Oh lieverd weet even niet wat ik moet zeggen :hug: :hug:
Wil het lijstje wel overnemen maar geen idee hoe dat moet allemaal.
Maar denk nu eerst aan jezelf oke?? :hug:
Hoezo? Was de digi CB negatief? Hoe lang ben je nu over tijd?
Gisteren was mijn NOD, vanmorgen gaf de digi (met ochtendurine) “niet zwanger” aan. (vrijdag in de late ochtend getest en zondag met ochtendurine. Streep van zondag was net zo donker als die van vrijdag en nu dus een digi die “niet zwanger” aangeeft. M’n klachten zijn ook sinds zondag wat minder geworden, maar daar had ik in eerste instantie geen aandacht aan besteed)
Ik trek dit niet
Ing, kom op meid. De digi CB gaf bij mij ook pas later positief aan. Je hebt toch 2 duidelijke strepen? Niet te vaak testen Ing. Hup, ik zet je weer op de lijst hoor! Niet meteen in de mineur schieten. Wanneer ben je ook alweer uitgerekend?
Ing ik sluit me bij Marion aan :-*
Ingrid, wat balen meid, maar ik ben het Marion en Marieke eens hoor, die testen kunnen zo verschillen met elkaar.
Geef alsjeblieft de hoop niet op, het moet deze keer gewoon raak zijn. Het is je zo gegund. En op die test in het showtopic is het hartstikke duidelijk te zien dat ie positief is.
Vanuit hier heel veel :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Dat heb je wel even verdiend.
Begin inmiddels bruine troep te verliezen
Ik ga denk ik NOOIT meer voor NOD teste… het liefste wacht ik gewoon totdat ik een week overtijd ben ofzo (maar die zelfbeheersing heb ik niet :? )
He jakkes dat klinkt niet echt goed dat bruinverlies ga toch stiekem hopen dat het nog wel goed zit bij je, gebeurd vaker dat mensen wat bloed/bruinverlies hebben rond hun nod, maar snap wel dat je je zorgen maakt (zou ik ook hebben hoor) Het is een kwestie van afwachten of het echt doorzet of niet, heel veel sterkte :hug:
Jammer dat je ongie geworden bent marlies :?
Trouwens mooi achtergrond in ons lijstje!
Goedemorgen,
Ing hoe is het nu?
Ik ben dus nog steeds misselijk, dit nu al vanaf vorige week zondag en begin het zat te worden. Ik ga er niet vanuit dat ik zwanger ben maar dat dit een virusje is ben er namelijk ook verkouden bij en heb ook buikloopje gehad, dat is gelukkig over nu.
Naatje gaat vanmiddag weer naar de psz, had ik al verteld dat het maandag zo ontzettend goed is gegaan? Ze wilde nieteens meer mee naar huis :lol: :lol: :shock:
Nee, voor de NOD testen is inderdaad niet zo verstandig denk ik, hoewel ik het deze keer ook heb gedaan… Maar Ing, geef nou niet direct de moed op wijffie… Jullie tijd komt, écht en heus!!! :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Mariek, Hmmmm… :think: :think: :think: :think: :think: :think: :think:
En Naatje op de peuter, ik had het wel gelezen, maar helmaal niet gereageerd: Super dat ze het zo leuk vond. Gaaf is dat hè, als ze het zo naar de zin hebben!
MArlies, succes in de volgende ronde!!!
Linda, hoe is het bij jou?
Hoe is het met de rest?
Als er dingen veranderd moeten worden op de lijst doen jullie effe een PB hè?
Weet je wat het probleem is Mar… ik voel dus al 1 a 2 dagen na m’n ei of het raak is of niet… Als het niet raak is, heb ik werkelijk nergens last van en is het wel raak… MEN je wil niet weten wat ik dan allemaal krijg
obstipatie, maagzuur, (.)(.) die gaan steken, groter worden en waar vocht uit komt, misselijk, enorm veel witte afscheiding en pijn/steken in m’n liezen.)
En elke keer maar tussen hoop en vrees heen en weer geslingerd worden… dat trek is dus echt niet meer.
Vanmiddag ga ik de HA bellen tijdens het telefonisch spreekuur. Ik wil een verwijzing voor de gyn in het VU. Naar het ziekenhuis waar ik de laatste keren ben geweest, ga ik niet meer terug. Heb veel slechte verhalen erover gehoord en ben zelf ook niet echt met een goed gevoel daar vandaan gekomen. En: het ligt aan je leeftijd, kan je mij niet meer verkopen. Ik wil nu gewoon onderzocht hebben of en wat er aan de hand is.
Mijn tijd komt nog wel, hoop ik… maar ben heel bang dat dat ook wel een anders zou kunnen lopen
Ingrid hopelijk kan je ha iets voor je betekenen :-* Maar niet te gauw het bijltje erbij neer gooien hoor meid :naughty:
Marjonneke, heerlijk om te zien hoe ze dan genieten :inlove: Ben benieuwd of ze vanmiddag wel mee naar huis wil :think:
Ik meld me ook weer even.
Ingrid, ik heb je verhaal gelezen, maar weet je en dit klinkt heel lullig wat ik nu zeg. Jij voelt blijkbaar heel snel of je bevrucht bent, maar het feit dat je bevrucht bent wil nog niet zeggen dat je zwanger bent. Ik ben ervan overtuigd dat je best vaak bevrucht wordt maar dan ben je er nog niet, zo’n cel moet zich delen en nogmaals delen enz enz, dan moet het zich nog innestelen. Er hoeft maar 1 klein dingetje mis te gaan en het lichaam stoot het weer af. Ik denk dat het bij ons allemaal best regelmatig gebeurd maar jij hebt de pech dat je er dus blijkbaar echt iets van merkt.
Ik weet niet of een gyn hier wat aan kan doen, ik denk dat je zelf gewoon heel sterk moet zijn en pas echt moet testen als je overtijd bent en niet elke keer wanneer je toch merkt dat je bevrucht bent ervan uitgaan dat je zwanger bent. Het is heel moeilijk maar denk toch dat je aan een stukje zelfbescherming moet gaan doen.
Laat je ff weten wat de huisarts zei? :hug:
Heb even een interessant stukje van wikipedia gehaald…
Ik heb namenlijk een paar maanden terug heel veel gebloed en ook veel langer terwijl mijn menstruatie altijd een constant verloop heeft.
En ook had ik hierbij veel meer krampen, toen had ik zelf zoiets van klopt dit wel die periode ook niet veilig gedaan, waren 2x het condoom vergeten Achteraf denk ik wel dat dit gewoon al gelijk is mis gegaan, maar zal het nooit zeker weten al zegt mijn gevoel van wel.
Miskramen komen vaker voor dan de meeste mensen denken. Zo’n 25% van alle vrouwen krijgt er in hun leven mee te maken. Wordt vanaf het moment van bevruchting gerekend, dan gaat zelfs mogelijk tot 90% van alle bevruchte eicellen voortijdig te gronde; meestal echter worden de zeer vroege zwangerschappen die in een miskraam eindigen niet eens opgemerkt, omdat een normale menstruatie volgt, of deze alleen maar een of twee dagen later komt. De helft van alle zwangerschappen eindigt dus al voordat de vrouw weet dat ze zwanger is. Van alle ‘vastgestelde’ zwangerschappen loopt gemiddeld 15% uit op een miskraam.
Ik heb een verwijzing van de HA gekregen en heb 3 december een afspraak bij de gyn, samen met hubbie.
@ICL wrote:
Ik heb een verwijzing van de HA gekregen en heb 3 december een afspraak bij de gyn, samen met hubbie.
Nou dat is wel fijn voor jullie
Heeft het bruinverlies ook doorgezet?
Krijg je ook nog van te voren een echo?
@Goudvis wrote:
@ICL wrote:Ik heb een verwijzing van de HA gekregen en heb 3 december een afspraak bij de gyn, samen met hubbie.
Nou dat is wel fijn voor jullie
Heeft het bruinverlies ook doorgezet?
Krijg je ook nog van te voren een echo?
Nee, bruinverlies heeft nog steeds niet doorgezet en ik heb geen idee of ik een echo krijg, ik wacht het maar af. We moeten in ieder geval er ruim anderhalf uur voor uittrekken werd me gezegd. En hubbie moest ook mee.
Hoest Nu ing?
Nog steeds niets doorgezet, alleen bruin aan wc-papiertje, (.)(.) doen nog vreselijk pijn en ik heb enorm pijn in mijn liezen. Ben ook nog steeds wat misselijk. Slaap heel slecht en weet gewoon niet waar ik het moet zoeken… Ben bekaf…