Septemberstoppers??

Ik zou dat niet geloven… maar zeker weten :mrgreen:.

Wel leuk :thumbup: en de sfeer zit er dan vaak goed in.

Het bedrijf waar hubbie momenteel gedetacheerd zit, viert sinterklaasfeest en ook wij mogen komen. Echt leuk :thumbup: . Het laatste sinterklaasfeest, was 2 jaar geleden bij mijn oude werkgever en daarvoor een aantal jaren niet, omdat hubbie z’n werkgever niet aan de sint deed en ik geen werkgever had. Dus… dit is wel erg leuk, ook voor Nyn.

Wij mogen dit jaar niet op het sinterklaasfeest komen :?

Is voor kids van 3 tot 8 jaar. Naatje is nog geen 3 en de jongste van de andere twee meiden is nu 9. Jaartje overslaan dus, volgend jaar weer.

Waarom trekken ze de grens bij 3 jaar eigenlijk?

Tja dat vragen wij ons dus ook af. Ook lullig als je kindje bijvoorbeeld in januari 3 zou worden, die mag dus ook niet komen.

@Marieke_5000 wrote:

Tja dat vragen wij ons dus ook af. Ook lullig als je kindje bijvoorbeeld in januari 3 zou worden, die mag dus ook niet komen.

Controleren ze daar dan zo streng op?! Dat zal toch wel niet?

Tja geen idee maar ben bang van wel.

Ach dan maar een jaartje niet, maken we het thuis wel gezellig :smiley:

Pakjesavond is toevallig ook het weekend dat de meiden hier zijn, alleen is het voor die twee zo moeilijk om iets te kopen :roll: :think:

Zo, ben je er een paar dagen niet, dan beppen jullie zo maar even wat pagina’s vol.

Hier gaat alles wel oke, zit een beetje mezelf in de weg, Thijs is ziek en Mike loopt ook al te snotteren.

We hebben zondag een kinderfeestje, maar die ga ik mooi afzeggen. Zie me er nog niet heen gaan met twee zieke.

Heb van de week mijn eisprong gehad. We zijn druk bezig geweest, maar ik weet niet of het gaat lukken. Soms kan ik me er ook heel erg druk om maken, zeker nu het toch langzaamaan gaat komen dat er meerder meiden zwanger raken en zo groot is ons clubbie niet.

Ik ben ook erg aan het twijfelen of ik hier nog wel mee wil schrijven. Maar we kijken het gewoon nog even aan. Thijs is met Kerst verwekt, dus wie weet wat ons nog te wachten staat.

Maandag 8 december mag ik naar de Gyn voor het uitstrijkje. Ook daar maak ik me best ongerust over. Ik ben gewoon zo bang dat er toch iets mis is, maar ook dat probeer ik maar naast me neer te leggen.

Ingrid: ik snap ook best dat je nog niet in de zevende hemel bent. Je hebt nog al wat meegemaakt. We hopen gewoon het beste voor en dat het dit keer gewoon raak is.

Nog even een stevige :hug: :hug: .

Wij hebben hier twee sinterklaasfeesten. Een van mijn werk (van 0-9 jaar) en ook van Mike zijn werk (leeftijd ben ik even kwijt). Het ligt volgens mij ook erg aan je werkgever denk ik om te bepalen vanaf welke leeftijd.

En volgend jaar heeft Naat er veel meer aan hoor, vind ik.

Thijs kwam van de week thuis met zijn allereerste Sint Maarten liedje. Echt geweldig, ik was echt helemaal trots.

Ik weet even verder niets te melden, dus ga even verder snuffelen.

hoihoi

hier ben ik weer even. Het is een erg drukke week geweest. 4 dagen training controlle en fysieke beheersing. Sporten, mama zijn, het huishouden en gisteravond een optreden. Soms is het best wel veel allemaal maar erg leuk.

Vanmiddag zit ik bij de opnames van mooi weer die leeuw. En morgen moet ik weer optreden maar morgenavond heb ik rust.

ingrit ik weet eigenlijk niet zo goed wat te zeggen het klinkt allemaal zo nutteloos nu omdat je toch alleen maar kunt afwachten dus daar dan maar veel sterkte mee

mama van thijs. lastig als je je niet helemaal lekker voelt. ik zou het wel leuk vinden als je mee blijft schrijven hoor.

als het goed is ben ik vanavond in een oranje koltrui met een zwart jasje erop. Weet het nog niet helemaal zeker ik moet nog voor mijn kleren kast gaan staan.

groetjes

marlies

Linda ik persoonlijk zou het ook heel leuk vinden als je wel mee blijft schrijven hier :-*

Ach hoe is het met de ziekenboeg?

Ik kan me goed voorstellen hoor dat je tegen het uitstrijkje opziet.

Ik heb het een tijdje terug weer laten doen (nadat Marjonneke me er weer eens op geattendeerd had :mrgreen: ) en gelukkig alles goed.

Ach wat lief Thijs en een Sint Maartenliedje :inlove: Ik heb Nathalie er zelf eentje geleerd voor morgen.

Marlies wat leuk, naar de opnames van Mooi weer de Leeuw. Hoe was het?

En optreden??? Zit je in een band?

Hier zijn gisteren de duivels gearriveerd. Tja wel jammer natuurlijk, van Nathalie was ik in ronde 2 zwanger dus dat heb je toch in je achterhoofd zitten. Wel nu 2 keer een cyclus van 29 dagen gehad dus dat loopt goed.

Morgenavond dus Sint Maarten lopen met Nathalie. Eerst een lampionnenoptocht door de wijk en dan mag ze hier in de straat nog even wat deuren langs.

Nathalie en gastkindje slapen nu dus ik denk dat ik daar even lekker van ga profiteren door met een boek op de bank te duiken :mrgreen:

@marieke balen dat je ongesteld bent geworden ook wel logisch dat je nu denkt dat het wel weer zo raak kan zijn ook als je zo snel zwanger bent geworden…

Leuk sint maarten lopen, kijk er echt naar uit om dat over een aantal jaar ook te doen :inlove:

@marlies jij hebt ook een druk programma gehad zeg, hoe was het bij mooi weer de leeuw?

@linda, zou het ook heel erg jammer vinden als je niet meer gaat mee schrijven en snap wel dat het niet leuk is maar misschien ben jij straks ook wel snel zwanger.

Zijn de boys alweer wat beter wel vervelend het heerst wel erg.

Ik hou van positief denken en dat het goed komt maar leuk is het niet zon uitstrijkje.<br /> <br /> @ingrid hoe gaat het nou? geen bruin verlies meer gehad? :pray:<br /> <br /> @marion hoe gaat het met jou? heb je al "last" van dingen?<br /> <br /> Ik heb even een vraagje ik heb de laatste paar dagen continu na het eten en drinken oprispingen en veel last van boeren, zelfs zo erg dat het collegas opvalt en voor mezelf is het ook best irritant…

Hadden jullie hier ook wel last van?

oja mijn borsten doen nog veel meer zeer tis echt spannend…

Goudvis ik heb daar zelf in mijn zwangerschap geen last van gehad, ik was gewoon bijna 10 maanden misselijk en beroerd :lol: :lol: :lol: maar ik heb wel vriendinnen die dat wel gehad hebben.

Spannend joh, nog eventjes en dan weet je meer. Wel gelijk zeggen hoor als je iets weet!!!

Ja doe ik! ga donderdag testen

Heb nog wel van meer last maar wil mezelf ook weer niet te gek maken…

Mijn vriend viel gister al over mijn opvliegendheid en humeur (herkende hij van de vorige keer)

Mijn gevoel zegt trouwens hartstikke zwanger mja eerst zien dan geloven he… :smiley:

zie dat mijn banner niet klopt moet 3 dagen zijn, zal welwat verkeerd hebben ingevuld… naja boeit ook niet.

Oei spannend dus donderdag :pray:

hahaha humeursveranderingen horen er wel bij he?

Ik hoop het echt voor jullie.

Zo’n kleintje verrijkt echt je leven hoor :inlove:

Dames, ik heb niet bijgelezen en reageer ook even niet op iemand, sorry.

Ik meld me bij deze af bij de septemberstoppers. Helaas trek ik het niet meer en het lijkt er ook alweer op, dat de zwangerschap wederom niet goed gaat.

Ik wens jullie allemaal een spoedige en goede zwangerschap toe.

Dag allemaal.

PS Marion, wil je me van de lijst halen. Tnx.

Jammer icl, blijf voor je duimen :pray:

Nou ik heb net wat bloed verloren, ineens een cyclus van 29 dagen :think: wel vaag dat ik helemaal geen buikpijn heb…

Nou ja scheelt weer een test deze maand :roll:

Ik ga in ieder geval de nieuwe ronde op geen 1 enkel kwaaltje meer letten ik ben wel een beetje klaar met mijn lichaam :x :wall: :eh: :silenced:

Goudvis he jammer, je hoopt dan stiekum toch he?

Nou gaan we gezellig samen de volgende ronde in, ik had ook een cyclus van 29 dagen :smiley:

Ingrid jammer meis dat je ons “voorlopig” gedag zegt. Maar ik kan het ook wel begrijpen :hug: Ik hoop toch echt dat jullie snel goed nieuws voor ons hebben.

Mijn dochter ligt op bed te roepen: heit ijsbeer, heit ijsbeer :roll:

Vind dat wel grappig omdat wij dus hier thuis geen fries spreken maar ze wel heit zegt :lol:

@Marieke_5000 wrote:

Ingrid jammer meis dat je ons “voorlopig” gedag zegt. Maar ik kan het ook wel begrijpen :hug: Ik hoop toch echt dat jullie snel goed nieuws voor ons hebben.

Dat eventuele goede nieuws, komt niet eerder dan dat ik 12 weken zwanger ben en de kans dat dat voorlopig gebeurt, is nihil.

Is het toch aan het doorzetten? :frowning:

@Marieke_5000 wrote:

Goudvis he jammer, je hoopt dan stiekum toch he?

Nou gaan we gezellig samen de volgende ronde in, ik had ook een cyclus van 29 dagen :smiley:

Mijn dochter ligt op bed te roepen: heit ijsbeer, heit ijsbeer :roll:

Vind dat wel grappig omdat wij dus hier thuis geen fries spreken maar ze wel heit zegt :lol:

Nou dan gaan we voor de volgende ronde zwanger hoor!!!

Mijn ongie is wel anders dan anders maar ja deze ronde is ook anders dan anders ik kijk nergens meer van op dat maar wel snel voorbij moge zijn met de rode dagen…

Wat grappig dat neemt ze dus gewoon over van andere kindjes mijn neefje deed dat inderdaad ook, zijn moeder was ook ineens mem terwijl ze uit het buitenland komt wel grappig dus…

Ik heb vanmiddag snoep gehaald voor vanavond vorig jaar woonde ik hier nog niet dus geen idee dat er veel kinderen aan de deur komen, ben maar uitgegaan van wel want het is een kinderrijke buurt, en anders hebben we nog voor wekenlang snoep. :shifty: :oops:

vanmiddag kindje van vriendin (4mnd) fles gegeven, wat super schattig nou zijn de kriebels nog erger tot zover dat nog kon :angel:

Veel plezier allemaal vanavond met langs de deur te gaan of naar de deur te lopen.