Septemberstoppers??

Ing :hug: :hug: wanneer was nu eigenlijk precies je nod?

afgelopen maandagavond…

En heb je ook echt het gevoel dat het niet goed is?

Ik ga even knutselen met de kiddies hier.

Ik sta vreselijk in dubio of ik zo nog een test bij het KV ga halen

word nl gek van de pijn in m’n boobs en m’n liezen en zonet was m’n wc-papiertje schoon :think: en niets in m’n inlegkruisje :shifty:

Die test zal toch wel positief zijn lijkt me… Ook als het wel mis gaat…

Ik denk ook dat testen niet zin heeft, zo snel gaat het hcg niet uit het lichaam…

Ik zou een echo aan vragen dan heb je tenminste zekerheid.

Of een bloedtest dan kunnen ze kijken of het hcg blijft stijgen

want bedenk me net dat ze pas over 2 weken een beetje kunnen kijken of er hartactiviteit is…

Kan je niet nog even met je HA bellen ofzo dat hij je door stuurt?

Als het nu nog wel goed gaat, zou de test veel donkerder moeten zijn… dat zou ik er wel uit af kunnen leiden

Echo heeft inderdaad niet zo heel veel zin. Op deze termijn zouden ze eventueel alleen nog maar een zwangerschapsring kunnen zien.

Had net toch weer een klein beetje bruin :? Ik wou alleen dat het als het niet goed is, gewoon eens door gaat zetten. Die pijn is echt niet leuk :?

bruin verlies is oud bloed zeggen ze pas als je “vers” bloed verliest zou het minder zijn, dus positief blijven denken ook als is dat wel heel moeilijk.

ik zou gewoon ff bellen voor een bloedtest

Ik heb ontzettend last van mijn borsten vooral de zijkant enorm spierpijn achtig gevoel en ze zijn opgezwollen… Pff van mij mag die week omvliegen.

:think:

Ik denk ook niet dat testen veel zin heeft nu. Maar kan me goed indenken dat je hier gek van wordt.

Goudvis heb je normaal last van je boobs als te richting je ongi gaat??? :think:

Tja mijn bannertje is weer weg. Mocht geen twee banners en de tekst voor mama nog erbij. Dus dan is de keuze niet zo moeilijk, dan gaat banner weg, haal de tekst van mama niet weg :hand:

ff kopie van mijn post in een ander topic

Hier is trouwens de onzekerheid weer enorm toegeslagen…

m’n liezen en boobs blijven maar pijn doen en het lijkt wel of m’n boobs weer steeds meer pijn gaan doen :shock:. Omdat ik dat wel raar vond (je gaat er vanuit dat als er sprake is van een MK, dat je klachten minder worden). Nou ja… maar ff naar KV gelopen :shifty:. Was de CB digi afgelopen dinsdag heel erg negatief (en echt geen enkele test streep op het stripje heh, alleen een controle streep)… was de test van KV…vandaag weer positief en niet met ochtendurine… morgen naar de HA dus… ik wil volgende week direct een echo… kan niet echt goed met die onzekerheid omgaan :?

Had in het testtopic al gereageerd.

Ing hier word je gek van he? Dan weer wel, dan weer niet. Je lichaam die het een zegt en dan weer het ander zegt.

Pfff hopelijk heb je heel snel duidelijkheid!!!

Kan er inderdaad maar moeilijk mee omgaan… word er behoorlijk :shifty: van… :?

@Marieke_5000 wrote:

Ik denk ook niet dat testen veel zin heeft nu. Maar kan me goed indenken dat je hier gek van wordt.

Goudvis heb je normaal last van je boobs als te richting je ongi gaat??? :think:

Tja mijn bannertje is weer weg. Mocht geen twee banners en de tekst voor mama nog erbij. Dus dan is de keuze niet zo moeilijk, dan gaat banner weg, haal de tekst van mama niet weg :hand:

Nou in ieder geval niet zo erg en ook niet zo ver van te voren ze jeuken ook nogal :think:

Ik voel dat mijn ongi eraan gaat komen vandaag of morgen, dus 2 dagen eerder zeg maar.

Mijn boobs zijn deze keer gevoeliger dan vorige maand, ook met jeuken erbij.

Even nog afwachten dus meid, het kan 2 kanten op en ik hoop voor jou de goede kant :pray:

Mar… zet me voorlopig nog maar even onder in het lijstje :roll: Bruinverlies heeft nog niet doorgezet en ik word ook weer misselijker en boobs gaan meer pijn doen :shifty: Uitgerekende datum als het goed gaat is 13 juli 2009 :pray: . Ik moet over anderhalve week een echo laten maken. Pffffffffff… dat duurt nog een eeuwigheid. Hoop dat bruinverlies niet alsnog gaat doorzetten of dat het uiteindelijk bloedverlies wordt :pray:

Maar bruin bloed duidt toch op oud bloed? Helderrood bloed zou ik me denk ik wat meer zorgen om maken :think:

Klopt, bruin bloed is oud bloed. Echter… al mijn MK-en begonnen met bruin bloed en spotting… alleen toen ging elke keer mijn bloeddruk ook omhoog en temp naar beneden… en dat is nu niet het geval :shifty: Ik hou alleen nog wel een slag om de arm… ben echt nog niet in de zevende hemel.

Nee logisch dat je nu niet in de zevende hemel bent, ook goed dat je voor jezelf die ruimte houdt zeg maar.

Wij hebben vanavond bedrijfsfeest van Romke zijn werk.

Monique Smit, Thomas Berge, Nikki, een of andere Dennis en Van Velzen komen optreden.

Ik geloof dat ik Van Velzen dan het leukst vind :mrgreen: