Septemberstoppers??

Goudvis die wachtbank duurt inderdaad lang ja.

Ik zit nu ook op een soort van wachtbank, zit eigenlijk te wachten tot die :evil: :evil: :evil: komen want geloof nog steeds niet dat ik zwanger ben. Tuurlijk hoop ik het wel maar tja mijn gevoel he :roll:

nog niks :roll:

Jeetje man spannend morgen weer een testje? :angel:

Nee niet eerder dan donderdag of vrijdag, misschien zelfs wel zaterdag. Wil even afwachten nog.

Heb nu ook geen testen in huis, heb op internet goedkope besteld die als het goed is deze week binnenkomen. En dan zie ik wel wanneer ik test :?

ga eens testen doos!!!

Had net bij de post die internettestjes, toch maar gedaan en weer negatief

Ik weet het niet meer hoor.

Denk toch echt dat mijn gevoel juist is maar laat die rotduivels dan nu ook maar doorzetten ook.

Nu kunnen we ook niet door naar de volgende ronde.

Marlies hoe was jouw cyclus ook alweer?

En ik ga dus wat mijn gevoel al zei gewoon ongesteld worden. Net bij het afvegen wat roze helaas. Maar weet nu dus echt niet wat ik voor cyclus voor de volgende keer aan moet houden?

eeuuuhhh ik was 30 dagen overtijd en toen 3 dagen ongi. Ik hoop dat ik over ongeveer 30 dagen weer gewoon ongi wordt en die boel dus weer op de regel heb.

Hopelijk zal dat voor jou ook zo zijn

groetjes

marlies

Ik hoop het ook voor je Marlies.

Ik wacht even af of het vandaag of morgen doorzet en op basis daarvan zet ik het maar op 30 of 31 dagen denk ik. Is het dan weer gewoon netjes 28 merken we het vanzelf of het wordt weer later zoals deze keer.

Jammer marieke had zo gehoopt dat het raak zou zijn maar een neg test en al wat roze is niet goed :frowning:

zitten we in hetzelfde schuitje met die afwijkende cyclussen ik vind ovu testen toch wel uitkomst bieden, is dat niet iets voor jou?

jou ongi is nu alweer helemaal over marlies?

ik val bijna op slaap op de wachtbank :stuck_out_tongue: :mrgreen:

nou ja nog een paar dagen…

hoihoi

yep ik ben al weer helemaal ongi vrij.

groetjes

marlies

Goudvis dat is dus het rare, normaal heb ik een zeer regelmatige cyclus, ik snap er echt gewoon helemaal niks van

Ik probeer het nog 1 maand en dan ga ik toch maar eens ovutesten proberen.

En dat roze is nu weer zo goed als weg evenals de krampjes

Hey goudvis je hebt een nieuwe avater of niet?

Marieke die avatar heb ik nu al een maand haha :mrgreen:

Ik wilde ze eerst ook niet proberen maar vind het nu toch wel makkelijk om te weten wanneer ik mijn ei heb gehad.

Hoe is het nu roze helemaal weg? tss dat zou helemaal vreemd zijn dan kan het nog alle kanten op…

Nou dat is wel vreemd marlies hoop dat aankomende cyclus normaal verloopt nou ja het liefst zwanger he :slight_smile:

zal zo even werken dan morgen nog en dan lekker weekenddddddd

en na het weekend (maandag) als ik nog niet ongi ben dan ga ik testen met matcare ultra (kan je 6 dagen voor nod mee testen) maar daar geloof ik niet zo in dus gewoon op nod… of eigenlijk 1dag voor nod dan volgens mij.

Goedemorgen,

jeetje Goudvis ik dacht echt dat je eerder een andere vis had hihihi :lol: ’

En hopelijk kun jij maandag testen :pray:

Ik denk dat het nu toch aan het doorbreken is, weer roze en nu meer als gisteren. Daarom ook mijn banner maar aangepast.

Ik ga toch weer van de normale 28 dagen uit.

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=3303062#3303062

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Gestemd :dance:

ik heb ook gestemd!!! :dance:

Nee het is echt de enige die ik heb gehad :mrgreen: :stuck_out_tongue:

Ik hoop ook dat ik maandag kan testen en dat ie positief is…

Moet zeggen dat ik vandaag en gister al een paar keer op mijn werk woorden in zinnen omdraai en daar had ik vorige keer heel erg last van

tot vervelens toe zelfs…

Praat nogal veel op mijn werk en dingen uitleggen en dergelijke dus dan valt het wel op, vooral bij mezelf.

Maarrrrr ik zou mezelf niet meer gek praten maar dit viel me gewoon op.

Nou ik hoop dat je de 28 dagen niet haalt volgende cyclus marieke maar dat je gewoon hartstikke zwanger bent dan…

Nu het zo koud is hebben jullie de schaatsen al uit de kast getrokken?

ik niet heb ik eigenlijk weinig tijd voor maar het kriebelt wel…

het vroor hier niet eens meer vandaag slechte zaak :evil: [/spoiler]

hoihoi

vandaag bij de haptonoom geweest. Hem verteld dat ik ongesteld was geworden. volgens hem was het een miskraam.

voor de rest niet veel gedaan de afgelopen dagen. Ik heb zelf nog niet op de schaats gestaan maar al twee middagen meegeholpen met het schaatsen van de kinderen op school

goudvis ik hoop dat je gelijk hebt.

groetjes marlies

Nieuw deel!

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=68010