Septemberstoppers??

hoihoi

Even bijgelezen. Wat zijn jullie goed zeg in het op elkaar te reageren. Misschien moet ik ook maar eens met een bloknotje naast me gaan lezen.

Ik heb wel heel veel gedroomt ( ik droom iedere nacht en erg intensief) maar helaas geen zwangerschapsdromen meer. Nu ben ik benieuw of ik het goed had en dat er deze ronde dus maar eentje zwanger is geworden. IK HOOP HET NIET IK HOOP DAT ER DEZE RONDE NOG MEER VOLGEN

Ik ga nu sporten en vanavond is kijken of ik wat kan reageren op jullie verhalen

groetjes

marlies

Ik hoop ook niet dat je dromen gelijk krijgen Marlies :?

@marlies ik open gewoon op nieuw bericht en dan kan je naar beneden scrollen en kan je gewoon reageren op iedereen, en als het meerdere paginas zijn dan open ik er nog een scherm bij.<br /> Vind dat je verplicht 24 uur per dag op bed moet liggen, dromen jij :mrgreen:<br /> En dan wel de goeie zoiets als de hele lijst zwanger ofzo :pray:<br /> <br /> @marion, ja is ook wel zo en die ranzigheden horen er idd bij wel fijn dat je dat hier kwijt kan daar hoef ik thuis niet mee aan te komen haha :lol:<br /> Logisch ook dat je onzeker bent maar hopen dat de dagen voorbij vliegen naar de eerste echo toe...<br /> <br /> @icl wat leuk een nieuwe baan en wat mooi dat ze willen schikken in uren, dat zegt wel over zon bedrijf dat ze je graag willen hebben.

Fijn dat je bloeddruk beter is!

@marieke ik kon niet zo goed iets verzinnen dus dacht nou ja dan maar als goudvis, het is nou niet dat ik zoveel met die beestjes heb ofzo.

Ik merk trouwens dat ik door die vitamine wat meer energie krijg en mijn nagels groeien sneller lijkt het wel…

Ik ga ook pas spullen kopen als ik de 12 weken heb bereikt en een echo en het hartje heb gehoord vorige keer had ik sokjes gekocht nou deze keer niet dus…

Wat een vervelende situatie met hex (leuke benaming :mrgreen: )

Jammer dat ze niet wil mee werken en wie weet dat als ze hulp krijgt het gewoon veel beter zal gaan soms kan het heel simpel zijn…

Enne over het spelen, gedaan eisprong geweest denk ik eergisteren ofzo, heb hem dit keer niet gevoeld dus we zullen wel zien…

Het is gewoon alweer vrijdag nog 1 dagje werken en het is weer weekend!!!

Gaan jullie nog wat leuks doen?

Wij krijgen visite en verder lekker rustig aan beetje shoppen enzo…

Hupsakee, hoe is het gegaan???

Meiden, even een kort ego berichtje onder de spoiler :oops:

als alles goed gaat, ga ik volgende week mijn banner aanpassen en gaat er in het lijstje op pagina 1 nog in ieder geval één naam naar beneden… met datum: 13 juli 2009 :mrgreen: Vanwege de eerdere MK-en, wil ik dat nu nog niet doen… :oops: Maar ze zeggen: STREEP IS STREEP… dus daar hou ik me op dit moment maar even aan vast :mrgreen:

@ICL wrote:

Meiden, even een kort ego berichtje onder de spoiler :oops:

:oops: ???

:dance: zul je bedoelen! Wat een fijn nieuws. Ik kan me voorstellen dat het nog een beetje kwetsbaar voelt en ik hoop dat je snel echt kan gaan genieten.

Ik ben inmiddels bij de chirurg geweest en alles is :thumbup:. Ik had het wel even benauwd hoor. Bedankt voor jullie lieve woorden.

De tandarts is wel verzet. Nu kan ik pas 3 december terecht (hij is ziek). Dat is dus wel lastig met onze kinderwens. Alhoewel ik daar ook nog steeds dubbel in sta. Ik ben best moe de laatste tijd en dan betrap ik mezelf er op dat ik denk dat ik er vast geen leukere moeder op word met nog een kindje er bij. :oops:

Oooooh Hupsakee, wat fijn dat alles goed was!! :thumbup: Gefeliciteerd. Voor wat betreft je moeheid en je “angst” dat je er geen leukere moeder op wordt als er nog een tweede komt: het is de tijd van het jaar, dat je vermoeider wordt, althans, dat geldt wel voor mij. En waarom zou je dan geen leuke moeder kunnen zijn?? Dat gaat vast wel goed joh!! (ben je nu trouwens een dag overtijd :think: )

Marlies trouwens ook overtijd?? :think:

Hallo meiden,

Ik ben hier nieuw… dit is m’n eerste berichtje op dit forum! Ik ben in augustus getrouwd en tijdens onze honeymoon in september mijn laatste pil geslikt. We zijn nu nog ff aan de rubbers, maar vanaf januari willen we echt gaan proberen. Ik heb inmiddels mijn eerst cyclus… heeft dus wel even geduurd. Ben ook sinds deze week met foliumzuur gestart.

We zijn er dus zo goed als klaar voor! :smiley:

Avond meiden,

Ik ben behoor sjagrijnig. Gisteren was het alweer 4 weken geleden dat ik voor de tweede keer het uitstrijkje moest laten doen. Ik heb dus 's ochtends meteen de huisarts gebeld, en wat denken jullie…

Gewoon weer mislukt :wall: :twisted:

Echt waar, ik kon wel janken. Vandaag mocht ik de huisarts zelf bellen tijdens het telefonisch spreekuur. Zij begreep dat ik het niet zag zitten om een derde uitstrijkje te laten doen, maar wilde nog wel even met de Gyn overleggen (mede ook omdat ik elke keer hevig vloei). De Gyn vond het toch wel nodig om een waarde te hebben, dus volgende week mag ik een verwijsbriefje ophalen en dan wordt het uitstrijkje door de Gyn gedaan.

Ik baal er echt zo van, maar we hopen dat 3x scheepsrecht is.

Marieke: jammer dat het gesprek weinig heeft uitgehaald. Is je "stief"dochter thuis ook zo, of heeft ze dat gedrag echt bij jullie?

Het is heel begrijpelijk hoor dat je vriend er verdriet van heeft. Het blijft toch zijn dochter. En als jullie nou zelf de eerste stap zetten om bijv. naar een kinderpsycholoog te gaan, misschien gaat ze dan vanzelf wel mee. Het is maar een idee hoor.

Met Gizmo gaat het al een stuk beter. Hij heeft een antibioticakuur meegekregen en een urineweg ontspanner. Wat een gedoe zeg om zo’n beest zo’n klein pilletje te geven.

Wij hebben een paarse X-adventure en ik denk zelfs al dat jij een ander type hebt dan ik, volgens mij gaat dat echt heel snel.

Ingrid: wat spannend zeg, zo’n nieuwe baan op komst. Ik ga heel hard duimen dat je alsnog een mooie baan krijgt aangeboden.

En Haarlem is hier bijna naast de deur. Ik ben het even vergeten, maar woon je daar ook?

En ik snap je onzekerheid over een nieuwe zwangerschap wel hoor. Maar ik vind het fantastisch nieuws. Ik heb nog steeds het idee dat ik echt één van de laatste ben die zwanger raakt en onbewust heb ik het daar best wel moeilijk mee, stom hé.

Marion: ook voor jou even een dikke :hug: . Snap best dat het allemaal wat onzeker is. Ik denk dat iedere vrouw die zwanger is dat heeft. Maar je moet daar maar niet al teveel bij stil staan. Voordat je het weet ben je alweer 3 maanden verder.

Marlies: ook ik doe het op de manier zoals Goudvis het doet. Eerst probeer ik elke keer te scrollen en als er echt veel geschreven is, open ik nog een pagina. Heel makkelijk.

Hupsakee: ik heb ook van die moeie momenten, maar ik ben er echt geen minder leuke moeder door hoor. Thijs moet op zo’n moment iets meer alleen spelen dan normaal en zo zou het ook gaan met een tweede kindje. Je moet je daar niet druk om maken hoor, als het kindje er eenmaal is gaat het gewoon vanzelf.

En fijn dat alles oke was bij de chrirug. Jammer dat de tandarts verzet is.

Naatje: welkom bij de septemberstoppers. Ik zag dat jullie pas in januari voor het echie willen, dus misschien ben ik dan toch niet als laatste zwanger.

Nog gefeliciteerd met je huwelijk. Mooie dag gehad?

Of wij nog wat leuks gaan doen van het weekend?

We moeten sowieso boodschappen doen en morgen heeft Thijs zijn allereerste verjaardagsfeestje, moet alleen nog een kado scoren.

En verder hebben we niets op de planning. Lekker rustig kunnen we even gebruiken nadat we zo ziek zijn geweest.

Fijne avond allemaal.

@ MamavanThijs: We hebben een supermooie dag gehad! Ik heb er ontzettend van genoten. Zodra ik zwanger ben en iedereen weet het zal ik wel een keer een foto plaatsen… tot die tijd ben ik hier liever een beetje anoniem.

Ik vroeg me trouwens wel af of ik eigenlijk niet bij de januaristoppers hoor omdat we nu nog aan de rubbers zijn.

Naatje,

Marion is ook in September gestopt met de pil en heeft nog even rubbertjes gebruikt, je bent hier echt van harte welkom.

Maakt toch niet uit dat jullie pas in januari gaan “oefenen”. Het is januari voordat je het weet.

Tenzij je het pijnlijk vindt als we een voor een zwanger worden. De beslissing is aan jou.

Ik zag trouwens dat je uit mijn geboortestad komt. Leuk hoor, een mede Rotterdammer.

Woon je er ook al heel je leven?

Ik woon er nu ongeveer 15 jaar… ben er niet geboren, maar ik voel me wel echt Rotterdammer.

Maar misschien is het voor mij logischer om een januaristopper topic op te zoeken of aan te maken… dit gaat straks wel erg uit elkaar lopen denk ik.

Hoi Naatje, hier meebeppen mag altijd hoor!!

Ik kon het trouwens niet laten om toch een mooie banner aan te maken :mrgreen: en het lijstje aan te passen :oops:

Hey icl Gefeliciteerd!!! streep is een streep, maar snap wel dat je wat terughoudend bent… En groot gelijk die banner!

@naatje, je mag hier altijd mee praten hoor, gezellig of je doet gewoon bij beide…

@linda wat balen dat het uitstrijkje nou weer niet goed was hoop dat het snel achter de rug is voor je…

@hupsakee wat fijn dat alles goed is!! wel balen dat je niet eerder geholpen kan worden door de tandarts…

Zo ik ga lekker onder de douche springen fijn weekend allemaal

Dan blijf ik idd maar lekker ff hier meebeppen… ik heb wel een januaristoppers topic aangemaakt, maar daar ben ik nu nog de enige! :smiley:

Lees later bij maar ING JIEHA!!! Foto van de test!!! en gefeliciteerd!!! :dance: :dance: :dance: :dance:

@~Marion~ wrote:

Lees later bij maar ING JIEHA!!! Foto van de test!!! en gefeliciteerd!!! :dance: :dance: :dance: :dance:

Fototje van een test komt volgende week. De streep was nog zo licht, dat mijn telefoontje m’n niet erop kon krijgen. Volgende week nog ff nieuwe test en dan moet 'ie een stuk duidelijker zijn :mrgreen: .

yippie weer iemand die zwanger is. Ik snap dat je het spannend vindt maar we duimen met je mee hoor

Naatje: van harte welkom hoor.

mama van thijs: dat is zwaar pppiieeeppp zeg. Misschien dat de gyn het wat beter doet. Maar het is gewoon niet leuk.

Marieke: Ik hoop dat haar moeder meewerkt ook voor je stiefdochter. het kan veel schelen als je weet wat je hebt.

Op mijn baner sta ik overtijd en ik heb ook een test gedaan maar die was negatief. Dus ik denk dat mijn lichaam nog steeds aan het wennen is.

mocht ik over een paar dgen nog geen visite hebben gehad van de :evil:

dan doe ik nog wel een test.

Ik heb de aankomde week een training dus ik zal er wat minder zijn.

groetjes

marlies

en ja hoor daar zijn ze dan toch de :evil: :evil: :evil:

ik heb de banner aangepast

groetjes

marlies

Ing :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: gefeliciteerd :-* :-* :-* :-* Ik snap je onzekerheid heel goed maar zullen we gewoon met ons allen heel hard gaan duimen/bidden dat alles goed gaat deze keer???

Naatje welkom hier :smiley: Hihihi ik noem mijn dochter ook altijd Naatje :mrgreen:

Linda oh wat balen zeg van je uitstrijkje :hug:

Marlies ach toch duivels :evil:

Ik kom later wel weer, is beetje druk hier :roll:

Meiden, vanmorgen een digitale test van CB gedaan :cry: Het gaat niet goed hier :cry: :cry:

Is er iemand die het lijstje van me over wil nemen?