Ingrid jammer meis dat je ons “voorlopig” gedag zegt. Maar ik kan het ook wel begrijpen :hug: Ik hoop toch echt dat jullie snel goed nieuws voor ons hebben.
Dat eventuele goede nieuws, komt niet eerder dan dat ik 12 weken zwanger ben en de kans dat dat voorlopig gebeurt, is nihil.
vind het echt rot voor jullie hoop dat het snel kan onderzocht worden door de gyn en dan met gepaste medicijnen dat het snel goed mag gaan bij jullie, sommigen moeten ook wel progesteron ofzo slikken om het goed te laten gaan…
Hou wel een beetje in de gaten hoe het met je gaat en ga duimen voor jullie :hug:
Ingrid: ik heb echt zo met je te doen. Je verdient gewoon een hele dikke :hug:. Jammer dat je er mee stopt, maar ik begrijp je wel. Elke keer weer die onzekerheid… om gek van te worden. Ik wil je het allerbeste toewensen en ik ga voor je duimen dat het de volgende keer weer raak is en dat het dan besluit bij je te blijven.
En inderdaad laat het even weten als het wonder geschiedt is, ook al is het pas na twaalf weken.
Heel veel sterkte ermee.
Marlies: hoe was het bij Paul de Leeuw? Wij kijken er nooit naar, maar mijn schoonmoeder vind het geweldig. En optreden… ik wist niet dat jij in een band zat ofzo, of was het wat anders?
Marieke: met de ziekenboeg gaat het de goede kant op, alhoewel Thijs nog steeds loopt te kwakkelen (dan weer wel ziek, dan weer niet) en Mike nog steeds snotverkouden is. Ik klop het af, want ik wil niet weer ziek worden. Die buikgriep was alweer genoeg voor dit jaar.
En jammer dat je duivels gearriveerd zijn. En tja de tweede ronde voorbij… wie weet wat de volgende ronde gaat doen. Ik weet als geen ander hoe het is als je lichaam niet doet wat jij verwacht.
Goudvis: ik kan me niet echt meer herinneren dat ik last had van de klachten die jij omschrijft. Wel had ik enorme gevoelige borsten, daar is het eerste waar ik op let. Zolang ik geen gevoelige borsten heb dan is het ook niet raak.
Jammer dat ook bij jou de duivels zijn gearriveerd. Volgens mij loop je een beetje gelijk met Marieke.
Nou gisterenavond heeft Thijs zijn eerste Sint Maarten gelopen. Hij vond het geweldig, hij wilde niet meer naar huis. En hij heeft behoorlijk wat snoep opgehaald. Ik ga zo een paar foto’s in het showforum zetten.
Goh wat heb ik weer genoten.
Ik ken Sint Maarten zelf niet, want waar ik oorspronkelijk vandaan kom daar kennen ze dit fenoneem niet. En toen ik naar HHW verhuisde was het eerste wat mijn schoonmoeder zei: goh nu moet je wel meedoen aan Sint Maarten.
Ik ben er de eerste twee jaar goed vanaf gekomen. Mijn oma is op 8 november jarig en elk jaar probeerde wij op 11 november bij haar te zijn. Dat is dus twee jaar gelukt. Vorig jaar heb ik voor het eerst snoepjes uitgedeeld en dat was op zich ook wel leuk. Dit jaar mocht Thijs dan voor het eerst lopen, samen met Papa en Opa. Ik had nooit gedacht dat ik het leuk zou gaan vinden.
Nu op naar Sinterklaas. Voor Thijs zijn we helemaal klaar met cadeautjes. Donderdag gaan we het laatste halen, maar dat is al gereserveerd bij Intertoys.
Nu moeten we alleen voor ons zelf nog een kleinigheidje en voor opa en oma. Maar dat doe ik aan het einde van de maand, dan vang ik mijn 13e maand. Heerlijk hoor, even wat extra’s.
Omdat ik zelf niet lekker in mijn vel zit, heb ik besloten even te stoppen met SB (of had ik dat al verteld). Ik merk nu al dat ik me al iets lekkerder ga voelen, volgend jaar gaan we gewoon weer opnieuw beginnen.
Wel blijf ik hier schrijven, maar heb met mezelf afgesproken dat als jullie allemaal zwanger zijn en ik nog niet, dat ik (om mezelf het niet moeilijker te maken) er dan toch mee stop. Maar voorlopig is het nog niet zo ver.
Het is alweer een heel verhaal geworden, ga nu even foto’s in het showforum plaatsen.
Marlies, wat doe je inderdaad? Zit je in een band? ik vind Paul ook geweldig! Hij is lollig, maar ik ben niet zo’n fan van Mooi! Weer de Leeuw. Wel van Ranking en zijn muziek vind ik ook geweldig!
Mariek, op naar de 7e!
Woeh Goudvis, dat klinkt goed! Boeren heb ik hier ook heel veel last van! Dus sja… Spannend man, morgen testen!!! EDIT: Sorry, lees net dat de ongie is doorgebroken… Jammer meid!
Ing, dikke knuffel :hug:
Wij zijn ook klaar voor de sint. Sen krijgt een bezemset, Sas de treinbaan van Ikea. Niet te gek dus dit jaar want na onze verbouwing krijgen ze een knetterdure houten keuken.
Gisteren is A begonnen met het leeghalen van onze tuin, vrijdag komen de hoveniers en HOPELIJk is onze tuin dan maandag af! Zal zo even een NU foto maken!
Ik ben gisteren voor het eerst echt misselijk geworden. Vandaag is het weer over. Ik vreet me wezenloos in het brood! hihi… Verder voel ik me goed, maar onzeker. Als always. Het lijkt wel of de angst voor MA/MK bij elke zwangerschap groter wordt. Moet toch echt nog een week of 3 afwachten tot de echo…
Ach goudvis ongi geworden? :hug: :hug: Balen meid!!!
Marjonneke hopelijk blijft het bij een enkele keer misselijk zijn. Ik hoop echt met heel mijn hart dat ik bij een eventueel volgende zwangerschap niet weer de hele zwangerschap beroerd ben :?
Linda heerlijke foto’s van Thijs op zijn eerste Sint Maarten :inlove:
En hoe gaat het nu met hem op school?
Nathalie heeft gisteren ook Sint Maarten gelopen, ik zal vanavond wel even foto’s plaatsen.
daar ben ik weer. het was zo belachelijk druk de afgelopen week dat ik geen tijd had om achter de pc te zitten.
Paul de leeuw was erg leuk. Hellaas zijn we niet op tv geweest maar we hadden wel hele leuke plaatsen vlak voor paul. Het is leuk om een keertje mee te maken hoe het in het echt gaat. En over drie weken gaan we weer. Dan naar de marathon 's nachts van 4 tot 6. Ik had me gewoon voor van alles opgegeven. maanden niks van gehoort en dan ineens twee uitnodigingen binnen een week.
Ik zit bij een pop koor. We zingen van alles en hadden dus afgelopen weekend twee optredens.
Sint maarten was bij ons erg leuk. Ik had de tuin versiert en mezelf als goede heks verkleed. Mijn man is met mijn dochtertje gaan lopen en ze hebben heel veel opgehaald. Nu snoept ze niet zoveel dus voorloppig hebben wij genoeg.
Er is veel gaande hier zeg. Ik hoop dat ingid snel weer terug is. En marion ik hoop voor je dat je maar even misselijk bent.
als ik het goed heb is deze ronde nu voor iedereen voorbij > nu maar hopen dat ik snel weer droom voor devolgende ronde
Ik met de aankomende dagen weer werken en zal er dus even weer niet zijn.
Wij zitten naar de intocht van Sinterklaas te kijken, alhoewel ik beter kan zeggen: IK zit naar de intocht te kijken. Want Thijs is ziek en ligt op de bank in dromenland.
Hij vanochtend buikpijn en had 39 graden koorst. Dus even opa en oma opgetrommeld zodat we toch even boodschappen konden toen. Hij had toen even een opleving, maar ligt dus weer te slapen.
Het schiet niet echt op zo, dus misschien houden we hem wel een paar dagen thuis van school zodat hij echt goed uit kan zieken, want tot nu toe heb ik al drie weekenden met een ziek kind gezeten.
Even afwachten dus.
Op school gaat het trouwens uitstekend. Hij heeft het nu echt naar zijn zin, alleen hij wil nog steeds geen lange dagen. Dus daar beginnen we dan ook maar niet over.
Hij begint nu wel een lievelingsjuf te krijgen en dat is de juf van woensdag, donderdag en vrijdag. Dus ben benieuwd hoe dat zich verder gaat ontwikkelen.
Ik zag dat ik nog twee dagen heb tot mijn NOD en ik vind het reuzespannend. Had van de week wel een pesthumeur, en mijn haar zit voor geen meter. Allemaal tekenen van een aankomende menstruatie, maar er is nog niets te bekennen. Dus ook dit maar even afwachten.
Marion: je kan je beter wezenloos eten aan brood dan aan snoepgoed hoor. En tuurlijk zijn die eerste weken het spannends. Maar we moeten maar gewoon van het goede uitgaan.
En leuk die foto’s van Sint Maarten. Lekkere meiden heb je hoor.
Marlies: leuk te horen dat het zo leuk was bij Paul de Leeuw, ik kan me ook haast niet anders voorstellen.
En verkleed tijdens Sint Maarten, dat doen niet zo heel veel mensen volgens mij. Leuk hoor. Kreeg je nog reacties?
Marieke: ik ben dus nog niet door naar de volgende ronde, dus ik hou het nog even spannend voor jullie allemaal.
Ga weer even Sinterklaas kijken en de was ophangen.
Thijs zijn koorts bleef stijgen en hij sliep heel veel. Aangezien hij ook erg verkouden is en toch wel wat slijm op de longen heeft zitten, mochten we even langskomen om een longontsteking uit te sluiten.
Conclusie: Thijs heeft een hevige griep te pakken. Lekker uitrusten dus en maandag nog maar even niet naar school.
Zojuist weer een zetpil gegeven en hij ligt nu voor pampus op de bank naar Thomas te kijken.
Weer even aanwezig. Net een aantal dagen gewerkt en zondag is mijn moeder opgenomen met hartklachten . Dus heen en waar aan het reizen. Dat wordt geen rustige klusweek deze week.
ingrid gaaf dat je er toch weer bent
mama van thijs. Hoe is het nu met hem? al wat beter
goudvis jammer hoor
marion hoe is het nu
en de rest die ik nu vergeet (ben een beetje moe) hoe gaat het?
Dat kon ik nou nooit met de pil… want ik had een drie fasen pil. Maar, kon tegen geen enkele pil echt goed, dus nadat ik na de geboorte van N.yn.ke eerst heel even aan een mini pil ben geweest (en ik daarop enorm slecht reageerde), gauw een koperspiraal laten plaatsen. Een volgende keer voor mij ook echt geen pil weer eventuele derde wil ik er ook snel achteraan :oops: :mrgreen:
Linda, fijn dat je nu inderdaad gewoon een goede regelmatige cyclus hebt. Dat maakt het mikken toch wat makkelijker en zou dus ook heel goed kunnen helpen om te proberen te voorkomen dat je met de kerst de :twisted: op bezoek krijgt . Dat zou nog eens een super cadeautje zijn .
Vervelend dat Thijs al een tijdje loopt te kwakkelen. :hug: Voor je mooie mannetje. Hopelijk is hij gauw weer goed opgeknapt. Hoe gaat het nu eigenlijk met hem op school?
Marlies, wat enorm schrikken dat je moeder met hartklachten is opgenomen zeg. Hoe gaat het nu met haar. Dikke :hug:.
Marion en goudvis, hoe gaat het met jullie? En de rest ook al even niets van gehoord :think:
dit gaan jullie niet geloven. Mijn moeder heeft geen hart klachten maar waarschijnlijk een vorm van hyperventilatie. Ze hebben dus twee jaar geleden een verkeerde diagnose gesteld en ze heeft dus twee jaar voor niks medicijnen geslikt. Daar zijn ze nu achter gekomen door de catheterasatie. Ik ben blij dat het geen hartproblemen zijn maar hier kan ik best wel pissig over worden.
he ingrit welkom terug.
mama van thijs hoe is het nu
Ik ga vandaag lekker naar de sauna . Ik weet eigenlijk niet eens of dat wel verstandig is in de klusweek maar ik ben er zo aan toe dat ik het risico maar neem. De kans dat ik zwanger ben is toch heel klein
Alleen als je zwanger bent moet je voorzichtig doen met de sauna heb ik begrepen. Mij krijg je er niet in, vind het doodeng :oops:
Beetje claustrofobisch denk ik :lol:
Maar jeetje Marlies ik zou daar dus ook woest om worden :evil: Tuurlijk ben je blij dat het niet haar hart is maar je hoort het zovaak he dat er een verkeerde diagnose gesteld wordt.
Zoooooo, dat was best even spannend deze week. Zondagavond begon ik misselijk te worden. Je denkt er dan nog niet zo over na, totdat het maandag de hele dag verder ging. Toen gingen er toch wel wat alarmbelletjes rinkelen.
's Avonds na het werk bij de Etos nog even een testje gedaan, maar die gaf aan dat ik toch echt niet zwanger was.
Ik was dan toch ook echt wel blij dat donderdagavond de duiveltjes langskwamen.
En wat er dan allemaal wel niet door je heen gaat op het moment dat je denkt zwanger te zijn. Ik werd er gewoon onzeker van. Poeh he! Dat was echt niet leuk. Kreeg echt twijfels: kan ik dit wel, vind ik het wel leuk een 2e kindje. Wat zouden mijn schoonouders er van zeggen en het belangrijkste: wat als THijs het nou niet leuk vindt. Dat ging echt door mijn heen. Hoop dat ik dat niet elke keer ga krijgen.
Ik heb echt nog nooit mijn pil doorgeslikt, de laatste vier jaar werd ik ook nooit ongesteld na de pil, dus het maakte toch niets uit. En in de puberteit werd ik altijd tussendoor toch nog ongesteld, dus dat maakte ook niet zoveel uit.
Met Thijs gaat het inmiddels al stukken beter, morgen gaat hij alweer naar school. Met mij gaat het ook al wat beter, hoest al niet meer zo erg als in het begin van de week.
Ingrid: wat ben ik blij dat je er weer bent… en met banner. Geweldig. Ik blijf voor je duimen dat het gewoon lekker blijft zitten waar het zit. En ook ik heb je verhaal even gelezen en ik vind het pittig dat je niet bij de pakken neer gaat zitten. Ik ga je toch nog even een :hug: geven.
Marlies: wat vervelend van je moeder zeg, het is niet niets. En dan ook gewoon even een verkeerde diagnose stellen. Stelletje …
Heel veel sterkte er mee.
Ik wil eigenlijk nog wel een ronde overslaan. Als ik deze ronde oversla krijg ik als het goed is weer een septemberkindje en dat vind ik niet zo leuk. Dus misschien dat ik nu wel probeer om het eitje heen te klussen.
Vandaag lekker bij mijn schoonouders gegeten en Thijs daar gelijk achter gelaten.
Hoe ziet het er bij jullie eigenlijk uit. Toen we net wegreden bij SO was het toch best wel wit en glad op de weg. En wat een sneeuw. Bij ons in de tuin is alleen het gras wat wittig, maar Mike heeft toch wel even wat zout gestrooid. We zien morgen wel wat er van over is.
Zo, ga nu even genieten van mijn manneke en lekker vroeg naar bed. Morgen weer gewoon werken.