naar bedje toe.

Jeetje bij de oktoberstoppers zijn er al 4 zwanger :shock: Wat doen wij verkeerd? :think: :mrgreen:

Tja daar zijn ze ook met iets meer maar toch hoop wel dat de aankomende tijd hier ook wat meer bijkomen…

Het is trouwens idd best rustig zullen het maar aan de drukke tijd verwijten.

fijn weekend allemaal ik moet het weekend werken dus niet echt van een weekend te spreken helaas…

Hey meiden… ik schrijf idd ook niet zoveel… omdat ik momenteel niet zo heel veel puf heb. De zwangerschap levert mij heel veel stress op, ook omdat ik sinds afgelopen dinsdag weer wat bruin/bloed verlies heb :?. M’n bloeddruk schiet weer omhoog en ik heb enorme hoofdpijn.

Omdat ik met al die dingen het weer eens spaans benauwd kreeg (want ik vind, dat bloedverlies dus niet bij een zwangerschap hoort en met de ervaringen van de afgelopen maanden…), zat ik zonet weer in het ziekenhuis. Gelukkig begreep men me en is er weer een echo gemaakt :oops: . Gelukkig klopte het hartje nog steeds en was het volgens de lijn der verwachting gegroeid. Waarschijnlijk ga ik echter wel 9 dagen terug gezet worden :shock:, want volgens de echo is het kindje nu 6w2d i.p.v. 7w4d. Nou ja… het zou niet moeten kunnen, omdat ik precies weet wanneer ik mijn ei heb gehad, de positieve test enz. Maar goed, je hoort het wel vaker.

Omdat ik last van bloedverlies heb, heb ik van de gyn progesteron tabletten (duphaston) gekregen , om het risico van een miskraam te verkleinen. Dit is zonder risico voor het kind en mijzelf. Ook moet ik een afspraak maken met de diabetes-verpleegkundige, vanwege mijn te hoge suiker. Waarschijnlijk zal ze me eerst een koolhydraat-arm dieet geven en mocht dat niet voldoende effect hebben, dan moet ik wellicht insuline spuiten.

Volgende week vrijdag moet ik in ieder geval weer naar het ziekenhuis voor een afspraak met de gyn en een echo.

Nou ja… ik laat het even hierbij. Sorry voor mijn ego bericht.

Mogguh,

Ingrid afentoe zijn ego-berichtjes best toegestaan hoor :wink:

Hopelijk heeft het kloppende hartje van jullie kleintje en het feit dat ZIJ netjes gegroeid is je wat gerustgesteld. En hopelijk doen die tabletten hun werk :-*

Goudvis voor mij is ook het eerste symptoom het uitblijven van de menstruatie hoor.

Of we nog plannen voor Sinterklaas hebben? Jawel. Wij vieren hier pakjesavond op 5 december zelf. De twee andere meiden van mijn vriend zijn dan ook hier (ons weekend). Met de meiden hebben we dit jaar voor het eerst lootjes getrokken. Ik heb de oudste van de twee getrokken. Ze is nu 11, wordt in maart 12 en ik moet nog een surprise en gedicht maken. Maar wat :shock: Ze zit op hockey en een hockeystick freubelen vind ik dan wat saai, ik denk dat ik voor een kaptafeltje ofzo ga omdat ze toch in de leeftijd zit dat ze begint te tutten.

We hebben nu op 1 kussentje na alle cadeautjes in huis. Ik ben toch zo benieuwd wat Nathalie van haar babyborn-pop gaat vinden. En van haar stofzuigertje.

Oh en woensdagmiddag heet ze Sinterklaasfeest op de peuterspeelzaal, mag ze als Pietje verkleed :inlove: .

Linda het is inderdaad stiller hier de laatste tijd. Ik denk ook dat het ermee te maken heeft dat iedereen druk is. Hey wat leuk visite van je nicht. Hebben jullie leuk bijgekletst? Heeft ze Thijs weleens gezien omdat je zei dat het al jaren geleden was dat je haar gezien had.

Nou er staat Thijs dus een druk weekend voor de boeg met die sinterklaasfeesten hahaha. Hopelijk geniet hij ervan maar dat zit vast wel goed.

Romke heeft gisteravond opgetreden dus die ligt nog lekker te koesen.

Nathalie zit lief Dora te kijken dus eventjes tjid voor mezelf.

Vanmiddag verjaardagsvisite van de dochter van vrienden van ons. Dan halen we de twee andere meiden ook eventjes op. Moet dan altijd weer in overleg he als het niet ons weekend is :roll:

Tja wij overleggen tenminste :lol:

Morgen lekker de dag voor ons drietjes, nog maar even bedenken wat we zullen gaan doen.

Met Marion gaat het goed hoor (las zoiets namelijk :wink: ) maar ze is wel heel erg moe door de zwangerschap op het moment.

Gemma wanneer laat gij weer eens wat van u horen? :mrgreen: :wink:

Nou meiden, fijn weekend!!!

Liefs Marieke

Nou vooruit, omdat Marieke het zo lief vroeg kom ik ook even om het hoekje gluren.

Ik heb niks te vertellen, vind het retespannend, morgen mijn NOD en ik heb er stiekem een heel goed gevoel over, maar ben zo bang dat mijn lichaam me weer teleursteld :?

Brave Gemma :clap: :mrgreen:

Spannend morgen meis!!! :pray:

Kom ook ff langs waaien, druk weekend gehad morgen lekker vrij kan ik eens ff goed in het huis bezig…

spannend gemmama!

Nou ik ga mijn bed in duiken hoop echt deze ronde veel zwangeren vind augustus wel een mooie maand om in te bevallen lekker warm :lol: of regenachtig zoals de afgelopen 2 jaar

Fijne week allemaal!

Heeft onze Marlies geen voorspellende dromen meer gehad? :mrgreen:

Gemma en???

hoihoi

daar ben ik weer. Sorry dat het even duurde het was een beetje boel druk. Nog steeds trouwens. Als het komt komt het ook allemaal te gelijk.

Nee ik heb geen voorspellende dromen meer gehad. Wat opzich ook een voorspelling kan zijn aangezien ik op het moment dat ik van nienke zwanger was ik geen energie meer kon doorgeven enz(ik doe aan reiki)

Ik hoop dat het met iedereen goed gaat. En ik probeer er snel weer te zijn en dan rustig de tijd te hebben om op iedereen te reageren

liefs

marlies

Dan zou dat ook een voorteken kunnen zijn ja :wink:

En jeetje ik zie nu ineens dat je nog maar 3 dagen voor je nod zit :pray:

Mogguh,

mijn meisje is zo verkouden dat zelfs haar oogjes opgezet zijn :frowning:

Morgen sinterklaasfeest op de psz dus hopelijk gaat ze niet ziek worden.

Ze heeft geen koorts gelukkig en is wel vrolijk zoals altijd.

Gemma ga je nu morgen weer testen?

Ja spannend zitten weer een aantal nods aan te komen :pray:

Yep hier zondag :roll:

Even omhoog halen hoor :wink:

Vanmiddag heeft Nathalie sinterklaasfeest op de psz, ben benieuwd wat ze ervan vindt.

Haar oogje is toch ontstoken, gelukkig al wel minder dik en minder rood dan gisteren :?